Al Parquing De Santa Caterina No Es Pot Aparcar La Moto!!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Al Parquing De Santa Caterina No Es Pot Aparcar La Moto!!!

Entrada Autor: Jordi r80r » dv. març 11, 2011 8:20 pm

Algú ho tenia de dir !!! Avui ja hem començat malament... m'ha arrivat el impost de circulació, 60 i pico € pel cotxe de 70 CV i 120 i algo de la moto de 90 CV :eyes !!! (paga i seras feliç que diem per aquí)

Avui al migdia tenia una reunió de feina a un despatx del centre de Girona , concretament a Jaume I, el rovell del ou...visc a 30 km i he pensat de ana-hi amb moto pel tema de aparcament...i també per treurala entre semana :D el cas es que entro a Girona i anaba justet de temps i entro directament al parquing subterrani de Santa Caterina, un altre dia a Girona vaig estar 20 minuts buscant aparcament al carrer :shock: es casi imposible aparcar la moto al centre . Una vegada a dintre no trovo el aparcaments per moto....vaig a buscar la caseta de informació que he deixat enrera i s'acosta una treballadora del parquing i hem diu que aquet parquing , no es per motos . que en tenen un altre que alla si que puc aparcar... Anaba just de temps i li contesto que si de cas deixaré la moto en una plaça d'aquestes lliures que pago el mateix que un cotxe, o n o? Hem contesta que per aquesta vegada pasa, pero no es lo habitual... aparco la moto i men vaig .

Després de la reunió torno al parking i havien fet el canvi de torn i trovo un altre noia al carrec, comenta que esta al cas del tema i que en 3 anys i mitj es la primera vegada que entra una moto al seu parking... li dic que ho trovo molt be, pero que enlloc posa prohibida la entrada a vehicles de dos rodes i que haurien de posar la senyal, despres li demano el llibre de reclamacions i hem don una fulla de sugeriments de la empresa, no he fet cas i els hi deixat el sugeriment de que sino volen que entrin motos al seu parquing, que ho diguin :mrgreen: que posin una senyal a la entrada. No se si tinc o no tinc rao, pero ens prenen el pel al parkings, a la autopista i ja que paguem igual per un us del servei inferior... Algú ho tenia de dir !!!

Au salut i canya

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Al Parquing De Santa Caterina No Es Pot Aparcar La Moto!

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 11, 2011 8:36 pm

[quote user="Jordi r80r" post="161485"].... despres li demano el llibre de reclamacions i hem don una fulla de sugeriments de la empresa....[/quote]

Què és un full de suggeriments? Si tu demanes un full de reclamacions te l'han de donar, i si no en tenen, denúncia, i els hi cau el pèl.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dv. març 11, 2011 9:05 pm

Amic Jordi:

Aviat podràs anar a Girona amb AVE!!!!,be, si vas a BCN a buscar-lo :mrgreen: amb moto i utilitzant un parquing de motos :mrgreen:

es clar que..... d'aquí quatre o cinc anys... ;)

Tot plegat: per plorar :crys

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. març 11, 2011 9:26 pm

[quote user="Jordi r80r" post="161485"]Algú ho tenia de dir !!! Avui ja hem començat malament... m'ha arrivat el impost de circulació, 60 i pico € pel cotxe de 70 CV i 120 i algo de la moto de 90 CV :eyes !!! (paga i seras feliç que diem per aquí)

Avui al migdia tenia una reunió de feina a un despatx del centre de Girona , concretament a Jaume I, el rovell del ou...visc a 30 km i he pensat de ana-hi amb moto pel tema de aparcament...i també per treurala entre semana :D el cas es que entro a Girona i anaba justet de temps i entro directament al parquing subterrani de Santa Caterina, un altre dia a Girona vaig estar 20 minuts buscant aparcament al carrer :shock: es casi imposible aparcar la moto al centre [1]. Una vegada a dintre no trovo el aparcaments per moto....vaig a buscar la caseta de informació que he deixat enrera i s'acosta una treballadora del parquing i hem diu que aquet parquing , no es per motos [2] que en tenen un altre que alla si que puc aparcar... Anaba just de temps i li contesto que si de cas deixaré la moto en una plaça d'aquestes lliures que pago el mateix que un cotxe, o n o? Hem contesta que per aquesta vegada pa :eyes sa, pero no es lo habitual... aparco la moto i men vaig .

Després de la reunió torno al parking i havien fet el canvi de torn i trovo un altre noia al carrec, comenta que esta al cas del tema i que en 3 anys i mitj es la primera vegada que entra una moto al seu parking... li dic que ho trovo molt be, pero que enlloc posa prohibida la entrada a vehicles de dos rodes i que haurien de posar la senyal, despres li demano el llibre de reclamacions i hem don una fulla de sugeriments de la empresa,[3] no he fet cas i els hi deixat el sugeriment de que sino volen que entrin motos al seu parquing, que ho diguin :mrgreen: que posin una senyal a la entrada. No se si tinc o no tinc rao, pero ens prenen el pel al parkings, a la autopista i ja que paguem igual per un us del servei inferior... Algú ho tenia de dir !!!

Au salut i canya[/quote]

[1] Però bé hi han d'haver aparcaments per motos al centre, no ?

[2] No entenc la diferència, de fet el perjudicat ets tu: ocupes com una moto i pagues com un cotxe :tremolant
Molts cops he estat temptat d'entrar en un parquing de cotxes, d'aquests que hi ha una barrera i et surt el tiquet i a l'hora de sortir passar pel costat, algú ho fa això ? :roll:

[3] Com diu en Randy, no tenir full de reclamacions és raó per denunciar-los.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 11, 2011 9:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7660
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. març 11, 2011 11:18 pm

No només és obligatori tenir full de reclamacions, has de tenir un full penjat en un lloc visible, que digui que en tens.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. març 11, 2011 11:56 pm

I si fan el ronso, a trucar als mossos,estan obligats a tindre full de reclamacions
ImatgeImatgeImatge

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » ds. març 12, 2011 8:10 am

El milor lloc per deixar la moto a Girona es a la Plaça Poeta Marquina, la del Bar Nuria, a sota les vies del tren hi ha força lloc. A 4 minuts caminant del parking de Sta Catarina.
Alla també hi ha parking subterrani que hi ha lloc per motos i a un altre preu que els del cotxe.
Pel que t'ha passat el que jo crec es que si no posen que està prohibit en algun lloc visible no tenen res a dir.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » ds. març 12, 2011 4:42 pm

[quote user= Molts cops he estat temptat d'entrar en un parquing de cotxes, d'aquests que hi ha una barrera i et surt el tiquet i a l'hora de sortir passar pel costat, algú ho fa això ? :roll: [/quote]

Si es un parking una mica modern i tenen càmeres, has pringat amb denuncia i judici. Com a les benzineres.

Respon

Torna a “Cerveseta”