Hi havia una vegada un home, que després d'haver-se barallat amb la seva última xicota, va decidir anar-se'n de vacances. Se'n va anar en un creuer i ho va passar genial ... fins que es va enfonsar el vaixell.
Va naufragar en una illa deserta, no hi havia res. - Només plàtans i cocos.
Després d'uns 4 mesos, estava assegut a la platja quan va veure a la dona més bella del món apropant-se en una barca. L'home no s'ho podia creure i li pregunta:
- D'on has vingut?? Com has arribat fins aquí??
Ella li respon:
- He remat des de l'altre costat de l'illa, on estic instal.lada des que vaig naufragar quan es va enfonsar el creuer on anava de vacances.
I el diàleg continua ....
- Increïble! Quina sort vas tenir de poder agafar una barca durant el naufragi!
- Oh, aquesta barca? No, aquesta barca la vaig fer jo amb materials trets de l'illa. Els rems els vaig fer amb branques d'arbres. Entreteixia el fons de la barca amb fulles de palmeres i els costats de la barca els vaig fer superposant fulles de
gomeros. I els dos extrems els recobria amb fulles d'eucaliptus
- Però on vas trobar les eines?
- Ah, això no va ser cap problema. Al costat sud de l'illa hi ha un estrat molt inusual de roca fluvial que es veu exposat a l'aire lliure. El vaig triturar i vaig cremar els trossos a una determinada temperatura en el forn de fang que em vaig fer. Es va convertir en una mena de ferro dúctil, i això ho vaig fer servir per fer les eines.
El tipus queda aclaparat.
- Que et sembla si remem fins a casa meva? Li diu ella.
Després d'una estona remant, arriben a un petit embarcador. L'home no pot creure el que veu. Davant seu hi ha un camí fet de pedres llises que arriba a un bonic bungalow pintat en blau i blanc.
Mentre van caminant cap a la casa, ella diu:
- No és res de l'altre món, però jo la dic 'casa'. Seu si us plau... Vols prendre alguna cosa?
- Res, gràcies. No suportaria haver de tornar-me a beure un altre suc de coco. És l'únic que he begut en tots aquests mesos, i no ho suporto més.
- Ah, però no és només suc de coco. M'he fet una petita destileria per destil.lar alcohol. No t'agradaria una pinya colada?
Tractant de dissimular la seva total sorpresa l'home accepta i s'asseuen a xerrar. Després d'haver xerrat una estona i haver-se explicat les seves històries, ella li diu:
- Me'n vaig a refrescar una mica i posar-me una mica més còmoda. T'agradaria donar-te una dutxa i afaitar-te? Hi ha una navalla a l'armari del bany.
A hores d'ara l'home ja no l'impressiona res. Va al bany i troba una navalla molt esmolada feta d'òs de tortuga amb un mecanisme de baula giratori.
L'home pensa: "aquesta dona és INCREIBLE. Què més tindrà per sorprendre'm?
En tornar a la sala es troba a la dona vestida només amb fulles de parra posades en llocs estratègics i olorant a perfum de gardenias. Ella li demana que s'assegui al seu costat.
- "Digues-me", li diu ella molt suggestivament i pràcticament tirantse-li a sobre, "Hem estat nàufrags durant molts mesos. Segur que t'has sentit molt sol durant tot aquest temps. No hi ha alguna cosa que vulguis fer immediatament, ARA MATEIX, ALGUNA COSA que ENYORIS desesperadament? -
Ella el mira als ulls i parpelleja ...
Ell s'empassa saliva excitadament, li comencen a caure les llàgrimes per les seves galtes i li diu ...
No fotis ... QUE TENS GRAVAT EL BARÇA - MADRID !!!!!!!!!!!!!!
Una Història De Nàufrags.
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Una Història De Nàufrags.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Una Història De Nàufrags.
Osti aquests futboleros com son :b9 :b9 :b9 :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
Re: Una Història De Nàufrags.
A mi em fa això i... potser m'apunto a mirar el partit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sempre amb un somriure
Núria
Núria