RECORDANT BARCELONA TRACTION
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
RECORDANT BARCELONA TRACTION
Quina banda!
Veureu un Lucky Guri molt jovenet...
Gaudiu... que aqui es feia molt bona música.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 28, 2011 5:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Re: RECORDANT BARCELONA TRACTION
[quote user="Fjodor" post="167372"]Quina banda!
[/quote]
Osti, si que sou grans, jo no recordo res de aixo :eyes
[/quote]
Osti, si que sou grans, jo no recordo res de aixo :eyes
- Caganer
- Presentats
- Entrades: 250
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
- Ubicació: Manlleu (Osona)
Al començar a escoltar el videoclip, no he pogut deixar de recordar aquest tros d'en Makinavaja
[youtube]n_AaPcFYcYg[/youtube]
jeje
[youtube]n_AaPcFYcYg[/youtube]
jeje
-
- Presentats
Eps.. la musica que coneixem no vol dir res de la nostra edat...
Quan hi havia el Rock laietà jo encara era un nenet de 4 o 5 anys!!!!
Pero... un investiga i descobreix...
Pero... un investiga i descobreix...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="167376"]Eps.. la musica que coneixem no vol dir res de la nostra edat...
Pero... un investiga i descobreix...[/quote]
No facis cas en Coes,ell escoltava a Jorge Sepulveda i Antonio Machin :mrgreen: :mrgreen:
No facis cas en Coes,ell escoltava a Jorge Sepulveda i Antonio Machin :mrgreen: :mrgreen:
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="167388"][quote user="Fjodor" post="167376"]Eps.. la musica que coneixem no vol dir res de la nostra edat...
No facis cas en Coes,ell escoltava a Jorge Sepulveda i Antonio Machin :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
amb sonan i no se de que ? :mrgreen:
No facis cas en Coes,ell escoltava a Jorge Sepulveda i Antonio Machin :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
amb sonan i no se de que ? :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ho he mogut a la Cerveseta, que aqui no es parla de motos. :shock:

-
- Presentats
Em sembla perfecte!
:cerv
:cerv
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Genial !
No vaig poder anar mai al Canet Rock però si a les 6 hores de cançó de l'any 78 (crec).
Quins temps :roll:
Podràs mastegar un sol, podràs mastegar un sol, podràs mastegar un sol-la-si-do-re !
[youtube]o8HnoUljFBw[/youtube]
No vaig poder anar mai al Canet Rock però si a les 6 hores de cançó de l'any 78 (crec).
Quins temps :roll:
Podràs mastegar un sol, podràs mastegar un sol, podràs mastegar un sol-la-si-do-re !
[youtube]o8HnoUljFBw[/youtube]
-
- Presentats
Si, de veritat que eren bons. Igual que Música Urbana, el primer grup d'en Carles Benavent, Secta Sónica (amb Gato Pérez al baix), Iceberg, Tapiman, i tota la llarga llista del Zeleste mític... jo no ho vaig poder viure... però per mi és molt interessant parlar amb gent que ho va sentir i viure.
Potser no és la música que més aprecio, però quan la sento m'entra per la vena...
Jo vaig créixer als 80s...
Salut!
Potser no és la música que més aprecio, però quan la sento m'entra per la vena...
Jo vaig créixer als 80s...
Salut!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 28, 2011 9:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Jo hi vaig anar a veure si pillava una d'aquelles pelandrusques, he, he i a dormir a casa els papes que en tenien una a Canet. No em vaig assabentar gaire de la musica dels peluts aquells. Que voleu que hi faci, era un pijo de Don Chufo.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Buffff !!! quin's records, JO HI ERA !!!
Motxila, sac de dormir, plástic per si plou...bocatas :lol: :lol: :lol:
Y "tabaco de liar del bueno..." :twisted:
La sensació de llibertat i d'estar vivint moments decisius de la nostra vida i de la del nostre país, no ens la treurá ningú.
Motxila, sac de dormir, plástic per si plou...bocatas :lol: :lol: :lol:
Y "tabaco de liar del bueno..." :twisted:
La sensació de llibertat i d'estar vivint moments decisius de la nostra vida i de la del nostre país, no ens la treurá ningú.
-
- Presentats
Quina enveja, Joavel...
Quina sort haver viscut això en directe. Tot això que tens a dins...
Salut!
Quina sort haver viscut això en directe. Tot això que tens a dins...
Salut!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
sens dubte com canvien les coses :eyes :eyes en aquella epoca aixo debia ser la bomba atomica per la moral de l'epoca i ara es veu com una festa major de lo mes carrinclonet,comparat amb lo actual es clar,jo quan era petit ho vivia els caps de setmana aquest ambient,estiuejava a La Floresta ara barri de Sant Cugat i havia un lloc que ara em sembla que es abandonat ''el casal o casinet'' on hi anaven tots aquests HIPIES i feien concerts i demes,jo era petit,pero tots anaven amb els adhesius de ''nuclears no gracies'' i demes inocencies de l'epoca,eren altres temps.
-
- Presentats
Home... jo no ho veig ni Festa Major ni carrinclonet... es autentic.
Ara es tot de plastic i enllaunat.
ja no es fan concerts com aquest...
L'ultima intentona va ser el Doctor Music festival, i ja veus on para...
Hi ha el Sonar, que porta algú interessant... però la cultura és diferent... té una gran part de llauna i plàstic, veig jo...
Ara es tot de plastic i enllaunat.
ja no es fan concerts com aquest...
L'ultima intentona va ser el Doctor Music festival, i ja veus on para...
Hi ha el Sonar, que porta algú interessant... però la cultura és diferent... té una gran part de llauna i plàstic, veig jo...
- Kpeps
- Presentats
disculpeu,no volia que s'entengues aixi,es clar que era autentic,pero aixo ''era'', em referia a que en aquests moments si algun jove o algu que no ha conegut aquest moment ho veu.....com d'aqui a 30 anys si surten imatges dels patetics botellons actuals,segur que pensen el mateix,dons aixo ;)
-
- Presentats
Si, home, no pateixis... ja t'he entès... només he puntualitzat.
I el que comentes... ja se sap.. l'evolucio (a vegades involució) social.
I el que comentes... ja se sap.. l'evolucio (a vegades involució) social.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Kpeps" post="167477"]disculpeu,no volia que s'entengues aixi,es clar que era autentic,pero aixo ''era'', em referia a que en aquests moments si algun jove o algu que no ha conegut aquest moment ho veu.....com d'aqui a 30 anys si surten imatges dels patetics botellons actuals,segur que pensen el mateix,dons aixo ;)[/quote]
No segueixis que encara ho espatllarás més...comparar els Canet amb els actuals "botellons", si més no, fa pensar que no hi has estat ni en un lloc, ni potser a l'altra ???
Els CanetRock i les 6 hores passarán a l'historia del nostre País (tant de Catalunya com a nivell de l'estat Español) com a segurament una de les més importants manifestacions musicals de l'época, enlloc a España es va fer res semblant en aquells temps.
Va ser la nostra manera, salvant les distancies, de reivindicar l'esprit de Woodstock...del Festival de la illa de Wight ...
I evidentment reivindicavem tot el que estava prohibit, BEURE, FUMAR...SI,SI TAMBÉ CANUTOS...DORMIR FORA DE CASA (una aventura sobre tot per a les noies de l'época) ...Y QUI PODÍA :twisted: "DONARSE UN BON FILET" AMB QUI TINGUÉS MÉS A MÁ.
A més (sobre tot en les 6 hores), el component de reivindicació política, anava molt més enllà, com sabreu, per exemple el tema de la llengua o defensar determinades opcions polítiques era encara "tabú".
Suposo que heu vist els "tricornios", doncs us puc explicar que " van donar pel sac" el que van poder.
Per favor, no comparem allò, amb les manifestacions culturals actuals (on tothom pot cantar y fer el que vulgui...) i menys amb botellons.
No segueixis que encara ho espatllarás més...comparar els Canet amb els actuals "botellons", si més no, fa pensar que no hi has estat ni en un lloc, ni potser a l'altra ???
Els CanetRock i les 6 hores passarán a l'historia del nostre País (tant de Catalunya com a nivell de l'estat Español) com a segurament una de les més importants manifestacions musicals de l'época, enlloc a España es va fer res semblant en aquells temps.
Va ser la nostra manera, salvant les distancies, de reivindicar l'esprit de Woodstock...del Festival de la illa de Wight ...
I evidentment reivindicavem tot el que estava prohibit, BEURE, FUMAR...SI,SI TAMBÉ CANUTOS...DORMIR FORA DE CASA (una aventura sobre tot per a les noies de l'época) ...Y QUI PODÍA :twisted: "DONARSE UN BON FILET" AMB QUI TINGUÉS MÉS A MÁ.
A més (sobre tot en les 6 hores), el component de reivindicació política, anava molt més enllà, com sabreu, per exemple el tema de la llengua o defensar determinades opcions polítiques era encara "tabú".
Suposo que heu vist els "tricornios", doncs us puc explicar que " van donar pel sac" el que van poder.
Per favor, no comparem allò, amb les manifestacions culturals actuals (on tothom pot cantar y fer el que vulgui...) i menys amb botellons.
-
- Presentats
Va, va... hi hagi pau... son dues generacions diferents les que parlen.
Joavel, tens tota la raó del món. Era tot això.
Per a qui li interessi li recomano el documental CANET ROCK (1976), d'en Francesc Bellmunt.
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
Joavel, tens tota la raó del món. Era tot això.
Per a qui li interessi li recomano el documental CANET ROCK (1976), d'en Francesc Bellmunt.
:cerv :cerv :cerv :cerv :cerv
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 29, 2011 5:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Joavel" post="167502"]No segueixis que encara ho espatllarás més...comparar els Canet amb els actuals "botellons", si més no, fa pensar que no hi has estat ni en un lloc, ni potser a l'altra ???
[/quote]
tens rao,no t'enfadis que no criticava pas,com he estat enmitg dels dos llocs- ni a l'un ni a l'altre -,veig extranys els dos fenomens,jo parlava per las imatges que he vist,no per les vivencies que vareu tenir que no se ni com van ser i suposso que per la vostra generacio debien ser importants ;) ;)
p.d. espero no haver-ho acavat d'espatllar ....
[/quote]
tens rao,no t'enfadis que no criticava pas,com he estat enmitg dels dos llocs- ni a l'un ni a l'altre -,veig extranys els dos fenomens,jo parlava per las imatges que he vist,no per les vivencies que vareu tenir que no se ni com van ser i suposso que per la vostra generacio debien ser importants ;) ;)
p.d. espero no haver-ho acavat d'espatllar ....