Aneu a 110?
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Aneu A 110?
[quote user="650X" post="161213"]PD: Pero no s'havien prohibit els posts politics al foro? :mrgreen:[/quote]
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:roll: :roll: :roll: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Sóc a Donòstia. Hem anat amb la llauna i he sigut incapaç de mantenir-me a 110. A 130 de marcador sostinguts i afluixant als radars, que ja és molt. Fent 600 km a 110 fas qualsevol cosa menys conduir, perds la concentració, acabes adormint-te i encara és pitjor.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: Aneu a 110?
Bones!!!
Ahir vaig fer El Vendrell - Manresa per l'AP7 i la C58. Com anava bé de temps vaig pensar en mantenir els 110. Per a sorpresa meva no vaig adelantar a ningun cotxe, només als camions...
Acabarà sent una altra mesura recaptatòria més que mediambiental! :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Ahir vaig fer El Vendrell - Manresa per l'AP7 i la C58. Com anava bé de temps vaig pensar en mantenir els 110. Per a sorpresa meva no vaig adelantar a ningun cotxe, només als camions...
Acabarà sent una altra mesura recaptatòria més que mediambiental! :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ahir al vespre vaig anar a Castelldefels,a partir de Palleja va ser autentica LLUM DE GAS,ara a 110, ara disc iluminat de 90 ,ara disc de ferro de 100 ,ara disc iluminat de 80,ara disc de ferro 100 ,ara de 80 ara de 110 ,ara de 100,en 20 km's no se quants canvis de velocitat hi havien,pero sens dubte una mala planificacio i un desordre que no es gaire logic :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat quan costen fe els panells nous ? qui s'en beneficia ???? :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
aques video es molt significatiu... pobre home!!
hu habeu vist he? o habeu vist???
[youtube]3yrjkX8rZA4&tracker[/youtube]
hu habeu vist he? o habeu vist???
[youtube]3yrjkX8rZA4&tracker[/youtube]
Xagago1973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 10, 2011 7:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="Kpeps" post="161339"]ahir al vespre vaig anar a Castelldefels,a partir de Palleja va ser autentica LLUM DE GAS,ara a 110, ara disc iluminat de 90 ,ara disc de ferro de 100 ,ara disc iluminat de 80,ara disc de ferro 100 ,ara de 80 ara de 110 ,ara de 100,en 20 km's no se quants canvis de velocitat hi havien,pero sens dubte una mala planificacio i un desordre que no es gaire logic :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat quan costen fe els panells nous ? qui s'en beneficia ???? :enfaduu :enfaduu :enfaduu[/quote]
Bones!!!
Aquest mati he anat a Terrassa i he pensat el mateix, a l'incorporar-me a una nova via no sabia ben bé a quina velocitat podria anar... i justament hi venia un ràdar, amb el que he frenat a 80 per assegurar-me els 14 punts! Massa incongruències en els límits, no estan col·locat amb una mica de criteri i totalment dispars entre ells en un tram de 10kms!
Fins aviat!
Bones!!!
Aquest mati he anat a Terrassa i he pensat el mateix, a l'incorporar-me a una nova via no sabia ben bé a quina velocitat podria anar... i justament hi venia un ràdar, amb el que he frenat a 80 per assegurar-me els 14 punts! Massa incongruències en els límits, no estan col·locat amb una mica de criteri i totalment dispars entre ells en un tram de 10kms!
Fins aviat!

- NuneTTa
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dt. feb. 15, 2011 4:39 pm
- Ubicació: Tordera
Si que hi ha gent k no va a 110 no?? està la cosa força igaulada amb els k si que van a 110. Avore si us fotran a tots a la garjola!! ;-) Delinqüents!!! jajaja
V's
V's

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo com que ara em porten doncs ... que facin el que vulguin :mrgreen: .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Joan XT" post="162331"]Jo com que ara em porten doncs ... que facin el que vulguin :mrgreen: .[/quote]
Millor que vetllis per que no els hi prenguin els punts..............................i et deixin de portar ;)
Millor que vetllis per que no els hi prenguin els punts..............................i et deixin de portar ;)
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
El que si que serveix es pels usuaris del carril central de l´autopasta, els justifica anar trepitjant ous :enfadat :enfadat :enfadat
Pel que fa a si vaig o no a 110, per ser sincer no, com tampoc anava mai a 120 :mrgreen: , ja sé que soc un delinqüent, però que hi farem.
Pel que fa a si vaig o no a 110, per ser sincer no, com tampoc anava mai a 120 :mrgreen: , ja sé que soc un delinqüent, però que hi farem.

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Doncs jo no vaig quasibé mai per no dir mai per autopistes o autovies, però sabeu què em faria gràcia???
Tenir un disc de 110 enganxat a la nevera de casa!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Tenir un disc de 110 enganxat a la nevera de casa!!! :b9 :b9 :b9 :b9
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
-
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dv. ago. 27, 2010 4:41 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola a tots.
Jo he votat que NO vaig a 110, vaig a més (si no vaig amb la dona al darrera), i com molts diuen, afluixant quan s'acosten els radars i després tornar a obrir gas.
Això que diuen austeritat, mirar pel medi ambient i tot això, és molt maco de cara a la galeria.
I si no que li diguin a la Sra. Botella a Madrid, que va a la perruqueria amb el cotxe oficial més un altre cotxe amb l'escolta (que fan un total de DOS cotxes)... en fin, NO COMENT
Records
JordiK
Jo he votat que NO vaig a 110, vaig a més (si no vaig amb la dona al darrera), i com molts diuen, afluixant quan s'acosten els radars i després tornar a obrir gas.
Això que diuen austeritat, mirar pel medi ambient i tot això, és molt maco de cara a la galeria.
I si no que li diguin a la Sra. Botella a Madrid, que va a la perruqueria amb el cotxe oficial més un altre cotxe amb l'escolta (que fan un total de DOS cotxes)... en fin, NO COMENT
Records
JordiK
- Miolastan
- Presentats
- Entrades: 20
- Membre des de: dt. gen. 29, 2008 1:13 pm
- Ubicació: Canyamelar, Ciutat de València, País Valencià
Hola a tots:
Jo intente anar a 110 o al límit marcat, perquè? Perque no vull que juguen amb els meus diners si em posen una multa. Ja em foten prou com encara tocar-me la butxaca.
De totes formes, em consola pensar que faig una passejada, grrrrrrrrrrr!
Salut!
Jo intente anar a 110 o al límit marcat, perquè? Perque no vull que juguen amb els meus diners si em posen una multa. Ja em foten prou com encara tocar-me la butxaca.
De totes formes, em consola pensar que faig una passejada, grrrrrrrrrrr!
Salut!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Las denuncias de radares caen un 62% en la primera semana de 110 por hora
Los cinemómetros 'cazaron' a 2.082 infractores frente a una media de 5.500.
Quienes vaticinaron un inminente aumento de las multas por la reducción de la velocidad máxima de 120 a 110 kilómetros por hora fallaron en su pronóstico. Bien por falta de confianza en la predisposición de los ciudadanos para cumplir la ley o porque el argumento de las sanciones asustó a los conductores y pisaron el freno ante la perspectiva de ser sancionados, lo cierto es que durante la primera semana de aplicación del nuevo límite, entre el 7 y el 13 de marzo, las denuncias de radares fijos cayeron en un 62% con respecto a las tres semanas anteriores, según un informe oficial al que ha tenido acceso EL PAÍS.
El descenso en las multas se circunscribe a la primera semana y queda por comprobar cómo será el comportamiento de los automovilistas durante los cuatro meses que durará la medida adoptada por el Gobierno -hasta el 30 de junio, en un principio- para ahorrar combustible. Sin embargo, los datos de estos siete días invalidan, por el momento, la fórmula que acuñó el PP para criticar el "soviético" plan de ahorro energético del Ejecutivo: si se reduce la velocidad máxima permitida, aumentarán las multas.
La secretaria general de los populares, María Dolores de Cospedal, afirmó el mismo día en que comenzaba a aplicarse el límite de 110 que bastaba "con darse un paseo por las carreteras españolas, para ver la cantidad [de multas] que se están poniendo". Sin embargo, de una media de 5.500 denuncias semanales entre el 14 de febrero y el 16 de marzo, las infracciones por exceso de velocidad detectadas por cinemómetros fijos descendieron hasta 2.082 durante los primeros siete días en los que rigió el límite máximo de 110 kilómetros por hora en las autopistas y autovías españolas. Es decir, un 62% menos.
Fruto de la casualidad o del intenso debate sobre el aumento de multas y la eficacia real de la polémica medida, el primer descenso ya se percibió en la semana posterior al anuncio de la reducción de la velocidad, entre el 28 de febrero y el 6 de marzo, cuando todavía se podía circular a 120 por hora. Las sanciones cayeron en esos días un 31%, de 6.335 a 4.329.
Pero el mayor descenso coincide con la entrada en vigor del nuevo límite. Mientras que el lunes 28 de febrero los radares fijos interceptaron a 620 personas que excedían la velocidad permitida, y una semana anterior, el día 21, la cifra ascendía hasta 748, el 7 de marzo los cinemómetros cazaron a 199 conductores, lo que supone una caída de multas de un 70%.
El porcentaje de descenso del resto de la semana no alcanza esta cifra, pero la disminución de denuncias de radares, que fluctúa entre el 53% y el 65%, sigue siendo acentuada. Si se mantuviera la tendencia, significaría que los conductores cumplen con el nuevo límite, lo que redundaría en la reducción del consumo de combustible que pretende el Gobierno y que calcula en un 3%.
http://www.elpais.com/articulo/espana/d ... inac_1/Tes
Què vol dir això?

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Sergibuda" post="163133"]
[/quote]
Hi guardat i ampliat aquesta propaganda, com NO han canviat els temps !!!!!!
:roll: :roll: :roll:

Hi guardat i ampliat aquesta propaganda, com NO han canviat els temps !!!!!!
:roll: :roll: :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tornant de Istambul despres de creuar de Est a Oest tot europa amb limit de 130km/h entrar i respectar els 110 era dificil i pesat.
Pero ho varem intentar, pero no aconseguiem. Casi tota la estona, entre les obres de girona i Martorell...haviem d´anar a 80km/h ...PAGANT.
Al final vaig sortir i per la N340 a 120 vaig arribar mes distret i content a casa ;)
Ah, fins ara tampoc anava a 120. Com que la multa de 121 a 149 era la mateixa...doncs depenen de la presa que tingues anava mes o menys rapid dins aquest rang.
Ara segons he llegit els radars fixes continuen saltant a 135km/h pero....no se els mobils com estan calibrats aixi que..no entrar a AUTOPISTES es una bona solucio .
Vas igual de rapid per les nacionals i no pagues
Pero ho varem intentar, pero no aconseguiem. Casi tota la estona, entre les obres de girona i Martorell...haviem d´anar a 80km/h ...PAGANT.
Al final vaig sortir i per la N340 a 120 vaig arribar mes distret i content a casa ;)
Ah, fins ara tampoc anava a 120. Com que la multa de 121 a 149 era la mateixa...doncs depenen de la presa que tingues anava mes o menys rapid dins aquest rang.
Ara segons he llegit els radars fixes continuen saltant a 135km/h pero....no se els mobils com estan calibrats aixi que..no entrar a AUTOPISTES es una bona solucio .
Vas igual de rapid per les nacionals i no pagues
Ex ...moltes coses
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Sergibuda" post="163133"]
[/quote]
Ostres si, com ha cambiat tot....
Em sembla que el primer espot que va censurar el nostre "fantàstic" govern ja des d'aleshores, si no recordo malament era a finals dels 80, i va ser el del fantàstic R-21 Turbo, que sortia disparat "picant-se" amb un helicopter.
El varen fer treure perquè deien que incitava a la velocitat.... :enfadat
Per cert, a veure si algú el troba a veure si el podeu penjar!

Ostres si, com ha cambiat tot....
Em sembla que el primer espot que va censurar el nostre "fantàstic" govern ja des d'aleshores, si no recordo malament era a finals dels 80, i va ser el del fantàstic R-21 Turbo, que sortia disparat "picant-se" amb un helicopter.
El varen fer treure perquè deien que incitava a la velocitat.... :enfadat
Per cert, a veure si algú el troba a veure si el podeu penjar!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.