Sou capaços d'anar de copilot?
Moderador: Airald
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Re: Sou Capaços D'anar De Copilot?
Déu ni do! Quin personal! :shock:
Que no us agraden les emocions? :b9
o és que no sabeu que és la confiança? :mrgreen:
Que no us agraden les emocions? :b9
o és que no sabeu que és la confiança? :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
estic d'acord amb en Josep973 :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
pfffff, jo passo bastant "canguelo" suposo que és questió de costum.....
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
A mi no em fa res, sempre i quant conegui la persona a la qual poso la meva salut en les seves mans. Ara be, suposo que deu ser bastant avorrit.
Jordi "Prony"
Randy, les possibles respostes que has posat no les considero adequades. Cap d'elles em satisfà. En falta una que digui "SI, SOC CAPAÇ".
Jordi "Prony"
Randy, les possibles respostes que has posat no les considero adequades. Cap d'elles em satisfà. En falta una que digui "SI, SOC CAPAÇ".
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 06, 2011 4:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Electra
- Presentats
- Entrades: 550
- Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
- Ubicació: Tarragona
jO HE ANAT MOLT POC!!!! :mrgreen:
Però l'última vegada; ara fa un any, vaig anyorar no tenir la meva Electra!!! :crys
Prefereixo portar-la jo i el cotxe també!! ;)
Però l'última vegada; ara fa un any, vaig anyorar no tenir la meva Electra!!! :crys
Prefereixo portar-la jo i el cotxe també!! ;)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="164505"]A mi també em fa por anar de paquet però en els últims 2 anys hi he anat un parell de cops i no vaig pas patir tant com em temia :roll:
Vaig anar amb en James Bond des de Vic a Bilbao i al principi anava molt tens, després al veure que tot anava bé (la veritat és que en James condueix bé) dons vaig acostumar i ja no tenia que tancar els ulls :mrgreen:
[/quote]
I no t'ho vares passar punyeter !! :D :D :b9 :b9
Sobretot al pantà de Yesa quan als revolts ens "menjavem" gairebé literalment en Mikel "Dicona" ;)
Vsssss
007
Vaig anar amb en James Bond des de Vic a Bilbao i al principi anava molt tens, després al veure que tot anava bé (la veritat és que en James condueix bé) dons vaig acostumar i ja no tenia que tancar els ulls :mrgreen:
[/quote]
Sobretot al pantà de Yesa quan als revolts ens "menjavem" gairebé literalment en Mikel "Dicona" ;)
Vsssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 06, 2011 9:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Doncs per mi l'experiència sempre ha sigut bona (soposo que he tingut la sort d'anar de "copi" amb gent experimentada :bow i m'ha donat la confiança suficient per anar gaudin del viatge). :razz:
Pod ser que mes endavant, quan tingui mes experiència i confiança em mi mateixa, prefereixi mes portar la meva moto que m'en portin...
No mes puc dir que agraiex-ho sincerament als/la Mototuristes/ta que m'han donat fins ara l'oportunitat de poder gaudir de les vostres sortides... ;) :kiss :form :ban
Pod ser que mes endavant, quan tingui mes experiència i confiança em mi mateixa, prefereixi mes portar la meva moto que m'en portin...
No mes puc dir que agraiex-ho sincerament als/la Mototuristes/ta que m'han donat fins ara l'oportunitat de poder gaudir de les vostres sortides... ;) :kiss :form :ban

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Jo no puc anar de paquet, és superior a mi, només ho puc fer quan condueix la meva dona i després d'haver fet teràpia. M'explico: com que viatgem molt, vam pensar que qualsevol dia pot passar alguna cosa i que necessitem que ella em porti, a més que ella no vol anar de paquet quan només tenim una moto operativa, així que un dia vam posar la moto sobre la pota de cabra, vaig pujar darrera, ella va fer-ho al davant i va posar la moto dreta i va ser llavors quan jo vaig dir "para, para, para, per avui ja està bé". El segon dia vam arrencar i vam fer uns deu metres i així vam aconseguir que pugui anar de paquet AMB ELLA DE PILOT, tot i que segueixo patint, però no molesto a l'hora de conduir (sóc millor paquet que no pas ella).
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Et puc asegurar que si he anat un parell de vegades a la meva vida,ja és molt.La
veritat és que em fa yuyu,reconec que els que ho fan tenen molt de mèrit :mrgreen:
veritat és que em fa yuyu,reconec que els que ho fan tenen molt de mèrit :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...ni que em pogues clonar i el pilot fos el meu clon !!!
...ara, si el meu clon vol anar de paquet amb mi no tinc problema ni patiria per la doble personalitat.
...ara, si el meu clon vol anar de paquet amb mi no tinc problema ni patiria per la doble personalitat.
Josep l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 14, 2011 5:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="James Bond" post="164618"][quote user="Ramon" post="164505"]A mi també em fa por anar de paquet però en els últims 2 anys hi he anat un parell de cops i no vaig pas patir tant com em temia :roll:
[/quote]
Vsssss
007[/quote]
uiiiii
i a on s'agafava el Ramon? ara a averiguar per a quin Ramon em refereixo, o no. :mrgreen: Es va portar be el copilot, i va aprofitar la seva idonia posiciò per a fer massatges? Tal i com hauria de fer tot/a copilot?? :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
Vsssss
007[/quote]
uiiiii
i a on s'agafava el Ramon? ara a averiguar per a quin Ramon em refereixo, o no. :mrgreen: Es va portar be el copilot, i va aprofitar la seva idonia posiciò per a fer massatges? Tal i com hauria de fer tot/a copilot?? :mrgreen: :mrgreen: