Hi ha alguna cosa que no m'acaba de convènçer, no sé si és aquest motor "boxer" semi-inclinat, o que mirada de davant semblen els llums de la triple street però amb les celles enfadades....
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
Una gran moto ..... l'únic problema greu que tenia (autonomia 16 lts), crec que el tindran sol-lucionat amb els 32 d'ara!! Un altre armari mirall per viatjar tranquil·lament
:form :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
No m'acaba d'agradar... les maletes aquestes semblen antigues respecte la moto
Sempre he dit que aquestes "amotus" haurien de ser amb rodes de raids... les llantes d'aleació són un atemptat visual, i queda fatal. (Com sempre, dic jo... :lol: :lol: :lol: )
Deunidó portar una Guzzi...
Segur que deu anar bé, suposo... jo no m'hi acostumaria... o si. però abans em compraria trenta-set motos.
Ben maca! Però em sembla que a les comparatives deien que consumia massa i que tenia poca autonomia. No m'importaria pas que dormís al pàrquing de casa!
un aire a la tdm i la crossrunner, poder? la disposicio del motor...
guanya la gs1200, perque poden posar mes facilment la mecanica, diposits mes grans...
:P
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
[quote user="Xepe71" post="166266"]Ben maca! Però em sembla que a les comparatives deien que consumia massa i que tenia poca autonomia. No m'importaria pas que dormís al pàrquing de casa![/quote]
Això és el que llegia a les revistes, fins que parlant amb el propietari d'una em va dir que nanai, que gasta entre 5 i 6 litres als 100 km.
de totes maneres ara hi han dues versions de Stelvio, una amb rodes de raigs tipo adventure i maletes i tota la parafernalia de proteccions i ferros varis dita NTX pero amb 272 Qgs. de pes :( ( 16190 €)
la meva dona té un company de feina italià que en té una de nova des de fa 1 parell de messos i ja la té en venda.........saveu quina altre té demanada.?????.....doncs aquesta que us imagineu. :roll:
[quote user="LLAGASTA" post="166319"]
la meva dona té un company de feina italià que en té una de nova des de fa 1 parell de messos i ja la té en venda.........saveu quina altre té demanada.?????.....doncs aquesta que us imagineu. :roll:[/quote]
Una Ducati Montser?
[quote user="Steelman" post="166321"][quote user="LLAGASTA" post="166319"]
la meva dona té un company de feina italià que en té una de nova des de fa 1 parell de messos i ja la té en venda.........saveu quina altre té demanada.?????.....doncs aquesta que us imagineu. :roll:[/quote]
Una Ducati Montser?[/quote]
una Gëlande und Strasse 1200 ( no sé quin emoticon posar-hi ) diu que no hi ha color.
A motos.net les de segona mà porten totes entre 5 i 10.000 km. Se les treuen ràpidament, no sé perquè. :shock:
Hola, us pug dir que el soroll encisa, son motos amb CARACTER y personalitat propia, no se si m explico. Llastima del pesim importador(PROEUROPA) que ia a España, se estan carregan la marca ya fa tems. Que i farem :enfadat Una pena 90 anys fen motos per acabar aixi.-------- penos------ :oops: --------------------Ha, per cert la stelvio va com un tiro, sembla una bicicleta a pesar del kg. El meteix dic de la Supertenere que tambe le he probat, son motos que con i ets a sobre sembla que siguin mes PETITES potser perque son de seien estret y les fa mes agils--------------------------------------Un saludo
Bultaco11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 21, 2011 2:19 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Per a un ex-propietari de dues italianes (al segle passat) ho lamento, però no vull estar tot lo dia al taller.
Si, ja se, les altres també van al taller, però es una fòbia que m'ha quedat.