Una Volteta Per Olonzac (fotos)
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: Una Volteta Per Olonzac (fotos)
[quote user="Pacs47" post="168969"]la anticronica
proximamente en sus ordenadores[/quote]
TATATAXAN!!!!
proximamente en sus ordenadores[/quote]
TATATAXAN!!!!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
Re: Una Volteta Per Olonzac
[quote user="James Bond" post="168940"][quote user="Hijpanitat" post="168939"][quote user="Kpeps" post="168835"]a mi el que m'agradaria saber, es que va fer el primer coperativista que va trigar 3/4 d'hora en anar i tornar a la Boulangerie,perque per las fotos aquest poblet no sembla Paris per caminar tanta estona sense parar :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
nota aclaridora: La Fleca no estava a més de 80 metres, potser 90[/quote]
I mes aclaridora encara, no hi va anar només un cooperativista sinó dos i de diferent sexe. :twisted:
Vssssss
007[/quote]
UUUUUIIIIII!! Quina incognita.... potser s'haurà de fer una enquesta :mrgreen: :mrgreen:
nota aclaridora: La Fleca no estava a més de 80 metres, potser 90[/quote]
I mes aclaridora encara, no hi va anar només un cooperativista sinó dos i de diferent sexe. :twisted:
Vssssss
007[/quote]
UUUUUIIIIII!! Quina incognita.... potser s'haurà de fer una enquesta :mrgreen: :mrgreen:
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
la anticronica
Bones!!!!!
com sempre em tocara ser el torracullons, el que diu la veritat, el que no amaga res, el que...., el que... o no?
El via crucis de setmana santa va començar tot lo be que poden començar les coses, que es preparan desde la casa mare de Hijpanitat s.c.i.
Dijous 21
La reunió o millor dit l'arreplegament va ser a Figueres el dijous, la primera parada va ser a ...., no ho ser però del que estic ben segur es que mes d'un començava a estar-hi fins als..........de xxxxxxx, però bueno això es una altra historia, continuem

es hora d’esmorzar -els tovallons de paper i amb las mans- per l'amor de deu quina falta de previsió

vinga cap a Olonzac que hi falta gent, la ruteta era agradable i es portava un ritme bo, fins a Villegly, per cert dels successos a aquet poble, mes val no parlar-ne, la veritat em sento avergonyit del que va passar, si algun dels cooperativistes, es veu amb cor que parli, però...........
la marxa fina, que portàvem ens va permetre gaudir de las rebaixes, cosa que a mes d'un i d'una, li va agradar

arribada a la casa, per fi Hijpanitat, s.c.i. Donava mostres del seu bon gust

es hora de omplir el rebost, com els hi agrada a les dones sentir-se necessitades
per descomptat productes d’importació

i clar desprès toca “fer cua” per pagar

l'hora del sopar, una altra vegada les dones i algun voluntari?, es van fer els amos de la cuina

mentras uns altres, ho pesaven d’allò mes be

això si sempre desprès de parar taula

poc abans i fen els honors a Hijpanitat, s.c.i. Va començar un intent o no? De buidatge sistemàtic

la veritat la preparació de la taula fa goig

tot i que algú i no vull di noms, perquè desprès tot se sap, va se convidat a menjar tot sol

es van em penedir desprès, menys mal

To be continued
Bones!!!!!
com sempre em tocara ser el torracullons, el que diu la veritat, el que no amaga res, el que...., el que... o no?
El via crucis de setmana santa va començar tot lo be que poden començar les coses, que es preparan desde la casa mare de Hijpanitat s.c.i.
Dijous 21
La reunió o millor dit l'arreplegament va ser a Figueres el dijous, la primera parada va ser a ...., no ho ser però del que estic ben segur es que mes d'un començava a estar-hi fins als..........de xxxxxxx, però bueno això es una altra historia, continuem

es hora d’esmorzar -els tovallons de paper i amb las mans- per l'amor de deu quina falta de previsió

vinga cap a Olonzac que hi falta gent, la ruteta era agradable i es portava un ritme bo, fins a Villegly, per cert dels successos a aquet poble, mes val no parlar-ne, la veritat em sento avergonyit del que va passar, si algun dels cooperativistes, es veu amb cor que parli, però...........
la marxa fina, que portàvem ens va permetre gaudir de las rebaixes, cosa que a mes d'un i d'una, li va agradar

arribada a la casa, per fi Hijpanitat, s.c.i. Donava mostres del seu bon gust

es hora de omplir el rebost, com els hi agrada a les dones sentir-se necessitades
per descomptat productes d’importació

i clar desprès toca “fer cua” per pagar

l'hora del sopar, una altra vegada les dones i algun voluntari?, es van fer els amos de la cuina

mentras uns altres, ho pesaven d’allò mes be

això si sempre desprès de parar taula

poc abans i fen els honors a Hijpanitat, s.c.i. Va començar un intent o no? De buidatge sistemàtic

la veritat la preparació de la taula fa goig

tot i que algú i no vull di noms, perquè desprès tot se sap, va se convidat a menjar tot sol

es van em penedir desprès, menys mal

To be continued
SOCI A.M.M. 16284
- Pacs47
- Presentats
divendres 22
que va pasar divendres?
La famosa escampada a la boulangerie, si senyors gaire be tres quarts d'hora per recórrer menys de cent metres, això crec que va ser perquè no coneixen la drecera
donaré pistes, eran dos, diferent sexe, diferent moto una era una Pan i l'altra era la meva, però no la portava jo
en privat i si ho demane-ho per favor, diré els noms
mentrestant alguns recordaven la seva infantesa i començaven a obrir boca o nas?

i el pa que no arribava
però tampoc vist el temps que feia no corria presa

per la tarda visita guiada per el poble, a mi em varen dir que era per veure la possibilitat d'obrir una nova sub-seu, però................

Sino em diuen res, això seguirà....
que va pasar divendres?
La famosa escampada a la boulangerie, si senyors gaire be tres quarts d'hora per recórrer menys de cent metres, això crec que va ser perquè no coneixen la drecera
donaré pistes, eran dos, diferent sexe, diferent moto una era una Pan i l'altra era la meva, però no la portava jo
en privat i si ho demane-ho per favor, diré els noms
mentrestant alguns recordaven la seva infantesa i començaven a obrir boca o nas?

i el pa que no arribava
però tampoc vist el temps que feia no corria presa

per la tarda visita guiada per el poble, a mi em varen dir que era per veure la possibilitat d'obrir una nova sub-seu, però................

Sino em diuen res, això seguirà....
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 14, 2011 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284
- Pacs47
- Presentats
disabte 23 Sant Jordi
Hijpanitat, s.c.i. I les seves ramificacions estan en tot

dia de celebracions, en el cual es va entregar per la seva custodia el nostre llibre d'actes amb la seva historia

pero que han pensat aquets dropols?
Vinga sortim, que avui fa bo, nem a visitar la seu de Sant Ponç de Tomiers per gaudir de les vistes i de pas arribar fins a Sant Chinian

de tornada barbacoa, uns traballan poc i uns altres menys
despres es queixan de que si la carn, esta poc o masa feta, es igual mentres i quedi material per el buidatge, lo altre, es opcional

una vegada pensada la ruta, ens dediquem al buidatge organitzat, fi per el que es va crear Hijpanitat s.c.i., m'ompla d'orgull, dir que cap dels cooperativistes, va donar mostras de cansançi.....

inclus el nostre somelier, va dir en un perfecte frances, - je suis tres content de le votre savoir fere-
i ens va animar en la nostra feina de -vendre aire-

com dada curiosa, vull afegir que la nostra fama ens precedeix i en tot moment varem ser investigats per la Surete Francaise i amb aquet cas per el seu millor home, el terrible inspector Gadget

i ara ve el diumenge.......
Hijpanitat, s.c.i. I les seves ramificacions estan en tot

dia de celebracions, en el cual es va entregar per la seva custodia el nostre llibre d'actes amb la seva historia

pero que han pensat aquets dropols?
Vinga sortim, que avui fa bo, nem a visitar la seu de Sant Ponç de Tomiers per gaudir de les vistes i de pas arribar fins a Sant Chinian

de tornada barbacoa, uns traballan poc i uns altres menys
despres es queixan de que si la carn, esta poc o masa feta, es igual mentres i quedi material per el buidatge, lo altre, es opcional

una vegada pensada la ruta, ens dediquem al buidatge organitzat, fi per el que es va crear Hijpanitat s.c.i., m'ompla d'orgull, dir que cap dels cooperativistes, va donar mostras de cansançi.....

inclus el nostre somelier, va dir en un perfecte frances, - je suis tres content de le votre savoir fere-
i ens va animar en la nostra feina de -vendre aire-

com dada curiosa, vull afegir que la nostra fama ens precedeix i en tot moment varem ser investigats per la Surete Francaise i amb aquet cas per el seu millor home, el terrible inspector Gadget

i ara ve el diumenge.......
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 18, 2011 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284
- Pacs47
- Presentats
diumenge 24
tambe varem enar en moto, encara que costi creure
aqui deixo un petit recull

0496
pobles, carreteras, paisatges i sobre una bona amistat

resumint, no es el lloc, ni la carretera, ni la moto, es un conjunt de totes que et fa gaudir d'uns dies amb una bona companyia
jo que.............em faig vell
espero que aquesta petita anti-cronica, hagi servit per pasar una bona estona i a mi, per no perdre uns bons amics
salut
p.d. En aquesta anticronica, no ha estat maltractat cap mototuriste ni cap animal
tambe varem enar en moto, encara que costi creure
aqui deixo un petit recull

0496

pobles, carreteras, paisatges i sobre una bona amistat

resumint, no es el lloc, ni la carretera, ni la moto, es un conjunt de totes que et fa gaudir d'uns dies amb una bona companyia
jo que.............em faig vell
espero que aquesta petita anti-cronica, hagi servit per pasar una bona estona i a mi, per no perdre uns bons amics
salut
p.d. En aquesta anticronica, no ha estat maltractat cap mototuriste ni cap animal
Pacs47 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 19, 2011 8:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
SOCI A.M.M. 16284
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
No havia vist l'anti-crònica.. :shock: :shock:
Veig que van sortint tots els draps bruts.....
Pacs69, això continuarà ?
Vsssss
007
Veig que van sortint tots els draps bruts.....
Pacs69, això continuarà ?
Vsssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 17, 2011 8:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Paquito, no me dejes a medias, carinyo.....que me da mucha rabia.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Lo millor el ñam ñam, quina enveja que feu!!!!
Compartir la carretera
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="169557"]Paquito, no me dejes a medias, carinyo.....que me da mucha rabia.[/quote]
Si, fa molta ràbia que et deixin a mitges..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Si, fa molta ràbia que et deixin a mitges..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Paco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Continua que ara havies trobat el punt, no paris, continua........
Continua que ara havies trobat el punt, no paris, continua........

- Pacs47
- Presentats
bones!!!!!!
vinga senyors, la anticronica, esta que .............................
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
solsament, falta diumenge
salut
vinga senyors, la anticronica, esta que .............................
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
solsament, falta diumenge
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Pacoooooooo...... ànims.... ja queda menys!! ;) ;)
Pacoooooooo...... ànims.... ja queda menys!! ;) ;)
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Paco, que l'anticronista oficial? :mrgreen:
ho fas molt be aixó, tambe ;)
ho fas molt be aixó, tambe ;)
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Pacs47
- Presentats
bones!!!!
ja esta
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
si us plau els aludits, que deixin d'enviarme privats, solsament he escrit el que vaig veure
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
salut
ja esta
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
si us plau els aludits, que deixin d'enviarme privats, solsament he escrit el que vaig veure
:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
salut
SOCI A.M.M. 16284