METZELER TOURANCE
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: METZELER TOURANCE
[quote user="STELVIO 00" post="166112"]
Espero que sigui una "camara oculta",perque em sembla que he fet el "pressec" :enfadat :enfadat[/quote]
Plica
Espero que sigui una "camara oculta",perque em sembla que he fet el "pressec" :enfadat :enfadat[/quote]
Plica
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això, això, plica. :shock: Hi has trucat? Quan pagaves o pagues pel que portes?
I recorda que ja t'en vaig parlar fa uns dies.....
I recorda que ja t'en vaig parlar fa uns dies.....

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="166073"] O potser perquè infla molt sovint els pneumàtics als compresors de les benzineres, els quals porten una concentració molt alta de H2O.... :roll:[/quote]
No, fa molts anys que tinc un compresor a casa i casi sempre una vegada a la setmana miro les pressions de tots els vehicles, ahhhh i vegades per mira les pressions solament faig anar un medidor de una marca coneguda de pneumatics :mrgreen: .
No, fa molts anys que tinc un compresor a casa i casi sempre una vegada a la setmana miro les pressions de tots els vehicles, ahhhh i vegades per mira les pressions solament faig anar un medidor de una marca coneguda de pneumatics :mrgreen: .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
El preu es final dels dos pneumàtics es exactament de 220 euros amb muntatge, equilibrat i l'IVA inclòs. El que passa es que puc jugar amb aquest últim concepte. Aquí no s'estan amb les punyetes de "Equilibrat ecològic", inflat amb nitrogen, canvi de vàlvula (que normalment es una merda comparada amb l'original), taxa de gestió de residus i altres.
Encara que tot estigui inclòs en el preu jo l'hi porto les rodes desmuntades i nomes vull que em canviïn les cobertes. Desprès ja em faig jo l'equilibrat i el muntatge. Es la millor manera de que t'ho facin a l'instant sense haver-te d'esperar mes de cinc-deu minuts.
Els preus son molt bons i tothom que hi va en queda content, oi Randy??
Jordi "Prony"
Encara que tot estigui inclòs en el preu jo l'hi porto les rodes desmuntades i nomes vull que em canviïn les cobertes. Desprès ja em faig jo l'equilibrat i el muntatge. Es la millor manera de que t'ho facin a l'instant sense haver-te d'esperar mes de cinc-deu minuts.
Jordi "Prony"
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Randy-650" post="166115"]Això, això, plica. :shock: Hi has trucat? Quan pagaves o pagues pel que portes?
I recorda que ja t'en vaig parlar fa uns dies.....[/quote]
Que ho digui ell, però em sembla que va pagar [strike]molt[/strike] perdò, una miqueta mes :twisted:
I recorda que ja t'en vaig parlar fa uns dies.....[/quote]
Que ho digui ell, però em sembla que va pagar [strike]molt[/strike] perdò, una miqueta mes :twisted:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Prony" post="166172"]
Jordi "Prony"[/quote]
Oi tant! De moment penso anar a aquest lloc i anar provant
Pneumàtics de totes les marques.
Jordi "Prony"[/quote]
Oi tant! De moment penso anar a aquest lloc i anar provant
Pneumàtics de totes les marques.

- Prony
- Presentats
Una cosa us dic:
Aquest taller no es com un taller "d'última generació" o un concessionari oficial, es a dir, allà no hi trobareu sala d'espera ni netedat. Hi han calendaris de ties en pilotes a les parets i, si l'amo fuma, es perquè es perquè li surt dels ous. Te els pneumàtics amuntegats (ben amuntegats) i potser podríeu fins i tot trobar-hi algun en bon estat per negociar.
L'amo va per feina (res d'explicar-li històries de la teva vida mentre treballa) i molt sovint, el que us farà la feina serà la seva senyora. Els preus son molt bons perquè te unes despeses infraestructurals mínimes, ni fa publicitat, ni "porta a porta" ni està en un lloc de moda.
Podriem dir que es el mateix cas que quan vaig al barber. Vaig a que em tallin be els cabells i PUNTO. No em posa tres bates, ni ties adolescents fent-me massatges al cap, ni em posa cremes o potingues. Li dic "las orejas destapadas, las patillas rectas i la clenxa en este lado". D'estar guapo ja m'encarregaré jo.
"En resumidas cuentas" si us agrada anar a les perruqueries, els estilistes i que us facin la pilota, no aneu allà. Si sou dels que aneu al barber "de tota la vida" on que nomes hi ha l'interviu, aneu allà.
Jordi "Prony"
Aquest taller no es com un taller "d'última generació" o un concessionari oficial, es a dir, allà no hi trobareu sala d'espera ni netedat. Hi han calendaris de ties en pilotes a les parets i, si l'amo fuma, es perquè es perquè li surt dels ous. Te els pneumàtics amuntegats (ben amuntegats) i potser podríeu fins i tot trobar-hi algun en bon estat per negociar.
L'amo va per feina (res d'explicar-li històries de la teva vida mentre treballa) i molt sovint, el que us farà la feina serà la seva senyora. Els preus son molt bons perquè te unes despeses infraestructurals mínimes, ni fa publicitat, ni "porta a porta" ni està en un lloc de moda.
Podriem dir que es el mateix cas que quan vaig al barber. Vaig a que em tallin be els cabells i PUNTO. No em posa tres bates, ni ties adolescents fent-me massatges al cap, ni em posa cremes o potingues. Li dic "las orejas destapadas, las patillas rectas i la clenxa en este lado". D'estar guapo ja m'encarregaré jo.
"En resumidas cuentas" si us agrada anar a les perruqueries, els estilistes i que us facin la pilota, no aneu allà. Si sou dels que aneu al barber "de tota la vida" on que nomes hi ha l'interviu, aneu allà.
Jordi "Prony"
- Perebi
- Presentats
Ostres Prony, m'has fet riure de valent amb els exemples :lol: a la meva Pelu hi ha l'Interviú, he, he.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Prony" post="166191"]..... No em posa tres bates, ni ties adolescents fent-me massatges al cap, ni em posa cremes o potingues.[/quote]
Jo abans anava a una pelu i em feien un massatge al cap també. Però en lloc de relaxar-me m'alterava una mica, per la qual cosa vaig deixar d'anar-hi. :|
Que per cert, quan et cobra el barber per tallar-te el cabell? :shock:
Jo abans anava a una pelu i em feien un massatge al cap també. Però en lloc de relaxar-me m'alterava una mica, per la qual cosa vaig deixar d'anar-hi. :|
Que per cert, quan et cobra el barber per tallar-te el cabell? :shock:

- Prony
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="166452"][quote user="Prony" post="166191"]..... No em posa tres bates, ni ties adolescents fent-me massatges al cap, ni em posa cremes o potingues.[/quote]
Que per cert, quan et cobra el barber per tallar-te el cabell? :shock:[/quote]
Doncs em cobra vuit euros i n'hi deixo deu, interviu inclòs. Tall amb navalla i tisores, a l'estil antic. El problema es quan no hi ha mes clients, s'hi passa una hora!!! Sembla que talli "pelito a pelito".
Per cert, quan s'acosta Nadal em dona un calendari mes "atrevit" que el de mototurisme, però em fa vergonya portar-lo a la cartera.
Canviant de tema i retornant al motiu del fil, ja tinc les rodes noves i encara molt mes econòmiques que el preu inicial. No el poso perquè a l'Stelvio se'l veu un bon xaval.
Jordi "Prony"
Doncs em cobra vuit euros i n'hi deixo deu, interviu inclòs. Tall amb navalla i tisores, a l'estil antic. El problema es quan no hi ha mes clients, s'hi passa una hora!!! Sembla que talli "pelito a pelito".
Per cert, quan s'acosta Nadal em dona un calendari mes "atrevit" que el de mototurisme, però em fa vergonya portar-lo a la cartera.
Canviant de tema i retornant al motiu del fil, ja tinc les rodes noves i encara molt mes econòmiques que el preu inicial. No el poso perquè a l'Stelvio se'l veu un bon xaval.
Jordi "Prony"
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Prony" post="166480"][quote user="Randy-650" post="166452"][quote user="Prony" post="166191"]..... No em posa tres bates, ni ties adolescents fent-me massatges al cap, ni em posa cremes o potingues.[/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Doncs está començant a sortir la bestia que porto dintre :enfadat :enfadat
Vaig pagar per els dos pneumatics 328 €, sense Interviu ,i vaig sortir amb els mateixos cabells que vaig entrar,una mica més "estarrufats" ,aixó si.
Jordi "Prony"[/quote]
Vaig pagar per els dos pneumatics 328 €, sense Interviu ,i vaig sortir amb els mateixos cabells que vaig entrar,una mica més "estarrufats" ,aixó si.
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 22, 2011 8:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Prony
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="166486"]
Doncs està començant a sortir la bestia que porto dintre :enfadat :enfadat Vaig pagar per els dos pneumàtics 328 €, sense Interviu ,i vaig sortir amb els mateixos cabells que vaig entrar,una mica més "estarrufats" ,això si.[/quote]
Estic convençut de que els Metzeler Tourance "AS" que vas posar devien ser els de la versió específica per la GS, els quals son bastant mes reforçats per tal de suportar sense conseqüències l'increment de par i massa de la teva moto en relació a les demés. Queda't tranquil perquè segur que vas pagar el preu que corresponia. Per la meva part prefereixo no fer publicitat del que jo en vaig pagar atès a que aquest preu el vaig aconseguir al fer-me jo quasi tota la feina i per tant no es del tot real.
Ja m'agradaria a mi tindre una moto com la teva, el que passa que no hi arribo, ni ara ni mai. Per tant "tu moto xula i jo rodes econòmiques" estem a la par.
Pel que fa l'Interviu......la d'aquest mes no valia la pena, poca teta i molta berruga a l'esquena.
Vinga que ja arriba la propera sortideta!!! :ban :jump :form
Jordi "Prony"
Doncs està començant a sortir la bestia que porto dintre :enfadat :enfadat Vaig pagar per els dos pneumàtics 328 €, sense Interviu ,i vaig sortir amb els mateixos cabells que vaig entrar,una mica més "estarrufats" ,això si.[/quote]
Estic convençut de que els Metzeler Tourance "AS" que vas posar devien ser els de la versió específica per la GS, els quals son bastant mes reforçats per tal de suportar sense conseqüències l'increment de par i massa de la teva moto en relació a les demés. Queda't tranquil perquè segur que vas pagar el preu que corresponia. Per la meva part prefereixo no fer publicitat del que jo en vaig pagar atès a que aquest preu el vaig aconseguir al fer-me jo quasi tota la feina i per tant no es del tot real.
Ja m'agradaria a mi tindre una moto com la teva, el que passa que no hi arribo, ni ara ni mai. Per tant "tu moto xula i jo rodes econòmiques" estem a la par.
Pel que fa l'Interviu......la d'aquest mes no valia la pena, poca teta i molta berruga a l'esquena.
Vinga que ja arriba la propera sortideta!!! :ban :jump :form
Jordi "Prony"
- Perebi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="166486"][quote user="Prony" post="166480"][quote user="Randy-650" post="166452"][quote user="Prony" post="166191"]..... No em posa tres bates, ni ties adolescents fent-me massatges al cap, ni em posa cremes o potingues.[/quote]
Jordi "Prony"[/quote]
Vaig pagar per els dos pneumàtics 328 €, sense Interviu ,i vaig sortir amb els mateixos cabells que vaig entrar,una mica més "estarrufats" ,aixó si.[/quote]
Collons nene quin pal. Jo la he comprat una mica llisa de gomes com ja et vaig dir.
He trobat a pneusonline un preu de 230 la parella de Tourance mes 44 del muntatge a Hnos. Rojas, que tenen experiència (hi han mes tallers). Total uns 275 euretes.
Dimarts trucaré a la pelu aquesta de Terrassa que comenteu, a veure que em diuen, però no podré anar gaire amb la goma del darrera i soc dels que els hi agrada canviar les dues a l'hora i anar ben calçat.
Edito per afegir que potser es mes barat tot plegat, però no van amb mariconades de inflar amb hidrógen ni fan l'equilibrat. A tu t'ho van fer tot això Stelvio00?
Jordi "Prony"[/quote]
Vaig pagar per els dos pneumàtics 328 €, sense Interviu ,i vaig sortir amb els mateixos cabells que vaig entrar,una mica més "estarrufats" ,aixó si.[/quote]
Collons nene quin pal. Jo la he comprat una mica llisa de gomes com ja et vaig dir.
He trobat a pneusonline un preu de 230 la parella de Tourance mes 44 del muntatge a Hnos. Rojas, que tenen experiència (hi han mes tallers). Total uns 275 euretes.
Dimarts trucaré a la pelu aquesta de Terrassa que comenteu, a veure que em diuen, però no podré anar gaire amb la goma del darrera i soc dels que els hi agrada canviar les dues a l'hora i anar ben calçat.
Edito per afegir que potser es mes barat tot plegat, però no van amb mariconades de inflar amb hidrógen ni fan l'equilibrat. A tu t'ho van fer tot això Stelvio00?
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 23, 2011 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Prony,moltes gracies per vetllar per la meva autoestima :mrgreen: :mrgreen: tant en la moto com amb l´Interviu ;)
El proper cop,primer m´acostaré a Terrassa a veure si possant la má d´obra ;) ;)
El proper cop,primer m´acostaré a Terrassa a veure si possant la má d´obra ;) ;)
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Amic "Namibio" mira bé i no et precipitis,jo vaig tindre que fer ho per una sortida inmediata que no volia anar amb Pneumatics gastats ( i gastats per mí ,ja saps que vol dir) ;)
- Perebi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="166588"]Amic "Namibio" mira bé i no et precipitis,jo vaig tindre que fer ho per una sortida inmediata que no volia anar amb Pneumatics gastats ( i gastats per mí ,ja saps que vol dir) ;)[/quote]
si, vol dir que et repassaves la clenxa al abaixar-te de la moto, he, he.
Ho miraré amb tranquil·litat. Com es diu en espanyol, sin prisas pero sin pausas.
si, vol dir que et repassaves la clenxa al abaixar-te de la moto, he, he.
Ho miraré amb tranquil·litat. Com es diu en espanyol, sin prisas pero sin pausas.
- Perebi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="166588"]Amic "Namibio" mira bé i no et precipitis,jo vaig tindre que fer ho per una sortida inmediata que no volia anar amb Pneumatics gastats ( i gastats per mí ,ja saps que vol dir) ;)[/quote]
Amic Aladin, lamento dir-te que tinc el preu dels Tourance a Hnos. Navarro de Terrassa i si, la propera vegada crec que hauries d'anar allà. :twisted:
Amic Aladin, lamento dir-te que tinc el preu dels Tourance a Hnos. Navarro de Terrassa i si, la propera vegada crec que hauries d'anar allà. :twisted:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
No m´ho diguis........................
Pero com abans de final de Juliol haig de tornar a canviar pneumatics,doncs ja sé on anar :tremolant
Pero com abans de final de Juliol haig de tornar a canviar pneumatics,doncs ja sé on anar :tremolant
- Perebi
- Presentats
El preu es amb equilibrat inclòs. El que no se es com collen les rodes, perquè no crec que tinguin dinamomètrica. O sigui, pistolaso i a córrer.
Que dius Prony?
Ja t'ho explicaré.
Que dius Prony?
Ja t'ho explicaré.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="PEREBI" post="167145"]El preu es amb equilibrat inclòs. El que no se es com collen les rodes, perquè no crec que tinguin dinamomètrica. O sigui, pistolaso i a córrer.
Que dius Prony?
Ja t'ho explicaré.[/quote]
Tu que creus? :mrgreen:
Que dius Prony?
Ja t'ho explicaré.[/quote]
Tu que creus? :mrgreen: