Motorista De Parets A 249 Quilòmetres

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Motorista De Parets A 249 Quilòmetres

Entrada Autor: Koper » ds. abr. 16, 2011 5:00 am

http://www.el9nou.cat/noticies_v_0/1783 ... metres_per

Els Mossos enxampen un motorista de Parets a 249 quilòmetres per l’AP-7
Està acusat d’un delicte contra la seguretat del trànsit
Imatge
La imatge captada pel radar dels Mossos
Mossos d'Esquadra
última actualització: 13-04-2011 (18:20)
Un control de radar dels Mossos d’Esquadra de trànsit va enxampar un motorista veí de Parets que circulava a 249 quilòmetres per hora en un punt on la velocitat màxima permesa és de 110 quilòmetres per hora. Està acusat d’un delicte contra la seguretat de trànsit.
Un veí de Parets va ser fotografiat dissabte passat a 249 quilòmetres per hora quan circulava amb motocicleta per l’autopista AP-7 a l’alçada de Santa Perpètua de Mogoda. El radar va detectar al conductor que s’enfrontarà a un judici per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit. Aquest pot comportar penes d’entre tres a sis mesos de presó o multes d’entre sis i dotze mesos i treballs voluntaris d’entre 1 i 80 dies, segons el Codi Penal. El conductor ha estat citat a declarar davant del jutjat de Sabadell que farà la instrucció del cas.

Una patrulla dels Mossos que estava situada més endavant del punt de control va poder aturar-lo i notificar-li la denúncia en el mateix moment.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Motorista De Parets A 249 Quilòmetres

Entrada Autor: Llagasta » ds. abr. 16, 2011 6:39 am

potser anava una mica fina de benzina, aquesta moto arriba a 273 Qms/h crono, sense problema. :???:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 16, 2011 6:41 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. abr. 16, 2011 9:56 am

Aquest tipus de motoristes son els que fan que la gent pensi que TOTS el motoristes som uns boixos de la carretera i que TOTS som igual.
Ojalá li caigui un bon "puro" i li pasin les ganes de fer el boix per la carretera.
:enfadat :enfadat
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 16, 2011 9:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 16, 2011 10:26 am

Tenint Montmeló al costat?
Opino com en Geroni!
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 16, 2011 11:46 am

Vaja sonat, si en comptes de tants delictes, li cardessin una bona somarra de pals, ens estalviariem els diners del judici, advocats, etc, i segur que seria la millor lliçó!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Xagago1973
Presentats
Entrades: 137
Membre des de: dc. des. 30, 2009 10:03 pm
Ubicació: Graugés (Avià)

Entrada Autor: Xagago1973 » ds. abr. 16, 2011 1:43 pm

en aquests casos retirada directe del carnet, moto retirada o cepo.
una bona condemna i escarni public.. de moment no s'hem ocurreix res mes però s'ho mereix.
aixo no son motoristes, son incauts que es compren una moto.
tal com diu en geroni aquesta pestilència son els que fan quedar malament a la resta de motoristes.

amb aixo si que es el que tenim que estar al loro!!
atencio amb el video!!

[youtube]3yrjkX8rZA4[/youtube]
Imatge

SIGUEU ON SIGUEU SEMPRE ESTAREU RODANT AMB NOSALTRES (TXELL, ALBERT I EUDALD)
http://www.regio7.cat/fet-divers/2010/0 ... 91266.html

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » ds. abr. 16, 2011 2:12 pm

[quote user="LLAGASTA" post="165742"]potser anava una mica fina de benzina, aquesta moto arriba a 273 Qms/h crono, sense problema. :???:[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ara en serio, estic d'acord que és molt perillós una velocitat tant elevada i posa en perill la seva vida i la del demés.

Li caurà un bon puro.

Salut.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. abr. 16, 2011 3:56 pm

I a més per si algú tenia dubtes, a 250 KM / H. salten els radars :form .
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 16, 2011 6:44 pm

pobre xicot :???: :???: ,AP7, tres carrils ,de nit ,sol,sense ningu a la vora ni davant ni d'arrera,fot un cop de gas amb una moto potent que ........i queda com un delincuent,ja se que aixo no esta be de fer,pero pitjor es anar per el mitg del poble a 90 com fan alguns, que aixo si que es fer quedar malament el colectiu,han posat el radar en un lloc per anar de caceria i prou,ja se que qui la fa l'ha de pagar,pero..........penseu la de gent que aquest radar en aquest punt va enganxar a gent que tornava a casa a 150 i tambe es van endur premi segur com la tombola de la CHOCHONA :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. abr. 16, 2011 7:44 pm

No opino com vosaltres. Suposo que em trobaré més d’una resposta “encesa”, pel comentaris que llegeixo.

No ho aprovo, però...tot i que certament no es tracta d’anar a aquesta velocitat, menys de nit i suposo que amb poca visibilitat...si anava totalment sol (que per a anar a 250 km/h suposo que sí), a les 00:15h, poses en perill, a qui?

A un mateix i punt.

Aquestes sentencies rotllo “l’haurien de linxar”, o “a la presó per sempre !” no les comparteixo i les trobo MOLT exagerades.

Avui he vingut des de Figueres amb el cotxe per autopista, i quan anava sense cotxes al voltant, he anat a bastant i bastant més de 110km/h... (vigilant amb els radars, clar). I sabeu a qui he posat en perill? A ningú. Repeteixo, a ningú.

Crec que en relació al tema de velocitat, s’està criminalitzant molt. Sí, ja sé que la llei els tracta com a tals, a la gent que com jo, qui sovint no respectem les poques lleis en que no creiem; i abans que m'ho digueu; si, potser un dia hauré de buscar un país ple de criminals i d’antisocials com jo.

És que sembla que s’hagi de ser més papistes que el papa.

Realment tots vosaltres no passeu de 50Km/h per meridiana, com ja vaig dir en un post similar? Sempre espereu les cues en els semàfors? Mai, mai, heu travessat una ratlla contínua per avançar? Encara que aneu en una recta llarguíssima darrera d'un tractor, i el conductor digui amb la mà “passa, passa”?

Ni tant, ni tant poc, home...

Com deia en Rafecas ..."no mateu tot el que és gras..."
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 16, 2011 8:01 pm

[quote user="Joan XT" post="165765"]I a més per si algú tenia dubtes, a 250 KM / H. salten els radars :form .[/quote]

Els primers que van posar a més de 200 no saltàven. :mrgreen:

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 16, 2011 8:08 pm

[quote user="JoanCG" post="165782"]
No ho aprovo, però...tot i que certament no es tracta d’anar a aquesta velocitat, menys de nit i suposo que amb poca visibilitat...si anava totalment sol (que per a anar a 250 km/h suposo que sí), a les 00:15h, poses en perill, a qui?

A un mateix i punt. "[/quote]

És que no es tracta de cumplir al 100% les normes, això no ho fa ningú perquè practicament és impossible.
Senzillament es tracta de sentit comú.

Que només et poses en perill tu??? Això és discutible. Suposo que per la teva resposta en pocs accidents de trànsit hauràs estat, i suposo que menys encara hauràs hagut de veure trossos de carn d'un motorista escampats a 150mts.
Doncs perquè ho sàpigues, a part dels dies que no pots dormir recordant aquelles terribles imatges, quan hi ha una avís d'accident greu, poses en perill a sanitaris, bombers, policies, manteniment de carreteres,etc, que es juguen el coll per poder arribar el més ràpid possible al lloc, tot hi així això no és res, ja que un cop arribats al lloc és quan hi ha el verdader perill, vigilant de que no arrivi un mal parit com aquest amb la velocitat que porta, es trobi l'accident a mig revolt se n'emporti per davant a tres o quatre més, no sé si has caminat mai per una autopista, però t'aconsello que si mai ho tens de fer ho facis caminant d'esquena i sempre mirant algun lloc per poder saltar.

Per lo tant, no em diguis que el perill només el tens tú, perquè no és veritat, i es parlar sense coneixement de causa.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 16, 2011 8:12 pm

Va, vinga, Trencaferro i JoanCG, doneu-vos la mà, home! :lol:

Imatge

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » ds. abr. 16, 2011 8:15 pm

[quote user="Randy-650" post="165786"]Va, vinga, Trencaferro i JoanCG, doneu-vos la mà, home! :lol:

Imatge[/quote]

Home, això està fet, que no ho escric pas CRIDANT! ;)

Senzillament intento explicar i argumentar el què és la realitat de les coses. :D

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. abr. 16, 2011 8:18 pm

[quote user="Trencaferro" post="165787"]

Senzillament intento explicar i argumentar el què és la realitat de les coses. :D[/quote]

Que si, que si, estic totalment d'acord amb tu, la idea intrinseca exposada és brillant, les possibles opcions en el desenvolupament del tema són infinites, la claredat de l'argument és majúscula, poques vegades he tingut ocasió de llegir un post tan brillant, amb la longitud justa, amb la mètrica adequada, sense floritures.

Ja ho va dir Quevedo: el bo si breu dues vegades bo. :D

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. abr. 16, 2011 9:30 pm

sens dubte en Trencaferro te rao,pero aixo que diu es soluciona amb una bona senyalitzacio del accident que moltes vegades brilla per l'ausencia i no es una critica (que jo no ho faria millor i gracies que venen a socorret) sino que es un fet,tambe es provoquen accidents a l'autovia amb aquests ciclistes que van a tropel i els atropella un que va a 70 per hora sense voler,d'altre banda parlavem d'aquesta foto no del despres d'un accident.
Imatge

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. abr. 16, 2011 9:40 pm

Je je!! Heu tardat en la resposta encara menys del que esperava!!!

Randy, m’ha fet gràcia el teu comentari de “tranquils...”, Gràcies.

De totes formes, entenc, suposo, espero i desitjo que tant jo, en Trencaferro, com qualsevol que pugui i vulgui manifestar la seva opinió sobre qualsevol tema, ho farà sempre des de un respecte a l’altra opinió, ja que a l’igual que el tema de “quina velocitat és l’adequada” no té una resposta concreta correcta, ja que depèn de moltes variables, factors i apreciacions individuals, passa el mateix amb el “qui té la raó”. Tot queda en el terreny de les idees i dret a la lliure expressió, oi?

A més, aquí en el fòrum es tracta de dir el que un pensa oi (sense perjudici de tercers)? Si no, ja em diràs...

Tot es pot mirar des de molts punts de vista. Repeteixo, no sé com i en quines condicions exactes anava el de 250km/h. No aprovo aquest excés, però tampoc es mereix segons el meu criteri, cap presó ni històries d’aquestes.

Continuant amb el de 250Km/h, tot i que no he estat en cap accident recollint trossos de gent com tu dius (i no vull frivolitzar amb el tema, eh?), la veritat, és que es tracta de la seva vida, repeteixo, la seva vida amb la que juga.

I el tema de posar en perill la vida dels sanitaris, doncs suposo que ja deuen posar correctament les senyalitzacions en els accidents amb prou distància. La veritat es que no he vist molt sovint titulars de “mientras recogian cadavares les arrolló una moto a 250Km/h”.

Si justament els accidents provoquen quelcom, és al contrari, la ralentització dels transit provocat per la percepció de risc dels conductors.

Em faig pesat, però no es pot fer d’un cas puntual com aquest un “matem als infractors!!!”.

En tot cas del meu punt de vista és tant censurable el que va de 250Km/h, com els que fan declaracions tipus “linxem-los”, o “tots a la presó”. Tant fora de la llei és una cosa com l’altre.

Dins uns límits coherents, no crec en “+ velocitat = més sinistralitat”.

En tot cas, bon rotllo. Qudem per fer una cervesata, però...si arrives tard per anar massa poc a poc, marxo, eh?

Broma, es broma... :D
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dg. abr. 17, 2011 12:26 am

Si esperes que algú et doní la raó,no seré jo aquest.
Si creus que defensar el anar a 250 es logic,allá tu. :cool: :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. abr. 17, 2011 9:06 am

Que no, ja he dit en cada contesta que no ho aprovo...

"Tot es pot mirar des de molts punts de vista. Repeteixo, no sé com i en quines condicions exactes anava el de 250km/h. No aprovo aquest excés, però tampoc es mereix segons el meu criteri, cap presó ni històries d’aquestes. "

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dg. abr. 17, 2011 4:14 pm

Els besties dels alemanys, que no tenen limit de velocitat i tenen la taxa de sinistralitat mes baixa d'Europa, haurien d'aprendre del nostre estimat Pere Navarro i els seus seguidors incondicionals. Si senyor.

Perdoneu pel tòpic, però es que tot plegat em sembla exagerat. Tant el paio que anava a 250, com les conseqüències de la seva acció.

Estic amb JoanCG en tot el que ha dit, fil parranda. I no vull polèmiques.

El que està clar es que es veu a venir la fi de les RR (per canviar de tema) ;)

Respon

Torna a “General”