JA TENIM AQUI LA CROSSRUNNER...
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: JA TENIM AQUI LA CROSSRUNNER...
...o un Vespino el motor d'una Desmosedici RR...
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
-
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: ds. jul. 31, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Figueres
[quote user="Fjodor" post="165490"]Home... jo prefereixo aquesta a la Crossrunner... però es que sembla una filla de la GS... si la veus passar de pressa dius: "mira!, una GS..."...

Es com una GS però amb forma més de flam de vainilla...
Sembla que ve ben equipada... només faltaria posar-li bones suspensions i potser un xic més de nervi al motor... :roll: :roll: dic jo...[/quote]
No has dit que li faltava una mica de motor doncs a las KTM Trail que els i falta ? :roll:

Es com una GS però amb forma més de flam de vainilla...
Sembla que ve ben equipada... només faltaria posar-li bones suspensions i potser un xic més de nervi al motor... :roll: :roll: dic jo...[/quote]
No has dit que li faltava una mica de motor doncs a las KTM Trail que els i falta ? :roll:
-
- Presentats
Un xic de comoditat en LLARGS recorreguts (he dit LLARGS)... pel conductor (no tant pel passatger)...
i de nit que faci un xic més de llum... pel demés... aire i que vingui el que vulgui, que ens ho mengem... nyam..nyam...
i de nit que faci un xic més de llum... pel demés... aire i que vingui el que vulgui, que ens ho mengem... nyam..nyam...
-
- Presentats
- Entrades: 34
- Membre des de: ds. jul. 31, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Figueres
[quote user="Fjodor" post="165554"]Un xic de comoditat en LLARGS recorreguts (he dit LLARGS)... pel conductor (no tant pel passatger)...
i de nit que faci un xic més de llum... pel demés... aire i que vingui el que vulgui, que ens ho mengem... nyam..nyam...[/quote]
Normalment les KTM tenen mols problemes en molt Llargs recorreguts i en recorreguts curts fins un Vespino val
i de nit que faci un xic més de llum... pel demés... aire i que vingui el que vulgui, que ens ho mengem... nyam..nyam...[/quote]
Normalment les KTM tenen mols problemes en molt Llargs recorreguts i en recorreguts curts fins un Vespino val
-
- Presentats
Problemes?
quins?
Jo n'estic contentíssim i per mi no hi ha moto que li faci ombra...
quins?
Jo n'estic contentíssim i per mi no hi ha moto que li faci ombra...
-
- Presentats
- Entrades: 84
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
- Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia
carai, al veure tres planes pensava que havien sortit mes novetats de la crossrunner, a veure si diuen el preu oficial aviat....
la crosstourer realment m'espanten els kgs de tara que tindrà.
respecte la protagonista del post, els periodistes que l'han provat l'estan deixant força be, sols comenten la posició de les estriberes massa retrassada, en aquesta foto es deixa veure com una bona rutera, no?
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5105/73866.jpg[/img]
la crosstourer realment m'espanten els kgs de tara que tindrà.
respecte la protagonista del post, els periodistes que l'han provat l'estan deixant força be, sols comenten la posició de les estriberes massa retrassada, en aquesta foto es deixa veure com una bona rutera, no?
[img align=left]http://fotos.motos.net/mnet/noticias/5105/73866.jpg[/img]
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 14, 2011 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
Exacte. Això és. D'aqui les estriberes retrassades... Té pinta de ser molt còmode...
Ah! diuen, diuen que estara pel voltant dels 12.000 pepinus... nosé...
Ah! diuen, diuen que estara pel voltant dels 12.000 pepinus... nosé...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 14, 2011 9:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
aixo es una trail???
comparat amb aixo, la tdm es una crosera...
la veritat es que la trobo massa exagerada, a mi m'agraden mes primetes
:cerv
comparat amb aixo, la tdm es una crosera...
la veritat es que la trobo massa exagerada, a mi m'agraden mes primetes
:cerv
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
aquest es l'estil que m'agrada.
Estic convençut de que la meva propera sera la TDM :P
Estic convençut de que la meva propera sera la TDM :P
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
[quote user="Fjodor" post="165615"]Exacte. Això és. D'aqui les estriberes retrassades... Té pinta de ser molt còmode...
Ah! diuen, diuen que estara pel voltant dels 12.000 pepinus... nosé...[/quote]
la carrocería, que por cierto ha sido estudiada a conciencia en el túnel del viento para que su protección y la estabilidad en marcha sean lo mejor posibles.
No home no, que també han posat el preu al túnel de vent! :razz:
No sé si he de dir que m'agrada o que no m'agrada... per quan treuran una Transalp amb 80CV, ABS desconnectable i 200kg? A mi em faria gracia provar lo marró!
Ah! diuen, diuen que estara pel voltant dels 12.000 pepinus... nosé...[/quote]
la carrocería, que por cierto ha sido estudiada a conciencia en el túnel del viento para que su protección y la estabilidad en marcha sean lo mejor posibles.
No home no, que també han posat el preu al túnel de vent! :razz:
No sé si he de dir que m'agrada o que no m'agrada... per quan treuran una Transalp amb 80CV, ABS desconnectable i 200kg? A mi em faria gracia provar lo marró!

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
Home! ja s'entén que totes passen pel túnel de vent...
mmmm... lo marró.... lo marró... millor la Transalp que això. Però si la Transalp tingués 80 CV i pesés més ja no seria una Transalp, seria més a prop d'això.
Ja saps que has de tenir per tastar lo marró en condicions... o una mono trail o...
Guaiteu, aquesta Crossrunner serà una moto fantàstica, segur. Té molt bona pinta, i jo sempre he pensat que per fer ruta és molt millor una moto com aquesta que qualsevol de carretera "típica". Per la posició de conducció i per les llicències que et "dóna" a l'hora d'encarar alguna cosa fora de l'asfalt...
Clar... és un tema de preu, però em quedo amb la Multistrada.
mmmm... lo marró.... lo marró... millor la Transalp que això. Però si la Transalp tingués 80 CV i pesés més ja no seria una Transalp, seria més a prop d'això.
Ja saps que has de tenir per tastar lo marró en condicions... o una mono trail o...
Guaiteu, aquesta Crossrunner serà una moto fantàstica, segur. Té molt bona pinta, i jo sempre he pensat que per fer ruta és molt millor una moto com aquesta que qualsevol de carretera "típica". Per la posició de conducció i per les llicències que et "dóna" a l'hora d'encarar alguna cosa fora de l'asfalt...
Clar... és un tema de preu, però em quedo amb la Multistrada.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 15, 2011 10:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això és una 'trail'? :roll:

Perquè Honda va encadenant fiascos un darrera altre? No ho entendré mai. Menys la VFR 1200, les altres són pèrdues per l'empresa.

Perquè Honda va encadenant fiascos un darrera altre? No ho entendré mai. Menys la VFR 1200, les altres són pèrdues per l'empresa.

-
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="165685"]Això és una 'trail'? :roll:
Perquè Honda va encadenant fiascos un darrera altre? No ho entendré mai. Menys la VFR 1200, les altres són pèrdues per l'empresa.[/quote]
eps eps :D, que cal donar-li una oportunitat, està clar que no l'han plantejat per ser una trail al 50%, però ....a nivell mundial igual hi haurà molta gent que li encaixi una crossrunner amb un xic% d'offroad.
Jo vaig anar sobre una kawa versys casi 40mil kms i vaig ser feliç. La versys no ha estat pas un fracàs comercial.
Estar clar que qui s’arrisca de vegades l’encerta i de vegades la pífia.....
Perquè Honda va encadenant fiascos un darrera altre? No ho entendré mai. Menys la VFR 1200, les altres són pèrdues per l'empresa.[/quote]
eps eps :D, que cal donar-li una oportunitat, està clar que no l'han plantejat per ser una trail al 50%, però ....a nivell mundial igual hi haurà molta gent que li encaixi una crossrunner amb un xic% d'offroad.
Jo vaig anar sobre una kawa versys casi 40mil kms i vaig ser feliç. La versys no ha estat pas un fracàs comercial.
Estar clar que qui s’arrisca de vegades l’encerta i de vegades la pífia.....
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 15, 2011 3:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja hi han preus:
Reino Unido...............10.430€
Francia........................10.799€
Alemania.................... 10.790€
Italia........................... 10.990€
Font: Motostation
Detall de la corona: :shock:

Taulell igual que el de la Kawa ER6F : :shock:

Reino Unido...............10.430€
Francia........................10.799€
Alemania.................... 10.790€
Italia........................... 10.990€
Font: Motostation
Detall de la corona: :shock:

Taulell igual que el de la Kawa ER6F : :shock:

- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Ah, doncs encara es comporten amb el preu! Bé, ja veurem si aquí també estem per sota de la barrera dels 11.000!

Les motos no perden oli, marquen territori...
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
-
- Presentats
Be, ja hi ha preu, tots els rumors apuntaven cap els 11000 i pico, finalment 12500 ->
http://www.honda-montesa.es/modelos/Cro ... atures.php
A Italia sembla força mes barata, 10900 fc ->
http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/xrunb
algú sap que vol dir fc darrera el preu?
voldria saber si l’importador espanyol s’està passant dos pobles ....
http://www.honda-montesa.es/modelos/Cro ... atures.php
A Italia sembla força mes barata, 10900 fc ->
http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/xrunb
algú sap que vol dir fc darrera el preu?
voldria saber si l’importador espanyol s’està passant dos pobles ....
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 03, 2011 3:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Confio que els preus dels importadors paral·lels siguin molt mes ajustats. Honda posa a l'abast molta tècnica però fins i tot les llaunes de CocaCola son diferents que les del 2001.
Us compraríeu ara una pantalla d'ordinador o un televisor amb tub de raigs catòdics?
Us compraríeu ara un mòbil amb pantalla monocrom?
Un radiocaset?
Un Floppy disc de 1,44 Mb?
Si volen cobrar això, que deurà costar la CrossTourer amb un equipament "mínim"???
I mentrestant la benzina en direcció a les tres-centes peles el litre, mes radars i major pressió administrativa vers els motoristes.
Jordi "Prony"
Us compraríeu ara una pantalla d'ordinador o un televisor amb tub de raigs catòdics?
Us compraríeu ara un mòbil amb pantalla monocrom?
Un radiocaset?
Un Floppy disc de 1,44 Mb?
Si volen cobrar això, que deurà costar la CrossTourer amb un equipament "mínim"???
I mentrestant la benzina en direcció a les tres-centes peles el litre, mes radars i major pressió administrativa vers els motoristes.
Jordi "Prony"
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a mi m'han confirmat que tarifa son 12600 eurets i la diferencia de preu en vers altres paissos,esta en que el franc fabrica es el mateix pero es paga l'impost de matriculacio,abans ''impuesto de lujo'' i ara impuesto revolucionario,ja que la comunitat europea el volia fer suprimir aqui i es van inventar mil argucies legals per no fer-ho :enfadat :enfadat :enfadat
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Noranta-quatre, noranta-cinc, .... , noranta-nou i cent !
Està consensuat que els de Can Coca-Cola no s'han de molestar pel que diuen els de Can Pepsi-Cola :mrgreen:
Cent-ú, cent-dos, cent-tres, .....
Està consensuat que els de Can Coca-Cola no s'han de molestar pel que diuen els de Can Pepsi-Cola :mrgreen:
Cent-ú, cent-dos, cent-tres, .....
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 03, 2011 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.