No Us Acabo De Conèixer
Moderador: Airald
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
No Us Acabo De Conèixer
Hola a tots,
Voldria exposar-vos una qüestió la qual se'm planteja cada cop que ens veiem i no se si em passa nomes a mi o hi ha algú mes que ho experimenti. Resulta que ja fa gairebé dos anys i mig que surto amb vosaltres. Quan res ho impedeix assisteixo a totes les sortides mensuals que es fan, si be es cert que tret d'aquestes sortides oficials, poca activitat duc a terme dins del club apart d'escriure amb mes o menys encert.
Deixo d'enrotllar-me i passo al que veritablement vull exposar: Tret dels que sou mes actius, sou molt pocs els que conec pels vostres noms i/o nicks.
Em creieu o no, això em genera una mica d'angoixa atès a que no se si es tracta de falta d'atenció, o de que em faig gran i alguna neurona ja em comença a fer la perla. Haig de reconèixer que em considero una persona molt poc fisonomista i que em costa relacionar els noms amb les cares. I si, a mes tan sols conec els seus noms per les seves publicacions a la pàgina, imagineu-vos com es complica la cosa.
Envejo a aquells als que veig saludar a tothom pel seu nom. Alguns son mes novells al grup que jo però sempre saben qui es cadascú. El detonant fou el passat diumenge. Resulta que en Joan XT ens va fer la foto de grup i jo ni tan sols vaig saber que era ell. No vaig tenir l'oportunitat de saludar-lo perquè desconeixia qui era.
En ocasions em parleu de gent, "que si tal ha fet això, que si qual s'ha comprat allò, que si aquell ha vingut, que si aquell altre esta de viatge" mentre jo, amb cara de babau vaig assentint.
Hi ha vegades les quals em presento al trobar-nos "Hola, soc en Prony" i alguns casos se'm queden mirant amb cara de "Que dius? Si fa dos anys que ens coneixem!".
A algú mes l'hi passa? O hauré de fer-m'ho mirar seriosament.
Vinga, fins la propera.
Jordi "Prony"
Voldria exposar-vos una qüestió la qual se'm planteja cada cop que ens veiem i no se si em passa nomes a mi o hi ha algú mes que ho experimenti. Resulta que ja fa gairebé dos anys i mig que surto amb vosaltres. Quan res ho impedeix assisteixo a totes les sortides mensuals que es fan, si be es cert que tret d'aquestes sortides oficials, poca activitat duc a terme dins del club apart d'escriure amb mes o menys encert.
Deixo d'enrotllar-me i passo al que veritablement vull exposar: Tret dels que sou mes actius, sou molt pocs els que conec pels vostres noms i/o nicks.
Em creieu o no, això em genera una mica d'angoixa atès a que no se si es tracta de falta d'atenció, o de que em faig gran i alguna neurona ja em comença a fer la perla. Haig de reconèixer que em considero una persona molt poc fisonomista i que em costa relacionar els noms amb les cares. I si, a mes tan sols conec els seus noms per les seves publicacions a la pàgina, imagineu-vos com es complica la cosa.
Envejo a aquells als que veig saludar a tothom pel seu nom. Alguns son mes novells al grup que jo però sempre saben qui es cadascú. El detonant fou el passat diumenge. Resulta que en Joan XT ens va fer la foto de grup i jo ni tan sols vaig saber que era ell. No vaig tenir l'oportunitat de saludar-lo perquè desconeixia qui era.
En ocasions em parleu de gent, "que si tal ha fet això, que si qual s'ha comprat allò, que si aquell ha vingut, que si aquell altre esta de viatge" mentre jo, amb cara de babau vaig assentint.
Hi ha vegades les quals em presento al trobar-nos "Hola, soc en Prony" i alguns casos se'm queden mirant amb cara de "Que dius? Si fa dos anys que ens coneixem!".
A algú mes l'hi passa? O hauré de fer-m'ho mirar seriosament.
Vinga, fins la propera.
Jordi "Prony"
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: No Us Acabo De Conèixer
I tu qui ets????
El que comentes es normal i no t´hi capfiquis. Els administradors tenim el mateix problema, però amb un "detall afegit".
Al ser un dels admins, la majoria de la gent al segon dia de mi,randy,Albert,Carles...ja es recorda qui som. Pero nosaltres no tenim una memoria infinita i ...
El que comentes es normal i no t´hi capfiquis. Els administradors tenim el mateix problema, però amb un "detall afegit".
Al ser un dels admins, la majoria de la gent al segon dia de mi,randy,Albert,Carles...ja es recorda qui som. Pero nosaltres no tenim una memoria infinita i ...
Ex ...moltes coses
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Tranquil, Prony.
Quan l'avatar no és la foto del mototurista,
quan el nick no te res a veure amb el seu el nom, etc etc.
Més o menys, ens passa el mateix.
Quan l'avatar no és la foto del mototurista,
quan el nick no te res a veure amb el seu el nom, etc etc.
Més o menys, ens passa el mateix.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Opinió personal,es que per la meva manera d'entendre el mon de las sortides amb moto,Mototurisme,ha crescut molt,i aixo te el seu canto bó,pero tambe te un cantó no tan positiu.
Jo fent sortides amb altres grups (No de Mototurisme),els grups ja es limiten a un cert "aforo",sempre o quasi sempre de 25 motos i a la baixa.Per exemple jo i la Tensi,farem una sortida de 2 dies (2/3 d'Abril).¿Numero de motos ?.6. ¿Numero de persones?.11.No voldria dir lo NO dic,i les sortides que fem amb Mototurisme ens ho pasem bé,pero si no ets un bon "relacions publicas",de vegades ets sens un xic perdut,per la cantitat de gent i gent nova,i si no estas a primera fila de Mototurisme(com es lògic)se ten ("pasan" moltes).Pero ja no hi poso mes "ferro" a la cuestió,la deixo(en le meu cas),AMB :¿Perdona?.¿Ho sento?.¿Tu qui ets?,encara que de vegades quedes molt malament,pero no hi puc fer res mes.Jo no estic tan "al loro",de qui entra,surt,quina moto es compra,quina moto no es compraria,quina moto nova,quina moto vella,quin GPS,quin Maps,etc,etc.
Axis que tens els mateixos problemas.Jo encara mes perque faig sortides amb altres grups,per sort meins persones i motos.
Reconec que ho pasas malament.(jo també).
De bó Mototurisme en te i molt,es com una gran "Familia",i te un gran merit en el mon actual en que vivim.
JO SEMPRE QUE PUC "MOTOTUSISME"SENSE DUPTE.Pero no sempre puc.
Vini :D
Jo fent sortides amb altres grups (No de Mototurisme),els grups ja es limiten a un cert "aforo",sempre o quasi sempre de 25 motos i a la baixa.Per exemple jo i la Tensi,farem una sortida de 2 dies (2/3 d'Abril).¿Numero de motos ?.6. ¿Numero de persones?.11.No voldria dir lo NO dic,i les sortides que fem amb Mototurisme ens ho pasem bé,pero si no ets un bon "relacions publicas",de vegades ets sens un xic perdut,per la cantitat de gent i gent nova,i si no estas a primera fila de Mototurisme(com es lògic)se ten ("pasan" moltes).Pero ja no hi poso mes "ferro" a la cuestió,la deixo(en le meu cas),AMB :¿Perdona?.¿Ho sento?.¿Tu qui ets?,encara que de vegades quedes molt malament,pero no hi puc fer res mes.Jo no estic tan "al loro",de qui entra,surt,quina moto es compra,quina moto no es compraria,quina moto nova,quina moto vella,quin GPS,quin Maps,etc,etc.
Axis que tens els mateixos problemas.Jo encara mes perque faig sortides amb altres grups,per sort meins persones i motos.
Reconec que ho pasas malament.(jo també).
De bó Mototurisme en te i molt,es com una gran "Familia",i te un gran merit en el mon actual en que vivim.
JO SEMPRE QUE PUC "MOTOTUSISME"SENSE DUPTE.Pero no sempre puc.
Vini :D
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jordi 'Prony', doncs diumenge passat tu coneixies més gent que jo, m'hi vaig fixar a la parada aquella al poble on vem fer la foto del grup. :lol:
En el fons no li donis massa importància a aquest tema. Obviament uns ens coneixem més que altres, però també penso que als nouvinguts no s'han de deixar de banda. Jo mateix l'altre dia vaig alternar amb molts de nous -amics del Sagal- i quan vaig ser a casa em va venir a la memòria que no havia parlat gens ni mica amb els Srs. Brum, per lo qual vaig demanar-li disculpes per privat. :oops:
En el fons no li donis massa importància a aquest tema. Obviament uns ens coneixem més que altres, però també penso que als nouvinguts no s'han de deixar de banda. Jo mateix l'altre dia vaig alternar amb molts de nous -amics del Sagal- i quan vaig ser a casa em va venir a la memòria que no havia parlat gens ni mica amb els Srs. Brum, per lo qual vaig demanar-li disculpes per privat. :oops:

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Ei Prony !
No t'hi capfiquis en absolut, de vegades després de xerrar una bona estona amb algú que em penso que té un nick, resulta que en té un altra. De vegades passa.
Jo, no m'hi angoixo gens. El més important és que tots participem a les sortides amb esperit positiu i ganes de passar-ho bé i això genera un bon rotllo genial. Que no pari !!!
A mí, la neurona ja fa molt temps que em fa la perla i no vaig al"mecànic" per por que em digui que no hi ha res a fer.
Bé, prou rotllo i fins a la propera trobada.
Salut i V's.
No t'hi capfiquis en absolut, de vegades després de xerrar una bona estona amb algú que em penso que té un nick, resulta que en té un altra. De vegades passa.
Jo, no m'hi angoixo gens. El més important és que tots participem a les sortides amb esperit positiu i ganes de passar-ho bé i això genera un bon rotllo genial. Que no pari !!!
A mí, la neurona ja fa molt temps que em fa la perla i no vaig al"mecànic" per por que em digui que no hi ha res a fer.
Bé, prou rotllo i fins a la propera trobada.
Salut i V's.
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
jo per aixó m'agrada tenir la meva foto aqui a l'esquerra :D, pero per si de cas:
HoooooooooOOOOOOOOOOoooooooooooOLAaaaaaa PRONY!

Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 23, 2011 2:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
No cal capficarse pas gaire com diuen per terres de la meva sogre "el roce fa el carinyu" i de mica en mica ens anirem coneixent tots una mica més.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Koper" post="163006"]jo per aixó m'agrada tenir la meva foto aqui a l'esquerra :D, pero per si de cas:
[/quote]
Osti, nano, aquesta moto la veig perfecte per tu!!! :eyes

Osti, nano, aquesta moto la veig perfecte per tu!!! :eyes

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
sniffsss, m'has fet emocionar Randy :_(
pensem el mateix :P
perque no poseu tots alguna foto vostra, i aixi en PRONY US RECORDARA PER SEMPRE!
i... PRONY!
tu també podries "predicar" amb l'exemple!
jajajaja
JO, NO ET RECONEIXERIA!
pensem el mateix :P
perque no poseu tots alguna foto vostra, i aixi en PRONY US RECORDARA PER SEMPRE!
i... PRONY!
tu també podries "predicar" amb l'exemple!
jajajaja
JO, NO ET RECONEIXERIA!
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D No t'ho prenguis ala tremenda a mi em passa igual que a molts i no m'ho prenc a malament, inclucso fico la pota més del que et puguis creure, no s'ho prenen a mal ningú i menys si no hi ha maldat. Ara hi a pares nous germans i fills i cada dos per tres faig una família i el únic que passa és que al final acabes rient com un nen petit "i no són ni veïns menys família" Alguns sap del que parlo :enfadat
Per la meva sóc dels que m'agradaria saludar a tots i de vegades es queda alguns sense saludar, i posar el nom i nich això ja és la ostia i mes sense errar
Per la meva sóc dels que m'agradaria saludar a tots i de vegades es queda alguns sense saludar, i posar el nom i nich això ja és la ostia i mes sense errar
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Randy-650
- Presentats
A mi és molt fàcil reconeixe'm. :lol:
A les sortides o porto un mocador negre o vermell al cap, i moltes vegades a la samarreta porto el meu nick al darrera.
A més, en qualsevol sortida és molt fàcil veure'm per altre detall, sempre estic amunt i avall, i quan dinem igual.
És que sóc molt nerviós jo. :oops:
A les sortides o porto un mocador negre o vermell al cap, i moltes vegades a la samarreta porto el meu nick al darrera.
A més, en qualsevol sortida és molt fàcil veure'm per altre detall, sempre estic amunt i avall, i quan dinem igual.
És que sóc molt nerviós jo. :oops:

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Pot ser que hauríem d'animar aquest apartat, que fa molt temps que no hi ha moviments :pc
LLISTAT DE GENT AMB: NICK ,FOTO I EL SEU NOM
viewtopic.php?f=4&t=2572
LLISTAT DE GENT AMB: NICK ,FOTO I EL SEU NOM
viewtopic.php?f=4&t=2572
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Randy, que a tú et coneix tothom, home. :D
[align=center]
[/align]

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Frank" post="163027"]Randy, que a tú et coneix tothom, home. :D[/quote]
Apa, apa!!!
Què diusssss, home! :lol: O potser si, doncs sóc bastant sociable, i no puc evitar-ho. :???:
Apa, apa!!!
Què diusssss, home! :lol: O potser si, doncs sóc bastant sociable, i no puc evitar-ho. :???:

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
No et preocupis Prony.
El meu cas encara es pitjor.
Porto dos anys i mitg formant part d'aquesta familia, entrant al forum mes d'un cop al dia, per mirar d'estar assaventat de tot el que pugui,
pero, sempre hi ha un pero, no he fet mai una sortida oficial del forum.
He anat a alguna rutilla, organitzada per gent del Forum, pero de les oficials cap.
I no es que no vulgui, es que realment no he pogut coincidir a cap.
Tambe es cert que no he coincidit per que jo tinc les meves propies inquietuts a l'hora de rodar i com sempre estic pensant alguna nova ruta, doncs esl dies que puc sortir amb la moto son per fer les meves rutes i els destins que jo ja tinc pensats.
No li falta part de raó al que pensi, que si no vinc es per que no vull. Ja que jo soc molt de rodar sol.
Amb tot aixó que vull dir?
Doncs mira, porto mes de dos anys al Forum i l'inmensa majoria de la gent que es velluga per aquí, no hem coneix, paso desapercebut.
Jo hem sento que formo part d'un colectiu que es el que realment m'importa.
PD:Intentaré anar mes a les sortides oficials del Forum.
El meu cas encara es pitjor.
Porto dos anys i mitg formant part d'aquesta familia, entrant al forum mes d'un cop al dia, per mirar d'estar assaventat de tot el que pugui,
pero, sempre hi ha un pero, no he fet mai una sortida oficial del forum.
He anat a alguna rutilla, organitzada per gent del Forum, pero de les oficials cap.
I no es que no vulgui, es que realment no he pogut coincidir a cap.
Tambe es cert que no he coincidit per que jo tinc les meves propies inquietuts a l'hora de rodar i com sempre estic pensant alguna nova ruta, doncs esl dies que puc sortir amb la moto son per fer les meves rutes i els destins que jo ja tinc pensats.
No li falta part de raó al que pensi, que si no vinc es per que no vull. Ja que jo soc molt de rodar sol.
Amb tot aixó que vull dir?
Doncs mira, porto mes de dos anys al Forum i l'inmensa majoria de la gent que es velluga per aquí, no hem coneix, paso desapercebut.
Jo hem sento que formo part d'un colectiu que es el que realment m'importa.
PD:Intentaré anar mes a les sortides oficials del Forum.
Rodar en moto es lo meu
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
de fet això es podria solucionar amb :

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
A mi em passa el mateix, però a haver sortit poc amb vosaltres i la quantitat de gent que som, hem d'afegir la meva incompetència per recordar les cares i els noms. Quan jugava a futbol-sala em passava que anava a jugar amb gent a qui havia de donar ordres (era el porter) i no els recordava. Sempre ho he passat molt malament, però he après a dissimular la meva ignorància bastant bé.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Hola, em dic Jordi i sóc mototurista, he provat de deixar-ho però no he pogut, per això estic aquí.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo recordo alguna sortideta que al arribar al restaurant,ens van donar a cadascú una
pegatina per posar-nos i així saber qui era cadascú,la veritat va ser una molt bona
idea :mrgreen: .Pots parlar amb la gent sabent qui és :twisted:
pegatina per posar-nos i així saber qui era cadascú,la veritat va ser una molt bona
idea :mrgreen: .Pots parlar amb la gent sabent qui és :twisted:
Que gran aquest de Bilbao