Algú L´hi Ha Passat ????
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Algú L´hi Ha Passat ????
[quote user="Coes" post="163714"][quote user="Randy-650" post="163707"][quote user="STELVIO 00" post="163705"]
pero m´ha fet gracia que ho expliquis amb cert tó de nostalgia ;)[/quote]
Nostàlgia
La nostàlgia o enyor és el sentiment de pena i malenconia que sent una persona que ha perdut alguna cosa (sigui física o mental) o que està lluny dels seus vincles familiars, nacionals i afectius. Sovint la nostàlgia s'acompanya de la idealització d'allò que es voldria recuperar. Aquest sentiment sorgeix pel pas del temps, als viatges i migracions (l'anomenada Síndrome d'Ulisses) i pot estar acompanyat de símptomes físics com insomni, llàgrimes, record obsessius i malalties psicosomàtiques.
Jo he perdut alguna cosa? :mrgreen:[/quote]
baja parell de carcas esteu fets, quan sigui gran no vull ser com vosaltres :b9 :b9 :hot :hot :patada :ksss[/quote]
Eppsssssss , que aqui no hi ha cap discusió,que no es mal interpreti,simplement estic ajudant al Randy a distreure l´atenció i no hagi d´explicar el que va passar a Cap D´Agde :mrgreen: :mrgreen:
pero m´ha fet gracia que ho expliquis amb cert tó de nostalgia ;)[/quote]
Nostàlgia
La nostàlgia o enyor és el sentiment de pena i malenconia que sent una persona que ha perdut alguna cosa (sigui física o mental) o que està lluny dels seus vincles familiars, nacionals i afectius. Sovint la nostàlgia s'acompanya de la idealització d'allò que es voldria recuperar. Aquest sentiment sorgeix pel pas del temps, als viatges i migracions (l'anomenada Síndrome d'Ulisses) i pot estar acompanyat de símptomes físics com insomni, llàgrimes, record obsessius i malalties psicosomàtiques.
Jo he perdut alguna cosa? :mrgreen:[/quote]
baja parell de carcas esteu fets, quan sigui gran no vull ser com vosaltres :b9 :b9 :hot :hot :patada :ksss[/quote]
Eppsssssss , que aqui no hi ha cap discusió,que no es mal interpreti,simplement estic ajudant al Randy a distreure l´atenció i no hagi d´explicar el que va passar a Cap D´Agde :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 28, 2011 6:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="163718"]
Eppsssssss , que aqui no hi ha cap discusió,que no es mal interpreti,simplement estic ajudant al Randy a distreure l´atenció i no hagi d´explicar el que va passar a Cap D´Agde :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
És que és mooooolt fort!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
Un altre dia que ens veiem ja t'ho explicaré. :twisted:
Eppsssssss , que aqui no hi ha cap discusió,que no es mal interpreti,simplement estic ajudant al Randy a distreure l´atenció i no hagi d´explicar el que va passar a Cap D´Agde :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
És que és mooooolt fort!!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
Un altre dia que ens veiem ja t'ho explicaré. :twisted:

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Tommy" post="163716"]Hola
Doncs jo fa anys que tinc una "Jarli" i no m'ha passat mai??[/quote]
Doncs precissament un diumenge tarda a la carretera que baixa d'Arenys de Munt cap Arenys de Mar és quan ens va passar un fet semblant al del video inicial. :b9
HO RESUMEIXO: El meu col·lega -que tenia una cara que se'l trepitja- i jo anàvem cap Arenys de Mar, i a l'alçada d'Arenys de Munt ens troben dues noies fent auto-stop. El meu company que para i veig que xerra amb elles.
Qui vulgui saber com va acabar la història que m'envii un privat i els hi explico. És que és mooolt fort.... :lol:
Doncs precissament un diumenge tarda a la carretera que baixa d'Arenys de Munt cap Arenys de Mar és quan ens va passar un fet semblant al del video inicial. :b9
HO RESUMEIXO: El meu col·lega -que tenia una cara que se'l trepitja- i jo anàvem cap Arenys de Mar, i a l'alçada d'Arenys de Munt ens troben dues noies fent auto-stop. El meu company que para i veig que xerra amb elles.
Qui vulgui saber com va acabar la història que m'envii un privat i els hi explico. És que és mooolt fort.... :lol:

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
li van robar la moto i el van deixar en boles...
JAJAJJAJAA
JAJAJJAJAA
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Koper" post="163725"]li van robar la moto i el van deixar en boles...
JAJAJJAJAA[/quote]
Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Quasibé ho encertes. :twisted:
JAJAJJAJAA[/quote]
Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Quasibé ho encertes. :twisted:

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
es veia venirrrr jajaja :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Tommy" post="163716"]Hola
Paciència Tomás que tot arriba...