Alerta Als Que Viatgeu Pel Nord.Nou Radar De Tram A Euskadi.
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Alerta Als Que Viatgeu Pel Nord.Nou Radar De Tram A Euskadi.
Avui s'ha posat en funcionament el primer radar de tram a Euskadi, Està posat en un tram de 19km a la N-1 (quasibé res), i es veu que com a novetat aquest el podran moure de lloc i fer-lo itinerant en diferents punts del País Basc.
I amb aquests si que no hi ha inhividors ni trampa possible que valgui, i el marge de tolerància que permeten és baixissim. :tremolant
Aqui us deixo la noticia amb la ubicació provisional:
http://www.elcorreo.com/vizcaya/v/20110 ... 10324.html
P.D. Per cert, una veritat que diu la noticia és que el primer d'Espanya el varen montar el més de febrer d'aquest any a Madrit, i és ben certa la puntualització, ja que a Catalunya el tenim operatiu al túnel de Vielha des de l'estiu de l'any passat! ;)
Avisar que aquest últim la velocitat màxima permesa és de 80km/h, i si dona
mitjanes de 85 ja es dispara, per això recalco que el marge és molt més petit en aquest aspecte. :eyes
Ara bé si li hem d'anar a buscar el costat positiu, amb aquests s'eviten els accidents per frenada brusca.... :mrgreen: :mrgreen:
I amb aquests si que no hi ha inhividors ni trampa possible que valgui, i el marge de tolerància que permeten és baixissim. :tremolant
Aqui us deixo la noticia amb la ubicació provisional:
http://www.elcorreo.com/vizcaya/v/20110 ... 10324.html
P.D. Per cert, una veritat que diu la noticia és que el primer d'Espanya el varen montar el més de febrer d'aquest any a Madrit, i és ben certa la puntualització, ja que a Catalunya el tenim operatiu al túnel de Vielha des de l'estiu de l'any passat! ;)
Avisar que aquest últim la velocitat màxima permesa és de 80km/h, i si dona
mitjanes de 85 ja es dispara, per això recalco que el marge és molt més petit en aquest aspecte. :eyes
Ara bé si li hem d'anar a buscar el costat positiu, amb aquests s'eviten els accidents per frenada brusca.... :mrgreen: :mrgreen:
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Alerta Als Que Viatgeu Pel Nord.Nou Radar De Tram A Eusk
Hi vaig sovint,m´ho apunto.
Gracies !!!!!
Gracies !!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Trencaferro, pregunto: si faig el tunel de Vielha a 150 km/h (a menys m'aborreixo) i quan faltin 500 metres afluixo i em poso a 30 km/h, m'enxampen?
La cua que provoqui m'és igual. :mrgreen:
La cua que provoqui m'és igual. :mrgreen:

- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="163212"]Trencaferro, pregunto: si faig el tunel de Vielha a 150 km/h (a menys m'aborreixo) i quan faltin 500 metres afluixo i em poso a 30 km/h, m'enxampen?
La cua que provoqui m'és igual. :mrgreen:[/quote]
Si, aquesta és la única "trampa" que hi ha. No passaria res, ell llegeix que entre l'entrada i a la sortida X minuts, tant li fa a la velocitat que vagis entremig. Tot i que és enganyar-se una mica no???
Si, aquesta és la única "trampa" que hi ha. No passaria res, ell llegeix que entre l'entrada i a la sortida X minuts, tant li fa a la velocitat que vagis entremig. Tot i que és enganyar-se una mica no???
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Trencaferro" post="163242"][quote user="Randy-650" post="163212"]Trencaferro, pregunto: si faig el tunel de Vielha a 150 km/h (a menys m'aborreixo) i quan faltin 500 metres afluixo i em poso a 30 km/h, m'enxampen?
Si, aquesta és la única "trampa" que hi ha. No passaria res, ell llegeix que entre l'entrada i a la sortida X minuts, tant li fa a la velocitat que vagis entremig. Tot i que és enganyar-se una mica no???[/quote]
i si a mig túnel decideixo donar la volta? Ja sé que està prohibit, però per vacilar algun cop....
Si, aquesta és la única "trampa" que hi ha. No passaria res, ell llegeix que entre l'entrada i a la sortida X minuts, tant li fa a la velocitat que vagis entremig. Tot i que és enganyar-se una mica no???[/quote]
i si a mig túnel decideixo donar la volta? Ja sé que està prohibit, però per vacilar algun cop....
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="163398"]i si a mig túnel decideixo donar la volta? Ja sé que està prohibit, però per vacilar algun cop....[/quote]
Home, jo no se com funciona, però en aquest supòsit que dius el què si sé del cert, és que es dispararien totes les alarmes del centre de control del túnel, tindries els 36 o 39 monitors que tenen enfocan-te i amb les filmacions que queden enregistrades les plaques, el més seguent tindries una despesa "extra" i el permis de conduir seria una mica més lleuger ja que no portaria tants punts. ;)
Pel demés no crec que passes res, suposo que igual que deu passar amb la policia, pomiers d'aran i els treballadors de valoriza, llegiria l'entrada, i suposo que al no haveri sortida en X temps s'esborra, no en tinc ni idea.
Home, jo no se com funciona, però en aquest supòsit que dius el què si sé del cert, és que es dispararien totes les alarmes del centre de control del túnel, tindries els 36 o 39 monitors que tenen enfocan-te i amb les filmacions que queden enregistrades les plaques, el més seguent tindries una despesa "extra" i el permis de conduir seria una mica més lleuger ja que no portaria tants punts. ;)
Pel demés no crec que passes res, suposo que igual que deu passar amb la policia, pomiers d'aran i els treballadors de valoriza, llegiria l'entrada, i suposo que al no haveri sortida en X temps s'esborra, no en tinc ni idea.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Trencaferro" post="163444"]..... es dispararien totes les alarmes del centre de control del túnel, tindries els 36 o 39 monitors que tenen enfocan-te i........[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pasqual" post="163398"][quote user="Trencaferro" post="163242"][quote user="Randy-650" post="163212"]Trencaferro, pregunto: si faig el tunel de Vielha a 150 km/h (a menys m'aborreixo) i quan faltin 500 metres afluixo i em poso a 30 km/h, m'enxampen?
i si a mig túnel decideixo donar la volta? Ja sé que està prohibit, però per vacilar algun cop....[/quote]
Segur que et venen a buscar per que es pensaran que t'has perdut i no has trobat la sortida :b9
i si a mig túnel decideixo donar la volta? Ja sé que està prohibit, però per vacilar algun cop....[/quote]
Segur que et venen a buscar per que es pensaran que t'has perdut i no has trobat la sortida :b9
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="163461"][quote user="Trencaferro" post="163444"]..... es dispararien totes les alarmes del centre de control del túnel, tindries els 36 o 39 monitors que tenen enfocan-te i........[/quote]

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote]
Doncs mira, és pràcticament igual,però amb molta menys gent i molts més monitors de tv.

:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes[/quote]
Doncs mira, és pràcticament igual,però amb molta menys gent i molts més monitors de tv.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
l'altre dia vaig veure la noticia per la tele,sortien usuaris de la via i deien que per no ser multats podien sortir i tornar a entrar entre mitg :eyes :eyes i jo em pregunto si fent aixo,no es perd mes temps que anant a la velocitat que toca.....a vegades els humans pensem i fem coses que no son gaire normals........ :oops: :oops:
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
[quote user="Trencaferro" post="163444"][quote user="Pasqual" post="163398"]i si a mig túnel decideixo donar la volta? Ja sé que està prohibit, però per vacilar algun cop....[/quote]
Pel demés no crec que passes res, suposo que igual que deu passar amb la policia, pomiers d'aran i els treballadors de valoriza, llegiria l'entrada, i suposo que al no haveri sortida en X temps s'esborra, no en tinc ni idea.[/quote]
Jo diria que com es normal pot aver-hi una sortida entre mig, una averia, no se, suposo que aixo esta calculat...
Pel demés no crec que passes res, suposo que igual que deu passar amb la policia, pomiers d'aran i els treballadors de valoriza, llegiria l'entrada, i suposo que al no haveri sortida en X temps s'esborra, no en tinc ni idea.[/quote]
Jo diria que com es normal pot aver-hi una sortida entre mig, una averia, no se, suposo que aixo esta calculat...
- Trencaferro
- Presentats
[quote user="xagago1973" post="163788"]Jo diria que com es normal pot aver-hi una sortida entre mig, una averia, no se, suposo que aixo esta calculat...[/quote]
Naturalment, si hi ha una averia, ja hi ha llocs expressos per poder-se parar cada 250mts. Un cop fora suposo que et sortiria una mitjana de 3kms/h, jejeje.
Per lo de la sortida al mig d'aquest túnel ja és una mica més complicat. Ja que si que n'hi ha cada 400mts, que són les que enllaçen amb el túnel vell que baixa paral.lel, però el seu propi nom ja diu perquè són, EMERGÈNCIA.
I aquesta paraula dins un túnel tant llarg es queda única i exclusivament en cas de incèndi, foc o temperatires molt altes,.
Les sortides només són a un costat, hi pot passar fins hi tot un camió en previsió de si hi tenen que passar els Pompiers, però estan protegides per unes doble portes inhifugues i moltes d'altres coses. Em sembla que per evitar-me un radar de tram no seria fer servir gaire el sentit comú fer servir alguna d'aquestes sortides, a part que crec que seria pitjor el remei que l'enfermetat.
Naturalment, si hi ha una averia, ja hi ha llocs expressos per poder-se parar cada 250mts. Un cop fora suposo que et sortiria una mitjana de 3kms/h, jejeje.
Per lo de la sortida al mig d'aquest túnel ja és una mica més complicat. Ja que si que n'hi ha cada 400mts, que són les que enllaçen amb el túnel vell que baixa paral.lel, però el seu propi nom ja diu perquè són, EMERGÈNCIA.
I aquesta paraula dins un túnel tant llarg es queda única i exclusivament en cas de incèndi, foc o temperatires molt altes,.
Les sortides només són a un costat, hi pot passar fins hi tot un camió en previsió de si hi tenen que passar els Pompiers, però estan protegides per unes doble portes inhifugues i moltes d'altres coses. Em sembla que per evitar-me un radar de tram no seria fer servir gaire el sentit comú fer servir alguna d'aquestes sortides, a part que crec que seria pitjor el remei que l'enfermetat.
- Xagago1973
- Presentats
- Entrades: 137
- Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
- Ubicació: Graugés (Avià)
[quote user="Trencaferro" post="163843"][quote user="xagago1973" post="163788"]Jo diria que com es normal pot aver-hi una sortida entre mig, una averia, no se, suposo que aixo esta calculat...[/quote]
Les sortides només són a un costat, hi pot passar fins hi tot un camió en previsió de si hi tenen que passar els Pompiers, però estan protegides per unes doble portes inhifugues i moltes d'altres coses. Em sembla que per evitar-me un radar de tram no seria fer servir gaire el sentit comú fer servir alguna d'aquestes sortides, a part que crec que seria pitjor el remei que l'enfermetat.[/quote]
be, la meva resposta era generalitzada en quan fossin els radars d'aquests tipus ja mes estesos a tot el mapa, com ara autovies, autopistes... a no ser que siguin posats entre sortides i entrades a las mateixes.
[youtube]dGFknj72DDc[/youtube]
Les sortides només són a un costat, hi pot passar fins hi tot un camió en previsió de si hi tenen que passar els Pompiers, però estan protegides per unes doble portes inhifugues i moltes d'altres coses. Em sembla que per evitar-me un radar de tram no seria fer servir gaire el sentit comú fer servir alguna d'aquestes sortides, a part que crec que seria pitjor el remei que l'enfermetat.[/quote]
be, la meva resposta era generalitzada en quan fossin els radars d'aquests tipus ja mes estesos a tot el mapa, com ara autovies, autopistes... a no ser que siguin posats entre sortides i entrades a las mateixes.
[youtube]dGFknj72DDc[/youtube]
Xagago1973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 29, 2011 5:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html
- Trencaferro
- Presentats
Ui, el dia que estiguin estèsos aquest tipus de radars, ja l'hem cagada, em sembla que després ja no hi haurà volta enrrera i haurem de conduir tots com robots amb el regulador de velocitat posat.... :enfaduu