"POP RAPID" Nova Serie D'humor Al Canal 33

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

"POP RAPID" Nova Serie D'humor Al Canal 33

Entrada Autor: Leclerk » dg. abr. 17, 2011 8:31 pm

Bones,

Res, que he vist els primers capitols per la web de TV3 i els he trobat força bons.

Es diu "POP RÀPID" i és de producció pròpia.

http://blogs.tv3.cat/pop-rapid

Salut.

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: "POP RAPID" Nova Serie D'humor Al Canal 33

Entrada Autor: Koper » dg. abr. 17, 2011 8:47 pm

prenc nota, vai a veure si descarrego...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. abr. 17, 2011 8:49 pm

[quote user="Koper" post="165849"]prenc nota, vai a veure si descarrego...[/quote]
No cal...
La tens disponible sempre que vulguis online a tv3 a la carta ;)
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. abr. 18, 2011 9:27 am

Perdó, però jo ho vaig trobar en la linia de totes les series de TV3... ho vaig veure de rebot despres d'un SPUTNIK i... què vols que et digui... per mi, bastant penós... Tenint en compte que soc músic i el rotllo que vol reflexar avui la televisió és sempre un xic allunyat de la realitat, per molt quotidià que sembli.
La televisió avui dia en general es bastant patètica... només importa l'audiència i els diners, com tot.
La cultura del meu país va més enllà d'una sèrie embolicada i més enllà (i tant!) de "grups" com Els Pets, LaxnBusto, Sopa de Cabra, Gossos i sucedanis... només faltaria. Fa molts anys que hi ha molta gent que fa música i altres coses, però no han sigut promocionats... però.. allà estan(em).

Crec que en general ens falta un xic més d'obertura de mires, i més imaginació.

Salut!

Acf591
Presentats
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 8:18 pm
Ubicació: Llançà - Alt Empordà

Entrada Autor: Acf591 » dl. abr. 18, 2011 12:43 pm

[quote user="Fjodor" post="165929"]Perdó, però jo ho vaig trobar en la linia de totes les series de TV3... ho vaig veure de rebot despres d'un SPUTNIK i... què vols que et digui... per mi, bastant penós... Tenint en compte que soc músic i el rotllo que vol reflexar avui la televisió és sempre un xic allunyat de la realitat, per molt quotidià que sembli.
La televisió avui dia en general es bastant patètica... només importa l'audiència i els diners, com tot.
La cultura del meu país va més enllà d'una sèrie embolicada i més enllà (i tant!) de "grups" com Els Pets, LaxnBusto, Sopa de Cabra, Gossos i sucedanis... només faltaria. Fa molts anys que hi ha molta gent que fa música i altres coses, però no han sigut promocionats... però.. allà estan(em).

Salut![/quote]

Totalment d'acord amb tu.

Cada vegada mirem menys la "caixa tonta" a casa. Ni les noticies son fiables, ja que segons la cadena ho adapten a la seva ideologia.

Rafagas

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. abr. 18, 2011 1:07 pm

Si senyor! això és el que crec... dels diaris, revistes o televisió... llegeix entre línies i creu-te la meitat de la meitat...
Tot està manipulat.
Per això, el que tenim aqui (el fòrum), i les opinions entre nosaltres (en definitiva: el poble, la comunitat)... és el que està més proper a la realitat, i el que podem escoltar amb honestedat i vàlua. Crec que aquest és el veritable valor de Mototurisme.cat. Conservem-ho entre tots, perquè de sèries xungues, de música "usar-i-llençar", i de deixalla mediàtica ja en tenim els voltants plens. I no en volem mes!!!!!!!!!!

Un dia, en un moment de lucidesa em van sortir unes frases que sempre repeteixo:

"Benaventurats els que res esperen perquè mai seran enganyats"

"Estem envoltats per la més absoluta de les vulgaritats"

Entre tots els que tenim la mentalitat oberta, desperta i progressista intentem neutralitzar la vulgaritat, la globalització i el pensament únic... l'estandarització de la societat. ës el pitjor per a tothom. És la negació dels fets diferencials de cada cosa, de cada individu, de cada poble.

Ja m'estic excedint...

Salut i ràfegues

Koper
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dl. abr. 18, 2011 5:46 pm

Steelman, les descarrego i les veig mes be a la tv del menjador, he comprovat que si les miro a l'ordi no les
gaudeixo tant... fins i tot ho faig amb alguns videos del youtube,
tinc montat un ordi sota la tv, i conectat amb aquest per xarxa, i si no, per pendrive

http://blog.tvalacarta.info/herramienta ... ar-de-tv3/
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 18, 2011 5:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. abr. 19, 2011 5:12 pm

aquesta no la coneixia,a mi la que m'agrada molt es ''ARROS COBAT'' que em fa desternillar de riure ;) ;) gracies per l'informacio.
Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. abr. 20, 2011 11:03 am

[quote user="Fjodor" post="165929"]Perdó, però jo ho vaig trobar en la linia de totes les series de TV3... ho vaig veure de rebot despres d'un SPUTNIK i... què vols que et digui... per mi, bastant penós... Tenint en compte que soc músic i el rotllo que vol reflexar avui la televisió és sempre un xic allunyat de la realitat, per molt quotidià que sembli.

Salut![/quote]

Collons Fjodor, quina matxada !!

A veure, la sèrie en concret és una SITCOM. jo hi veig semblances en comèdies angleses que, a mi, m'agraden.

No vol reflexar cap realitat: Es tracta d'humor, res mes.

Dius que "en general ens falta un xic més d'obertura de mires", doncs crec que en aquesta ocasió te n'ha faltat a tu. Per que puc estar d'acord en que la televisió en general és de nivell baix, però el canal 33 es mereix una molt bona nota en molts aspectes culturals.

Salut.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. abr. 20, 2011 11:28 am

Ja vaig dir en el seu moment que els unics canals que em mereixen un xic d'atenció son el 33 i la 2, a vegades...
Falta de mires?... no em sento al.ludit.
La televisió avui només entén d'audiències i de diners, no de qualitat. I ho tinc clarissim.
No soc de matxades, senzillament les coses que crec que haig de dir les dic. I que si les realitats fossin tractades com a tals, millor ens aniria.
També reconec que tinc una manera de veure les coses molt personal i crítica. I també que m'agradaria que el món anés d'unaltra manera. I que tothom fes bé la seva feina, i que tothom fos humil, educat i respectuós... i... en fi, ja saps.
Almenys estem d'acord en el nivell de la televisió.

Mira, aqui un flyer del meu grup: :razz:

Imatge

Koper
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dc. abr. 20, 2011 3:59 pm

a mi de tv3, ara m'agraden dues series, que havia vist en versió original, pero ara
es genial poder gaudir-les en la meva llengua :D

una es Fringe http://www.tv3.cat/fringe
l'altra es danys i perjudicis http://www.tv3.cat/danysiperjudicis/
i com diu el company, hi han força coses interessants per veure, pero cal paciencia per trobar-les,
o per descarregar-les,
o per programar i gravar...
Sobretot concerts, documentals...

Respon

Torna a “Cerveseta”