METZELER TOURANCE
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
METZELER TOURANCE
Ara mateix he tornat de canviar el pneumatic de derrere,he tret el Tourance (versio antiga)que duia i he possat el mateix.
Com que m´ho apunto tot,he vist la durada del pneumatic,que força apurat m´ha donat servei per 19.012 Qm exactament. :ban :ban
La propera setmana o l´altre, faré el mateix amb el del devant,que a dia d´avui porta exactament 30.040 Qm :mrgreen: :mrgreen: i potser també l´hi toca.
Aquest mes ,la meva Sherezade va fer el seu primer aniversari, i recorreguts 50.600 Qm :shock: :shock: , amb un cost de manteniment i pneumatics de 2.472,51 € :enfadat :enfadat
A veure aquest segon any de garantia com es porta ;) ;)
Com que m´ho apunto tot,he vist la durada del pneumatic,que força apurat m´ha donat servei per 19.012 Qm exactament. :ban :ban
La propera setmana o l´altre, faré el mateix amb el del devant,que a dia d´avui porta exactament 30.040 Qm :mrgreen: :mrgreen: i potser també l´hi toca.
Aquest mes ,la meva Sherezade va fer el seu primer aniversari, i recorreguts 50.600 Qm :shock: :shock: , amb un cost de manteniment i pneumatics de 2.472,51 € :enfadat :enfadat
A veure aquest segon any de garantia com es porta ;) ;)
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: METZELER TOURANCE
[quote user="STELVIO 00" post="164077"]Ara mateix he tornat de canviar el pneumatic de derrere,he tret el Tourance (versio antiga)que duia i he possat el mateix.
A veure aquest segon any de garantia com es porta ;) ;)[/quote]
Stelvio, felicitats per la part que et toca :D
Manteniment vol dir revisions, olis, filtres i pastilles ? Sense comptar-hi la benzina ni els esmorzars ... ?
Amb això i sumant-hi els pneumàtics (que no sé com ho fas per que et durin tan) 2.470 € ? :eyes :eyes :eyes
No vull pas sumar les meves despeses. :enfaduu
A veure aquest segon any de garantia com es porta ;) ;)[/quote]
Manteniment vol dir revisions, olis, filtres i pastilles ? Sense comptar-hi la benzina ni els esmorzars ... ?
Amb això i sumant-hi els pneumàtics (que no sé com ho fas per que et durin tan) 2.470 € ? :eyes :eyes :eyes
No vull pas sumar les meves despeses. :enfaduu
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Com pot ser que unes gomes durin taaaaaaaaaaaant?????
La reostia!
Que no plegues a les curves?
:roll: :roll: :roll:
Com pot ser que unes gomes durin taaaaaaaaaaaant?????
La reostia!
Que no plegues a les curves?
:roll: :roll: :roll:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
És una cosa que no ho entenc, com pot ser que una XT, lleugera, pocs cavalls, em durin un joc uns 8.000 km i no crec que sigui per conducció agressiva.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="164077"]....he vist la durada del pneumatic,que força apurat m´ha donat servei per 19.012 Qm exactament. :ban :ban
....... el del devant,que a dia d´avui porta exactament 30.040 Qm :mrgreen: :mrgreen: i potser també l´hi toca.
[/quote]
Plica. :shock:
Plica com ho fas. :shock: :shock:
Dones poc gas a les rectes? :shock: :shock: :shock:
Als revolts no tombes gaire? :shock: :shock: :shock: :shock:
Portaves pneumàtics de goma o de ferro? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Plica, plica..... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: <--------jo
:mrgreen: <---------tu
:shock: <----------ell
:shock: <---------- nosaltres
:shock: <------------vosaltres
:shock: <------------ells
....... el del devant,que a dia d´avui porta exactament 30.040 Qm :mrgreen: :mrgreen: i potser també l´hi toca.
[/quote]
Portaves pneumàtics de goma o de ferro? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Plica, plica..... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
:shock: <----------ell
:shock: <------------ells

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Joan XT" post="164087"]És una cosa que no ho entenc, com pot ser que una XT, lleugera, pocs cavalls, em durin un joc uns 8.000 km i no crec que sigui per conducció agressiva.[/quote]
Les 'mono' cada vegada que mouen el pistó avancen més que una bi, una tri o una tetra, per la qual cosa és normal. Si et poses tacs i fas muntanya amb la teva veuràs que 'llaures' intermitentment. Comprovat personalment.
Les 'mono' cada vegada que mouen el pistó avancen més que una bi, una tri o una tetra, per la qual cosa és normal. Si et poses tacs i fas muntanya amb la teva veuràs que 'llaures' intermitentment. Comprovat personalment.

-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
el meu del darrera també 19mil passats...
i per mi encara l'hauria portat uns messos mes,
pero em varen fotre crits els companys i...
i per mi encara l'hauria portat uns messos mes,
pero em varen fotre crits els companys i...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="164088"][quote user="STELVIO 00" post="164077"]....he vist la durada del pneumatic,que força apurat m´ha donat servei per 19.012 Qm exactament. :ban :ban
[/quote]
[/quote]
A veure Randy,els que heu sortit amb mi (la majoria) ja veieu com es la meva conducio,crec que no soc pas dels que va poc a poc,i sempre fico el Tourance per la seva durabilitat.
Es cert que aquest cop l´he apurat i en pocs Qm , veuria els ferros,pero amb altres pneumatics he vist els ferros amb 5.000 Qm,eh ? Alucina ;)
[/quote]
[/quote]
A veure Randy,els que heu sortit amb mi (la majoria) ja veieu com es la meva conducio,crec que no soc pas dels que va poc a poc,i sempre fico el Tourance per la seva durabilitat.
Es cert que aquest cop l´he apurat i en pocs Qm , veuria els ferros,pero amb altres pneumatics he vist els ferros amb 5.000 Qm,eh ? Alucina ;)
- Joan XT
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="164089"][quote user="Joan XT" post="164087"]És una cosa que no ho entenc, com pot ser que una XT, lleugera, pocs cavalls, em durin un joc uns 8.000 km i no crec que sigui per conducció agressiva.[/quote]
Les 'mono' cada vegada que mouen el pistó avancen més que una bi, una tri o una tetra, per la qual cosa és normal. Si et poses tacs i fas muntanya amb la teva veuràs que 'llaures' intermitentment. Comprovat personalment.[/quote]
Veus, aquesta explicació no ho sabia, pero estem parlan de uns 20000 km de diferencia, cudonys, quines pistonades.
Les 'mono' cada vegada que mouen el pistó avancen més que una bi, una tri o una tetra, per la qual cosa és normal. Si et poses tacs i fas muntanya amb la teva veuràs que 'llaures' intermitentment. Comprovat personalment.[/quote]
Veus, aquesta explicació no ho sabia, pero estem parlan de uns 20000 km de diferencia, cudonys, quines pistonades.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 31, 2011 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="164091"]
A veure Randy,els que heu sortit amb mi (la majoria) ja veieu com es la meva conducio.....[/quote]
Ja ho sé, ja, com condueixes. A l'última sortida tota l'estona anava al teu darrera. :tremolant
Però bé, no corries/m massa. :ban
A veure Randy,els que heu sortit amb mi (la majoria) ja veieu com es la meva conducio.....[/quote]
Ja ho sé, ja, com condueixes. A l'última sortida tota l'estona anava al teu darrera. :tremolant
Però bé, no corries/m massa. :ban

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="164082"][quote user="STELVIO 00" post="164077"]Ara mateix he tornat de canviar el pneumatic de derrere,he tret el Tourance (versio antiga)que duia i he possat el mateix.
[/quote]
Manteniment vol dir revisions, olis, filtres i pastilles ? Sense comptar-hi la benzina ni els esmorzars ... ?Amb això i sumant-hi els pneumàtics (que no sé com ho fas per que et durin tan) 2.470 € ? :eyes :eyes :eyes
[/quote]
Ramon,esta clar que si comptes la benzina i el tiberi aquest presupost es dispara, sobre tot si vas a dinar amb segons quí ;)
[/quote]
Manteniment vol dir revisions, olis, filtres i pastilles ? Sense comptar-hi la benzina ni els esmorzars ... ?Amb això i sumant-hi els pneumàtics (que no sé com ho fas per que et durin tan) 2.470 € ? :eyes :eyes :eyes
[/quote]
Ramon,esta clar que si comptes la benzina i el tiberi aquest presupost es dispara, sobre tot si vas a dinar amb segons quí ;)
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="164092"]
Veus, aquesta explicació no ho sabia, pero estem parlan de uns 20000 km de diferencia, cudonys, quines pistonades.[/quote]
El teu sistema de conducció és molt semblant al meu= menja-pneumàtics.
Veus, aquesta explicació no ho sabia, pero estem parlan de uns 20000 km de diferencia, cudonys, quines pistonades.[/quote]
El teu sistema de conducció és molt semblant al meu= menja-pneumàtics.

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="164094"][quote user="STELVIO 00" post="164091"]
Però bé, no corries/m massa. :ban[/quote]
Per aixó no corria ;) ;)
Però bé, no corries/m massa. :ban[/quote]
Per aixó no corria ;) ;)
- Joan XT
- Presentats
[/quote]
:shock: <----------ell EL DE LA XT :sheep
:shock: <------------ells[/quote]
:shock: <----------ell EL DE LA XT :sheep
:shock: <------------ells[/quote]
- Randy-650
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="164098"]
Per aixó no corria ;) ;)[/quote]
És que jo no corro mai, sóc molt prudent i vaig xino-xano.
Tu m'has vist mai córrer? :D No, ni m'hi veuràs. :lol:
Tu m'has vist mai córrer? :D No, ni m'hi veuràs. :lol:

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="164101"][quote user="STELVIO 00" post="164098"]
Tu m'has vist mai córrer? :D No, ni m'hi veuràs. :lol:[/quote]
Ja ho sé Randy,i també sé perqué,i no em sembla malament.
I quan ens veiem et comentaré una cosa ;)
Tu m'has vist mai córrer? :D No, ni m'hi veuràs. :lol:[/quote]
Ja ho sé Randy,i també sé perqué,i no em sembla malament.
I quan ens veiem et comentaré una cosa ;)
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo als Tourance "normals" no els podia estirar més enllà del 8.000 Km amb una V-Strom 1.000 :crys
Enlluerno quan veig el què us duren les gomes a alguns ... :eyes
En tot cas, sembla ser que els Tourance "normals" tenen més duració que els EXP , per similars prestacions (almenys pel què he vist amb amics meus )
Salut
Enlluerno quan veig el què us duren les gomes a alguns ... :eyes
En tot cas, sembla ser que els Tourance "normals" tenen més duració que els EXP , per similars prestacions (almenys pel què he vist amb amics meus )
Salut
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
erratum humane est :oops:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 01, 2011 1:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="164089"][quote user="Joan XT" post="164087"]És una cosa que no ho entenc, com pot ser que una XT, lleugera, pocs cavalls, em durin un joc uns 8.000 km i no crec que sigui per conducció agressiva.[/quote]
Randy: aquesta ecuació de carrera de pistó x revolucions x nombre de cilindres = metres x segon de velocitat del pistó no la savia..... :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Randy: aquesta ecuació de carrera de pistó x revolucions x nombre de cilindres = metres x segon de velocitat del pistó no la savia..... :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 01, 2011 1:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
a mi els Tourance no els he fet durar mai mes de 10.000.... els ultims 8000
Vols dir que a les revisions no et canvien els pneumatics sense que tho diguin?
Vols dir que a les revisions no et canvien els pneumatics sense que tho diguin?
Ex ...moltes coses