"Hacía mucho que no veíamos un Gran Premio del Mundial de Enduro sin que el color naranja estuviera presente en alguno de los podios de categoría. Este fín de semana en Ponts, KTM ha sufrido la debacle en el estreno de su KTM 350 y dos de sus pilotos se lesionan, por el contrario Husqvarna se reafirma con Salminen y Meo como el fabricante a batir."
:crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Aquests també van tenir mala sort.... Taddy Blasuziak en un dit i David Knight a la pelvis (que s'haurà d'operar) es van lesionar... crec que seran baixa per Portugal... però... ànims orange boys!!!
per altra banda i marques apart, el recorregut fantàstic, un espectacle brutal i el MC Segre un 10 unaltre cop... Felicitats!!! i gràcies per portar l'èlit del'Enduro a Catalunya!!!
http://www.befurious.com/husqvarna-venc ... del-podio/
En Guillem Parés, per la seva part, en Junior, dissabte 22è i diumenge 29è. per un mundial. està molt bé. Hi ha un nivell que no veas... Ànims i Gas, Guillem!!!!!!!!!!!!!!
MUNDIAL D'ENDURO A PONTS
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
Re: MUNDIAL D'ENDURO A PONTS
jo m’hi vaig escapar dissabte, vaig veure un gran espectacle, tiurana estava molt ple, un 10 per Mc Segre, llàstima de la calor, va faltar un mica mes humitat i boires matineres per ser tot endureru 100%.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Si. L'enduro és un esport preciós. És potser on la combinació pilot-màquina-natura és més notable.
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
ostres si que li dona fort en Guillem, ara li dic a sa cosina :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."