Para Ser Un Buen Motorista, Se Necesita Pasta?
Moderador: Airald
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Re: Para Ser Un Buen Motorista, Se Necesita Pasta?
Cadascú que es respongui mentalment a la següent frase:
Quan un cotxe està averiat al voral de la carretera, els altres cotxes paren per ajudar-lo, senyalitzar la zona i evitar accidents, aportant eines i coneixements per poder solventar el problema insitu?
Ara modificaré una sola paraula de la frase anterior. Respongueu mentalment de nou...
Quan una moto està averiada al voral de la carretera, les altres motos paren per ajudar-la, senyalitzar la zona i evitar accidents, aportant eines i coneixements per poder solventar el problema insitu?
Per a mi, no hase falta desir nada más. Això és ser un bon motorista, cosa que malauradament no s'aplica habitualment als cotxeristes. Com tot hi ha casos on si, l'excepció confirma la regla.
Quan un cotxe està averiat al voral de la carretera, els altres cotxes paren per ajudar-lo, senyalitzar la zona i evitar accidents, aportant eines i coneixements per poder solventar el problema insitu?
Ara modificaré una sola paraula de la frase anterior. Respongueu mentalment de nou...
Quan una moto està averiada al voral de la carretera, les altres motos paren per ajudar-la, senyalitzar la zona i evitar accidents, aportant eines i coneixements per poder solventar el problema insitu?
Per a mi, no hase falta desir nada más. Això és ser un bon motorista, cosa que malauradament no s'aplica habitualment als cotxeristes. Com tot hi ha casos on si, l'excepció confirma la regla.
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
[quote user="Xavmar" post="159821"]Jo crec que l'anunciat del post hauria de ser un altre.
S'ha de tenir pasta per disfrutar amb la moto?
i la meva resposta es, NO
Sobre el tema del bon motorista, personalment penso que no es una qüestio de pasta.[/quote]
SENTO PORTAR-TE LA CONTRARIA :eyes
Crec que s'ha de tenir pasta per poder gaudir de la moto, ja que jo fa tres anys que no estalvio ni un euro, ja que no hi ha mes que no em toqui gastar-me alguns euros en rodes, mecànic, etc...
Però també he de dir que porto tres anys vivint la vida d'una altre manera, jajajajajjajajajajajaja, la qual no la canvio per res!!! :mrgreen:
Javi Hospi: crec que el títol del post no és l'adequat; però tanquil que respondré igualment: per ser un bon motero no es necessari tenir pasta! :mrgreen:
S'ha de tenir pasta per disfrutar amb la moto?
i la meva resposta es, NO
Sobre el tema del bon motorista, personalment penso que no es una qüestio de pasta.[/quote]
SENTO PORTAR-TE LA CONTRARIA :eyes
Crec que s'ha de tenir pasta per poder gaudir de la moto, ja que jo fa tres anys que no estalvio ni un euro, ja que no hi ha mes que no em toqui gastar-me alguns euros en rodes, mecànic, etc...
Però també he de dir que porto tres anys vivint la vida d'una altre manera, jajajajajjajajajajajaja, la qual no la canvio per res!!! :mrgreen:
Javi Hospi: crec que el títol del post no és l'adequat; però tanquil que respondré igualment: per ser un bon motero no es necessari tenir pasta! :mrgreen:

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Bones, des que estic en el Fòrum a mitjans del 2006 en aquests temps la majoria de les sortides es feien pel nostre país a mesura que el fòrum creixer i el pas dels anys els objectius també i ara es parla de viatges al Marroc, Argentina Norkap i clar això no s'aconsegueix (crec jo) sense temps ni fonamentalment diners
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Javihospitalet" post="159874"]Bones, des que estic en el Fòrum a mitjans del 2006 en aquests temps la majoria de les sortides es feien pel nostre país a mesura que el fòrum creixer i el pas dels anys els objectius també i ara es parla de viatges al Marroc, Argentina Norkap i clar això no s'aconsegueix (crec jo) sense temps ni fonamentalment diners[/quote]
Pero aixó no implica que siguis bon o mal mototurista :mrgreen: :mrgreen:
Jo no crec ser millor mototurista que en Randy ,per exemple,o que tu mateix,per fer més Qm ,penso que son coses diferents.
Finalment tots fem els viatges en funcio de les possibilitats de temps i diners.
Pero aixó no implica que siguis bon o mal mototurista :mrgreen: :mrgreen:
Jo no crec ser millor mototurista que en Randy ,per exemple,o que tu mateix,per fer més Qm ,penso que son coses diferents.
Finalment tots fem els viatges en funcio de les possibilitats de temps i diners.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Per ser un bon motard, no cal ni tenir moto, això va per dins.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="STELVIO 00" post="159883"]en funcio de les possibilitats de temps i diners.[/quote]
ooooo... "negociacions", Xavi, que ultimament, és porta molt això de les "negociacions" :D
[quote user="Alucinamaripili" post="159889"]Per ser un bon motard, no cal ni tenir moto, això va per dins.[/quote]
Completament d'acord, Jordi, o acàs els paquets no és poden sentir motards ?
ooooo... "negociacions", Xavi, que ultimament, és porta molt això de les "negociacions" :D
[quote user="Alucinamaripili" post="159889"]Per ser un bon motard, no cal ni tenir moto, això va per dins.[/quote]
Completament d'acord, Jordi, o acàs els paquets no és poden sentir motards ?
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 4:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Completament d'acord, Jordi, o acàs els paquets no és poden sentir motards ?[/quote]
D'acord amb aquesta apreciació, la meva companya és tant (o més) motera que jo.
I vull aprofitar per fer un petó MOLT GRAN a tots/tes els acompanyants en aquesta gran passió nostra, no deu ser gens fàcil refiar-te i aguantar que segons qui et porti milers i milers de kms... moltes vegades sense queixes... :kiss :cerv :kiss :cerv :kiss :cerv
Completament d'acord, Jordi, o acàs els paquets no és poden sentir motards ?[/quote]
D'acord amb aquesta apreciació, la meva companya és tant (o més) motera que jo.
I vull aprofitar per fer un petó MOLT GRAN a tots/tes els acompanyants en aquesta gran passió nostra, no deu ser gens fàcil refiar-te i aguantar que segons qui et porti milers i milers de kms... moltes vegades sense queixes... :kiss :cerv :kiss :cerv :kiss :cerv
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 28, 2011 5:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No crec que sigui molt acertada la relació QUALITAT MOTORISTA-VOLUM CARTERA, més aviat la considero totalment incongruent, potser si o potser no... no te res a veure, a l'igual que tampoc ho és aquella de QUALITAT HUMANA-VOLUM CARTERA...
Ho trobo més correcte dient: PER TENIR MOTO S'HA DE TENIR UN MÍNIM DE PASTA? I llavors és quan podríem respondre que si! Tot el que envolta al món de la moto comporta una sèrie de despeses que una cartera justeta amb una hipoteca, nens pel mig, crèdits personals, etc.. li costaria assumir! No vull dir que no es pugui dur a terme, cadascú és lliure de fer el que vulgui amb els seus diners, però essent realista és qüestió de fer quatre números i adonar-se de que aviat comencen a posar-se vermells.
Ho sabem tots el que comporta fer-li 10-20-30.000 quilòmetres anuals a una moto, oi?? I si a sobre és amb finalitats d'oci encara més, perquè vol dir que a més li has de sumar un altre vehicle (véase cotxe??)
Fins aviat!
No crec que sigui molt acertada la relació QUALITAT MOTORISTA-VOLUM CARTERA, més aviat la considero totalment incongruent, potser si o potser no... no te res a veure, a l'igual que tampoc ho és aquella de QUALITAT HUMANA-VOLUM CARTERA...
Ho trobo més correcte dient: PER TENIR MOTO S'HA DE TENIR UN MÍNIM DE PASTA? I llavors és quan podríem respondre que si! Tot el que envolta al món de la moto comporta una sèrie de despeses que una cartera justeta amb una hipoteca, nens pel mig, crèdits personals, etc.. li costaria assumir! No vull dir que no es pugui dur a terme, cadascú és lliure de fer el que vulgui amb els seus diners, però essent realista és qüestió de fer quatre números i adonar-se de que aviat comencen a posar-se vermells.
Ho sabem tots el que comporta fer-li 10-20-30.000 quilòmetres anuals a una moto, oi?? I si a sobre és amb finalitats d'oci encara més, perquè vol dir que a més li has de sumar un altre vehicle (véase cotxe??)
Fins aviat!

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No crec que ser bo o dolent depèn de la pasta.En aquest forum hi ha de mes pobres i de mes
rics i no conec cap de bò :twisted: ,però bueno s´esforcen per ser-ho :mrgreen: .Ara està clar,
sense pasta no hi ha moto,ja sabem el que costa mantindre aquest vici :eyes
rics i no conec cap de bò :twisted: ,però bueno s´esforcen per ser-ho :mrgreen: .Ara està clar,
sense pasta no hi ha moto,ja sabem el que costa mantindre aquest vici :eyes
Que gran aquest de Bilbao

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Sergibuda" post="159832"]Més importants que els calés és el temps, tot i que si vols, pots tenir-ne suficient tant d'una cosa com de l'altra.[/quote]
M'ha encantat aquesta resposta, Sergibuda. Efectivament, SI VOLS pots tenir suficients calers i temps per fer el que vulguis. Només cal que ens apliquem aquella dita que diu "no és més ric qui més té sinò qui menys necessita".
Es pot anar a NK amb una moto de 20.000 Euros i d'hotel de 3 estrelles, o amb una de segona mà de 2000 i amb tenda... només cal proposar-s'ho !!. I tant bon motero pot ser l'un com l'altre. :razz:
M'ha encantat aquesta resposta, Sergibuda. Efectivament, SI VOLS pots tenir suficients calers i temps per fer el que vulguis. Només cal que ens apliquem aquella dita que diu "no és més ric qui més té sinò qui menys necessita".
Es pot anar a NK amb una moto de 20.000 Euros i d'hotel de 3 estrelles, o amb una de segona mà de 2000 i amb tenda... només cal proposar-s'ho !!. I tant bon motero pot ser l'un com l'altre. :razz:
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
LA PREGUNTA QUE PLANTEJA EN JAVI ÉS UN XIC AMBIGUA
Dit això crec que un mínim SI que és necessària, però tampoc calen fortunes per anar en moto ;)
Dit això crec que un mínim SI que és necessària, però tampoc calen fortunes per anar en moto ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
No crec que sigui un requisit indispensable tenir molta pasta per ser un motorista, de sobres se sap que els diner faciliten algunes coses i en compliquen unes altres, però si parlem estrictament d'anar amb moto els diners poden ajudar en certes situacions a fer les coses més fàcils i agradables. Viatjar per Europa amb moto es possible fer-ho amb una Sym 125cc o amb una K1300GT segurament amb les dues arribaràs als meteixos llocs. Alguns triariem la segona opció per comoditat, altres la primera per la aventura, però de vegades veiem una mescla de les dues quan sortim a viatjar amb motos de 3 quilos i una tenda de camping... aleshores que busquem? no ho sé, es masa complicat per mi... jo prefereixo anar amb moto, la que sigui. :D
Salut
Salut
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Bon motorista? que vol dir això? :eyes
Jo l'únic que puc dir és que aprofito qualsevol excusa per engegar la moto, des de anar acomprar tabac, fins a sortir de viatge. :D
Si una setmana no l'he pogut treure a passejar ja estic dels nervis :lol: :lol:
Sóc un bon motorista?
Jo l'únic que puc dir és que aprofito qualsevol excusa per engegar la moto, des de anar acomprar tabac, fins a sortir de viatge. :D
Si una setmana no l'he pogut treure a passejar ja estic dels nervis :lol: :lol:
Sóc un bon motorista?