Des de que vaig veure el famós video de les dues goldwing en aquesta carretera he anat investigant i resulta que hi ha web i tot!
algú en sap gaire res més, sembla una carretera molt mitificada i plena de llgendes etc... però coneguent els americans i la seva geografia són capaços de fer de la carretera de vallfogona la enèssima meravella del món.
Què n'opineu?
Tail of the dragon, mapa
Tail of the dragon, web.
Tail Of The Dragon
Moderador: Airald
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Tail Of The Dragon
Home... sens dubte ha de ser una carretera genial i preciosa... pel que es veu. Si, com convertir una ruta (com la 66, p. ex.) en un reclam turístic i que funcioni!!
Has vist els banners dels llocs per dormir? És al.lucinant!!!!
Aqui també podriem fer quelcom semblant amb algun tall de careteres nostres... però ja sabeu... els llatins, si no hi ha pasrtarrufa el pollastre no canta... Quiquiriquiiiiiiiiiiii....
Fa temps vaig intentar posar en marxa un projecte que encara tinc en ment. Potser aqui a Mototurisme Cat podria fer-ho. És sense ànim de lucre, i seria bo per a conèixer el patrimoni i el paisatge del nostre pais. Deixeum-ho digerir i gestar i mes endavant us en faig cinc cèntims.
Salut!
Has vist els banners dels llocs per dormir? És al.lucinant!!!!
Aqui també podriem fer quelcom semblant amb algun tall de careteres nostres... però ja sabeu... els llatins, si no hi ha pasrtarrufa el pollastre no canta... Quiquiriquiiiiiiiiiiii....
Fa temps vaig intentar posar en marxa un projecte que encara tinc en ment. Potser aqui a Mototurisme Cat podria fer-ho. És sense ànim de lucre, i seria bo per a conèixer el patrimoni i el paisatge del nostre pais. Deixeum-ho digerir i gestar i mes endavant us en faig cinc cèntims.
Salut!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Tail Of The Dragon
En aquests dos fils en parlavem també: :D
viewtopic.php?f=1&t=5340&highlight=tail+dragon
viewtopic.php?f=8&t=9346&highlight=tail+dragon
viewtopic.php?f=1&t=5340&highlight=tail+dragon
viewtopic.php?f=8&t=9346&highlight=tail+dragon