PORRA MOTO GP 2011
Moderador: Airald
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Re: PORRA MOTO GP 2011
[quote user="Fjodor" post="169521"]Toda la situación me parece un error: error grave de Simoncelli, que ayuda a los que están denunciando sus maneras a hundirlo más en el fango de la duda. Pero sinceramente, también he visto un pequeño error de Dani al tratar de mantener la posición sabiendo que Simoncelli iba a actuar como si no estuviese. Y me parece mayor error fomentar el fanatismo de la afición con semanas de preparación psicológica en contra del coco. Creo que no se está respetando al aficionado pero eso es otro tema.
ERROR? CAP, DE NINGÚ. LES CURSES TENEN AIXÒ.
MANERES DE SIMONCELLI? AU VA! QUE ES DEDIQUIN A MIRAR FUTBOL SALA...
ESCOLTEU AMICS: CAP DELS DOS PILOTS ENTRAVA A CORBA DE MANERA BONA... TOTS DOS ANAVEN "PASSADETS"... EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT!!!
FANATISME? LA CULPA ES DELS MITJANS I ELS DINERS, NOMÉS ELS IMPORTA L'AUDIÈNCIA, I EN RIVERAS ÉS EL PRIMER FANÀTIC, ESTA OBSESSIONAT AMB ELS CORREDORS "ESPANYOLS"... AMB "TRIPLETES" ESTÚPIDS I AMB ESTADÍSTIQUES QUE NO IMPORTEN NI A JOHN WAYNE...
RESPECTAR L'AFECCIONAT? LA MAJORIA DEL TELEADDICTE "AFECCIONAT" A MOTOGP JA ÉS NOUVINGUT I IGNORANT (No despectivament com a persona, em refereixo al món de les motos i la competició!!) COM EL FUTBOL, JA.
Dixit.[/quote]
Jo el link le deixat pq poder en Dani es pert la cursa de montmelo, no per res més :mrgreen:
ERROR? CAP, DE NINGÚ. LES CURSES TENEN AIXÒ.
MANERES DE SIMONCELLI? AU VA! QUE ES DEDIQUIN A MIRAR FUTBOL SALA...
ESCOLTEU AMICS: CAP DELS DOS PILOTS ENTRAVA A CORBA DE MANERA BONA... TOTS DOS ANAVEN "PASSADETS"... EN DANI HA TINGUT MOLT MALA SORT!!!
FANATISME? LA CULPA ES DELS MITJANS I ELS DINERS, NOMÉS ELS IMPORTA L'AUDIÈNCIA, I EN RIVERAS ÉS EL PRIMER FANÀTIC, ESTA OBSESSIONAT AMB ELS CORREDORS "ESPANYOLS"... AMB "TRIPLETES" ESTÚPIDS I AMB ESTADÍSTIQUES QUE NO IMPORTEN NI A JOHN WAYNE...
RESPECTAR L'AFECCIONAT? LA MAJORIA DEL TELEADDICTE "AFECCIONAT" A MOTOGP JA ÉS NOUVINGUT I IGNORANT (No despectivament com a persona, em refereixo al món de les motos i la competició!!) COM EL FUTBOL, JA.
Dixit.[/quote]
Jo el link le deixat pq poder en Dani es pert la cursa de montmelo, no per res més :mrgreen:
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Si, ja m'ho imagino!
Seria una llàstima.
Tots sabem que en Dani estarà davant unaltra vegada...
Ànims Dani!
Seria una llàstima.
Tots sabem que en Dani estarà davant unaltra vegada...
Ànims Dani!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Vaig a veure les curses, que encara no les he vist, i aviam què va passar amb en Dani i Simoncelli. :shock:

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="169781"]Vaig a veure les curses, que encara no les he vist, i aviam què va passar amb en Dani i Simoncelli. :shock:[/quote]
Què, ja t'has ficat al dia mestre ??? :mrgreen:
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Jesus GS" post="169783"][quote user="Randy-650" post="169781"]Vaig a veure les curses, que encara no les hi vist, i aviam què va passar amb en Dani i Sinoncelli. :shock:[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
Quin és el teu veredicte ??? ;)
V'sss
GeSus[/quote]
Quin és el teu veredicte ??? ;)
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Jesus GS" post="169866"][quote user="Jesus GS" post="169783"][quote user="Randy-650" post="169781"]Vaig a veure les curses, que encara no les hi vist, i aviam què va passar amb en Dani i Sinoncelli. :shock:[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
Quin és el teu veredicte ??? ;)[/quote]
el seu veredicte ?????? que si arriva a ser-hi ell passa pel mitg de tots dos :mrgreen: :mrgreen:
V'sss
GeSus[/quote]
el seu veredicte ?????? que si arriva a ser-hi ell passa pel mitg de tots dos :mrgreen: :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Jesus GS" post="169866"][quote user="Jesus GS" post="169783"][quote user="Randy-650" post="169781"]Vaig a veure les curses, que encara no les hi vist, i aviam què va passar amb en Dani i Sinoncelli. :shock:[/quote]
V'sss
GeSus[/quote]
Que el que va errar va ser en Dani. En Simoncelli anava bé. :|
V'sss
GeSus[/quote]
Que el que va errar va ser en Dani. En Simoncelli anava bé. :|

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="169884"]
el seu veredicte ?????? que si arriva a ser-hi ell passa pel mitg de tots dos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No et pensis. :lol: En asfalt jo els deixava passar els dos. Ja sóc gran per córrer. :oops:
el seu veredicte ?????? que si arriva a ser-hi ell passa pel mitg de tots dos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
No et pensis. :lol: En asfalt jo els deixava passar els dos. Ja sóc gran per córrer. :oops:

- Randy-650
- Presentats
Biennn!!! M'ho va confirmar la seva germaneta ahir!!! :ban
_________________________________________________________________________________________________________________________
Carmelo Morales correrá el Mundial de Moto2
A sus 32 años, el piloto del equipo Gigaset LaGlisse ve cumplido su sueño de participar en el Mundial de Moto2. Por mediación del patrón del equipo LaGlisse, Jaime Fdez- Avilés, Morales ha llegado a un acuerdo con el equipo G22 de los hermanos Nieto para participar lo que queda de temporada en el Mundial de Moto2.
Lo bueno se hace esperar, pero al final siempre llega. El esfuerzo, sacrificio y tesón que ha puesto Carmelo Morales en su dilatada carrera deportiva, plagada de éxitos con el equipo Gigaset LaGlisse, se ha visto recompensado con su fichaje para correr lo que queda de Mundial (14 carreras) de Moto2 integrado en el equipo capitaneado por los hermanos Nieto, el Team Desguaces La Torre G22.
El actual líder de la clasificación provisional del Campeonato de España de Velocidad en la categoría de Moto2 (compartiendo liderato con su compañero de equipo Jordi Torres) vivirá la más intensa temporada desde que llegase a los circuitos a mediados de los años 90. Desde sus inicios con el equipo LaGlisse, Carmelo ha ido consiguiendo vencer en cada una de las categorías en las que ha competido: Copa Cagiva, Copa Aprilia, Fórmula Extreme (título en 2008 y 2009), Moto2 (2010). Por tanto es un sueño cumplido y un doble éxito: para el piloto y para el equipo que le ha visto crecer deportivamente.
Sus victorias llegan incluso al certamen Europeo, donde ha logrado ya hacerse con tres entorchados, dos en Superstock (2008 y 2009) y una en Supersport (2010).
El colofón a su palmarés está aún por llegar y el objetivo no es otro que lograr el título en el Mundial de Moto2. Desde que en la pasada temporada participara en tres carreras del Mundial de Moto2 como piloto wild card, el catalán ha perseguido con tenacidad una plaza en el Mundial. La oportunidad le ha llegado de manos de los hermanos Nieto, Pablo y Gelete, quienes después de probarlo el pasado miércoles en el circuito de Alcañiz han dado su confianza a Morales.
La primera prueba de fuego para Morales a lomos de la Moriwaki será el próximo 5 de junio en la carrera de casa, el Gran Premio de Catalunya. El piloto se siente entusiasmado con el nuevo reto que se le presenta y aunque sin entrenamiento y con una moto y neumáticos totalmente desconocidos para él (recordemos que en el CEV corre con una Suter calzada con neumáticos Michelin) sus opciones pasan por estar entre los 15 primeros.
Morales simultaneará sus participaciones en el Mundial, con la lucha por la reedición del título de Moto2 en el nacional de velocidad, integrado, como no, dentro de la escudería LaGlisse.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Carmelo Morales correrá el Mundial de Moto2
A sus 32 años, el piloto del equipo Gigaset LaGlisse ve cumplido su sueño de participar en el Mundial de Moto2. Por mediación del patrón del equipo LaGlisse, Jaime Fdez- Avilés, Morales ha llegado a un acuerdo con el equipo G22 de los hermanos Nieto para participar lo que queda de temporada en el Mundial de Moto2.
Lo bueno se hace esperar, pero al final siempre llega. El esfuerzo, sacrificio y tesón que ha puesto Carmelo Morales en su dilatada carrera deportiva, plagada de éxitos con el equipo Gigaset LaGlisse, se ha visto recompensado con su fichaje para correr lo que queda de Mundial (14 carreras) de Moto2 integrado en el equipo capitaneado por los hermanos Nieto, el Team Desguaces La Torre G22.
El actual líder de la clasificación provisional del Campeonato de España de Velocidad en la categoría de Moto2 (compartiendo liderato con su compañero de equipo Jordi Torres) vivirá la más intensa temporada desde que llegase a los circuitos a mediados de los años 90. Desde sus inicios con el equipo LaGlisse, Carmelo ha ido consiguiendo vencer en cada una de las categorías en las que ha competido: Copa Cagiva, Copa Aprilia, Fórmula Extreme (título en 2008 y 2009), Moto2 (2010). Por tanto es un sueño cumplido y un doble éxito: para el piloto y para el equipo que le ha visto crecer deportivamente.
Sus victorias llegan incluso al certamen Europeo, donde ha logrado ya hacerse con tres entorchados, dos en Superstock (2008 y 2009) y una en Supersport (2010).
El colofón a su palmarés está aún por llegar y el objetivo no es otro que lograr el título en el Mundial de Moto2. Desde que en la pasada temporada participara en tres carreras del Mundial de Moto2 como piloto wild card, el catalán ha perseguido con tenacidad una plaza en el Mundial. La oportunidad le ha llegado de manos de los hermanos Nieto, Pablo y Gelete, quienes después de probarlo el pasado miércoles en el circuito de Alcañiz han dado su confianza a Morales.
La primera prueba de fuego para Morales a lomos de la Moriwaki será el próximo 5 de junio en la carrera de casa, el Gran Premio de Catalunya. El piloto se siente entusiasmado con el nuevo reto que se le presenta y aunque sin entrenamiento y con una moto y neumáticos totalmente desconocidos para él (recordemos que en el CEV corre con una Suter calzada con neumáticos Michelin) sus opciones pasan por estar entre los 15 primeros.
Morales simultaneará sus participaciones en el Mundial, con la lucha por la reedición del título de Moto2 en el nacional de velocidad, integrado, como no, dentro de la escudería LaGlisse.

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Boníssima notícia, és un pilot mooolt combatiu i això fa espectacle.
-
- Presentats
Molt be, Carmelo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A demostrar la classe en pista...
A demostrar la classe en pista...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quin mal rotllo,en Pedrosa es definitiu que no sera a Montmelo,que es millori aviat i a per la propera,l'Elias tindra un xassis d'aquest any i segur que estara mes endavant,a veure quin toc li donen a Simoncheli .
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Jo,ja l'he donat el toque,tots el anys anava a Montmeló,Aquests any auran de vendre les entrades amb un altre a mi NO.Que es millori(i ben depresa i bé)en Dani.
Devant(per a mi) de la INJUSTICIA COMESA AMB EL SIMONCELLI,amb NEGO AMB RODÓ A PAGAR UN CENTIM per anar a veura.............(ara pasa tu,ara paso jo).¡EP!,saluda cuant m'adelantis.
No he fet mai de pisar un resutat a la porra,pero si el poses.Posaria:
1 =SIMONCELLI
2 =ROSSI
3 STONER
Pero no es aquest el cas
Salut Vini :D
Devant(per a mi) de la INJUSTICIA COMESA AMB EL SIMONCELLI,amb NEGO AMB RODÓ A PAGAR UN CENTIM per anar a veura.............(ara pasa tu,ara paso jo).¡EP!,saluda cuant m'adelantis.
No he fet mai de pisar un resutat a la porra,pero si el poses.Posaria:
1 =SIMONCELLI
2 =ROSSI
3 STONER
Pero no es aquest el cas
Salut Vini :D
.
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Declaracions recents d'en Simoncelli abans del GP de Catalunya:
"J'ai eu deux semaines pour réfléchir à cette course du Mans. Je suis toujours déçu de ce qui est arrivé à Dani. Après mûre réflexion, j'ai compris où j'ai fait une faute et, à l'avenir, je serai plus prudent dans ce genre de situation." Alleluia !
Que, per qui no practiqui el francés, més o menys diuen: "He tingut dues setmanes per reflexionar sobre aquesta cursa de Le Mans. Estic trist pel que li ha passat a en Dani. Després d'una madura reflexió, he comprés on he fet una falta i, en el futur, seré més prudent en aquest tipus de situacións."
"J'ai eu deux semaines pour réfléchir à cette course du Mans. Je suis toujours déçu de ce qui est arrivé à Dani. Après mûre réflexion, j'ai compris où j'ai fait une faute et, à l'avenir, je serai plus prudent dans ce genre de situation." Alleluia !
Que, per qui no practiqui el francés, més o menys diuen: "He tingut dues setmanes per reflexionar sobre aquesta cursa de Le Mans. Estic trist pel que li ha passat a en Dani. Després d'una madura reflexió, he comprés on he fet una falta i, en el futur, seré més prudent en aquest tipus de situacións."
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
-
- Presentats
Es veu que li han tocat la cresta a aquest... una declaracio de cara a la galeria???
"Los fans españoles estan molestos y te cogen mania... di algo públicamente para que no te criminalizen y seas el patito feo en Montmeló... todo el mundo te odiará allí... rectifica y sé buen chaval... por el bien del circo de MotoGp... o te vas a correr el campeonato AMA o a las Superbaics, que son de segunda... cementerio de olvidados y casi-retirados"
Conyes apart... llàstima que en Dani no corri a casa (a casa, sí... a casa de veritat, ja m'enteneu, oi?)...
Va tenir molt mala sort.
Com que a MotoGp ja sabem el que hi ha... espero gaudir de 125 i Moto2 al màxim... que es on hi ha l'esperit de veritat...
Salut i gas
"Los fans españoles estan molestos y te cogen mania... di algo públicamente para que no te criminalizen y seas el patito feo en Montmeló... todo el mundo te odiará allí... rectifica y sé buen chaval... por el bien del circo de MotoGp... o te vas a correr el campeonato AMA o a las Superbaics, que son de segunda... cementerio de olvidados y casi-retirados"
Conyes apart... llàstima que en Dani no corri a casa (a casa, sí... a casa de veritat, ja m'enteneu, oi?)...
Va tenir molt mala sort.
Com que a MotoGp ja sabem el que hi ha... espero gaudir de 125 i Moto2 al màxim... que es on hi ha l'esperit de veritat...
Salut i gas
- Vini
- Presentats
Que de fer el pobre Simoncelli.ja l-hi han dit los "ESPAÑOLITOS son intocables,cuando los veas venir te apartas y les dejas toda la pista para que se puedan lucir y encima no estaria de mas que los saludases",i una mer*a.
Per mi que s-ho facin amb una canya verda.
Masa "ESPAÑOLITO XULETILLA".Aixo acabará com la "PANOLI DE LA F-1".
Salutacions i segueixo tenin tot el respecte cap a las diferens opinions al respecte.Per mi Montmeló ja esta pasat,ja no compte .
Me las mirare desde l'hotel de Lloret(son els cales que volia gastarme per les entrades a Monmeló).
Bona porra.
Vini
Per mi que s-ho facin amb una canya verda.
Masa "ESPAÑOLITO XULETILLA".Aixo acabará com la "PANOLI DE LA F-1".
Salutacions i segueixo tenin tot el respecte cap a las diferens opinions al respecte.Per mi Montmeló ja esta pasat,ja no compte .
Me las mirare desde l'hotel de Lloret(son els cales que volia gastarme per les entrades a Monmeló).
Bona porra.
Vini
.
-
- Presentats
Home, Vini, no t'ho prenguis així tampoc... :lol: :lol: :lol: :lol:
Tant com "no compta"... també correran els altres.. i en 58...
Son coses de les curses... pero si es certa l'altra part del teu missatge. Lo del xuletilla...
Bé, suposo que el tema de l'hotel de Lloret també... :D
Son coses de les curses... pero si es certa l'altra part del teu missatge. Lo del xuletilla...
Bé, suposo que el tema de l'hotel de Lloret també... :D
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Creo que el Dani ya se puede despedir del mundial (por desgracia o no ) ya que creo que no puntuando en Montmelo y dudo que para Silverstone este al 100x100
1-Stoner
2-Lorenzo
3-Simoncelli
1-Stoner
2-Lorenzo
3-Simoncelli
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
El mal ja está fet, el Dani sense poder poder optar al titul, per culpa d'un impresentable.... en fí , es podria fer una porra alternativa... a qui tira per terra en simoncelli ??????
- Vini
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="170828"]Home, Vini, no t'ho prenguis així tampoc... :lol: :lol: :lol: :lol:
Bé, suposo que el tema de l'hotel de Lloret també... :D[/quote]
No,perdona l-ho meu (hotel) No es ser "xuletilla",per la meva part,mes aviat tot l-ho contrari.¿Com ho podriem dir?.Un "KABREADILLO HASTA LA CORONILLA".Els "cales"m'els gasto igual(no entradas =Si Hotel).Si bull anar al teatre vaig al teatre,si vaig a veure una cursa,vaig a veure una cursa(i me agrada que sigui "a cuchillo" i no descafeinada).En sap greu per 125 C.C. i Moto 2.
Ara jo en aquest tema ja no tinc res mes a dir(diguin el que diguin)defenso al "GUARRO" de torn.¿Quin sera el proxim?.Segur que el que es "toqui" amb un altre "ESPAÑOLITO".
Totes les opinions son BONES per mi(la meva la primera).
Salutacions a totom(tan pro com contra Simoncelli).
Vini :D
PD:Tema tancat(ni per alusions,contesto ja).
Bé, suposo que el tema de l'hotel de Lloret també... :D[/quote]
No,perdona l-ho meu (hotel) No es ser "xuletilla",per la meva part,mes aviat tot l-ho contrari.¿Com ho podriem dir?.Un "KABREADILLO HASTA LA CORONILLA".Els "cales"m'els gasto igual(no entradas =Si Hotel).Si bull anar al teatre vaig al teatre,si vaig a veure una cursa,vaig a veure una cursa(i me agrada que sigui "a cuchillo" i no descafeinada).En sap greu per 125 C.C. i Moto 2.
Ara jo en aquest tema ja no tinc res mes a dir(diguin el que diguin)defenso al "GUARRO" de torn.¿Quin sera el proxim?.Segur que el que es "toqui" amb un altre "ESPAÑOLITO".
Totes les opinions son BONES per mi(la meva la primera).
Salutacions a totom(tan pro com contra Simoncelli).
Vini :D
PD:Tema tancat(ni per alusions,contesto ja).
.