Aneu a 110?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Aneu a 110?

Oitant, s'ha de seguir la llei!
16
38%
Jo a 110???? Au ves, homeeee!
15
36%
Encara no he anat per autopista/autovia
9
21%
Ara no tinc temps de votar
1
2%
No miro mai a quan vaig
1
2%

Vots totals: 42

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Aneu a 110?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 08, 2011 12:41 am

Avui dilluns, tothom a 110.

Però....vosaltres també????? :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Aneu A 110?

Entrada Autor: Geroni » dt. març 08, 2011 8:00 am

Sempre em de fer el que diu en nostre estimat govern. :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dt. març 08, 2011 8:22 am

La veritat és que, tot i quan surto amb mototurisme respecto pràcticament tot el codi de circulació (velocitat inclosa), quan vaig sol no ho faig (sempre mirant de tenir temps de reacció suficient davant de qualsevol contratemps).

Sovint vaig a 149Km/h (en funció del transit i carretera,clar), pel tema de la pèrdua de punts a partir d’aquí; en els semàfors, si hi ha lloc a la mitjanera, passo poc a poc fins davant; si fa estona que vaig darrera un cotxe, i hi ha ratlla contínua però veig que sense perill per a ningú puc avançar amb temps i distància de sobres, ho faig. En ciutats, a no que hi hagi transit dens o gent prop de la via, no vaig a 50Km/h. A les rondes, on no hi ha radars vaig a més de 80km/h.

El que miro de no fer mai es en cap d’aquestes accions molestar a ningú en avançaments sobtats, miro de no donar ensurts, de no obrir gas a fondo al passar pel seu costat (pel soroll), etc...

Certament en alguna ocasió algú s’ha molestat i m’ha pitat o fet llums, però per la desaprovació davant d’allò que feia més que per haver-lo destorbat.

Cada cop soc més prudent, però això d’anar en una carretera de corbes tota l’estona darrera un cotxe o camió...

Sé que no queda políticament correcte dir això, però...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 8:25 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. març 08, 2011 8:39 am

Ara mateix soc a Bilbao,vaig vindre ahir previ pas per Saragossa. El tram Saragossa /Bilbao el vaig fer per autopista ja que vaig sortir de Saragossa a quarts de set,i tot i que els panells et recordan continuament el que vagis a 110 Qm ,la veritat es que es fá dificil. Ho vaig fer forças Qm i no vegis com m´adelantavan els vehicles :eyes :eyes
Els panells diuen "Pedimos su colaboracion"per anar a 110,pero la gent redueix només per si hi ha radar i despres altre cop a donar canya.
Crec que la gent fará el mateix que amb limit 120 ,si hi ha perill de radar, reduir,i el reste a la mateixa velocitat que duien.
El tram de Bcn a Saragossa el vaig fer per carreteras secundarias,per Caspe i Belchite i no es nota tant.
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. març 08, 2011 8:47 am

Jo encara no he anat per autopista/autovia, bé si, per la C17 de Vic a Ripoll i anava a 110 (tot i que el límit d'aquesta carretera és 100 qm/h) i en algun lloc fins i tot hi ha algun 40 per les obres :eyes

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dt. març 08, 2011 10:04 am

Jo, què voleu que us digui...
...doncs encara no he anat per autovia/autopista, però si, pràcticament sempre procuro respectar les normes/lleis, tot i que reconec que de vegades es fa mooolt difícil. No seria el primer tram de 60km/h o velocitat reduïda semblant que potser excedeixo, però normalment procuro anar a la velocitat que marca la via.
Això, evidentment, comporta que m'avanci gairebé tothom, sobretot en vies ràpides, però a mi m'és absolutament indiferent.
Cadascú que vagi com vulgui, però seria d'agraïr que la gent que vol correr no anés "empenyent" i/o molestant als altres.
Si jo vaig a la velocitat de la via i a algú que va darrera li molesta, el mínim que pot fer es passar quan es pugui i sense emprenyar, que també dona molt pel sac els que volen correr i van pel mon pensant que tots hem de fer el mateix.
Sempre, sempre procuro facilitar l'avançament quan veig algú pel retrovisor, ja sigui moto, cotxe o camió.
També soc conscient que tot i ser políticament correcte, aquesta actitud és molt poc popular, però m'és igual.
Jo vaig com vull i respecto als altres, si us plau, que em respectin a mi també :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. març 08, 2011 10:53 am

jo la veritat es que amb el cotxe no paso de 100 ni per autopista,quan baixo a Barna ja em vaig acostumar a 80 i aixi anire,sempre per la dreta sense emprenyar a ningu es clar,en vias rapidas amb la moto sempre a la llei,si diu 110 doncs a 110,en secundarias es diferent.......
Imatge

Xagago1973
Presentats
Entrades: 137
Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
Ubicació: Graugés (Avià)

Entrada Autor: Xagago1973 » dt. març 08, 2011 11:09 am

jo la veritat, com ja de per si no m'agrada correr doncs no mes cap perjudici, el que si amb fot es el per que de tot plegat.
si fan aixo es per que volen, el petroli no es una font d'energia unica e irreemplaçable. el que si es vergonyos es que al segle XXI
encara tinguem que dependre dels motors de combustió..
llegiu aquest document, (ja el vien fet per la tele aquest reportatge)
es culpa sense cap dubte dels governs.
aquí deixo l'enllaç.

http://www.iecologia.com/09/16/petroler ... lectricos/
Imatge

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 08, 2011 12:03 pm

[quote user="GRUM" post="161124"]
Això, evidentment, comporta que m'avanci gairebé tothom, sobretot en vies ràpides, però a mi m'és absolutament indiferent.
[/quote]

Doncs noi, lamento dir-te que t'estàs jugant el fisic si fas això anant en moto. Pensa que en qualsevol moment et poden tancar la teva trajectòria. :tremolant

En moto és aconsellable anar com a minim a la velocitat de la resta dels usuaris de la via. En cotxe és indiferent....

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. març 08, 2011 12:30 pm

Jo encara no he anat per autopistes , però depèn molt del tram que hagi de fer

(I dic "hagi" perquè per mi , l'autopista és una obligació :mrgreen: )

Si haig de fer pocs Km, procuro respectar el màxim permès, ja que com que tampoc difruto, doncs miro de conservar punts i gomes.

Si la tirada és molt llarga ( tipus BCN-Saragossa per exemple ) no respecto la norma, ni l'actual ni l'anterior. El meu ritme de viatge acostuma a ser sobre els 150 Km/h :oops: És que sino.... no hoi ha manera d'arribar mai :oops:

Però això és menys d'un 1% del meu temps en moto, així que no em preocupa massa.

Quan vaig amb el cotxe, com que acostuma a ser amb la familia, respecto força els limits (sempre una miqueta per sobre ) però vaig sempre molt tranquil i amb mooooooooolt de marge de seguretat. Els meus anys de "carbonilles" ja van passar

Això no treu que consideri zquesta mesura una autèntica estafa i una eina recaptatòria més, inventada per aquesta colla de governants que tenim :enfaduu
Salut.

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dt. març 08, 2011 1:19 pm

Per les carreteres que conto voltar aquest dissabte (pssssss... no vull donar pistes) serà impossible passar de 110 :mrgreen:

Xagago1973
Presentats

Entrada Autor: Xagago1973 » dt. març 08, 2011 3:39 pm

[quote user="Randy-650" post="161137"][quote user="GRUM" post="161124"]
[/quote]

Doncs noi, lamento dir-te que t'estàs jugant el fisic si fas això anant en moto. Pensa que en qualsevol moment et poden tancar la teva trajectòria. :tremolant

En moto és aconsellable anar com a minim a la velocitat de la resta dels usuaris de la via. En cotxe és indiferent....[/quote]

home!! l'altre es aixo que dius, mantenir la velocitat mitja del lloc on es circuli...tampoc s'ha d'anar esclafant pèsols, però per norma general m'agrada de ser prudent.
Xagago1973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 08, 2011 3:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. març 08, 2011 3:42 pm

Sense temps per votar et diré que la llei està per cumplir-la i és per la nostra seguretat, encara que sembli que és per mantenir als paràsits que voteu, noooooooo, és per la nostra seguretat.

Randy-650
Presentats

Re: Aneu a 110?

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 08, 2011 4:01 pm

A Catalunya, com sempre, diferents, :enfadat A Españolandia si que poden anar a 120?????

Imatge

http://www.boe.es/boe/dias/2011/03/05/p ... 1-4120.pdf

Xagago1973
Presentats

Entrada Autor: Xagago1973 » dt. març 08, 2011 4:22 pm

doncs quins collons,no???? aixo es vergonyos!!
no s'ha queixat ningú a cap canal de TV ni res????

:enfaduu :enfadat :evil: :twisted: :enfaduu

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. març 08, 2011 4:51 pm

Tela !!!

Encara em fa agafar més mala llet. !!!

Aquí sempre cornuts i pagar el beure, tu :crys

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. març 08, 2011 6:20 pm

[quote user="Randy-650" post="161164"]A Catalunya, com sempre, diferents, :enfadat A Españolandia si que poden anar a 120?????[/quote]

Això és aquí i a España també, no ? :eyes

Una altra raó per anar cap a la independència, poder decidir nosaltres a quina velocitat volem circular :mrgreen:

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. març 08, 2011 7:46 pm

Jo encara no he circulat per autovia/autopista, però no acostumo a fixar-me en la velocitat a la que circulo, només ho faig quan hi ha un radar.
sergibuda

they called me an accident

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. març 08, 2011 8:11 pm

Crec que no tenim un altre !!! :enfaduu ... per cert a les notícies he vist que fa 40 anys es podia circular a 130 ... i amb aquelles tartanes ... per pixar i no treure gota senyors !!! :enfadat

V'sss :cool:
GeSus
Gas a la burra!!!

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. març 08, 2011 9:21 pm

Jo personalment no agafaré l'autopista i intentaré fer a partir d'ara tots els trajectes per carreteres sense "limitació 110", em sembla una broma de mal gust i si puc contribuïr a que les concessionaries de les autopistes no facin negoci amb mi, millor.

Salut!

PD: Pero no s'havien prohibit els posts politics al foro? :mrgreen:

Respon

Torna a “General”