com diumenge, no podia enar-hi a la sortida mensual, varem sortir disabte, desti Panillo (Osca), que esparabam trobar a aquet poble perdut, em mig del no res?

Pues a part de fer una rutilla que no habia fet mai, al menys sencera, pues un monestir budista el famos Dag Shang Kagyu, que traduit vol dir.............. , mes o menys. En serio, em feia gracia i molt sutilment en varen dir, - o vamos, o vamos-, i em vaig decantar per la segona opcio, vamos.
Sortida de Manresa i una estoneta de eix fins a Calaf, despres carretera per dormir una mica, a Ponts carajillet, que aixo ho posaba el conveni i per fi, comença la carretera entretinguda i vigile-ho, com veure-ho mes andevant fa ser “edificant”, no sols per la carretera, els paisatjes i la falta de circulacio, exceptuan un cicliste que enaba a “tumba abierta” i mai millor dit

i la veritable imatge del viatje, es d'aquellas vegades que dius
CAMPEON!!!!
mes que res, perque en deu minuts tres vegades i sense cigarreta per el mig

continuem ruta cap Pont de Montanyana una carretera, sense trafic i amb l'asfalt perfecte, pero com m'agrada molt la musica, d'alt del Coll de Montllobar aprofito per toca la flauta travesera

arrivem a la provincia d'Osca i enfilem cap a Benabarre, on els records m'atrapan -Cristinatgn, Pascual, Panotxa-Montse i Xavi-Mei-, quin dinar i quin cap de setmana, pero bueno aquesta vegada no enabam a Liguerre, vista del castell i fora

arribada al panta de Barasona, al costat de Graus

aclaracio el panta, esta d'arrera dels arbres, pero puc garantir-vos que estaba ben ple
comença be la pujada a Panillo

despres de uns pocs kms, començem a veure el temple i els edificis anexes

Uploaded with ImageShack.us
sincerament, no estic identificat ambs ells ni amb els altres, pero es te que reconeixer, que la pau que hi habia, era per posar-se malalt

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/845/p1040845k.jpg/]

i una de ben curiosa, aquesta dedicada a Marge Simpson

m'oblidaba, Panillo, tambe existeix!!!

de baixada paradeta per fer un tomb per Graus, ens va agrada molt
els seus carrers i sobre tot la decoracio de les cases de la plaça major

m'oblidaba el Santuario de la Peña

i cap a casa que es tard, hora solar + 2

ja ho se, es un totxo, pero em feia gracia, compartir-ho
salut