I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: I Aquest Estiu Quina Sortida Farem ?????
[quote user="STELVIO 00" post="160827"][quote user="Mareta" post="160755"]:???: no tinc clar amb les noves mesures de velocitat, triangular en tres dies .
Fer bones carreteres a 110 i arriscar punts .....no crec que valgui la pena.
Anem a fer La RoUte des Cols
Divendres, dissabte i tornar diumenge, creieu que es factible ???[/quote]
Vols dir que abans ho feies a 120 ????? A tu que et sembla ???!!!!!Que no faig cara de bona noia ???? ;)
La Route des Cols es pot fer amb 3 dias,i potser 2 i mig,encara que jo ho faria a l´inreves,divendres aniria directe a Hendaye i dissabte i diumenge,Hendaye-Cerbere.
Son 34 Cols els que ells determinan com "oficials" de la ruta ,encara que podries fer.............................. buffffffffff ,els que vulguis ;)[/quote]
Xavier, perque la faries desde Hendaya fins a Cerbere ????
Vols dir que abans ho feies a 120 ????? A tu que et sembla ???!!!!!Que no faig cara de bona noia ???? ;)
La Route des Cols es pot fer amb 3 dias,i potser 2 i mig,encara que jo ho faria a l´inreves,divendres aniria directe a Hendaye i dissabte i diumenge,Hendaye-Cerbere.
Son 34 Cols els que ells determinan com "oficials" de la ruta ,encara que podries fer.............................. buffffffffff ,els que vulguis ;)[/quote]
Xavier, perque la faries desde Hendaya fins a Cerbere ????
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 05, 2011 8:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="Mareta" post="160828"][quote user="STELVIO 00" post="160827"][quote user="Mareta" post="160755"]:???: no tinc clar amb les noves mesures de velocitat, triangular en tres dies .
Xavier, perque la faries desde Hendaya fins a Cerbere ????[/quote]
Bona pregunta! :shock:
Bona pregunta! :shock:
- Joanstrom
- Presentats
Quan parlem de divendres, dissabte i diumenge esteu parlant de Santy Joan (24,25 i 26 de juny)?
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="160828"]
Jo soc dels que penso que quan fas el que en diem "repte",es tan important el tema fisic ,com el psicologic.
Si es fá direccio Est,ja estas tornant,i al arribar a Cerbere,ja ets "a casa",i no cal fer tot un dia més de tornada amb l´objectiu assolit i on surt més el cansanci.
Per altre part,jo la tinc preparada per fer qualsevol cap de setmana,sense esperar que sigui de tres dias.
Sortir divendres mig dia,al vespre soc a Hendaye , i dissabte i diumenge per fer la Route des Cols,i diumenge al vespre a casa ;)
Jo soc dels que penso que quan fas el que en diem "repte",es tan important el tema fisic ,com el psicologic.
Si es fá direccio Est,ja estas tornant,i al arribar a Cerbere,ja ets "a casa",i no cal fer tot un dia més de tornada amb l´objectiu assolit i on surt més el cansanci.
Per altre part,jo la tinc preparada per fer qualsevol cap de setmana,sense esperar que sigui de tres dias.
Sortir divendres mig dia,al vespre soc a Hendaye , i dissabte i diumenge per fer la Route des Cols,i diumenge al vespre a casa ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="160828"][quote user="STELVIO 00" post="160827"]
A tu que et sembla ???!!!!!Que no faig cara de bona noia ???? ;)
[/quote]
Per cert.......... sempre fas cara de bona noia ;) ;)
A tu que et sembla ???!!!!!Que no faig cara de bona noia ???? ;)
[/quote]
Per cert.......... sempre fas cara de bona noia ;) ;)
- Joanstrom
- Presentats
Entesos! Bona explicació.
Passarem per aquí?

Uploaded with ImageShack.us
I per aquí?

I per aqui?

I per aquí?

Au que ja tinc ganes de tornar-hi! :jump :jump :jump
Passarem per aquí?

I per aquí?

I per aqui?

I per aquí?

Au que ja tinc ganes de tornar-hi! :jump :jump :jump
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Buff !!!! Peyresourde ,Aspin ,Tourmalet i Lers. :ban :ban
I si vols en pots fer més,per exemple a Luz Saint Sauveur,abans de fer Tourmalet ,pots fer Luz Ardiden ,es carretera tancada,tens que pujar i baixar ,pero es molt maco.
També a la D918 abans d´agafar l´Aspin pots pendre el trencall que et porta a la Hourquette d´Ancizan que també es molt maco( a mi m´agrada més que l´Aspin) i baixar cap a Saint Lary Soulan ,abans de fer Azet - Val Louron i Peryresourde.
Opcions hi han les que vulgueu :mrgreen:
I si vols en pots fer més,per exemple a Luz Saint Sauveur,abans de fer Tourmalet ,pots fer Luz Ardiden ,es carretera tancada,tens que pujar i baixar ,pero es molt maco.
També a la D918 abans d´agafar l´Aspin pots pendre el trencall que et porta a la Hourquette d´Ancizan que també es molt maco( a mi m´agrada més que l´Aspin) i baixar cap a Saint Lary Soulan ,abans de fer Azet - Val Louron i Peryresourde.
Opcions hi han les que vulgueu :mrgreen:
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Tants colls, tants colls......al final tots amb angines!!!!
Si hem d'anar a sopar a Ca l'Arzac, jo em quedo a fora vigilant les motos i així us podeu donar el plaer sense haver de patir.
Jordi "Prony"
Si hem d'anar a sopar a Ca l'Arzac, jo em quedo a fora vigilant les motos i així us podeu donar el plaer sense haver de patir.
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Prony" post="160867"]Tants colls, tants colls......al final tots amb angines!!!!
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi,tú ves donant idees........................ :mrgreen: :mrgreen:
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi,tú ves donant idees........................ :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 05, 2011 7:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joanstrom
- Presentats
[quote user="Prony" post="160867"]Tants colls, tants colls......al final tots amb angines!!!!
Jordi "Prony"[/quote]
Això vol dir que tu també vens! :castell :castell Com més serem, més riurem
Jordi "Prony"[/quote]
Això vol dir que tu també vens! :castell :castell Com més serem, més riurem
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:ban :ban Aaai ai que ja em esteu posant les dents llargues, crec que si puc enrredada a Minina jijiji. :cerv :cerv
:form s'ofereixen (dues petites mascotes) temps al temps :form
:form s'ofereixen (dues petites mascotes) temps al temps :form
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
Anem per pams.....
Jo crec que aquesta sortida no es cap repte, només és una sortida de 3 dies i ja està.
En un repte hi ha el tema de la velocitat i ara no cal que ens se la juguem.... ja arribaran altres moments millors....
Jo crec que hem de programar una sortida de 3 dies i que no coincideixi amb Sant Joan que tothom té coses a fer.
Jo proposaria el 1-2 3 de Juliol.
Alguna vegada he fet colls per França en diumenge i.... està ple de francesos amb autocaravanes que fan alentir molt i molt la marxa.
Personalment de Torroella a Hendaya hi tinc 619 km per França ... aproximadament unes 6 hores i per Saragossa i Barcelona hi tinc una hora més.
Si fem Route du cols .... a la arribada a Hendaya podem anar a sopar tranquil·lament i si acabem tart.... tampoc passarà res, mentre que si ho fem al revés , els matins hem de sortir llatins si o sí ;) ;) .
Jo crec que aquesta sortida no es cap repte, només és una sortida de 3 dies i ja està.
En un repte hi ha el tema de la velocitat i ara no cal que ens se la juguem.... ja arribaran altres moments millors....
Jo crec que hem de programar una sortida de 3 dies i que no coincideixi amb Sant Joan que tothom té coses a fer.
Alguna vegada he fet colls per França en diumenge i.... està ple de francesos amb autocaravanes que fan alentir molt i molt la marxa.
Personalment de Torroella a Hendaya hi tinc 619 km per França ... aproximadament unes 6 hores i per Saragossa i Barcelona hi tinc una hora més.
Si fem Route du cols .... a la arribada a Hendaya podem anar a sopar tranquil·lament i si acabem tart.... tampoc passarà res, mentre que si ho fem al revés , els matins hem de sortir llatins si o sí ;) ;) .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 06, 2011 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Com e dit abans, ja e fet part d'aquesta ruta.
Es pot fer tranquilament amb 2 dies, que son els que hi ha per anar i tornar el tercer dia per carretera tirada. En un dia et situes tranquilament a l'alçada de Formigal (sempre i quan es surti a primera hora del matí).
El tall més maco, és quan estàs a l'alçada de la Vall D'Aran fins Pierre-Sant Martin.
Respecta a les dates, si puc convinar-mo, ja podeu comptar amb mi.
Es pot fer tranquilament amb 2 dies, que son els que hi ha per anar i tornar el tercer dia per carretera tirada. En un dia et situes tranquilament a l'alçada de Formigal (sempre i quan es surti a primera hora del matí).
El tall més maco, és quan estàs a l'alçada de la Vall D'Aran fins Pierre-Sant Martin.
Respecta a les dates, si puc convinar-mo, ja podeu comptar amb mi.
- Joanstrom
- Presentats
Jo proposava 24/26 de juny perque es festa i la gent potser no s'ho ha de combinar. La setmana següent ho tinc més difícil per queagafar una festa tant aprop de les vacances es una mica complicat per a mi. De totes maneres ja en parlarem ;)
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
- Ubicació: Manresa
Nosaltres si es fa el pont de Sant Joan ens apuntem, el següent ens es impossible.
DEU
DEU
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="160958"]
[/quote]
A diferencia de casa nostre,els francessos també fan vacances al Juliol,aixis que no crec que estalviis gaire ;)
De tota manera ,jo només he donat la meva opinió i perqué m´heu preguntat,quasi segur que jo no vindré,per tant ,la meva opinió no té cap valor.
Sort ,i que ho gaudiu al maxim !!!!!
[/quote]
A diferencia de casa nostre,els francessos també fan vacances al Juliol,aixis que no crec que estalviis gaire ;)
De tota manera ,jo només he donat la meva opinió i perqué m´heu preguntat,quasi segur que jo no vindré,per tant ,la meva opinió no té cap valor.
Sort ,i que ho gaudiu al maxim !!!!!
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Jo i la dona fem vacances del 21 de Juny al 3 de Juliol.
Per poder acompanyarvos hauriem de ser a casa el dia 2. També ho em de convinar amb un viatge a Portugal, o sigui que si decidiu fer la ruta al revés ahuria de ser tornada dia 1 i 2 de Juliol i si es ruta d'anada podria venir si marxeu entre el 20 i 24 de Juny.
Bé, encara falta una mica, però ja s'ha d'anar pensant en les vacances i en les reserves d'hotel no?
Per poder acompanyarvos hauriem de ser a casa el dia 2. També ho em de convinar amb un viatge a Portugal, o sigui que si decidiu fer la ruta al revés ahuria de ser tornada dia 1 i 2 de Juliol i si es ruta d'anada podria venir si marxeu entre el 20 i 24 de Juny.
Bé, encara falta una mica, però ja s'ha d'anar pensant en les vacances i en les reserves d'hotel no?
- Eva
- Presentats
no m´en oblido :???: :???:
Tinc que mirar un parell de coses.
En Moncho també vindrà amb la seva Rt i un amic seu que te una Adv.
A partir del dia 11 de abril en parlem.
Per cert, ja m´ha arribat l´informació sobre la route du col . Molt i molt pobre.... el dia que ens veiem la portaré.
Per cert, ja m´ha arribat l´informació sobre la route du col . Molt i molt pobre.... el dia que ens veiem la portaré.
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Mareta" post="164093"]no m´en oblido :???: :???:
Per cert, ja m´ha arribat l´informació sobre la route du col . Molt i molt pobre.... el dia que ens veiem la portaré.[/quote]
Eva, aqui et pots descarregar tota la ruta per el GPS:
http://www.laroutedescols.com/telechargement.php
A la plana hi ha tota l'informació:
http://www.laroutedescols.com/index.php
Per cert, ja m´ha arribat l´informació sobre la route du col . Molt i molt pobre.... el dia que ens veiem la portaré.[/quote]
http://www.laroutedescols.com/index.php
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert G" post="164106"][quote user="Mareta" post="164093"]no m´en oblido :???: :???:
http://www.laroutedescols.com/index.php[/quote]
Moltes gracies, que Deu t´ho pagui amb molts de fills /filles :ksss
http://www.laroutedescols.com/index.php[/quote]
Moltes gracies, que Deu t´ho pagui amb molts de fills /filles :ksss