Circuit de Montjuïc

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Circuit de Montjuïc

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 19, 2011 2:37 pm

Vosaltres també sou dels que quan ereu petits anàveu a veure les curses de motos a Montjuïc? :D

Giacomo Agostini, Angel Nieto, Santi Herrero, Victor Palomo, etc.

[youtube]pu6RJrPtIfo#at[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Circuit De Montjuïc

Entrada Autor: Ride » dt. abr. 19, 2011 2:49 pm

potser no es el millor video per mostrar, ja que aqui es veu la precarietat de la organització !!!!!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. abr. 19, 2011 3:18 pm

Genial... quin video més interessant...
No Ride, abans les curses eren aixi.
Ho trobo molt autèntic.. però... quina diferència amb la seguretat d'avui dia...

Gracies Randy, pel link... brutal!

Jo vaig tenir la sort de veure les ultimes 24 h de Montjuic...

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dt. abr. 19, 2011 3:34 pm

[quote user="Fjodor" post="166090"]Genial... quin video més interessant...
No Ride, abans les curses eren aixi.
Ho trobo molt autèntic.. però... quina diferència amb la seguretat d'avui dia...

Gracies Randy, pel link... brutal!

Jo vaig tenir la sort de veure les ultimes 24 h de Montjuic...[/quote]

El Comentarista es Francés i explica el Caos que va regnar aquell dia en el Circuit, els pilots no els podein evacuar, els pilots es planten però En Agostini, decideix corre, tot i aixì, al final alguns pleguen, Ja sabem que les mesures eren molt inferior però aquell any , la organització va estar força malament. El comentarista, i les veus de fons no paren de dir que es vergonyós....

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. abr. 19, 2011 3:45 pm

Si, si.. tot això ja ho he sentit... ho deia en el sentit del document històric... que es molt interessant.
Ja es veu la incertesa que hi ha i com es fan les coses.

Detall: saps el que ha significat per un pais com Catalunya tenir 40 anys de dictadura?
doncs detalls com aquest, a tot nivell social, cultural i també esportiu.
Sembla paradoxal, però és així...
Encara anàvem amb una mà a cada ou...

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dt. abr. 19, 2011 10:31 pm

dramatic
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Circuit de Montjuïc

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 19, 2011 10:35 pm

[quote user="Randy-650" post="166088"]Vosaltres també sou dels que quan ereu petits anàveu a veure les curses de motos a Montjuïc? :D

[/quote]
Quant jo era petit...ja no ho feien
Ex ...moltes coses

Perebi
Presentats
Entrades: 717
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
Ubicació: Sant Andreu del Palomar

Entrada Autor: Perebi » dt. abr. 19, 2011 11:32 pm

Nois, era el que hi havia. Jo anava cada any a totes les curses. Seiem al principi de la Font del Gat i els veiem volar abans de baixar. Fins i tot un any ens varem intentar inscriure a les 24 hores amb una Bultaco Metralla, però no ens varen deixar córrer, perquè anàvem amb una sabata i una espardenya, he, he.

El senyor gabatxo molt amable no es. Per això ho varen deixar de fer.
Això era al Juràssic.

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dc. abr. 20, 2011 8:24 am

[quote user="Fjodor" post="166093"]

Detall: saps el que ha significat per un pais com Catalunya tenir 40 anys de dictadura?
doncs detalls com aquest, a tot nivell social, cultural i també esportiu.
Sembla paradoxal, però és així...
Encara anàvem amb una mà a cada ou...[/quote]

Totalment cert .... :???: :???:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. abr. 20, 2011 9:03 am

eren unas curses genials,on es vivia la nit veient pasar las motos al costat de casa,molt espectacular,al final l'evolucio i potencia de las maquinas superavan en escreig el circuit,no era el mateix una Ducati portada per en Fargas als començaments que una Ducati dels finals portada per en Grau que a la recta del estadi sortia volant,ademes tampoc era logic que la federacio no dones licencies per anar la Illa de Man i es corres aqui entre arbres i farolas.
Imatge

Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Monxu » dc. abr. 20, 2011 9:21 am

Crec que en aquesta epoca jo ni tant sols era un projecte.....
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2011 9:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 20, 2011 9:52 am

Mes que dictadures i demés, A aquesta època em sembla que ni tan sols hi havia el circuit permanent del Jarama a Madrid, aqui es corria pels carrers amb voreres i fanals a " la pista ", es corria pels carrers de Sabadell, Granollers i Torrdembarra els campionats d´Espanya i també es corria així a Montjuic, on la gent podia travessar el circuit pel mitg de la pista i no hi havia ni filats al voltant de la pista, ni comisaris de pista amb banderes, els pilots del mundial vivien en Roulottes i s´arreglaven ells mateixos les seves motos, la majoria eren mecànics d´ofici i excepte alguns pilots de fàbrica podien viure de les curses i es passaven la temporada conduint d´aqui cap allà de circuit en circuit i corrent varies cilindrades al mateix temps, gent normal, vaja

Montjuic era una carrera especial a les seves 24 hores i fins i tot s´hi " respirava " un ambient màgic a les nits del mes de Juliol i cita obligada pel amants de les motos i per veure i sentir i escoltar una altre cosa que no fosin les monocilindriques de 2 temps que hi havien per aqui.

com una vegada un pilot francès que va trencar el motor a dalt l´estadi , va arrambar la moto a un arbre que hi havia i es va posar a fumar un cigarro i una cervesa que havia gorrejat als espectadors i vinga xerrar amb la gent fins que es va acabar la cursa, amb la llògica alegria de tots els que erem per allà.

Llavors Espanya era un païs barato pels extrangers, bones juergues i bones platjes i menjar i les marques ni es plantejaven venir a còrrer aqui, on hi havia un mercat tancat, domèstic i on estaven prohibides les importacions de motos extrangeres, excepte algunes marques europees a preus exhorbitants pel que guanyaba la majoria de la gent.

Eren altres èpoques, de quan es filmaven les pel.licules de Cine de Barrio.
:roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2011 10:05 am, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. abr. 20, 2011 10:15 am

A mi m'agradava anar als motocross que feien de campionat provincial, o Catalunya (o d'España), perque podies passejar pels boxes, xerrar amb tothom, veure les màquines... recordo una xerrada amb en Toni Elias Senior, amb la Derbi i en Paco Tombas al cantó... explicant-li que la moto en alts no tiraba del tot...
Quan es van posar de moda les curses "americanes" passaven per l'asfalt dels polígons i un tros de circuit de motocross... recordo quan jo vivia a Palau de Plegamans, van fer un al polígon de Can Cortès, on van venir tots els grans... Randy Muñoz, Toni Elias, Pablo Colomina... i els veies passar a 1 metre de tu... aquella olor del Castrol cremat... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

També vaig anar a les últimes 24 h de Montjuic que es van fer...

A vegades trobo a faltar aquesta "anarquia" en les coses...

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. abr. 20, 2011 10:38 am

Jo estic igual que l'Steelman, quan era petit ja no el feien.....

Però si amb motos ja era precari, fixau-vos amb els F1 a molta més velocitat!!!

Les tanques mal collades, aquell dia molts pilots abans de començar la cursa varen passar-se una bona estona apretant cargols, els monoplaçes, derrapaven més que un cotxe actual de Rally, i al cambi de rasant de l'estadi, els monoplaçes volaven varis metres!!! :tremolant :tremolant
Marques com Lola, March, Tyrell, Brabham, Matra, els Renault o "Teteras amarillas", Lotus Renault JPS.....uix, com m'hagués agradat poder-los veure!!!

[youtube]-dFCGllD4a8[/youtube]

Aquest va ser l'últim GP, l'any 75, evidentment, amb aquestes mesures de seguretat, era només questió de temps que passés lo inevitable, i aquell dia va passar.
A l'inici de la volta 26 el cotxe de l'alemany Rolf Stommelen al fer el salt del cambi de rasant de l'estadi, va perdre l'aleró i el control del mateix, sortint disparat fora de la pista, i on sense pràcticament proteccións, emportant-se per davant un bomber, un fotògraf i dos espectadors, amb tràgiques consequències.

Igual que amb motos, amb cotxes va passar a ser un circuit mític en el recòrd de molts afortunats que hi varen poder ser!
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2011 10:39 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. abr. 20, 2011 10:46 am

Bo també, el video!!!

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. abr. 20, 2011 11:44 am

[quote user="Randy-650" post="166088"]Vosaltres també sou dels que quan ereu petits anàveu a veure les curses de motos a Montjuïc? :D [/quote]

Arribats en aquest punt del post, podriem cambiar la pregunta no??´:

Algú de vosaltres quan ereu petits anaveu a veure les curses al circuit de Pedralbes? ;)

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. abr. 20, 2011 11:46 am

[quote user="Trencaferro" post="166226"][quote user="Randy-650" post="166088"]Vosaltres també sou dels que quan ereu petits anàveu a veure les curses de motos a Montjuïc? :D [/quote]

Arribats en aquest punt del post, podriem cambiar la pregunta no??´:

Algú de vosaltres quan ereu petits anaveu a veure les curses al circuit de Pedralbes? ;)[/quote]

JJAJAAJJ Ja en som dos
[quote user="Steelman" post="166170"][quote user="Randy-650" post="166088"]Vosaltres també sou dels que quan ereu petits anàveu a veure les curses de motos a Montjuïc? :D

[/quote]
Quant jo era petit...ja no ho feien[/quote]

Saps que pasa..nosaltres no som joves. I ells tampoc no son vells.

Ells tenen molta experiencia ;)
Ex ...moltes coses

Trencaferro
Presentats

Entrada Autor: Trencaferro » dc. abr. 20, 2011 11:57 am

[quote user="Steelman" post="166227"]
Saps que pasa..nosaltres no som joves. I ells tampoc no son vells.

Ells tenen molta experiencia ;)[/quote]

:b9 :b9 :b9 M'has fet recordar aquella frase tant famosa de l'Obèlix quan diu: Jo no estic gras, només sóc una mica gros!!!

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » dc. abr. 20, 2011 11:58 am

Aquest va ser l'últim GP, l'any 75, evidentment, amb aquestes mesures de seguretat, era només questió de temps que passés lo inevitable, i aquell dia va passar.
A l'inici de la volta 26 el cotxe de l'alemany Rolf Stommelen al fer el salt del cambi de rasant de l'estadi, va perdre l'aleró i el control del mateix, sortint disparat fora de la pista, i on sense pràcticament proteccións, emportant-se per davant un bomber, un fotògraf i dos espectadors, amb tràgiques consequències.

Igual que amb motos, amb cotxes va passar a ser un circuit mític en el recòrd de molts afortunats que hi varen poder ser![/quote]
deixant de que alguns alerons era de fusta, tambe alguns al estadi feian l'efecte com un avio fent que se eixeques , veig que es barregan temas, velocitat, cross, resistencia etc, els francesos amb el comentaris no eran equanimes que diguem, de tots aquests asnys en tinc una molt bona experiencie, estan a cronometratge i a la organitzacio, (a Montjuic feien falta mes de 30.000 bales de palla per posar un petit exemple, calculeu el temps per montar i desmuntar) quants magnífics corredors varen perdre la vida per no tenir ni tans sols en poguer probar las motos o corren sense practicament cap tipus de seguretat.
per que tingueu una petita idea els 1,000 qmts de Barcelona (cotxes)faltan 2 o 3 voltes i disputanse el primer lloc u espanoyl i un angles, TVE va tallar la transmisio (per cert cobraben per emetre) perque la dona de un ministre es va queixar de la programació :eyes :eyes :eyes
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2011 11:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dc. abr. 20, 2011 4:05 pm

guaita aixó que macuuuu!
[youtube]Le0-XEUP-KY[/youtube]

una mica de mal rotllo, montjuic 1969!
[youtube]M8I2LQPO3Ro[/youtube]

[youtube]LiNbS9ogWTQ[/youtube]

Imatge
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 20, 2011 4:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Respon

Torna a “General”