LES 75 DE CARRETERA DELS JOVES... LLAVORS
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Re: LES 75 DE CARRETERA DELS JOVES... LLAVORS
holaaa
jo era mes grandet.... i vaig començar amb aixo:
http://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Freccia
per cert, encara la tinc...
no se que pasa, poso fotos i l'endema no es veuen :halfcry
jo era mes grandet.... i vaig començar amb aixo:
http://it.wikipedia.org/wiki/Cagiva_Freccia
per cert, encara la tinc...
no se que pasa, poso fotos i l'endema no es veuen :halfcry
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 6:20 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Sou tots molt jovenets!!. Jo soc de la època Lobito 74 trucada amb el temps a 125.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 03, 2011 9:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Randy!!! La meva no es va trencar.... :mrgreen:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel,amb aquesta foto semblas bó i tot :mrgreen: :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 03, 2011 11:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
no puc competir amb vosaltres sou tots massa grans :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :form
- MikelRT
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="160693"]Miquel,amb aquesta foto semblas bó i tot :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Aquesta foto està feta en el circuit de motocros de Sant Celoni i concretament era una carrera de Vespino's i vaig quedar 1er!!!
(erem dos, el fotograf i jo) :b9 :b9 :b9
Coes: alguns som grandets...però amb el cor jove..... :mrgreen: (vaja, com tu..... ;) )
Aquesta foto està feta en el circuit de motocros de Sant Celoni i concretament era una carrera de Vespino's i vaig quedar 1er!!!
(erem dos, el fotograf i jo) :b9 :b9 :b9
Coes: alguns som grandets...però amb el cor jove..... :mrgreen: (vaja, com tu..... ;) )
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Molt be, molt be!!!! tothom ha tret el millor de si mateix... m'agrada molt!!
Home, pureta, pureta.. no m'ho considero... fins que el cos m'aguanti fare l'animal... ho porto a dins...
Koper, jo també vaig tenir una DT80 negra, amb ella vaig fer 80.000 km... i la vaig putejar tant com vaig poder, la pobra... va aguantar la tia...
Salut!
Home, pureta, pureta.. no m'ho considero... fins que el cos m'aguanti fare l'animal... ho porto a dins...
Koper, jo també vaig tenir una DT80 negra, amb ella vaig fer 80.000 km... i la vaig putejar tant com vaig poder, la pobra... va aguantar la tia...
Salut!
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Circuit de motocròs de Sant Celoni? El Solei o Moixerigues? Em porten molts bons records.
Als 8 i 9 anys jo corría a motocròs (Puch Magnum) amb l'Alonso, en Monrabá, els Planesdemunt, Buch,...
Sempre bosc endins, no vaig conèixer la carretera fins els 18 amb una porquería de Morini 350 Sport. Just abans d'arribar la pesta de CBR's (finals dels 80's), jo i el meu cosí començavem amb la Morini i una Vento 350. Jo èra novell i ja èra clàssic.
Als 8 i 9 anys jo corría a motocròs (Puch Magnum) amb l'Alonso, en Monrabá, els Planesdemunt, Buch,...
Sempre bosc endins, no vaig conèixer la carretera fins els 18 amb una porquería de Morini 350 Sport. Just abans d'arribar la pesta de CBR's (finals dels 80's), jo i el meu cosí començavem amb la Morini i una Vento 350. Jo èra novell i ja èra clàssic.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="STELVIO 00" post="160694"]
Uploaded with ImageShack.us
Au !!! Estiu del 76 , Segur de Calafell, i , si, també era bó ;) ;)[/quote]
soc jo o no mes es veuen uns fanals descolorits?......

Au !!! Estiu del 76 , Segur de Calafell, i , si, també era bó ;) ;)[/quote]
soc jo o no mes es veuen uns fanals descolorits?......
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Ieie" post="160731"]Circuit de motocròs de Sant Celoni? El Solei o Moixerigues? Em porten molts bons records.
Sempre bosc endins, no vaig conèixer la carretera fins els 18 amb una porquería de Morini 350 Sport. Just abans d'arribar la pesta de CBR's (finals dels 80's), jo i el meu cosí començavem amb la Morini i una Vento 350. Jo èra novell i ja èra clàssic.[/quote]
Circuit El Solei!!!
Quins tems aquells. Per aquella época hi havia un bon sarau per aquets dos circuits. Encara que seguia totes las carreres i a mes feia de comissari conte-voltes, segurament que no ens coneixem, tot i la proximitat d'els dos pobles. Mes que tot per que la regla de tres amb diu que soc uns 8-10 anys mes gran que tu :enfaduu
Salut ;)
Sempre bosc endins, no vaig conèixer la carretera fins els 18 amb una porquería de Morini 350 Sport. Just abans d'arribar la pesta de CBR's (finals dels 80's), jo i el meu cosí començavem amb la Morini i una Vento 350. Jo èra novell i ja èra clàssic.[/quote]
Circuit El Solei!!!
Quins tems aquells. Per aquella época hi havia un bon sarau per aquets dos circuits. Encara que seguia totes las carreres i a mes feia de comissari conte-voltes, segurament que no ens coneixem, tot i la proximitat d'els dos pobles. Mes que tot per que la regla de tres amb diu que soc uns 8-10 anys mes gran que tu :enfaduu
Salut ;)
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
MikelRT, soc del 67.
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Ieie" post="160762"]MikelRT, soc del 67.[/quote]
Ieie:
Soc del 61, o sigui que 6 anys mes jove (Tu!, es clar) :enfaduu
A veure si algun dia ens coneixem..... a lo millor ja ens coneixem, jo treballo al xupa-xup ;)
Els diumenges ens solem trobar 3 o 4 al bar La Conna per fer una matinal: a las 8:00 cafè, a las 9:00 esmorzar, excursió i dinar a casa.
Vinga, vagi be :lol:
Ieie:
Soc del 61, o sigui que 6 anys mes jove (Tu!, es clar) :enfaduu
A veure si algun dia ens coneixem..... a lo millor ja ens coneixem, jo treballo al xupa-xup ;)
Els diumenges ens solem trobar 3 o 4 al bar La Conna per fer una matinal: a las 8:00 cafè, a las 9:00 esmorzar, excursió i dinar a casa.
Vinga, vagi be :lol:
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
llibertat, aquesta era la paraula... es.
quin post mes ben parit :D
quin post mes ben parit :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="PEREBI" post="160747"]
soc jo o no mes es veuen uns fanals descolorits?......[/quote]
Estiu del 76 ,foto en blanc i negre,bé ,ara quasi només blanc ,que més vols veure :mrgreen: :mrgreen:
I que em dius el casc integral :mrgreen: i de la cordura :mrgreen: i les botas :mrgreen: guants thinsulate ultima generacio :mrgreen:
Com em vegi en Randy m´excomulga directament :mrgreen: :mrgreen:

soc jo o no mes es veuen uns fanals descolorits?......[/quote]
Estiu del 76 ,foto en blanc i negre,bé ,ara quasi només blanc ,que més vols veure :mrgreen: :mrgreen:
I que em dius el casc integral :mrgreen: i de la cordura :mrgreen: i les botas :mrgreen: guants thinsulate ultima generacio :mrgreen:
Com em vegi en Randy m´excomulga directament :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="160812"]
Com em vegi en Randy m´excomulga directament :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Com em vegi en Randy m´excomulga directament :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Doncs jo crec que en Randy en aquelles èpoques segur que també n'havia fet d'aquestes o fins i tot pitjors :twisted:
Que el seny s'agafa amb l'edat i l'experiència però segur que de jove... :mrgreen:
PD: Amb carinyuuuu, eh.
Que el seny s'agafa amb l'edat i l'experiència però segur que de jove... :mrgreen:
PD: Amb carinyuuuu, eh.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Ondia si que sou grans :eyes ,je,je.Jo la primera moto
"gran" de 75 que vaig portar va ser la Honda NSR 75,del nens pijos,!es clar no era meva!
Llavors les dos rivals eren aquesta amb la Yamaha TZR 80.Però la veritat és que no
vaig portar mases motos petites,directament la GS 500 (així em va anar :oops: )
"gran" de 75 que vaig portar va ser la Honda NSR 75,del nens pijos,!es clar no era meva!
Llavors les dos rivals eren aquesta amb la Yamaha TZR 80.Però la veritat és que no
vaig portar mases motos petites,directament la GS 500 (així em va anar :oops: )
Que gran aquest de Bilbao

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
si em permeteu us faré 5 cèntims de les modes i costums en tema de moto( totes de 75 cc. ) quan teniem 16 anys....i d´aixó fa ja...... :roll:
Voilà la reina La Bultaco Lobito (MKI), la moto mes apreciada pel jovent de llavors, quasi exclusivament pilotada pels pijos i estiuejants i enveja dels vilatans, era sens dubte la moto que més lligaven els " merdejants " i ens fotien les ties. :evil:

qui no podia arrivar a la Lobito , tenia la Junior , amb el mateix motor, però no tan fardona:

Pels cremats de llavors hi havia la rápida i exigent Derbi 74 grand-sport , permitia picar-se amb els Seat 850 i R8 dels pares i....gaunyar-los

una moto molt bona i poc apreciada, ja més especialitzada per la muntanya era la Derbi Pirineos i que es podria anar depressa, era una derbi paleta amb cilindre de la Grand Sport 74 i potes llargues, canvi curt i que permitia anar depressa per la muntanya , però no tan elitista com la Lobito i més rústica

La Guzzi (MH) Dingo, una moto utilitaria

i la sempiterna Vespa 50 que va passar a 75 , en la llei dels ciclomotors del any 1966 que exigia 45 Kms/h ,portar pedals i tenir 16 anys, moltes mosses estiuejantes la tenien, i a darrera d´ella eren llegió els "moscons" de nanos del poble que hi anaven a darrera amb els seus vespinos , i derbi de paleta "arreglades " de moto cross.

records dels anys 1966-1968 , ah!! quins istius !!!! de festes particulars, cubates de ron, zippos i Benson¬Hedges de contrabando ( els diumenges ) i Rex els dies de cada dia, i diumenges a la tarda de pelicul.les de James Bond, el Nodo i la pelicula espanyola o dolenta....... i els divendres a la nit : pel.licules d´arte y ensayo. 3 R. i primers petons robats :roll: :roll: :roll: :roll:
Voilà la reina La Bultaco Lobito (MKI), la moto mes apreciada pel jovent de llavors, quasi exclusivament pilotada pels pijos i estiuejants i enveja dels vilatans, era sens dubte la moto que més lligaven els " merdejants " i ens fotien les ties. :evil:

qui no podia arrivar a la Lobito , tenia la Junior , amb el mateix motor, però no tan fardona:

Pels cremats de llavors hi havia la rápida i exigent Derbi 74 grand-sport , permitia picar-se amb els Seat 850 i R8 dels pares i....gaunyar-los

una moto molt bona i poc apreciada, ja més especialitzada per la muntanya era la Derbi Pirineos i que es podria anar depressa, era una derbi paleta amb cilindre de la Grand Sport 74 i potes llargues, canvi curt i que permitia anar depressa per la muntanya , però no tan elitista com la Lobito i més rústica

La Guzzi (MH) Dingo, una moto utilitaria

i la sempiterna Vespa 50 que va passar a 75 , en la llei dels ciclomotors del any 1966 que exigia 45 Kms/h ,portar pedals i tenir 16 anys, moltes mosses estiuejantes la tenien, i a darrera d´ella eren llegió els "moscons" de nanos del poble que hi anaven a darrera amb els seus vespinos , i derbi de paleta "arreglades " de moto cross.

records dels anys 1966-1968 , ah!! quins istius !!!! de festes particulars, cubates de ron, zippos i Benson¬Hedges de contrabando ( els diumenges ) i Rex els dies de cada dia, i diumenges a la tarda de pelicul.les de James Bond, el Nodo i la pelicula espanyola o dolenta....... i els divendres a la nit : pel.licules d´arte y ensayo. 3 R. i primers petons robats :roll: :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 09, 2011 7:54 pm, en total s’ha editat 7 vegades.