Vibracions a les noves BMW k 1600
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vibracions a les noves BMW k 1600
La veritat que es mereixen un aplaudiment els de BMW. M'agradaria saber si Honda també ho aconsegueix amb les GW.
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
[youtube]n5Rsl1C0LWA[/youtube]
:eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
[youtube]n5Rsl1C0LWA[/youtube]

- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Re: Vibracions A Les Noves BMW K 1600
cordons! :eyes
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Aquest vespre o provo amb la meva k. :razz:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Vibracions a les noves BMW k 1600
Un moment, un moment.....ALTÓÓÓ!!!
Poseu els altaveus. :roll:
No em quadra aquest soroll que fa....... :shock: Em sembla que hi ha truco.....

Poseu els altaveus. :roll:
No em quadra aquest soroll que fa....... :shock: Em sembla que hi ha truco.....

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Igual igual que la meva KTM :mrgreen:
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Tinc una desbrossadora a casa que fa el mateix soroll, de fet esperava que al final del video, quan gira la camara 360º aparegués el jardiner.
Aquesta prova no és la mateixa que publicitaven amb els Rolls Royce?
Aquesta prova no és la mateixa que publicitaven amb els Rolls Royce?
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Que voleu que us digui, jo prefereixo que la culata es bellugui força i, si cau la moneda, intentar trobar-la. :b9 :b9 :b9
Jordi "Prony" :Saltant :jump
Per cert, en el vídeo de la BMW, al segon 46 hi surt en Montilla.
Jordi "Prony" :Saltant :jump
Per cert, en el vídeo de la BMW, al segon 46 hi surt en Montilla.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 05, 2011 3:52 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
quan va sortir al mercat la Benelli 750 Sei, ja es feia aixó de posar una moneda sobre el diposit ( abans era de 5 duros ) i tampoc queia.
Tecnicament i fisicament el motor de 6 cilindres en linea s´autoequilibra sòl, quasi ni caldrien ni contrarontants.
tots els boxers els que més vibren ( al menys sobre el paper ) sense artilugis per eliminar-les :roll:
Tecnicament i fisicament el motor de 6 cilindres en linea s´autoequilibra sòl, quasi ni caldrien ni contrarontants.
tots els boxers els que més vibren ( al menys sobre el paper ) sense artilugis per eliminar-les :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 05, 2011 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Estic d'acord amb en Llagasta, si vibrés tractant-se com és d'un 6 cilíndres, malament rai. És el que tá aquesta configuració, son finissims cop cap altre.
Per altra banda, amb la meva Ducati suposo que la moneda literalment cauria, però no aguantada pel canto no, posada plana !! :mrgreen: :mrgreen:
PD: Amb qualsevol BMW motor boxer tampoc sortiria bé aquest experiment...
Per altra banda, amb la meva Ducati suposo que la moneda literalment cauria, però no aguantada pel canto no, posada plana !! :mrgreen: :mrgreen:
PD: Amb qualsevol BMW motor boxer tampoc sortiria bé aquest experiment...
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Leclerk" post="164502"]Estic d'acord amb en Llagasta, si vibrés tractant-se com és d'un 6 cilíndres, malament rai. És el que tá aquesta configuració, son finissims cop cap altre.
PD: Amb qualsevol BMW motor boxer tampoc sortiria bé aquest experiment...[/quote]
I no és maco ... :mrgreen: ... el bicilíndrics podran vibrar tot el que vulguis, però van de nassos ... ;)
V'sss
GeSus
PD: Amb qualsevol BMW motor boxer tampoc sortiria bé aquest experiment...[/quote]
I no és maco ... :mrgreen: ... el bicilíndrics podran vibrar tot el que vulguis, però van de nassos ... ;)
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 05, 2011 10:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Jesus GS" post="164511"][quote user="Leclerk" post="164502"]Estic d'acord amb en Llagasta, si vibrés tractant-se com és d'un 6 cilíndres, malament rai. És el que tá aquesta configuració, son finissims cop cap altre.
V'sss
GeSus[/quote]
Ah, i tant !! Si jo estic molt content de la Multistrada. He tingut motos mes potents, rápides i precises, però les sensacions que em dona la Ducati són fantàstiques. La combinació de motor, pes, ergonomia, potència, parell i capacitat de càrrega em sembla de les més encertades. Polivalent com poques.
PD: Tot i que reconec que desde que faig enduro amb la Yamaha wr, quan torno a agafar la Multistrada em sembla més pesada del que és... :shock:
V'sss
GeSus[/quote]
Ah, i tant !! Si jo estic molt content de la Multistrada. He tingut motos mes potents, rápides i precises, però les sensacions que em dona la Ducati són fantàstiques. La combinació de motor, pes, ergonomia, potència, parell i capacitat de càrrega em sembla de les més encertades. Polivalent com poques.
PD: Tot i que reconec que desde que faig enduro amb la Yamaha wr, quan torno a agafar la Multistrada em sembla més pesada del que és... :shock:
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
la moto esta aturada y li donen gas a una del darrera de la camara jajajajajja
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."