Val La Pena Anar-hi
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Val La Pena Anar-hi
He passat bastants dies de baixa per una tendinitis .
Un amic em va recomanar aquest centre a Quart (Girona):
http://www.clinicarihuma.com/gestor/wordpress/
Jo havia sentit a parlar d´ell, però no hi havia anat mai.
Degut a la tendinitis hi vaig anar i en Ricard em va sorprendre agradablement per la seva professionalitat i rapides en el meu tractament.
No vull entrar en detalls ni amb polémiques sobre metges, només dir que a mi m´ha funcionat i per això penjo l'enllaç de la seva web.
Un amic em va recomanar aquest centre a Quart (Girona):
http://www.clinicarihuma.com/gestor/wordpress/
Jo havia sentit a parlar d´ell, però no hi havia anat mai.
Degut a la tendinitis hi vaig anar i en Ricard em va sorprendre agradablement per la seva professionalitat i rapides en el meu tractament.
No vull entrar en detalls ni amb polémiques sobre metges, només dir que a mi m´ha funcionat i per això penjo l'enllaç de la seva web.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 01, 2011 9:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
Re: Val La Pena Anar-hi
...en Ricard va ser el fisio del equip de F-1 Williams a la época en que Marc Gener els hi feia de pilot provador i Ralf Schumacher de pilot. També va ser el fisio particular de Lance Armstrong quan aquest va viure a Girona. També va eser el meu quan em vaig operar de lligaments creuats al 99 i normalment coincidia en la recuperació fent bicicleta amb en Sete Gibernau i Miky Arpa.
...ja el coneixia abans de que montes Rihuma amb la Gloria, la seva ex-dona, i era un autentic bala perduda... :lol: :lol: :lol:
...et posará a tó, Eva !
...ja el coneixia abans de que montes Rihuma amb la Gloria, la seva ex-dona, i era un autentic bala perduda... :lol: :lol: :lol:
...et posará a tó, Eva !

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
M'en al.legro molt Eva que t'hagis recuperat d'aquesta fastidiosa tendinitis... ;) :kiss

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Me n'alegro de la notícia :D ... i prenc nota que mai se sap !!! :tremolant
V'sss ;)
GeSus
V'sss ;)
GeSus
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
-
- Presentats
- Entrades: 28
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 2:11 pm
- Ubicació: Sant Miquel de Gonteres-Viladecavalls
hola
gracias por la informacion Mareta, nunca se sabe cuando te puede hacer falta
yo por culpa de mi trabajo hace un par de años tambien padeci la fastidiosa tendinitis y te quedas hecho polvo
gracias otra vez
empiezo a darme cuenta de lo bueno que este foro, igual te enseñan a planchar un huevo como a freir una corbata
:D :D :D :D :D :D :D
adew
gracias por la informacion Mareta, nunca se sabe cuando te puede hacer falta
yo por culpa de mi trabajo hace un par de años tambien padeci la fastidiosa tendinitis y te quedas hecho polvo
gracias otra vez
empiezo a darme cuenta de lo bueno que este foro, igual te enseñan a planchar un huevo como a freir una corbata
:D :D :D :D :D :D :D
adew
Cvazquez l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 02, 2011 2:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Gràcies per l'informació. Precisament fa tres díes vaig tenir una experiencia "desafortunada" a l'hospital de Sant Celoni, una més de traumatología. Gràcies Mareta.