VAJA TANGANA QUE S'HA LIAT...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

VAJA TANGANA QUE S'HA LIAT...

Entrada Autor: Fjodor » dj. abr. 07, 2011 4:23 pm

:shock: :hot :hot :hot :hot :hot

Uiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

http://solomoto.es/articulo/1302082940/ ... ta-servida

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: VAJA TANGANA QUE S'HA LIAT...

Entrada Autor: Jb500 » dj. abr. 07, 2011 4:25 pm

CALLO
:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. abr. 07, 2011 4:31 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
M'imaginava que treuries el cap per aqui...

Salut!!

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dj. abr. 07, 2011 5:35 pm

:Saltant

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 07, 2011 6:29 pm

Aviam, aviam si ens entenem. La moto del Rossi no es va apagar (és una Ducati, recordeu-ho), i la del Stoner si. Els marshalls de pista el primer que van fer va ser truere la moto del Rossi, doncs estava a sobre l'Honda, i al sentir el soroll del motor el van ajudar a ell. Normal.

Heu de recordar una cosa molt important: les Honda actuals NO es poden engegar empenyent-les. Es veu que quan cauen es paren per no danyar el motor valorat en 3 milions d'€, i per engegar-los s'ha de fer servir una clau especial que els marshalls no tenen.

Les Ducati si que es poden engegar empenyent-les. :smile:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dj. abr. 07, 2011 6:41 pm

[quote user="Randy-650" post="164700"]

Heu de recordar una cosa molt important: les Honda actuals NO es poden engegar empenyent-les. Es veu que quan cauen es paren per no danyar el motor valorat en 3 milions d'€, i per engegar-los s'ha de fer servir una clau especial que els marshalls no tenen.
:[/quote]

doncs d'axò a casa en diem cagada!!

Som-hi DANI!
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dj. abr. 07, 2011 6:49 pm

[quote user="Randy-650" post="164700"]Aviam, aviam si ens entenem. La moto del Rossi no es va apagar (és una Ducati, recordeu-ho), i la del Stoner si. Els marshalls de pista el primer que van fer va ser truere la moto del Rossi, doncs estava a sobre l'Honda, i al sentir el soroll del motor el van ajudar a ell. Normal.

Les Ducati si que es poden engegar empenyent-les. :smile:[/quote]

:eyes :eyes Randy, que va fer el Barça ahir !!???

De totes maneres, pasés el que pasés... aquesta gent mai son amics. Ni a dins ni a fora de la pista.
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 07, 2011 6:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » dj. abr. 07, 2011 6:51 pm

[quote user="Randy-650" post="164700"]....[/quote]
No t'acabo d'entendre.
1- les ducatis no es calen? Primera noticia. Si no se li cala es pq no deixa l'embrage en tota la caiguda.
2- la ducati estava a sobre l'honda? Vas veure la mateixa carrera?
http://www.rtve.es/alacarta/videos/moto ... o/1066303/
3- van escoltar el motor de la ducati sorollar i per això l'ajuden. Algú dels marshalls ho ha dit públicament o es la teva versió?
4- això de clau màgica em sona a Harry Potter... estic segur que amb empenta l'engegues si o si.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 07, 2011 8:21 pm

[quote user="Caganer" post="164707"]
No t'acabo d'entendre.
1- les ducatis no es calen? Primera noticia. Si no se li cala es pq no deixa l'embrage en tota la caiguda.
[/quote]

Ho he dit malament, la Ducati no es va calar, la Honda si. :oops:

2- la ducati estava a sobre l'honda? Vas veure la mateixa carrera?
[/quote]

Ostres, ara ho he tornat a mirar, i tens raó, la Honda estava sobre la Ducati. :shock:

3- van escoltar el motor de la ducati sorollar i per això l'ajuden. Algú dels marshalls ho ha dit públicament o es la teva versió?
.[/quote]

És obvi. Les Ducati fan un soroll inconfundible. Els marshalls no han dit res, però quan cauen dues motos és normal que ajudin primer al que té la moto engegada, no?

4- això de clau màgica em sona a Harry Potter... estic segur que amb empenta l'engegues si o si.[/quote]

No, les Honda d'aquest any no s'engeguen empenyent-les, creu-me. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 07, 2011 10:05 pm

la veritat es que ajudant primer a en Rossi i deixant per l'ultim al Stoner,s'afavoria en Lorenzo i en Pedrosa o sigui que ja van fer be ;) ;) de totes maneras en Casey mai tindra el talent de Valentino ni com pilot (i es molt bo) ni com a fer anar els mitjans de comunicacio al seu gust que en aixo Rossi es un mestre.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. abr. 07, 2011 10:47 pm

[quote user="Kpeps" post="164721"]la veritat es que ajudant primer a en Rossi i deixant per l'ultim al Stoner,s'afavoria en Lorenzo i en Pedrosa o sigui que ja van fer be ;) ;) de totes maneras en Casey mai tindra el talent de Valentino ni com pilot (i es molt bo) ni com a fer anar els mitjans de comunicacio al seu gust que en aixo Rossi es un mestre.[/quote]

+1 ... però en Valentino va arriscar massa amb aquell avançament impossible ... com a fet més d'un cop.
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. abr. 07, 2011 11:34 pm

[quote user="Jesus GS" post="164725"][quote user="Kpeps" post="164721"]la veritat es que ajudant primer a en Rossi i deixant per l'ultim al Stoner,s'afavoria en Lorenzo i en Pedrosa o sigui que ja van fer be ;) ;) de totes maneras en Casey mai tindra el talent de Valentino ni com pilot (i es molt bo) ni com a fer anar els mitjans de comunicacio al seu gust que en aixo Rossi es un mestre.[/quote]

+1 ... però en Valentino va arriscar massa amb aquell avançament impossible ... com a fet més d'un cop.[/quote]

al meu entendre,en Rossi mai ha deixat viure tranquil al que en pista li pot fer sombra fos qui fos,per ell aquest any es pur tramit,com es un profesional i un CAMPIO,mirara de fer-ho el millor possible,el que ja espera es l'any vinent on tot sera nou ,motors de 1000cc ,els xassis i en posar la moto a punt no ni ha cap altre igual,per lo que l'any vinent coneixera l'escuderia ,la fabrica i el ambient en el que es moura i els altres no tindran res que fer altre cop,peruqe necesitaran molt de temps per posar-ho tot a punt i lo de diumenge no es mes que un altre anecdota per parlar d'ell.
Imatge

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dv. abr. 08, 2011 5:20 am

si contniua aixi, en Rossi es retirara als 50! quin paio! es un crack!
a veure si no acaba malament, com el schumacher :P
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. abr. 08, 2011 9:24 am

[quote user="Kpeps" post="164731"][quote user="Jesus GS" post="164725"][quote user="Kpeps" post="164721"]la veritat es que ajudant primer a en Rossi i deixant per l'ultim al Stoner,s'afavoria en Lorenzo i en Pedrosa o sigui que ja van fer be ;) ;) de totes maneras en Casey mai tindra el talent de Valentino ni com pilot (i es molt bo) ni com a fer anar els mitjans de comunicacio al seu gust que en aixo Rossi es un mestre.[/quote]

+1 ... però en Valentino va arriscar massa amb aquell avançament impossible ... com a fet més d'un cop.[/quote]

al meu entendre,en Rossi mai ha deixat viure tranquil al que en pista li pot fer sombra fos qui fos,per ell aquest any es pur tramit,com es un profesional i un CAMPIO,mirara de fer-ho el millor possible,el que ja espera es l'any vinent on tot sera nou ,motors de 1000cc ,els xassis i en posar la moto a punt no ni ha cap altre igual,per lo que l'any vinent coneixera l'escuderia ,la fabrica i el ambient en el que es moura i els altres no tindran res que fer altre cop,peruqe necesitaran molt de temps per posar-ho tot a punt i lo de diumenge no es mes que un altre anecdota per parlar d'ell.[/quote]

Si no et discutiré que en Rossi es un fenòmen ... però de vegades es passa de llest i ell ja va reconèixer que es va passar ... de llest .. així no !!! El que no entenc és com no va passar el mateix quant li va ficar la moto al 2009 a l'últim revol a Montmelóa en Lorenzo ...

PD: Que consti que quant va fer el canvi de Honada a Yamaha, es va guanyar tots els meus respectes ... però de vegades al KAGA ... és humà. ;)
Gas a la burra!!!

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. abr. 08, 2011 9:38 am

Nanos!
A la pista ningú arrisca massa. PER AIXÒ ÉS PILOT. I PUNT. A vegades cau i a vegades surt bé. per això són les curses. I punt (2).
Des del meu punt de vista no està bé que alguna cosa "afavoreixi" en Lorenzo o Pedrosa... també perjudica a altres.
Recordeu: a la pista TOTS SÓN IGUALS. I el lloc d'on vinguin ÉS IGUAL. El tema del favoritisme pel lloc d'origen és un invent de la premsa i els mitjans per vendre més, crear favoritismes i moure la massa.
A mi m'agradaria (utòpicament), que tothom veiés els pilots a la pisto com jo, PILOTS. I punt (3). Tant és d'on siguin.
Per què donar tantes voltes a aquets assumptes dels marshalls si és una cursa més... són coses de les curses, tota la vida ha passat. I punt (4)

Nanos! mireu curses des del punt de vista de la passió, curses són curses, curses curses són. I aquí és on s'arrisca, on es cau, on es guanya, i on es perd.

I punt (5)
;) ;) ;)

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. abr. 08, 2011 9:49 am

A les curses s'ha d'arriscar, això està clar ... però fins al punt de fer caure a un competidor ... això ja no ho veig tant ... "legal".

El ritme d'en Rossi ... impressionant ... però crec s'hagués quedat sense goma abans d'acabar la cursa ... :roll:

Recordo que a Lorenzo, fa uns anys, quant anava força desmemlenat fent maniobres d'aquestes tant al límit i molt passat de voltes li van fotre un bon "puro" i el van sancionar pq es relaxés una mica i no jugués tant a bitlles. :mrgreen:

V'sss ;)
GeSus
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. abr. 08, 2011 9:52 am

la veritat es que veure curses esta be,es divertit i emocionant,pero sempre hi han pilots que t'agraden mes i son els teus favorits i prefereixes que guanyin,cadascu veu les coses a la seva manera,per mi una cursa es una cursa pero si corre el Pedrosa es una cursa que m'agrada mes i si guanya encara millor,fa uns anys a Jerez jo estava a la grada i en Pedrosa anava primer,en Rossi li va anar agafant terreny fins que el va atrapar i el va pasar tant formidablement que tothom es va posar d'empeus aplaudint, no perque el pases que aixo a tothom em sembla que el va fotre,sino per l'espectacle que va oferir. ;) ;) ;)
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. abr. 08, 2011 9:57 am

Tothom té favorits, però no hauria de ser perque són d'"aqui"... curiosament jo sempre en tinc que no son d'"aqui"...

I a mi... que vols que et digui... el tema dels himnes em fa vergonya... sobretot si guanya un català... en fi, figues d'unaltre paner...

però que quedi clar que ningú tira a ningú per fer-ho... són curses. I a les curses s'arrisca SEMPRE, sinó, anem a jugar a l'Scalextric...

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dv. abr. 08, 2011 11:03 am

[quote user="Fjodor" post="164754"]Tothom té favorits, però no hauria de ser perque són d'"aqui"... curiosament jo sempre en tinc que no son d'"aqui"...

I a mi... que vols que et digui... el tema dels himnes em fa vergonya... sobretot si guanya un català... en fi, figues d'unaltre paner...

però que quedi clar que ningú tira a ningú per fer-ho... són curses. I a les curses s'arrisca SEMPRE, sinó, anem a jugar a l'Scalextric...[/quote]

Però s'ha de procurar no jugar a les BITLLES !!! ;)
Gas a la burra!!!

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. abr. 08, 2011 11:10 am

:enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat :enfadat

Respon

Torna a “General”