Biaggi And Melandri Wrap Up Q1 At The Front
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Biaggi And Melandri Wrap Up Q1 At The Front
SBK.
Als primers lliures Checa ha fet primer... i als primers qualificatoris BIAGGI primer, MELANDRI segon i CHECA tercer.
http://www.worldsbk.com/en/home.html
Als primers lliures Checa ha fet primer... i als primers qualificatoris BIAGGI primer, MELANDRI segon i CHECA tercer.
http://www.worldsbk.com/en/home.html
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
-
- Presentats
Re: Biaggi And Melandri Wrap Up Q1 At The Front
... Força MAX!!!!!!!!!!!!!!
(oiiiiiiiiiii....)
:mrgreen:
(oiiiiiiiiiii....)
:mrgreen:
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Algú sap si ara ho faran per MArcaTV?
-
- Presentats
de moment no...potser l'any que ve...
de moment... Eurosport.
de moment... Eurosport.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa

Carles Checa (Althea Racing) ha aconseguit el seu segona pole de la temporada 2011 a l'assolir el millor temps del cap de setmana en la tercera tanda de la Superpole, 1:28.099. El pilot local Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) partirà en la graella de sortida al costat de Checa, igual que altre britànic, Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike), segon i tercer respectivament. L'últim lloc de la primera línia de sortida ho ocuparà el checo Jakub Smrz (Effenbert - Liberty Racing Ducati). Noriyuki Faci (Pota Racing Team Aprilia) i Max Biaggi (Aprilia Alitalia) han completat els sis primers llocs, mentre que Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team), un dels més actius en Donington, no es va ficar en l'última tanda de la Superpole i començarà la primera carrera des de la tercera fila de la graella
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joanstrom" post="163433"]Algú sap si ara ho faran per MArcaTV?[/quote]
De moment encara no. A les 21:30' està previst un resum. :(
De moment encara no. A les 21:30' està previst un resum. :(

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Melandri 1 i Checa l'altra i lider.
Molt bé nano.
Molt bé nano.
- Jesus
- Presentats
[quote user="PEREBI" post="163624"]Melandri 1 i Checa l'altra i lider.
Molt bé nano.[/quote]
Bé per el de Sant Fruitós !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
Molt bé nano.[/quote]
Bé per el de Sant Fruitós !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
A mí m'agrada molt en Carles Checa, com a persona i com a pilot; però m'agrada molt més l'espectacle, i en Biaggi i Melandri donen moooolt d'espectacle, així que el millor és que hi siguin tots i que es vagin alternant les poles i les victòries pel bé de l'espectacle i del bon motociclisme.
I ja seria hora que alguna tele fes les superbikes com fa la 7 a Itàlia.
I ja seria hora que alguna tele fes les superbikes com fa la 7 a Itàlia.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 28, 2011 11:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Si, Checa molt be!!!! esta molt fort...
Max, la bandera negra?? no sabia que per saltar-se el samàfor et descalificaven... em pensava que amb un drive through n'hi havia prou...
Be, tant es... tot just comença... personalment espero que en Max repeteixi campionat... per ell (suposo que li falta poc pel retiro... :lol: ) i per Aprilia, que s'ho mereixen..
I en Carles... molt, molt be! felicitats!!
Max, la bandera negra?? no sabia que per saltar-se el samàfor et descalificaven... em pensava que amb un drive through n'hi havia prou...
Be, tant es... tot just comença... personalment espero que en Max repeteixi campionat... per ell (suposo que li falta poc pel retiro... :lol: ) i per Aprilia, que s'ho mereixen..
I en Carles... molt, molt be! felicitats!!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 28, 2011 11:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="163663"]Si, Checa molt be!!!! esta molt fort...
I en Carles... molt, molt be! felicitats!![/quote]
Així dóna gust ... tot i que t'agrada més en Max ... felicites al Carles !!!
Tot un detall !!! :mrgreen:
V'sss ;)
GeSus
Així dóna gust ... tot i que t'agrada més en Max ... felicites al Carles !!!
Tot un detall !!! :mrgreen:
V'sss ;)
GeSus
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
Home!! sempre hi ha un favorit o preferit... però el que a mi m'agraden son les MOTOS, i les CURSES!!!!
Tots els pilots son bons, i quanta més maranya millor... i sobretot, reconéixer quan un pilot, sigui qui sigui, ho fa bé o està fort...
Ahir amb les curses vaig saltar del sofà!
i en Carles està magistral. Serà un bon any per ell.. la Ducati oficial "encoberta" Althea... xina que no vegis... i se'l veu molt comode pilotant-la...
Gasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Tots els pilots son bons, i quanta més maranya millor... i sobretot, reconéixer quan un pilot, sigui qui sigui, ho fa bé o està fort...
i en Carles està magistral. Serà un bon any per ell.. la Ducati oficial "encoberta" Althea... xina que no vegis... i se'l veu molt comode pilotant-la...
Gasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
- Jesus
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="163669"]Home!! sempre hi ha un favorit o preferit... però el que a mi m'agraden son les MOTOS, i les CURSES!!!!
Gasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss[/quote]
Compro !!! :mrgreen:
A veure si alguns radiacals anti -XXX pilot ... :roll: aprenen de tu ... i es limiten a gaudir de les curses !!! ;)
V'sss
GeSus
Gasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss[/quote]
Compro !!! :mrgreen:
A veure si alguns radiacals anti -XXX pilot ... :roll: aprenen de tu ... i es limiten a gaudir de les curses !!! ;)
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 28, 2011 2:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La primera vegada que veig això en una cursa! :eyes
Pel què he llegit la llanda de magnesi es va desintegrar. :tremolant

[youtube]5zeF0cB6rBM[/youtube]
Pel què he llegit la llanda de magnesi es va desintegrar. :tremolant

[youtube]5zeF0cB6rBM[/youtube]

-
- Presentats
SI!!!!!!!!!!!!!!! va ser la ostia! no m'ho creia! tema defectuós, crec!!!
Collons... per matar-se...
Salut!
Collons... per matar-se...
Salut!
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Quina rabia, no tinc EuroEsport, i em perdo les curses :( :( :( , no veuen que tindria molta sortida si fos en algun canal per obert :(:(:(
gracies per la informació i el vídeos
...V...
gracies per la informació i el vídeos
...V...
cor V-Twin
-
- Presentats
Fare una instància a Televisio de Catalunya perque agafi els drets... per provar que no quedi.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
[quote user="Fjodor" post="163663"]Si, Checa molt be!!!! esta molt fort...
La bandera neghra no és per avançar-se a la sortida, és per no fer el drivethroug quan toca! Sembla impossible que un professional com ell i que ja li ha passat altres vegades no millori el seu carácter, si ho fes bé podia haver recollit alguns punts per al equip i d'aquesta manera llença l'esforç de l'equip de tot el cap de setmana :eyes
Si treballes en una empresa potser el sancionarien i tot!
Per cert, podriem fer una pressió conjunta aTV3 perque compri els drets, em sembla bé la idea, ja pots començar que crec que força gent s'apuntaria. ;)
La bandera neghra no és per avançar-se a la sortida, és per no fer el drivethroug quan toca! Sembla impossible que un professional com ell i que ja li ha passat altres vegades no millori el seu carácter, si ho fes bé podia haver recollit alguns punts per al equip i d'aquesta manera llença l'esforç de l'equip de tot el cap de setmana :eyes
Si treballes en una empresa potser el sancionarien i tot!
Per cert, podriem fer una pressió conjunta aTV3 perque compri els drets, em sembla bé la idea, ja pots començar que crec que força gent s'apuntaria. ;)
-
- Presentats
Ara... en Max sempre ha sigut aixi i ja no canviara... es el campió del mon de SBK, i aquest any espero que torni a ser-ho... i si no... que sigui en Checa. Si, li ha passat unaltra vegada, però ell es aixi, hi han hagut molts pilots amb caràcter "difícil"... però un pilot es mesura a la pista i com corre.. un músic per com toca, un soldador per com solda... no?
Per mi ha sigut i és un dels millors de la història. No hi ha cap MILLOR. Tots son molt bons, però uns quants destaquen per coses que tenen... no hi ha un pilot millor de la historia. Tot en el seu temps i en la seva època. No es pot comparar. Els que estimem les motos de sempre ens agraden tots com corren.. tenim que ens agraden més o menys, però... l'esport del motociclisme és massa gran i bonic per ser fanàtic d'un pilot... això és per al futbol. Per mi les motos són una filosofia, una passió. Puc estar a Santigosa a veure els tres dies de trial, puc anar a Bellpuig a veure el mundial de motocross, puc córrer una cursa d'enduro del campionat de Catalunya, o cada any a Montmeló a veure el mundial de velocitat... es la meva salsa. Els que són fanàtics d'un pilot només per ell i odïen els altres a la pista son nouvinguts, són contaminats amb l'esperit Dorna-Money, que jo en dic... són gent que no hi entén ni fava, però són els que alimenten aquest esperit i són els que volen les empreses que inverteixen en aquest circ de calers que és això...
Obro un fil per testejar el tema de TV3-SBK, t'agafo la paraula, company!!!
Salut i amotus
Per mi ha sigut i és un dels millors de la història. No hi ha cap MILLOR. Tots son molt bons, però uns quants destaquen per coses que tenen... no hi ha un pilot millor de la historia. Tot en el seu temps i en la seva època. No es pot comparar. Els que estimem les motos de sempre ens agraden tots com corren.. tenim que ens agraden més o menys, però... l'esport del motociclisme és massa gran i bonic per ser fanàtic d'un pilot... això és per al futbol. Per mi les motos són una filosofia, una passió. Puc estar a Santigosa a veure els tres dies de trial, puc anar a Bellpuig a veure el mundial de motocross, puc córrer una cursa d'enduro del campionat de Catalunya, o cada any a Montmeló a veure el mundial de velocitat... es la meva salsa. Els que són fanàtics d'un pilot només per ell i odïen els altres a la pista son nouvinguts, són contaminats amb l'esperit Dorna-Money, que jo en dic... són gent que no hi entén ni fava, però són els que alimenten aquest esperit i són els que volen les empreses que inverteixen en aquest circ de calers que és això...
Obro un fil per testejar el tema de TV3-SBK, t'agafo la paraula, company!!!
Salut i amotus