El Resum del viatge... doncs que s'ha de repetir, em sembla que tornaré a Itàlia quan pugui, son una gent amable que es desviuen per els turistes (son concients que viuen d'això) i mai tens la sensació d'estar en un pais estranger. Jo em vaig sentir molt integrat.
La moto perfecte...2 setmanes despres d'estar fent la cabra per els pirineus canvies els pneumàtics poses les maletes i a viatjar. :D
Roma és... imposible de visitar amb menys de 15 dies a no ser que passis molt superficialment per totes les coses com vam fer. Tot i que personalment esperava trobar una ciutat més cosmopolita i sorprenentment es com un poble gran (aquesta es la meva impressió) a mi ja m'agrada així.

Les Ruïnes d'Ostia Antica son excepcionals per el seu estat de conservació Ostia era el port de Roma a la desembocadura del Tevere (Tiber)

Siena, ja a la Toscana es MAGNIFICA, es la ciutat medival perfecta, la plaça del Palio, el Duomo es Baptisteri son llocs de obligada visita

San Gimigniano es també una bon lloc per passar-hi una tarda, més no, per la gran quantitat de Turistes que hi ha, son famoses les seves torres, n'hi ha un munt. AH! i gossos que mengen gelats :eyes

Lucca es una ciutat enmurallada que conserva molt d'encant, el seu centre quasibé tot peatonal es perfecte per pasar una bona estona estirant les cames, prenent un gelat i fent forat per anar a tastar la seva cuina.

Perdoneu per les explicacions tan minses, però no era la meva intenció fer una crònica, tan sols fer quatre pinzellades.
Salut!