1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Honda PCX Stop And Go
:eyes :eyes :eyes Estic provant unaltre moto.....
He agafat el manual i es diu PCX de HONDA i petita ... bueno scooter.
M´agrada perque és elegant i fàcil....... molt fàcil de tot ......
La provaré une mica més i abans del cap de setmana ... les impressions ;)
He agafat el manual i es diu PCX de HONDA i petita ... bueno scooter.
M´agrada perque és elegant i fàcil....... molt fàcil de tot ......
La provaré une mica més i abans del cap de setmana ... les impressions ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 23, 2010 6:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Honda PCX
Petita gran Scoopy. Acostumada a la Scoopy 125 hi han algunes grans diferencies :
1.- La PCX és molt més petita i lleugera que la Scoopy.
2.- La maniobrabilitat de la PCX és increïble. No hi ha cap inconvenient en girar la moto en un indret molt i molt petit
3.- La PCX no fa gens de soroll, és més hi ha una opció on si vols, la moto quant estàs parat es para automàticament i s´engega només accelerant. Aixó es divertit i estalvia molta gasolina. De vegades et troves algú i et poses a parlar , la moto senzillament es para i t´espera en STAND BY.
4.- La PCX , si hi va una sola persona corre més que la Scoopy 125, però amb dues persones no va tant bé
5.- El asiento de la PCX és més cómode que el de la Scoopy, més llarg i més tou. D´altre banda la part reservada per el acompanyant és petit e incómode.
6.- La capacitat de maleta sota el seient de la PCX és molt important, però prefereixo el top case de l´Scoopy per posar carpetes i "trastos de la feina"
7.- La PCX com a moto urbana i per 1 persona és millor que la Scoopy. Fàcil d'aparcar amb un cavallet lateral de fàcil localització.
8.-L´Hi he trobat a faltar a la PCX un rellotge digital en el cuadro de comandaments. Si vas depressa per fer recados, vols veure l´hora, dons... a la PCX no hi ha hora... és una moto anti-stress :( :( :( . Sres. d´Honda és molt important un rellotge.
9.- El disseny és molt més maco a la PCX que a la Scoopy on ja fa molt anys que mantenen el mateix estil
10.- NO gasta res...
Moto ideal per zona urbana i un sol conductor. Versatil , compacte i elegant.
Un inconvenient gros... has d aixecar la cama per pujar-hi :???: :???: :???: , aixó..... amb fandilles :???: :???: :???: :???:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: 1-2-...-16-17 Motos (De Moment).Estem De Proves
La PCX l'altre dia la vaig estar mirant i vaig veure-hi un fallo massa gran: les rodes, apart de ser molt petites, són...molt estretes!!!! :eyes Fins i tot a la meva mountain les porto més gruixudes. :twisted:
Em vinc a referir amb això que considero que és molt perillosa en cas de pèrdua d'adherència o de maniobra anormal on la importància dels pneumàtics és primordial.
Em vinc a referir amb això que considero que és molt perillosa en cas de pèrdua d'adherència o de maniobra anormal on la importància dels pneumàtics és primordial.

- Eva
- Presentats
Re: 1-2-...-16-17 Motos (De Moment).Estem De Proves
[quote user="Randy-650" post="138889"]La PCX l'altre dia la vaig estar mirant i vaig veure-hi un fallo massa gran: les rodes, apart de ser molt petites, són...molt estretes!!!! :eyes Fins i tot a la meva mountain les porto més gruixudes. :twisted:
Em vinc a referir amb això que considero que és molt perillosa en cas de pèrdua d'adherència o de maniobra anormal on la importància dels pneumàtics és primordial.[/quote]
Randy, jo crec que per el tipus de moto, aquestes rodes estan molt bé. Ja se saps que has d´anar en compte quant esta moll. Quant veig que regan o el sol esta mullat... ja no m´en enfio :twisted: :twisted:
Em vinc a referir amb això que considero que és molt perillosa en cas de pèrdua d'adherència o de maniobra anormal on la importància dels pneumàtics és primordial.[/quote]
Randy, jo crec que per el tipus de moto, aquestes rodes estan molt bé. Ja se saps que has d´anar en compte quant esta moll. Quant veig que regan o el sol esta mullat... ja no m´en enfio :twisted: :twisted:
- Eva
- Presentats
Moto 18.- Yamaha Xt 660

Avui i aprofitant una sortida " en petit comité" he provat la Yamaha 660.
En Tomàs ( Tommy) la va portar a la darrera sortida i em va dir ..... vaig tant alt que tot em fa mal :eyes :eyes :eyes :eyes .
Jo no l´entenia ben bé.
Avui ho he entés perfectament només de pujar a la moto :eyes :eyes :eyes :eyes
Es molt i molt alta, fins i tot més que la GS. L´avantatge és que sembla molt més lleugera ( he pensat).
Per ésser una 660 està molt bé. Molt millor que la bmw 650gs. No os puc dir si hi ha més motor o no, però és molt cómode de seient, més que la 650 bmw i que la 800.fgs.
Sens dubte, Patagonia molt millor amb aquesta moto que amb la bmw 650.
Crec que amb les rodes adeients i amb aquesta alçada és una gran moto per fer pistes i grans distancies per terra.
Com a moto de carretera..... :???: :???: :???: ideal per sortides amb mototurisme, però amb el meu humil nivell crec que li falta motor i baixos.
Per exemple, nosaltres que per venir al punt de sortida ja tenim més de 150 km, acabariem mortes.
Molt ratonera en corbes i és curta, va molt i molt bé per entrar i sortir dels revolts.
Les marxes entran rápidament i sense fer soroll ( les gs fan clock , clock).
Molt i molt bó, la posició dalt la moto : vas molt recte i el manillar és de molt fácil maniobrar.
Una cosa molt interesant, la pantalla que porta , malgrat no es molt i molt gran , però para molt bé el vent.
La seva alçada i forma estilitzada fa que sigui una moto molt i molt elegant.
Gran moto a tenir en compte per fer rutes per pistes i sortides de mototurisme.
Gs 650 t´ha sortit una bona competencia ;) .
Gracies Tomàs per deixar-me provar una de les teves 3 motos. :kiss
- Eva
- Presentats
Honda Transalp 700
Avui aprofitant que ha fet bon temps, hem sortit a fer una escapada fins Els Angels.
A la tornada he volgut provar la Honda 700 Transalp.
La primera impressió dalt la moto ha sigut molt bona :mrgreen: .
1.- Es més baixa que la gs :mrgreen:
2.- Es més estreta de seient :mrgreen:
3.- Tots els indicadors son fàcils de veure e interpretar :mrgreen:
4.- Els intermitents en un sol boto que fas anar a la dreta o esquerra o polses per desactivar ( i cal fer-ho perquè no es para automàticament) :mrgreen: .
5.- Els retrovisors abarcan més camp que el de la gs :mrgreen: .
6.- La posició del conductor dalt de la moto en un principi m’ha semblat correcte :mrgreen: .
Una vegada he posat el motor en marxa de seguida he pensat .... sembla que el motor e bòxer... sona com un tractor bavarès, amb la diferencia que la moto no té la tendència a marxar cap a la dreta.
Jo no sé quin motor porta perquè ja sabeu que jo no entenc res de motos.....
Jo em pensava que els motor Honda eran més silenciosos, molt més fins..... :???:
Així que he donat gas ja he notat un altre detall....... la posició de la palanca del canvi i del fre del darrera estan més amunt del que estic acostumada, i m’ha obligat a doblegar més les cames :???: :???: .
També un altre cosa que hi trobo en falta es una pantalla més gran :???: :???: .
Quant he passat de 120 km/h el vent ja molestava.
Bueno... sembla que només critiqui la moto i res més lluny de la meva intenció.
L´ estètica de la moto m´ha agradat molt, fins i tot els colors son molt atractius :mrgreen: .
El lateral de la moto m’ha recordat que Honda cuida molt els detalls del crenat :mrgreen: .
A diferencia de la gs , amb aquesta moto i amb unes rodes adequades sí que m’atreviría a fer pistes i més pistes :mrgreen: :mrgreen: .
També per fer una ruta amb corbes és extremadament versàtil i polivalent. Es molt fàcil d’entrar a corba i si vols accelerar, desseguida et respon :mrgreen: :mrgreen: .
Aquesta moto et permet fer més tonteries que la gs :mrgreen: :mrgreen: . La cardan de la gs de vegades quant redueixes fort, fa que la roda del darrera no l’acabis de dominar. Amb aquesta, la fas anar com vols.
Resumint, bona moto per carreteres amb corbes i trajectes relativament curts :mrgreen: :mrgreen: .
Per fer tirades llargues per autopista, a més de 140 km/h crec que li faltarien baixos :???: :???: .

A la tornada he volgut provar la Honda 700 Transalp.
La primera impressió dalt la moto ha sigut molt bona :mrgreen: .
1.- Es més baixa que la gs :mrgreen:
2.- Es més estreta de seient :mrgreen:
3.- Tots els indicadors son fàcils de veure e interpretar :mrgreen:
4.- Els intermitents en un sol boto que fas anar a la dreta o esquerra o polses per desactivar ( i cal fer-ho perquè no es para automàticament) :mrgreen: .
5.- Els retrovisors abarcan més camp que el de la gs :mrgreen: .
6.- La posició del conductor dalt de la moto en un principi m’ha semblat correcte :mrgreen: .
Una vegada he posat el motor en marxa de seguida he pensat .... sembla que el motor e bòxer... sona com un tractor bavarès, amb la diferencia que la moto no té la tendència a marxar cap a la dreta.
Jo no sé quin motor porta perquè ja sabeu que jo no entenc res de motos.....
Jo em pensava que els motor Honda eran més silenciosos, molt més fins..... :???:
Així que he donat gas ja he notat un altre detall....... la posició de la palanca del canvi i del fre del darrera estan més amunt del que estic acostumada, i m’ha obligat a doblegar més les cames :???: :???: .
També un altre cosa que hi trobo en falta es una pantalla més gran :???: :???: .
Quant he passat de 120 km/h el vent ja molestava.
Bueno... sembla que només critiqui la moto i res més lluny de la meva intenció.
L´ estètica de la moto m´ha agradat molt, fins i tot els colors son molt atractius :mrgreen: .
El lateral de la moto m’ha recordat que Honda cuida molt els detalls del crenat :mrgreen: .
A diferencia de la gs , amb aquesta moto i amb unes rodes adequades sí que m’atreviría a fer pistes i més pistes :mrgreen: :mrgreen: .
També per fer una ruta amb corbes és extremadament versàtil i polivalent. Es molt fàcil d’entrar a corba i si vols accelerar, desseguida et respon :mrgreen: :mrgreen: .
Aquesta moto et permet fer més tonteries que la gs :mrgreen: :mrgreen: . La cardan de la gs de vegades quant redueixes fort, fa que la roda del darrera no l’acabis de dominar. Amb aquesta, la fas anar com vols.
Resumint, bona moto per carreteres amb corbes i trajectes relativament curts :mrgreen: :mrgreen: .
Per fer tirades llargues per autopista, a més de 140 km/h crec que li faltarien baixos :???: :???: .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 19, 2011 3:51 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
- Eva
- Presentats
Re: 1-2-.....18-19 Motos (De Moment).Estem De Proves
El proper mes ja es comercialitzarà la crossrunner de Honda i... crec que serà la propera moto que provaré ;)

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 09, 2011 6:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Honda Transalp 700
[quote user="Mareta" post="161288"]
Aquesta moto et permet fer més tonteries que la gs :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

Aquesta moto et permet fer més tonteries que la gs :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

- Eva
- Presentats
Re: 1-2-.....18-19 Motos (De Moment).Estem De Proves
El que no s´ha de fer quant vols provar una moto :
[youtube]9odndPif-aI[/youtube]
Ja havia provat i comentat la Honda Varadero.
La única diferencia entre les dues motos és el tub d´escape.
El de a moto del Antonio feia molt de soroll i s´anomena algo així com ...... KOPLOWICH, la moto d´en Miquel feia menys soroll però..... reitero que malgrat no sé quin motor porta...... fa soroll de tractor bavarés :eyes :eyes :eyes , amb l´avantatge que no s´en va cap a la dreta quant acceleres en parat :???: :???:
Honda fa uns motors molt i molt fins.... que ha passat amb el motor de la Varadero ???? Varen voler fer una prova rara ??????
La resta .... molt i molt bé, ja ho vaig dir fa temps ;)
[youtube]9odndPif-aI[/youtube]
Ja havia provat i comentat la Honda Varadero.
La única diferencia entre les dues motos és el tub d´escape.
El de a moto del Antonio feia molt de soroll i s´anomena algo així com ...... KOPLOWICH, la moto d´en Miquel feia menys soroll però..... reitero que malgrat no sé quin motor porta...... fa soroll de tractor bavarés :eyes :eyes :eyes , amb l´avantatge que no s´en va cap a la dreta quant acceleres en parat :???: :???:
Honda fa uns motors molt i molt fins.... que ha passat amb el motor de la Varadero ???? Varen voler fer una prova rara ??????
La resta .... molt i molt bé, ja ho vaig dir fa temps ;)
- Eva
- Presentats
Avui He Estrenat Moto F800r
Aquest mati he anat a GIrona per feina i com que la meva moto necesita la revissió dels 62.000 km he trocat al taller per saber si tenien moto de cortesia .
M´han comentat que si i que l´estrenaria jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Cap problema :mrgreen: :mrgreen: Si s´ha de fer un esforç, es fa i punt.
He estrenat aquesta moto :

Jo no soc partidaria de les motos tipus R, però no per aixó deixaré de provar una moto.
El soroll del tub d´escapament m´ha captivat . Un Karpovitch.
Al vespre penjaré els comentaris ;)
M´han comentat que si i que l´estrenaria jo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Cap problema :mrgreen: :mrgreen: Si s´ha de fer un esforç, es fa i punt.
He estrenat aquesta moto :

Jo no soc partidaria de les motos tipus R, però no per aixó deixaré de provar una moto.
El soroll del tub d´escapament m´ha captivat . Un Karpovitch.
Al vespre penjaré els comentaris ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 2:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
Re: 1-2-.....18-19-20 Motos (De Moment).Estem De Proves
Akrapovic, Mareta, A-kra-po-vic. :lol:

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="167855"]Akrapovic, Mareta, A-kra-po-vic. :lol:[/quote]
Si, si.... Koplovich.... :mrgreen: :mrgreen:
Si, si.... Koplovich.... :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
A-Kra-po-vic
El Sant de la meva religió!
Sants WP i Akrapovic... protegiu-nos!
Mareta, si vols un dia et deixo provar la Katé... veuràs el motor com empeny! la relació pes-potència és brutal.. i si agafes una pista... notedigoná...
I la meva porta dos "Krapovitch"... si treus els taps l'espetegam et captiva i t'emborratxa...
Salut!
Mareta, si vols un dia et deixo provar la Katé... veuràs el motor com empeny! la relació pes-potència és brutal.. i si agafes una pista... notedigoná...
I la meva porta dos "Krapovitch"... si treus els taps l'espetegam et captiva i t'emborratxa...
Salut!
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 12:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="167858"]A-Kra-po-vic
Salut![/quote]
Et prenc la paraula !!!!
Ja quedarem :mrgreen: :mrgreen:
Salut![/quote]
Et prenc la paraula !!!!
Ja quedarem :mrgreen: :mrgreen:
-
- Presentats
Ah! unaltra cosa... no et pensis que la Crossrunner sera una gran novetat. És cosa feta amb unaltra carrosseria... És omplir un petit segment de mercat que estava buit.
SI t'agrada el concepte Crossrunner... prova la Multistrada... Ohlins, Brembo, etc, etc...
SI t'agrada el concepte Crossrunner... prova la Multistrada... Ohlins, Brembo, etc, etc...
- Eva
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="167862"]Ah! unaltra cosa... no et pensis que la Crossrunner sera una gran novetat. És cosa feta amb unaltra carrosseria... És omplir un petit segment de mercat que estava buit.
SI t'agrada el concepte Crossrunner... prova la Multistrada... Ohlins, Brembo, etc, etc...[/quote]
No, la que m´agrada és la crosstourer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
SI t'agrada el concepte Crossrunner... prova la Multistrada... Ohlins, Brembo, etc, etc...[/quote]
No, la que m´agrada és la crosstourer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
[youtube]23G_guBxTaI[/youtube]
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Veig que la Mar ja comença a prendre mides...
...ves alerta que qualsevol dia d'aquests et despistes i ja et toca anar de "paquet" :mrgreen:
Bromes apart, ja explicaràs les teves sensacions sobre la F800R.
...ves alerta que qualsevol dia d'aquests et despistes i ja et toca anar de "paquet" :mrgreen:
Bromes apart, ja explicaràs les teves sensacions sobre la F800R.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
-
- Presentats
Jo també trobo més adient la Crosstourer que la Crossrunner.. però, aques és encara un concepte, no?
L'únic que veig de la Crossrunner es que es molt voluminosa...
El mateix valor però més lleuger, més estret, seria millor, crec.
L'únic que veig de la Crossrunner es que es molt voluminosa...
El mateix valor però més lleuger, més estret, seria millor, crec.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:form No pares ni un segon Eva, però veig que Mar li queda molt a mida "que perill dos brujillas amb moto" :kssss
:martell Per cert molt maques les dues,,,,,,, a la moto també :form
:martell Per cert molt maques les dues,,,,,,, a la moto també :form
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..