ÚLTIMA HORA D'EN DANI PEDROSA
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
ÚLTIMA HORA D'EN DANI PEDROSA
A veure què passarà... crec que es qüestió de temps, no immediat...
http://www.motogp.com/es/news/2011/pedr ... ion+update
http://www.motogp.com/es/news/2011/pedr ... ion+update
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: ÚLTIMA HORA D'EN DANI PEDROSA
Ha deixat de fer-me trempera aquest noi que sempre te algun problema i a mitja cursa s'en va cap enredera.
Sort que tenim al 93.
Sort que tenim al 93.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Cito lo que dice:
“Sinceramente no esperaba que mi brazo reaccionara de esta manera ya que en pretemporada no sentí nunca tantas molestias y pensé que el problema estaba resuelto Sin embargo, en Qatar lo pasé muy mal y fue consciente de que la lesión no está del todo curada. Fue una lástima porque en Qatar me encontré con muy buenas sensaciones y hasta mitad de carrera, que fue cuando empezó el dolor, iba realmente bien y me veía con posibilidades reales de ganar. Mentiría si dijera que no estoy decepcionado ya que este año la moto funciona muy bien y yo personalmente estoy preparado, pero por desgracia ha surgido esta complicación y no me queda otra que hacer lo máximo hasta que la lesión se cure del todo”.
Claro en pretemporada estaba solo en la pista ahora con gente peleando cuerpo a cuerpo ya no hay Dani, es un chabal que tiene mucha tencnica y a lo mejor si va solo puede clavar 30 vueltas con el mismo tiempo pero cuando alguien lo preciona o le obliga a cambiar su trayectoria se acabo
“Sinceramente no esperaba que mi brazo reaccionara de esta manera ya que en pretemporada no sentí nunca tantas molestias y pensé que el problema estaba resuelto Sin embargo, en Qatar lo pasé muy mal y fue consciente de que la lesión no está del todo curada. Fue una lástima porque en Qatar me encontré con muy buenas sensaciones y hasta mitad de carrera, que fue cuando empezó el dolor, iba realmente bien y me veía con posibilidades reales de ganar. Mentiría si dijera que no estoy decepcionado ya que este año la moto funciona muy bien y yo personalmente estoy preparado, pero por desgracia ha surgido esta complicación y no me queda otra que hacer lo máximo hasta que la lesión se cure del todo”.
Claro en pretemporada estaba solo en la pista ahora con gente peleando cuerpo a cuerpo ya no hay Dani, es un chabal que tiene mucha tencnica y a lo mejor si va solo puede clavar 30 vueltas con el mismo tiempo pero cuando alguien lo preciona o le obliga a cambiar su trayectoria se acabo
- Perebi
- Presentats
Es un bon raonament.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Doncs jo crec que acabarà el Mundial entre els 3 primers. Amb el temps ha anat millorant la seva "agressivitat" a la pista. Recordeu l'adelantament a plena recta per sobre l'herba? Qualsevol hauria tret gas. Mai serà un Rayner, però pot arribar a ser un Crivillé..
- Perebi
- Presentats
Entre els 3 primers es un fracàs estrepitós per aquest etern aspirant.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Doncs jo crec que sou una mica durs amb en Dani ...no crec que sigui un fracàs quedar entre els 3 primers DEL MÒN !!! :shock:
Esperem que es recuperi aviat de la lessió i comenci a rodar al seu nivell ... en Casey no ho tindrà tant fàcil ... :roll:
V'sss
GeSus
Esperem que es recuperi aviat de la lessió i comenci a rodar al seu nivell ... en Casey no ho tindrà tant fàcil ... :roll:
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Perebi
- Presentats
Jo no penso que sigui dur, si no objectiu.
Que ha fet fins ara en Pedrosa a MotoGP?
Quant de temps ha trigat en Lorenzo en ser campió?
Comparacions odioses.
Que ha fet fins ara en Pedrosa a MotoGP?
Quant de temps ha trigat en Lorenzo en ser campió?
Comparacions odioses.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Jo crec que un vot de confiança cal donar-li, per ser campió cal tenir moltes coses de cara i al Dani li ha fet falta sort i les lesions l'han castigat molt.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Perebi
- Presentats
Es que parlo amb el mode "Decepció" ON. son moltes curses patint per si guanyarà o no. Tant de bo em tanqui la boca.
Mentrestant tenim al 93 que quan es calmi una mica, donarà molta guerra.
Mentrestant tenim al 93 que quan es calmi una mica, donarà molta guerra.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Jo estic amb en Jesus.
La comparació del en 99 ara JL no les veig en Dani a arribar a HRC (posiblemente el millor equip del món) en clara devallada, en 46 va marxar a yamaha amb tot el equip tècnic us sona un tal jeremy burges? La yamaha que duia el any pasast en 99 la va fer i rpeparar un tal Valenti rossi i les yamaha sempre han anat millor que les honda desde que en rossi va marxar de honda.
En categories inferior on han corregut tots dos en Dani li ha fotut canya al 99.
Si que es cert que en JL es un pilot molt agressiu i molt espectacular, i que aquest any no s'ha acabat.
i d'en Rolling stoner que hem dieu? ningú donava un xabo per aquets noi i mira ves per on ara es el millor del món?
Jo crec amb en pedrosa i segurament estarà lluitant pel mundial fins al final.
La comparació del en 99 ara JL no les veig en Dani a arribar a HRC (posiblemente el millor equip del món) en clara devallada, en 46 va marxar a yamaha amb tot el equip tècnic us sona un tal jeremy burges? La yamaha que duia el any pasast en 99 la va fer i rpeparar un tal Valenti rossi i les yamaha sempre han anat millor que les honda desde que en rossi va marxar de honda.
En categories inferior on han corregut tots dos en Dani li ha fotut canya al 99.
Si que es cert que en JL es un pilot molt agressiu i molt espectacular, i que aquest any no s'ha acabat.
i d'en Rolling stoner que hem dieu? ningú donava un xabo per aquets noi i mira ves per on ara es el millor del món?
Jo crec amb en pedrosa i segurament estarà lluitant pel mundial fins al final.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Jo quant vaig veure que en Dani tenia fusta de Campió va ser quant es va endur el Títol de 250 A LA PRIMERA ...sense haver fet pretemporada amb al 250 ... ja que s'havia trencat els DOS tormellsa a l'última cursa de 125 a Austràlia... i crec reocordar que fins i tot va gunayar la la primera cursa ... y a Lorenzo, Stoner i companyia. :mrgreen:
Una mica de paciència i a veure si aquest any té més sort ... que de manetes no li falten. ;)
V'sss
GeSus
PD: Joan m'alegra llegir que ja estàs millo rde la cama !!! :cerv
Una mica de paciència i a veure si aquest any té més sort ... que de manetes no li falten. ;)
V'sss
GeSus
PD: Joan m'alegra llegir que ja estàs millo rde la cama !!! :cerv
Gas a la burra!!!
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
[quote user="Jesus GS" post="163188"]Jo quant vaig veure que en Dani tenia fusta de Campió va ser quant es va endur el Títol de 250 A LA PRIMERA ...sense haver fet pretemporada amb al 250 ... ja que s'havia trencat els DOS tormellsa a l'última cursa de 125 a Austràlia... i crec reocordar que fins i tot va gunayar la la primera cursa ... y a Lorenzo, Stoner i companyia. :mrgreen:
V'sss
GeSus
PD: Joan m'alegra llegir que ja estàs millo rde la cama !!! :cerv[/quote]
va ser a phillip island es va ntrencar els dos tormells (quant ja era campió del cón de 125cc) no va fer pretemporada i es va endur el mundial de 250cc sense pretemporada amb un honda i l'any següent també. Però ... no tenia 200Cv ni era una 990o una 800, sembla que no tingui mèrit
Aguntant un interior al 99
[youtube]ZRSKe2sQquQ[/youtube]
V'sss
GeSus
PD: Joan m'alegra llegir que ja estàs millo rde la cama !!! :cerv[/quote]
va ser a phillip island es va ntrencar els dos tormells (quant ja era campió del cón de 125cc) no va fer pretemporada i es va endur el mundial de 250cc sense pretemporada amb un honda i l'any següent també. Però ... no tenia 200Cv ni era una 990o una 800, sembla que no tingui mèrit
Aguntant un interior al 99
[youtube]ZRSKe2sQquQ[/youtube]
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 24, 2011 3:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
en Lorenzo, perque es un "xulu"
en Pedrosa perque es "poca cosa"
en Crivillé, perque hi havia en Doohan
la majoria, perque el Rossi
ajjjsss, sempre buscant la polemica :) jejeje
em recorda el futbol... que, per cert, no m'agrada gaire...
i el mes fort... es que soc del barça, pero amb que perdi el "madrit" soc feliç...

en Pedrosa perque es "poca cosa"
en Crivillé, perque hi havia en Doohan
la majoria, perque el Rossi
ajjjsss, sempre buscant la polemica :) jejeje
em recorda el futbol... que, per cert, no m'agrada gaire...
i el mes fort... es que soc del barça, pero amb que perdi el "madrit" soc feliç...

By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
-
- Presentats
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Koper ets la ostia!!!!
Salut!
Koper ets la ostia!!!!
Salut!
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs jo espero que aquest any sigui el seu, d'una punyetera vegada....
-
- Presentats
No ho serà, crec. Potser farà segon o tercer... però ara per ara...
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Una entrevista fresca al Stoner. Ho haveu vist???
http://www.lavanguardia.es/20110327/541 ... tante.html
http://www.lavanguardia.es/20110327/541 ... tante.html
-
- Presentats
Ja vaig dir jo que en Casey te el cap molt ben moblat... i que serà, si res no passa, campió 2011.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
A mi també em cansa molt lo d'en Pedrosa. Porta mooooooooolts anys a Moto GP i no se li acaben les llàgrimes. Cuan no és un alll és una ceba.
De fet, en moltes curses acaba en posicions que ja fèien en Garriga, en Sito Pons, o en Puig ja fa anys i sense tant soroll.
Si fós d'un altre país, ja li hauríem tallat el coll.
De fet, en moltes curses acaba en posicions que ja fèien en Garriga, en Sito Pons, o en Puig ja fa anys i sense tant soroll.
Si fós d'un altre país, ja li hauríem tallat el coll.