Fer-se Catalunya En 10 Dies.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Amotu
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dg. maig 15, 2011 12:05 am
Ubicació: Cornellà de Llobregat

Fer-se Catalunya En 10 Dies.

Entrada Autor: Amotu » dl. maig 16, 2011 10:11 pm

Hola companys,

Vull anar planejant 'el viatge dels viatges', una ruta completa per tot Catalunya (i potser de passada Andorra). No estic segur si podrà ser aquest estiu o el vinent, però com tots els viatges, s'ha de preparar amb molt de temps d'antelació.

No vull deixar escapar la oportunitat de fer les carreteres més maques, i de pas, visitar poblets que valguin la pena i fer-hi nit per recuperar forces.

La única cosa que tinc clara per ara és el punt de sortida :lol: Cornellà (Barcelona), i no sé cap a on tirar primer, si cap a Collioure o cap a La Vall D'Aran. Bé, us poso un exemple de ruta i a veure si entre tots la podem anar millorant, ok?

- Barcelona
- Olot, Zona volcànica de La Garrotxa
- Besalú
- Banyoles
- Figueres
- Cadaquès
- Cap de Creus
- El Port de la Selva
- Sant Pere de Rodes
- Llançà
- Portbou
- Collioure
- Camprodón
- Setcases
- Ripoll
- Ribes de Freses
- Collada de Toses
- La Molina
- Puigcerdà
- Andorra La Vella
- Llavorsí, Esterri D'Aneu, Arties, Vielha, etc...
- Bossost

El mapa
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=
210227859072948991735.0004a369f5ae502d8d58f

Ja sé que em deixo moltissims llocs. Però com que serà al mes d'agost si tot va bé, encara tenim gairebé 3 mesos per preprar-ho tot: carreteres, llocs on menjar, on dormir, coses per veure, etc.

Imatge
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Fer-se Catalunya En 10 Dies.

Entrada Autor: Steelman » dl. maig 16, 2011 10:13 pm

Catalunya 0 els pirineus en 10 dies?
Pq no hi ha res de la provincia de Tarragona i molt poca cosa de les terres de lleida :(
Ex ...moltes coses

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dl. maig 16, 2011 10:16 pm

[quote user="Steelman" post="169441"]Catalunya 0 els pirineus en 10 dies?
Pq no hi ha res de la provincia de Tarragona i molt poca cosa de les terres de lleida :([/quote]

Bona pregunta, no he pensat en comentar-ho. Diguem que espero suggeriments.

Gràcies.
Sóc navegant solitari, sóc mariner sense port, mai no he tingut calendari, el meu rellotge sóc jo que no tinc segons...

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. maig 16, 2011 10:39 pm

Pel pla de Lleida tenim unes carreteres que valen molt la pena.

Sense oblidar la "frontera" entre les terres de Lleida amb les terres de Tarragona.

El Segrià, les Garrigues, el Priorat, la Ribera d' Ebre, la Terra Alta, etc,etc,etc.....

Curves per aburrir, paisatges dels que gaudir, gastronomia per "patir", tantes coses...

Allarga la teva ruta, val molt la pena...
Rodar en moto es lo meu

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dl. maig 16, 2011 10:44 pm

Si si, el problema és la meva desconeixença d'aquests indrets, per això deia que ja l'anirem moldejant entre tots, si us sembla. :smile:

Tornant de Vielha vaig fer-ho baixant per Pont de Suert i em va agradar molt el trajecte.

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dt. maig 17, 2011 10:07 pm

la ruta que has proposat es pot fer xino xano en 3 dies, una altra cosa es que paris als llocs mes turistics per fer , doncs aixo, turisme.

dius que no coneixes les zones? doncs si tens temps, perque no et perds?? si si literalment et perdes i llestos

jo ho vaig fer l'altre dia i no se com em vaig trobar dinant a Prats del LLuçanes
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dt. maig 17, 2011 10:12 pm

Lo de perdra'm ho he fet en vàries ocasions i gairebé sempre satisfactori. De fet vaig descubrir Rocacorba gràcies a pensar 'hostia tu, a veure a on porta aquesta carretera'.

Per la Vall d'Aran també ho vaig fer seguint una carretera que es va fer molt estreta, perfilant un precipici molt guapo, i quin cagueli, el que va costar fer mitja volta :D

El tema és que necessito saber on faré nit cada dia per trobar els llocs més econòmics, no em puc permetre econòmicament anar a l'aventura per això més que res.

Gràcies per la idea.

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 17, 2011 10:15 pm

Amb la moto sempre es facil trobar una rapida escaptoria..
Aixi que si tu tens prefixats uns destins...sempre despres pots tornar a "trobar-te" i arribar rapid on tenies previst
Ex ...moltes coses

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dt. maig 17, 2011 10:16 pm

Doncs si... a més, portant el GPS, en un moment de pèrdua, me les piro vampiru. Però sempre sap greu anar gastant benzina mal aprofitada, ja m'enteneu, quan la podria estar consumint en bones carreteres no voldria trobar-me donant tumbus perque si...

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 17, 2011 10:19 pm

NO gastes benzina per que si..
Quant viatges les bones carreteres no son nomes aquelles que et permeten portar un ritme viu i que tenen un paissatge collonut (que també)
Una bona carretera pot ser aquella que et porta a descobrir aquell poblet, aquell pont medieval, aquella ermita , aquell estany,....que no hauries descobert ;)

En fi...sortir a perdre's es una pasada ;)
Ex ...moltes coses

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dt. maig 17, 2011 10:21 pm

Estic completament d'acord, ho deixo clar ;)

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. maig 18, 2011 3:23 pm

Estic d´acord amb que val la pena prerdre´s una mica i coneixer pobles,gent,etc.Home
has de tindre una mica tot planejat però no cal gaire.La veritat és que la zona de les
Garrigues,Conca de Barberà,Noguera,etc..val molt la pena.Tambè podries mirar les dates
per si pots combinar-ho amb alguna festeta típica d´algun lloc on passis.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dc. maig 18, 2011 5:46 pm

[quote user="Oscar" post="169682"].Tambè podries mirar les dates
per si pots combinar-ho amb alguna festeta típica d´algun lloc on passis.[/quote]

Siii!! Aquestes festes són una passada. Aquest estiu va donar la casualitat de coincidir en alguns pobles per on vaig passar de pura xiripa. M'agrada veure l'ambient de les seves gents.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dc. maig 18, 2011 5:52 pm

[quote user="Amotu" post="169690"][quote user="Oscar" post="169682"].Tambè podries mirar les dates
per si pots combinar-ho amb alguna festeta típica d´algun lloc on passis.[/quote]

Siii!! Aquestes festes són una passada. Aquest estiu va donar la casualitat de coincidir en alguns pobles per on vaig passar de pura xiripa. M'agrada veure l'ambient de les seves gents.[/quote]

Si vols fer coincidir la teva sortida amb alguna festa mira aquesta web http://www.firesifestes.com/

Et serà de ajuda
per organitzar la ruta.
Rodar en moto es lo meu

Amotu
Presentats

Entrada Autor: Amotu » dc. maig 18, 2011 5:59 pm

Ja la tenia a bookmarks, moltes gràcies, però.

Alex
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dj. maig 19, 2011 5:31 pm

doncs jo vaig fer una vegada : nit a comarruga i em vaig perdre per alli, despres nit a banyoles i em vaig perdre per alli, nit a andorra i em vaig perdre, despres tot i que ho conec, nit a viella i cap a casa( lleida )

algun cop de cap de setmana per terres gironines o fer lo del altre dia.

abans de tindre el crio feia el mateix pero per espanya, anava a les capitals 2 o 3 dies i em perdia per alli

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dj. maig 19, 2011 6:32 pm

[quote user="Alex" post="169765"]doncs jo vaig fer una vegada : nit a comarruga i em vaig perdre per alli, despres nit a banyoles i em vaig perdre per alli, nit a andorra i em vaig perdre, despres tot i que ho conec, nit a viella i cap a casa( lleida )

algun cop de cap de setmana per terres gironines o fer lo del altre dia.

abans de tindre el crio feia el mateix pero per espanya, anava a les capitals 2 o 3 dies i em perdia per alli[/quote]

D´acord,però si et perds a les capitals,deixaras de coneixer poblets i gents.La veritat és que prefereixo veure
llocs mes petites i gastar menys temps,visiteta,jalar i som-hi.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Alex
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. maig 20, 2011 9:12 pm

no,no, no m'he explicat, com que estava dos o tres dies per alli em perdia per uns 80,100km pels voltants, per exemple quan emvaig quedar a banyoles vaig passar er olot besalu figueres, etc....

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”