Proposta Del 16 Al 22 De Juny

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Proposta Del 16 Al 22 De Juny

Entrada Autor: 650X » dj. maig 12, 2011 10:53 pm

Doncs això, que del 15 al 24 tinc uns dies de festa i voldria marxar a donar un tomb, però no estic inspirat per decidir on, a veure si algú em dona idees o s'apunta.

Salut!
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 21, 2011 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Alguna Proposta Indecent Del 16 Al 22 De Juny?

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 13, 2011 5:43 pm

Amb nou dies.... ALPS ;)
Ex ...moltes coses

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. maig 13, 2011 8:35 pm

[quote user="Steelman" post="169033"]Amb nou dies.... ALPS ;)[/quote]

I Dolomitas !!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. maig 13, 2011 8:39 pm

[quote user="STELVIO 00" post="169066"][quote user="Steelman" post="169033"]Amb nou dies.... ALPS ;)[/quote]

I Dolomitas !!!!!!!!!![/quote]

...passant per Vercors...

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dv. maig 13, 2011 9:51 pm

[quote user="650X" post="168974"][quote user="MikelRT" post="168881"]Gràcies per fer-nos tornar a recordar aquets indrets tan ben parits (Toscana2010).
Aquest any repeteixo Italia, però mes aviat al cap d'amunt de la "bota":SudTirol

Salut[/quote]

Al sud-tirol hi vaig estar fa uns 4 anys i es espectacular, Bolzano, Merano i a un tir de pedra de les Dolomites i dels Llacs, tinc pendent tornar-hi aquest cop amb moto.

salut![/quote]

Ep!!! que consti que ho vares dir tu mateix :mrgreen:

Salut

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. maig 14, 2011 1:38 am

Jo aniria al Stelvio :mrgreen: :mrgreen: , pero.... treballo i estic arrestada :???: :???:

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » ds. maig 14, 2011 6:03 am

sbk alcañiz !!
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » ds. maig 14, 2011 10:27 am

En aquesta epoca de l'any, sense cap mena de dupte, pujaria fins a Mont Saint michel.

Passant per Pyla amb la duna mes gran d'Europa.

La Rochelle amb el seu vell port.

Atravessant la zona del Loira amb els seus castells.

Depenent de lo que t'agardin les pedres i de lo que t'entretinguis fins i tot podries arribar

a la zona de Normandia i tot el que implica amb el tema de la Segona Guerra Mundial.

Espero que et serveixi d'ajuda...
Danielot l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 14, 2011 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Rodar en moto es lo meu

Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Entrada Autor: Coes » ds. maig 14, 2011 11:01 am

menys mal que el titol es "indecent" una mica mes i vas a claurura :mrgreen:

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. maig 14, 2011 1:14 pm

Si el què vols és una proposta INDECENT, jo t'ofereixo que vinguis a treballar per mi (cobrant jo, és clar) que jo ja trobaré on anar amb la moto sense haver de pensar massa :twisted:
Si aquesta oferta no et sedueix, doncs no ho sé, agafa imprescindible i surt a fer kms sense destí fixe, cap a on et porti la carretera que segur que ho disfrutes. ;)
Llocs per anar n'hi ha tants...
...aix, qui pugués. :crys
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. maig 15, 2011 4:08 pm

No sé si ho coneixes, però l'illa de sardenya a finals de la primavera és un goig per els motards. Poca calor, carreteres impecables i paisatges maravellosos. Si et pot interessar, el barco Barcelona-Porto Torres surt al vespre i arriba a miga matí de l'endemà. Preu per moto 35€, preu per persona en butaca (no aconsellable) 40€.

Hi ha gent del forum que ho ha fet. Busca a l'apartat de cròniques que fa en Ramon.

Sort!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. maig 17, 2011 9:01 pm

Bé ja he encarrilat una mica la desició, em sembla que aniré als alps, la idea es fer tot l'arc alpí (França, Itàlia, Suissa, Austria i Eslovenia) per acabar arribant a Lubjiana, on fer mitja volta i tornar per Itàlia. El recorregut exacte encara no el tinc del tot decidit però intentaré fer (tots) els colls que pugui o les forces em deixin. L'estil de viatge tinc pensat que sigui amb tenda i camping, m'emprenya anar muntant i desmuntant la tenda cada dia i la que tinc no es que sigui l'últim crit o sigui que encara no es 100% segur això.

Gràcies a tots per les aportacions, encara que alguna (la veritat no m'ho havia plantejat) :eyes Alcañiz SBK?? munto la tenda a la pelouse 7 dies :mrgreen: n'hi ha que també em fan "tilin" com la de Sardegna, que tot hi haver-hi estat, també m'agradaria tornar-hi amb moto... la del Mont Saint Michel de quan hi vaig estar recordo que era un bany de gent i autocars, però ja fa molts anys, aquesta ruta de França em faria passar per París i la dona no m'ho perdonaria :enfadat ja que fà mesos que em dona la tabarra :roll:

No cal dir que si hi ha algú que vulgui venir... doncs ja direu quelcom, benvinguts sereu.

Salut!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. maig 17, 2011 10:07 pm

Que vagi bé pels Alps, ja ens ho explicaràs ;)

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 17, 2011 11:05 pm

[quote user="650X" post="169580"]

No cal dir que si hi ha algú que vulgui venir... doncs ja direu quelcom, benvinguts sereu.

Salut![/quote]

Home,com voler venir,jo crec que molts volem,pero els dias condicionant , i molt.
La capital de Slovenia crec que t´agradará força,té molta influencia italiana.
I els Alps,tan es el port que facis,tot es espectacular !!!!
Que tinguis bona ruta i ja faras fotos i cronica,oi? :mrgreen: :mrgreen: No facis com altres ;)
ImatgeImatgeImatge

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dt. maig 17, 2011 11:39 pm

[quote user="STELVIO 00" post="169629"][quote user="650X" post="169580"]

Salut![/quote]

Home,com voler venir,jo crec que molts volem,pero els dias condicionant , i molt.
La capital de Slovenia crec que t´agradará força,té molta influencia italiana.
I els Alps,tan es el port que facis,tot es espectacular !!!!
Que tinguis bona ruta i ja faras fotos i cronica,oi? :mrgreen: :mrgreen: No facis com altres ;)[/quote]

Gràcies, ja intentaré, ara que aniré sol, a veure si m'hi cap la reflex a algú forat i milloro la qualitat fotogràfica.

Que dolents que sou... :evil: aprofiteu qualsevol ocasió per apretar els que diuen que van estar a la toscana... (jo tampoc m'ho crec...) :mrgreen:

Salut!

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. maig 18, 2011 12:00 am

[quote user="650X" post="169580"]Bé ja he encarrilat una mica la desició, em sembla que aniré als alps, la idea es fer tot l'arc alpí (França, Itàlia, Suissa, Austria i Eslovenia) per acabar arribant a Lubjiana, on fer mitja volta i tornar per Itàlia. El recorregut exacte encara no el tinc del tot decidit però intentaré fer (tots) els colls que pugui o les forces em deixin. L'estil de viatge tinc pensat que sigui amb tenda i camping, m'emprenya anar muntant i desmuntant la tenda cada dia i la que tinc no es que sigui l'últim crit o sigui que encara no es 100% segur això.

Gràcies a tots per les aportacions, encara que alguna (la veritat no m'ho havia plantejat) :eyes Alcañiz SBK?? munto la tenda a la pelouse 7 dies :mrgreen: n'hi ha que també em fan "tilin" com la de Sardegna, que tot hi haver-hi estat, també m'agradaria tornar-hi amb moto... la del Mont Saint Michel de quan hi vaig estar recordo que era un bany de gent i autocars, però ja fa molts anys, aquesta ruta de França em faria passar per París i la dona no m'ho perdonaria :enfadat ja que fà mesos que em dona la tabarra :roll:

Salut![/quote]

Hola

Al Decathlon en venen unes que es munten soles, només cal tirar-les i es despleguen en 2 segons.

Per cert, del 16 al 22, són 7 dies. Tindràs temps de fer-ho tot, tot i tot?

Per experiència diria que hauras de fer una mitjana de 10h de moto diaris i això ha de cansar, no? Potser jo miraria d'arribar fins als Dolomites, màxim fins a Austria (grossglockner) i prou. Tenir temps per disfrutar d'una pizza i cervesseta amb vistes al Gruppo Sella tranquilament no s'ha de perdre.

Ja explicaras!

Salut

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » ds. maig 21, 2011 4:05 pm

[quote user="CMB" post="169636"][quote user="650X" post="169580"]Bé ja he encarrilat una mica la desició, em sembla que aniré als alps, la idea es fer tot l'arc alpí (França, Itàlia, Suissa, Austria i Eslovenia) per acabar arribant a Lubjiana, on fer mitja volta i tornar per Itàlia. El recorregut exacte encara no el tinc del tot decidit però intentaré fer (tots) els colls que pugui o les forces em deixin. L'estil de viatge tinc pensat que sigui amb tenda i camping, m'emprenya anar muntant i desmuntant la tenda cada dia i la que tinc no es que sigui l'últim crit o sigui que encara no es 100% segur això.

Salut![/quote]

Hola

Al Decathlon en venen unes que es munten soles, només cal tirar-les i es despleguen en 2 segons.

Per cert, del 16 al 22, són 7 dies. Tindràs temps de fer-ho tot, tot i tot?

Per experiència diria que hauras de fer una mitjana de 10h de moto diaris i això ha de cansar, no? Potser jo miraria d'arribar fins als Dolomites, màxim fins a Austria (grossglockner) i prou. Tenir temps per disfrutar d'una pizza i cervesseta amb vistes al Gruppo Sella tranquilament no s'ha de perdre.

Ja explicaras!

Salut[/quote]

Ei! aquestes que es munten soles son molt pràctiques, però plegades formen un disc de mes de 60 cm, no trobo lloc on posar una cosa així. Segurament faré una repassada de barilles a l'Iglú que tinc i a acabar de amortitzar-lo.

Temps de fer-ho tot... ja vorem, si no ho puc fer tot millor, així tinc excusa per tornar. De totes maneres potser sortiré el 15 al migdia per anar a dormir a Niça i després tinc el 23 i 24 de coll que també tinc festa.

Salut!

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”