Per Anar De Viatge,millor Sol O Amb Companyia?
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Per Anar De Viatge,millor Sol O Amb Companyia?
Ara que tenim la Setmana Santa a la memoria i que molts estan donant voltes a las vacances d´estiu,volia coneixer la vostra opinio respecte als viatges.
Que preferiu,marxar sols de viatge,o potser acompanyats ?
En el meu cas diré que més de tres motos ja em sembla una manifestació,i segons com fins i tot m´estimo més anar sól.
També influeix la durada del viatge per decidir ho.
M´agradaria coneixer les vostres opinions.
P.D. Edito: Entenc per "Anar de viatge" una sortida de minim,minim, 4 o 5 dias,per sortir un cap de setmana crec que tots ens adaptariem a qualsevol cosa
Que preferiu,marxar sols de viatge,o potser acompanyats ?
En el meu cas diré que més de tres motos ja em sembla una manifestació,i segons com fins i tot m´estimo més anar sól.
També influeix la durada del viatge per decidir ho.
M´agradaria coneixer les vostres opinions.
P.D. Edito: Entenc per "Anar de viatge" una sortida de minim,minim, 4 o 5 dias,per sortir un cap de setmana crec que tots ens adaptariem a qualsevol cosa
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 28, 2011 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Per Anar De Viatge,millor Sol O Amb Companyia?
Tu ets el Llanero Solitario nano.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No he votat, hi faltaria una altra opció:
- Depen del tipus de viatge, plantejament, destí, etc...
Els viatges que he fet han estat acompanyats amb d'altres persones, amb una sola persona o amb la parella, i d'altres en solitari. I cada viatge te les seves particularitats, i cada viatge el vam gaudir "condicionats" al destí, a la companyia, etc. No ho se, és complicat manifestar-se i decantar-se per una opció o per l'altra de les que has posat, suposo que també va molt en funció de la persona.
Fins aviat!
No he votat, hi faltaria una altra opció:
- Depen del tipus de viatge, plantejament, destí, etc...
Els viatges que he fet han estat acompanyats amb d'altres persones, amb una sola persona o amb la parella, i d'altres en solitari. I cada viatge te les seves particularitats, i cada viatge el vam gaudir "condicionats" al destí, a la companyia, etc. No ho se, és complicat manifestar-se i decantar-se per una opció o per l'altra de les que has posat, suposo que també va molt en funció de la persona.
Fins aviat!

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Yes, güí quen...
Ja he votat...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja he votat...
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per segons quin viatge mes val anar sol o amb la parella,ara si es un viatget d'amics...... :mrgreen: :mrgreen: suposso que depen del viatge.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Jo soc de viatjar sol.
M'encanta descobrir llocs nous gent nova.
Si una cosa té el viatjar sol es, que, si vols parlar amb algú ho tens que fer amb la gent que et troves al camí.
I aixó ens agradi, o no, enriqueix encara mes el viatge, ja que sempre s'aprent de quí et troves.
En un viatge en grup, la majoria dels seus membres, nomes parlen amb la gent del mateix grup i no es relaciónen amb l'entorn, nomes es limiten a veure passar les coses com si estiguessin en una tele.
El estar sol et fa ser mes actiu, mes participatiu, mes... tu mateix com a persona. Tu decideixes per bé o per malament.
PD: De tant en tant també m'agrada compartir ruta i sobretot sobretaula amb companys motoristes.
Si una cosa té el viatjar sol es, que, si vols parlar amb algú ho tens que fer amb la gent que et troves al camí.
I aixó ens agradi, o no, enriqueix encara mes el viatge, ja que sempre s'aprent de quí et troves.
En un viatge en grup, la majoria dels seus membres, nomes parlen amb la gent del mateix grup i no es relaciónen amb l'entorn, nomes es limiten a veure passar les coses com si estiguessin en una tele.
El estar sol et fa ser mes actiu, mes participatiu, mes... tu mateix com a persona. Tu decideixes per bé o per malament.
PD: De tant en tant també m'agrada compartir ruta i sobretot sobretaula amb companys motoristes.
Rodar en moto es lo meu
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Danielot" post="167429"]Jo soc de viatjar sol.
PD: De tant en tant també m'agrada compartir ruta i sobretot sobretaula amb companys motoristes.[/quote]
Aquesta es una de les cosas que més m´agrada d´anar sol,no tens més remei que integrarte amb la gent del lloc on ets.
Bé,aquesta i la de que si vaig sol i discuteixo amb mí,sempre tinc raó :mrgreen: :mrgreen:
PD: De tant en tant també m'agrada compartir ruta i sobretot sobretaula amb companys motoristes.[/quote]
Aquesta es una de les cosas que més m´agrada d´anar sol,no tens més remei que integrarte amb la gent del lloc on ets.
Bé,aquesta i la de que si vaig sol i discuteixo amb mí,sempre tinc raó :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Jo crec que això va a caracters... jo, els viatges que he fet sol i acompanyat han estat igual... només en depèn de quines situacions, si vas sol decideixes per tu i punt... dic jo... però... cadascú...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo he votat per anar sol o com a molt amb una altre moto.
El motiu es perquè vius mes 'l'aventura', tot i que ara millor
no cal aprofondir-ho massa... :D
El motiu es perquè vius mes 'l'aventura', tot i que ara millor
no cal aprofondir-ho massa... :D

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
3 o 4 motos, ocupades per bons amics, de ritme i gustos similars ...... per mi complementen un viatge perfecte.
Disfruto més dels trams ratoners, al veure altres motos per davant o darrera fent el tram i quan arriba l'hora de dinar o sopar, fan l'estona més agradable, pots comentar com ha anat la jornada, o parlar de coses de la vida .... en fi, relaxar-te una estona amb una bona conversa.
Suposo que hi haurà tants gustos com persones.
Salut
Disfruto més dels trams ratoners, al veure altres motos per davant o darrera fent el tram i quan arriba l'hora de dinar o sopar, fan l'estona més agradable, pots comentar com ha anat la jornada, o parlar de coses de la vida .... en fi, relaxar-te una estona amb una bona conversa.
Salut
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Viatges llargs, sol. Sortides de cap de setmana amb (bona) companyía, de máxim 5-6 motos amb gent que t'avinguis .
Les sortides "multitudináries", malgrat que participo d' alguna, no m'agraden... en moto, son (en la meva opinió) perilloses.
Les sortides "multitudináries", malgrat que participo d' alguna, no m'agraden... en moto, son (en la meva opinió) perilloses.
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Nosaltres dos cadascun en la seva moto ja tenim bastant.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo de moment vaig sol, en viatges de més d'un dia.
Sortides d'un dia, sol o amb la companya, que a mesura que agafi confiança, espero també m'acompanyi en viatges més llargs, cadascú amb la seva moto. ;)
De tant en tant, sortides d'un dia amb algún bon amic i encara més de tant en tant, alguna sortida en grup...
Sortides d'un dia, sol o amb la companya, que a mesura que agafi confiança, espero també m'acompanyi en viatges més llargs, cadascú amb la seva moto. ;)
De tant en tant, sortides d'un dia amb algún bon amic i encara més de tant en tant, alguna sortida en grup...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jo, durant 11 anys, per feina, vaig viatjar molt (no en moto, clar).
Ho feia tot sol.
I si, teniu raó quan dieu que t’integres més amb la gent del país que visites,
i que no et discuteixes amb ningú,
però també he viatjat molt amb companyia,
i tens que fer sacrificis, i cedir, etc etc..
Tot i així, prefereixo anar acompanyat.
Ho feia tot sol.
I si, teniu raó quan dieu que t’integres més amb la gent del país que visites,
i que no et discuteixes amb ningú,
però també he viatjat molt amb companyia,
i tens que fer sacrificis, i cedir, etc etc..
Tot i així, prefereixo anar acompanyat.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
La meva experiència viatjant per plaer és molt més extensa en llauna que en moto. En llauna m'agrada molt anar només amb la meva dona i el meu fill (però ja s'ha fet gran i té altres inquietuds). ;)
Per a mi un bon viatge és aquell que té un destí, o diversos, però que es va confegint sobre la marxa: aquí m'aturo, aquí dino, ara vaig a veure un monument, ara vaig de compres, ara m'he entretingut en això i no vaig a veure allò... i quan ve bé, descans. I haver-ho de parlar i acordar cada vegada amb altre gent em cansa molt. :???: Amb la meva dona tot surt automàtic, rodat, amb menys dubtes que si anés tot sol. :D
Ara, quan viatjo en moto m'estimo més anar amb una o dues motos més, de companys ben triats. Em sento més bé i segur. La moto permet moltes hores de solitud i quan pares ve de gust enraonar amb els companys. A més, amb moto no em fa res no triar ruta (en cotxe és al contrari, em contraria molt que triïn altres).
De tota manera la moltes vegades em viatjat la meva dona i jo sense més companys i ha anat molt bé.
No he viatjat mai tot sol en moto. Un dia ho faré i crec que ha de ser molt diferent i que, com dieu, ha de permetre (o obligar) a relacionar-se molt més amb la gent dels llocs visitats.
Per a mi un bon viatge és aquell que té un destí, o diversos, però que es va confegint sobre la marxa: aquí m'aturo, aquí dino, ara vaig a veure un monument, ara vaig de compres, ara m'he entretingut en això i no vaig a veure allò... i quan ve bé, descans. I haver-ho de parlar i acordar cada vegada amb altre gent em cansa molt. :???: Amb la meva dona tot surt automàtic, rodat, amb menys dubtes que si anés tot sol. :D
Ara, quan viatjo en moto m'estimo més anar amb una o dues motos més, de companys ben triats. Em sento més bé i segur. La moto permet moltes hores de solitud i quan pares ve de gust enraonar amb els companys. A més, amb moto no em fa res no triar ruta (en cotxe és al contrari, em contraria molt que triïn altres).
De tota manera la moltes vegades em viatjat la meva dona i jo sense més companys i ha anat molt bé.
No he viatjat mai tot sol en moto. Un dia ho faré i crec que ha de ser molt diferent i que, com dieu, ha de permetre (o obligar) a relacionar-se molt més amb la gent dels llocs visitats.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 29, 2011 12:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Amb un màxim de tres motos i que les persones que vas hi hagui filing, ho tinc molt clar. També depen molt del viatge i dels dies. Si és un viatge d'una setmana potser fins i tot posaria sol, però si és un llarg viatge clar dues o tres motos .

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
D´acord en que depèn del viatge i els dies.Si que crec que anar sòl és el millor,perque
depèn amb qui vagis :twisted: .Ara les de mototurisme millor en companyia,quin remei,ja
deixaria jo algun a casa :twisted: :twisted:
depèn amb qui vagis :twisted: .Ara les de mototurisme millor en companyia,quin remei,ja
deixaria jo algun a casa :twisted: :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Albert_KTM" post="167448"]3 o 4 motos, ocupades per bons amics, de ritme i gustos similars ...... per mi complementen un viatge perfecte.
Salut[/quote]
Albert, opino igual que tu. Amics, ritme i revolts ;)
Salut[/quote]
Albert, opino igual que tu. Amics, ritme i revolts ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="167485"]Amb un màxim de tres motos i que les persones que vas hi hagui filing, ho tinc molt clar. També depen molt del viatge i dels dies. Si és un viatge d'una setmana potser fins i tot posaria sol, però si és un llarg viatge clar dues o tres motos .[/quote]
Estas parlant d´alguna cosa en concret ?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Estas parlant d´alguna cosa en concret ?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="167510"]
Estas parlant d´alguna cosa en concret ?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Crec que diu que hi han tres amics que tenen molt feeling.
Estas parlant d´alguna cosa en concret ?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Crec que diu que hi han tres amics que tenen molt feeling.