V Ruta De Los Penitentes

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: V Ruta De Los Penitentes

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. maig 07, 2010 12:59 pm

[quote user="Ra-mon" post="118574"]
Albert, que hi vas anar ?[/quote]

Norrrrrrrr , però tinc un bon amic que si que hi va ser i em va passar el track.

Es de Castelló, anava amb una RT i diu que s'ho van passar molt bé. Fins i tot li va agradar que estigués moll. ( es un cremat :evil: :mrgreen: )

Jo sóc una mica anti-social :mrgreen: i no m'agraden les massificacions.

Jo soc més de trobar-nos uns pocs amics (que anem tots +o- al mateix ritme ) i fer el nostre propi penitents :lol:

Salut

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 19, 2010 11:48 pm

Aquí la crònica d'una parella que ho van fer en Vespa, deunidó :eyes

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. maig 20, 2010 7:32 am

Holaaaaa,

[quote user="Ra-mon" post="120436"]Aquí la crònica d'una parella que ho van fer en Vespa, deunidó :eyes[/quote]

Una bona crònica Ramon, merci per el link.

:smile: :smile:
Sort,

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. maig 20, 2010 7:36 am

[quote user="Ra-mon" post="120436"]Aquí la crònica d'una parella que ho van fer en Vespa, deunidó :eyes[/quote]

Molt maca. Gràcies.

M'ha agradat especialment quan diu

"Anécdota en la comida se sientan a nuestro lado un par de moteros y le dice uno al otro: "oye tú, ¿se te ha encendido el chivato del control de tracción? A mi sí". Al oir eso me da la risa irremediablemente. Estos con ABS, control de tracción, radio, puños calefactables, asiento calefactable, nevera, radio y 150 cv. bajo el trasero. ¿Dónde ha quedado el espíritu motero de sufrimiento, agonía y desventuras varias? En fin, supongo que me dió la risa por no llorar y pensé de nuevo en "la mallorquina" y en lo bien que estaba yendo sin ABS, control de tracción ni equipo estéreo, pero haciendo orgulloso alarde de sus valientes 12 cv. que nos llevarían con gallardía hasta el final de esta ruta infiel"

i quan explica com es troben una "super-moto" que no porta roda de recanvi... :lol: :lol: :lol:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 20, 2010 10:42 pm

una cronica ben divertida,com quan diu deja que se vayan las RR que en el puerto nos las lijamos ;) en Vespa deu ser mortal :tremolant
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 20, 2010 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dc. abr. 27, 2011 1:36 pm

i a mi m'ha encantat quan

[cell class=spoiler]Aquí ya nos han dado alcance varias Suzuki V- Strom y BMW´s, por lo que pienso que rápidamente nos pasarán por encima. Pues no, tras un buen rato de mirar por el retrovisor y echarme a un lado, bajando y curveando a 80 km/h o más en alguna zona, llego a la conclusión de que no están por la labor de adelantar y se quedan detrás. ¿Qué pensarán al ver las Vespas? ¿Qué aspecto tendremos bajando en mojado por estos puertos con baches y algo de grava? ¿Daremos risa? ¿Daremos miedo?[/cell]

[cell class=spoiler]un participante que había pinchado y lo estaban intentando solucionar. Tanto ABS y control de tracción y no cuentan con rueda de recambio, si es que...
[/cell]

felicitats pel post sencer :)
Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 27, 2011 1:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”