Tractat De Schengen
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Tractat De Schengen
Tractat de Schengen :
bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,......
El més important que m´ha confirmat un client avui:
Les multes de infraccions com per exemple .....limitació en velocitat ..... ens arrivaràn a casa ......
That´s EUROPE :enfadat :enfadat :enfadat
O sigui que ... cuidadín aquest estiu quant sortiu cap a Europa ;)
uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii però si és veritat que tots sou molt i molt assenyats i no teniu problemes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,bla, bla, bla, bla, bla,......
El més important que m´ha confirmat un client avui:
Les multes de infraccions com per exemple .....limitació en velocitat ..... ens arrivaràn a casa ......
That´s EUROPE :enfadat :enfadat :enfadat
O sigui que ... cuidadín aquest estiu quant sortiu cap a Europa ;)
uiiiiiiiiiiiiiiiiiiii però si és veritat que tots sou molt i molt assenyats i no teniu problemes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 17, 2011 4:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Tractat De Schengen
Visca les repúbliques bananeres i els paradisos fiscals...
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
el que fa la globalitzacio, he???
casum des!!!
:enfadat :enfadat
casum des!!!
:enfadat :enfadat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs sembla ser que és veritat. :tremolant
I em fa gràcia que es va debatre en un Consell de Ministres Ëuropeus d'Agricultura. Què té a veure els tomàquets i els enciams amb les multes als conductors d'altres països? :roll:
17 Marzo 11 - Bruselas - Efe
Las multas por exceso de velocidad, no llevar el cinturón de seguridad, saltarse un semáforo en rojo, conducir bajo los efectos del alcohol o las drogas, no llevar casco, circular por una vía no permitida como el arcén y hablar por teléfono al volante llegarán de esta manera al conductor responsable aunque las infracciones fueran cometidas en un país de la UE distinto del de matriculación del vehículo. Las multas por estacionamiento, sin embargo, quedan fuera del ámbito de la medida.
La ratificación de este acuerdo entre los Veintisiete se produjo en un Consejo de Ministros europeos de Agricultura como punto sin debate, después de que ya hubiese sido perfilada el pasado diciembre.
Dinamarca, Irlanda y Reino Unido, que tienen un régimen especial de cooperación policial, han decidido no participar de momento en el intercambio de información, aunque ya han avanzado que tienen previsto considerarlo más adelante. Los demás estados miembros se comprometen a cooperar judicialmente y facilitar los datos de titularidad del vehículo, clave para identificar al infractor, que era la principal dificultad hasta ahora para hacer llegar las multas.
Las infracciones de conductores extranjeros representan alrededor de un 25 % y se elevan a entre el 40 y el 50 % durante las vacaciones en las que los desplazamientos son más frecuentes, según cifras de la Comisión Europea. Tras el acuerdo de hoy tiene que pronunciarse el Parlamento Europeo antes de que la medida entre en vigor.
El único punto que podría dificultar su aprobación formal es que se ha cambiado la base jurídica -de transporte a cooperación judicial- respecto a la propuesta inicial de la CE en 2008, algo a lo que se opone Bruselas y obligará a aprobar el acuerdo con el PE por unanimidad (de 24 países, ya que Dinamarca, Irlanda y Reino Unido no participan).
http://www.larazon.es/noticia/4016-la-u ... ro-lleguen
I em fa gràcia que es va debatre en un Consell de Ministres Ëuropeus d'Agricultura. Què té a veure els tomàquets i els enciams amb les multes als conductors d'altres països? :roll:
17 Marzo 11 - Bruselas - Efe
Las multas por exceso de velocidad, no llevar el cinturón de seguridad, saltarse un semáforo en rojo, conducir bajo los efectos del alcohol o las drogas, no llevar casco, circular por una vía no permitida como el arcén y hablar por teléfono al volante llegarán de esta manera al conductor responsable aunque las infracciones fueran cometidas en un país de la UE distinto del de matriculación del vehículo. Las multas por estacionamiento, sin embargo, quedan fuera del ámbito de la medida.
La ratificación de este acuerdo entre los Veintisiete se produjo en un Consejo de Ministros europeos de Agricultura como punto sin debate, después de que ya hubiese sido perfilada el pasado diciembre.
Dinamarca, Irlanda y Reino Unido, que tienen un régimen especial de cooperación policial, han decidido no participar de momento en el intercambio de información, aunque ya han avanzado que tienen previsto considerarlo más adelante. Los demás estados miembros se comprometen a cooperar judicialmente y facilitar los datos de titularidad del vehículo, clave para identificar al infractor, que era la principal dificultad hasta ahora para hacer llegar las multas.
Las infracciones de conductores extranjeros representan alrededor de un 25 % y se elevan a entre el 40 y el 50 % durante las vacaciones en las que los desplazamientos son más frecuentes, según cifras de la Comisión Europea. Tras el acuerdo de hoy tiene que pronunciarse el Parlamento Europeo antes de que la medida entre en vigor.
El único punto que podría dificultar su aprobación formal es que se ha cambiado la base jurídica -de transporte a cooperación judicial- respecto a la propuesta inicial de la CE en 2008, algo a lo que se opone Bruselas y obligará a aprobar el acuerdo con el PE por unanimidad (de 24 países, ya que Dinamarca, Irlanda y Reino Unido no participan).
http://www.larazon.es/noticia/4016-la-u ... ro-lleguen

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Ui, em sembla que encara tardarà una mica a entrar en vigor. El que passa que ara hi ha un greuje comparatiu entre ciutadans de la UE, el què no pot ser és que a tú et treguin 4 punts per saltar-te un semàfor per exemple, hi a un alemany en elmmateix semàfor, només li representi una multa i només en el supòsit que el parin. Però bé, suposo que a la llarga tot arriba.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Trencaferro" post="162218"]Ui, em sembla que encara tardarà una mica a entrar en vigor. El que passa que ara hi ha un greuje comparatiu entre ciutadans de la UE, el què no pot ser és que a tú et treguin 4 punts per saltar-te un semàfor per exemple, hi a un alemany en elmmateix semàfor, només li representi una multa i només en el supòsit que el parin. Però bé, suposo que a la llarga tot arriba.[/quote]
Es pot saber on t´has ficat que no sabem res de tu ??????
Que t´han tingut que canviar el ESA a tú també ?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Que t´han tingut que canviar el ESA a tú també ?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Mareta" post="162219"][quote user="Trencaferro" post="162218"]Ui, em sembla que encara tardarà una mica a entrar en vigor. El que passa que ara hi ha un greuje comparatiu entre ciutadans de la UE, el què no pot ser és que a tú et treguin 4 punts per saltar-te un semàfor per exemple, hi a un alemany en elmmateix semàfor, només li representi una multa i només en el supòsit que el parin. Però bé, suposo que a la llarga tot arriba.[/quote]
Que t´han tingut que canviar el ESA a tú també ?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo als hiberns estic tots els caps de setmana castigat treballant a dalt a Baquèira. I com que aquest any setmana santa cau tant tard, no s'acaba mai la temporada d'esquí. Però no pateixis, que d'aqui a poc ja tornaré a estar per aqui donant guerra, que quan llegeixo les cròniques de les sortides s'em posen unes dents llargues.....
P.D. De moment el ESA aguanta, el dia que peti em tocarà anar amb cotxe sempre, perquè em sembla que la casa gran està sense un duro., jejeje
Que t´han tingut que canviar el ESA a tú també ?????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Jo als hiberns estic tots els caps de setmana castigat treballant a dalt a Baquèira. I com que aquest any setmana santa cau tant tard, no s'acaba mai la temporada d'esquí. Però no pateixis, que d'aqui a poc ja tornaré a estar per aqui donant guerra, que quan llegeixo les cròniques de les sortides s'em posen unes dents llargues.....
P.D. De moment el ESA aguanta, el dia que peti em tocarà anar amb cotxe sempre, perquè em sembla que la casa gran està sense un duro., jejeje
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs si ens agrada tan copiar dels europeus, podríem fer que cada any, juntament amb l'últim rebut de l'assegurança ens enviessin una vinyeta per enganxar al vidre i que les autoritats podessin posar un "cepo" i una sanció a qualsevol vehicle que no el porti. Crec que, tot i sent molt senzill, a ningú dels implicats els interessi que aquestes coses es duguin a terme.
Els perjudicats? Els de sempre, els de bona fe que complim la llei i que les passem p*tes quan un brètol sense assegurança ens dona una trompada.
Jordi "Prony"
Els perjudicats? Els de sempre, els de bona fe que complim la llei i que les passem p*tes quan un brètol sense assegurança ens dona una trompada.
Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Prony" post="162255"]Doncs si ens agrada tan copiar dels europeus, podríem fer que cada any, juntament amb l'últim rebut de l'assegurança ens enviessin una vinyeta per enganxar al vidre i que les autoritats podessin posar un "cepo" i una sanció a qualsevol vehicle que no el porti. Crec que, tot i sent molt senzill, a ningú dels implicats els interessi que aquestes coses es duguin a terme.
Jordi "Prony"[/quote]
et quedaries parat de la gent que va sense assegurança,lo del adhesiu al vidre ja ho havia pensat i es molt bona ideia,al costat del de la ITV,no faria gaire nosa i aniriem mes tranquils :halfcry
Jordi "Prony"[/quote]
et quedaries parat de la gent que va sense assegurança,lo del adhesiu al vidre ja ho havia pensat i es molt bona ideia,al costat del de la ITV,no faria gaire nosa i aniriem mes tranquils :halfcry
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:eyes Bé molt d'acord no estic, simplement és fer la guardiola més gran per poder paga i paga. Serem EUROPEDOS pel que fa a sanci però pel que fa a mateix drets i benestar no "millor no parlar dels límits de velocitat per estalviar". Fa temps que ho volen passar de fronteres i en finalitzar l'han aconseguit, només seran les multes per RADARES.Ahora meva pregunta és la següent si comets una infracció et tindrà retingut fins que pages o et donaran còmodes terminis de pagament en el teu país d'origen
Que segons com els va el mes et diuen amb paper o sense paper (cuanto llevas payomalo), i no és per que m'ho hagin explicat parlo per esperiencia pròpia, darrerament el que és l'estat veí estan més tranquil però temps enrere cada vegada que et paraven havies de trencar la guardiola i millor no parlar dels països nous (Polònia, Txèquia, Eslovàquia) aquí era fins comico per tot et volien treure alguna cosa-de diners és clar - hi ha molta diferència entre països i repúbliques bananeres. Només són diners el que volen el demés els importa una merda
(o seran els mateixos assalta camins de sempre)
Que segons com els va el mes et diuen amb paper o sense paper (cuanto llevas payomalo), i no és per que m'ho hagin explicat parlo per esperiencia pròpia, darrerament el que és l'estat veí estan més tranquil però temps enrere cada vegada que et paraven havies de trencar la guardiola i millor no parlar dels països nous (Polònia, Txèquia, Eslovàquia) aquí era fins comico per tot et volien treure alguna cosa-de diners és clar - hi ha molta diferència entre països i repúbliques bananeres. Només són diners el que volen el demés els importa una merda
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="162259"]et quedaries parat de la gent que va sense assegurança,lo del adhesiu al vidre ja ho havia pensat i es molt bona ideia,al costat del de la ITV,no faria gaire nosa i aniriem mes tranquils :halfcry[/quote]
Si que és veritat que a dia d'avui seria més fàcil de veure, però. Creus que el que va sense l'asseguraria per un adhesiu?
Quedariem parats del grapat de gent que va sense ITV (que es necessita adhesiu), amb els pneumàtics amb filferros, sense cinturó, amb les bombetes foses, etc... I lo més greu, sense carnet!!
Una vegada un va veure conduint un xaval que s'havia que no tenia carnet, i quan li va preguntar la resposta va ser: si, jo no en tinc, però el meu pare si i ja me'l deixa! :eyes :eyes
Poc. Que anem pas bé...
Si que és veritat que a dia d'avui seria més fàcil de veure, però. Creus que el que va sense l'asseguraria per un adhesiu?
Quedariem parats del grapat de gent que va sense ITV (que es necessita adhesiu), amb els pneumàtics amb filferros, sense cinturó, amb les bombetes foses, etc... I lo més greu, sense carnet!!
Una vegada un va veure conduint un xaval que s'havia que no tenia carnet, i quan li va preguntar la resposta va ser: si, jo no en tinc, però el meu pare si i ja me'l deixa! :eyes :eyes
Poc. Que anem pas bé...
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Trencaferro" post="162266"][quote user="Kpeps" post="162259"]et quedaries parat de la gent que va sense assegurança,lo del adhesiu al vidre ja ho havia pensat i es molt bona ideia,al costat del de la ITV,no faria gaire nosa i aniriem mes tranquils :halfcry[/quote]
Poc. Que anem pas bé...[/quote]
ahir mateix al meu poble hi va haver una col.lisió entre un cotxe que sortia d´una cantonada( i que no va fer STOP) i un altre que pujava.
D´un dels cotxes ( el que no va fer el STOP )va sortir corrent el conductor i va deixar el cotxe " in situ " al cap de un moment va venir un altre persona amb els papers del cotxe
la persona que va fer el parte era el que va tornar amb els papers a la má.
de l´altre personatje no s´en sap res mes.
el cotxe tenia l´itv amb l´adhesiu 2010.
el permís de conduir era d´un païs de centreamerica no reconegut aqui.
:roll: :roll:
Poc. Que anem pas bé...[/quote]
ahir mateix al meu poble hi va haver una col.lisió entre un cotxe que sortia d´una cantonada( i que no va fer STOP) i un altre que pujava.
D´un dels cotxes ( el que no va fer el STOP )va sortir corrent el conductor i va deixar el cotxe " in situ " al cap de un moment va venir un altre persona amb els papers del cotxe
la persona que va fer el parte era el que va tornar amb els papers a la má.
de l´altre personatje no s´en sap res mes.
el cotxe tenia l´itv amb l´adhesiu 2010.
el permís de conduir era d´un païs de centreamerica no reconegut aqui.
:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 18, 2011 11:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="LLAGASTA" post="162268"]
ahir mateix al meu poble hi va haver una col.lisió .....[/quote]
Fa un any dues cases més amunt de la meva hi havia un xicot d'aquest que en tenia 10 o 12 aparcats al carrer, suposo que per vendre. El més nou era un Opel Astra 1.6i del 97. Cap tenia la ITV passada.
Et pots creure que vaig anar 3 o 4 vegades a l'Ajuntament a denunciar-ho, i em van dir que no podien fer res???? :enfadat
Al final vaig arreglar-ho pel meu compte. Van haver de marxar del barri, i no em preguntis com. ;)
ahir mateix al meu poble hi va haver una col.lisió .....[/quote]
Fa un any dues cases més amunt de la meva hi havia un xicot d'aquest que en tenia 10 o 12 aparcats al carrer, suposo que per vendre. El més nou era un Opel Astra 1.6i del 97. Cap tenia la ITV passada.
Et pots creure que vaig anar 3 o 4 vegades a l'Ajuntament a denunciar-ho, i em van dir que no podien fer res???? :enfadat
Al final vaig arreglar-ho pel meu compte. Van haver de marxar del barri, i no em preguntis com. ;)

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
siiii Randy si, m'agradaaaaaaaa mmmm!
+1

+1

By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Kpeps" post="162259"][quote user="Prony" post="162255"]Doncs si ens agrada tan copiar dels europeus, podríem fer que cada any, juntament amb l'últim rebut de l'assegurança ens enviessin una vinyeta per enganxar al vidre i que les autoritats podessin posar un "cepo" i una sanció a qualsevol vehicle que no el porti. Crec que, tot i sent molt senzill, a ningú dels implicats els interessi que aquestes coses es duguin a terme.
Jordi "Prony"[/quote]
et quedaries parat de la gent que va sense assegurança,lo del adhesiu al vidre ja ho havia pensat i es molt bona ideia,al costat del de la ITV,no faria gaire nosa i aniriem mes tranquils :halfcry[/quote]
Tu ho havies pensat, però a França es obligatori des de temps immemorials.
Jordi "Prony"[/quote]
et quedaries parat de la gent que va sense assegurança,lo del adhesiu al vidre ja ho havia pensat i es molt bona ideia,al costat del de la ITV,no faria gaire nosa i aniriem mes tranquils :halfcry[/quote]
Tu ho havies pensat, però a França es obligatori des de temps immemorials.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 18, 2011 9:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Mareta" post="162206"]
O sigui que ... cuidadín aquest estiu quant sortiu cap a Europa [/quote]
Ostres, amb lo confiats que anàvem fins ara per les autopastes franceses i italianes :roll:
O sigui que ... cuidadín aquest estiu quant sortiu cap a Europa [/quote]
Ostres, amb lo confiats que anàvem fins ara per les autopastes franceses i italianes :roll:
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
jo no he anat mai.
He viatjat en cotxe a reparar moltissimes vegades al sud de França, i sempre
he anat amb el cul apretat, i amb molt de compte de no pasar-me ni un pel a les autopistes :(
diuen que si t'aturen, i t'enxampen, fins que no pagues la multa, no pots retirar el vehicle, o quelcom semblant.
Fins i tot he sentit a dir que s'ofereixen a acompanyar-te a un caixer... no se jo si aixo...
Fa no gaire vam anar de vacances a Nice i tota aquella zona, i sempre amb el gps...
pero per mesurar la velocitat i els radars, practicament.
He viatjat en cotxe a reparar moltissimes vegades al sud de França, i sempre
he anat amb el cul apretat, i amb molt de compte de no pasar-me ni un pel a les autopistes :(
diuen que si t'aturen, i t'enxampen, fins que no pagues la multa, no pots retirar el vehicle, o quelcom semblant.
Fins i tot he sentit a dir que s'ofereixen a acompanyar-te a un caixer... no se jo si aixo...
Fa no gaire vam anar de vacances a Nice i tota aquella zona, i sempre amb el gps...
pero per mesurar la velocitat i els radars, practicament.
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 18, 2011 10:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
un cop em van parar a Andorra,em van fer una foto amb un radar cotxe mobil,fa anys i em van dir que no pasar per caixa volia dir no endur-me el cotxe,es va acavar fer el idiota a Andorra :oops: :oops: a França tinc entes que es igual,com si paran aqui a un extranger.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ja fa anys, em vàren parar a una autopista francesa per excés de velocitat i vaig haver de pagar allà mateix. Ah! ho vaig fer amb la visa.
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Idem Xavier, :enfaduu