Primeres Fotos Espia de les Honda CrossTourer V4 1200
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="Randy-650" post="170844"][quote user="PEREBI" post="170842"]
Aquesta afirmació, totalment desencertada, pot ser altament ofensiva pels autentics moteros que tenen BMW, que en son multitud.
O sigui, que un autentic motero ha d'anar sempre alt de voltes?
Randy no hi veig conya al que dius, pel que penso que ho dius seriosament.[/quote]
Els que em coneixen saben que jo mai he defensat les BMW ni els que les porten, tot i que en aquest fòrum tenim GRANS motoristes que van amb BMW. Parlava de la/les colles que anava jo abans d'anar amb la gent de Mototurisme. I si un dia compartim taula t'explicaré moltes coses més que aqui dins el fòrum millor no ho expliqui. I fa 25 anys que vaig en moto, tot i que els 4.000 km que faig a l'any diu que NO sóc un gran motorista jo. :oops:
Deixe'm fer-te una pregunta: has portat mai un cotxe esportiu d'alta gamma, tipus M3 o RX-8? En cas afirmatiu, com disfrutes més, portant l'esportiu i canviant al tall de rpm o portant un cotxe de gas-oil que a 4.000 rpm ja no hi ha potència disponible?
Resum = no ho dic seriosament, ho dic des del meu humil punt de vista. :cerv[/quote]
UI!, ui...Randy! :sado :sado t'estàs liant.......
Jo vaig gaudir moltiiiiiissim amb un Ferrari F430 a Montmelò (i això que nomès van ser 4 voltes) i tambè fent els Monegros amb un 4x4 de gasoil, o les pistes del Sud del marroc amb el Suzuki......
Cada cosa al seu lloc. T'imagines amb un Ferrari per els Monegros?
En Ted Simon, l'Emili Scotto, en Miquel-Silvestre,etc.... amb unes motos-tractor no son "autèntics" moterus? Cal arribar al tall de rpm per ser-ho? (a mi em semblen una mica "macarrils", sobretot si ho fan en el lloc inadequat). Conec (i tu també) uns quant BMWuistes que amb un tractor tipus RT o GS hi haurien pocs "moterus" (incloent els "bandidus") que fossin capaços de seguirlos.
La pregunta seria: Què enteneu per "autèntics moterus"?
La meva resposta la vaig aprendre en aquest fòrum, quan en un fil del mateix nom Enllaç, algú va dir:
"L'autèntic moteru és el que arriba a vell"
Aquesta afirmació, totalment desencertada, pot ser altament ofensiva pels autentics moteros que tenen BMW, que en son multitud.
O sigui, que un autentic motero ha d'anar sempre alt de voltes?
Randy no hi veig conya al que dius, pel que penso que ho dius seriosament.[/quote]
Els que em coneixen saben que jo mai he defensat les BMW ni els que les porten, tot i que en aquest fòrum tenim GRANS motoristes que van amb BMW. Parlava de la/les colles que anava jo abans d'anar amb la gent de Mototurisme. I si un dia compartim taula t'explicaré moltes coses més que aqui dins el fòrum millor no ho expliqui. I fa 25 anys que vaig en moto, tot i que els 4.000 km que faig a l'any diu que NO sóc un gran motorista jo. :oops:
Deixe'm fer-te una pregunta: has portat mai un cotxe esportiu d'alta gamma, tipus M3 o RX-8? En cas afirmatiu, com disfrutes més, portant l'esportiu i canviant al tall de rpm o portant un cotxe de gas-oil que a 4.000 rpm ja no hi ha potència disponible?
Resum = no ho dic seriosament, ho dic des del meu humil punt de vista. :cerv[/quote]
UI!, ui...Randy! :sado :sado t'estàs liant.......
Jo vaig gaudir moltiiiiiissim amb un Ferrari F430 a Montmelò (i això que nomès van ser 4 voltes) i tambè fent els Monegros amb un 4x4 de gasoil, o les pistes del Sud del marroc amb el Suzuki......
Cada cosa al seu lloc. T'imagines amb un Ferrari per els Monegros?
En Ted Simon, l'Emili Scotto, en Miquel-Silvestre,etc.... amb unes motos-tractor no son "autèntics" moterus? Cal arribar al tall de rpm per ser-ho? (a mi em semblen una mica "macarrils", sobretot si ho fan en el lloc inadequat). Conec (i tu també) uns quant BMWuistes que amb un tractor tipus RT o GS hi haurien pocs "moterus" (incloent els "bandidus") que fossin capaços de seguirlos.
La pregunta seria: Què enteneu per "autèntics moterus"?
La meva resposta la vaig aprendre en aquest fòrum, quan en un fil del mateix nom Enllaç, algú va dir:
"L'autèntic moteru és el que arriba a vell"
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Aixó d'alt de voltes no se, no se....
No a tothom li agrada sortir a fer "cursetes" per aquestes carreters del mon i portar el motor alt de voltes.
I per aixó no son menys moteros, ni gaudeixen menys de la seva conducció, simplemet l'opció canvi automatic pot ser tant valida com qualsevol altra....
Tot sembla indicar que el "futur" anirà cap el canvi automatic o millor dit, semiautomatic....
Seria el mateix cas que el ABS, els pilots de MotoGP no el fan anar, pero aixó no treu que no sigui de gran util.litat en el dia a dia.....
Ara sortirant els tipics que.....Es que al camp no es pot anar amb ABS!!!
La majoria de la gent ( aqui m'atísso, que almenys jo conec) que porta una maxitrail per camins o pistes van xafant ous... dupto que massa els hi estorbi el ABS, es mes una percepció que no pas una realitat... i ja no diguem per carretera, on tindria que ser totalment obligatori.
No a tothom li agrada sortir a fer "cursetes" per aquestes carreters del mon i portar el motor alt de voltes.
I per aixó no son menys moteros, ni gaudeixen menys de la seva conducció, simplemet l'opció canvi automatic pot ser tant valida com qualsevol altra....
Tot sembla indicar que el "futur" anirà cap el canvi automatic o millor dit, semiautomatic....
Seria el mateix cas que el ABS, els pilots de MotoGP no el fan anar, pero aixó no treu que no sigui de gran util.litat en el dia a dia.....
Ara sortirant els tipics que.....Es que al camp no es pot anar amb ABS!!!
La majoria de la gent ( aqui m'atísso, que almenys jo conec) que porta una maxitrail per camins o pistes van xafant ous... dupto que massa els hi estorbi el ABS, es mes una percepció que no pas una realitat... i ja no diguem per carretera, on tindria que ser totalment obligatori.
Rodar en moto es lo meu
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
jo el que crec i es una molt humil opinio, es que aquesta moto vol obrir un segment nou,en un moment de vendes molt complicat,enlloc de fer una substituta de la meravellosa i fiable Varadero que es el que tenian que haver fet i un segment mitj renovat tipus Africa Twin que es el que la gent busca,han volgut aproitar peçes de : hornet part de radera,motor VFR 800 i 1200 i la part de d'avant ja veurem las referencias pero no m'extranyaria que hi haguesin forquillas de transalp i tot,en definitiva que el ''rollito'' EASY FUN AT FIRST SIGHT,per marketing es correcte pero a l'hora de la veritat un altre patacada cosa que no veig normal en la PRIMERA MARCA MUNDIAL DE VENTA DE MOTOCICLETAS i si no,com diu aquell ''al tiempo.
sempre es vol comparar BMW amb les demes marcas i aixo es una tonteria,BMW el mes passat va fabricar la moto 2 milions desde l'inici de produccio l'any 1923,Honda l'any pasat va fabricar 10.000.000 milions de motos i ciclomotors o sigui que incomparable.
p.d Randy, jo,el M3 cabrio el gaudeixo al passeig maritim fent el fantasma :mrgreen: :mrgreen:
sempre es vol comparar BMW amb les demes marcas i aixo es una tonteria,BMW el mes passat va fabricar la moto 2 milions desde l'inici de produccio l'any 1923,Honda l'any pasat va fabricar 10.000.000 milions de motos i ciclomotors o sigui que incomparable.
p.d Randy, jo,el M3 cabrio el gaudeixo al passeig maritim fent el fantasma :mrgreen: :mrgreen:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 02, 2011 3:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Tu Fjodor has provat una cotxe "esportiu" amb canvi seqüencial ?
Jo vaig tenir la sort de portar un M3 a la collada de Tosses, de pujada i baixada, i les sensacions no tenen res a envejar al canvi tradicional.
Arribant fort a un revolt, baixar 2 marxes amb només la insinuació dels cops a les lleves al volant , el propi motor ja fa un "cop de gas" per engranar millor la reducció .... i raaaaaaaaaaasssssssss , encares la corba a tota pastilla, el canvi és ràpid i efectiu , fins i tot més que no pas fent-ho a mà !!!
Quan vas pujant marxes, les pots anar engranant sense ni tant sols tallar gas !!! És una sensació de motor de competició , sembla que siguis el tio més ràpid del mon canviant .....
En una altra ocasió em van deixar un Golf R32 i les sensacions van ser similars
A mi m'encanta aquest tipus de canvi, com aquests, molt ben aconseguits, de veritat.
Tot això amb la comoditat de posar l'automàtic quan no vas "per feina" i has de voltar pel ciutat o per la ronda de BCN a 80 per hora, per exemple
I si, Randy, no hi ha maneta ni pedal pel canvi ;)
Jo crec que serà el futur

Jo vaig tenir la sort de portar un M3 a la collada de Tosses, de pujada i baixada, i les sensacions no tenen res a envejar al canvi tradicional.
Arribant fort a un revolt, baixar 2 marxes amb només la insinuació dels cops a les lleves al volant , el propi motor ja fa un "cop de gas" per engranar millor la reducció .... i raaaaaaaaaaasssssssss , encares la corba a tota pastilla, el canvi és ràpid i efectiu , fins i tot més que no pas fent-ho a mà !!!
Quan vas pujant marxes, les pots anar engranant sense ni tant sols tallar gas !!! És una sensació de motor de competició , sembla que siguis el tio més ràpid del mon canviant .....
En una altra ocasió em van deixar un Golf R32 i les sensacions van ser similars
A mi m'encanta aquest tipus de canvi, com aquests, molt ben aconseguits, de veritat.
Tot això amb la comoditat de posar l'automàtic quan no vas "per feina" i has de voltar pel ciutat o per la ronda de BCN a 80 per hora, per exemple
I si, Randy, no hi ha maneta ni pedal pel canvi ;)
Jo crec que serà el futur
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Una cosa es un canvi seqüencial, i unaltra cosa es automatic...
Amb un canvi seqüencial "per moto" ja m'hi quedo... però sempre accionat quan JO vulgui. Que es el que tu em dius.
Pensa que els que fem enduro i motocross no fem anar l'embragatge... es canvia de peu i punt... es a mig cami.
Si, m'agrada el canvi, aquella leva que porten al costat del volant els rallye car... però el pilot les acciona.
Quan parlo d'automàtic vull dir aquells cotxes que no has de fer res i fan aquells canvis sobtats de marxa...
Amb un canvi seqüencial "per moto" ja m'hi quedo... però sempre accionat quan JO vulgui. Que es el que tu em dius.
Pensa que els que fem enduro i motocross no fem anar l'embragatge... es canvia de peu i punt... es a mig cami.
Si, m'agrada el canvi, aquella leva que porten al costat del volant els rallye car... però el pilot les acciona.
Quan parlo d'automàtic vull dir aquells cotxes que no has de fer res i fan aquells canvis sobtats de marxa...
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="Pasqual" post="170849"]
Jo vaig gaudir moltiiiiiissim amb un Ferrari F430 a Montmelò (i això que nomès van ser 4 voltes) i tambè fent els Monegros amb un 4x4 de gasoil, o les pistes del Sud del marroc amb el Suzuki......
Cada cosa al seu lloc. T'imagines amb un Ferrari per els Monegros?
En Ted Simon, l'Emili Scotto, en Miquel-Silvestre,etc.... amb unes motos-tractor no son "autèntics" moterus? Cal arribar al tall de rpm per ser-ho? (a mi em semblen una mica "macarrils", sobretot si ho fan en el lloc inadequat). Conec (i tu també) uns quant BMWuistes que amb un tractor tipus RT o GS hi haurien pocs "moterus" (incloent els "bandidus") que fossin capaços de seguirlos.
La pregunta seria: Què enteneu per "autèntics moterus"?
La meva resposta la vaig aprendre en aquest fòrum, quan en un fil del mateix nom Enllaç, algú va dir:
"L'autèntic moteru és el que arriba a vell"[/quote]
Cuanta razon tienes Pascual!!
Tambien estan los moteros que hacen mucho ruido y pocas nueces o los que alardean que son moteros desde hace tanto tiempo pero despues los ves conduciendo y es para :crys y piensas cuanto tiempo perdido
Jo vaig gaudir moltiiiiiissim amb un Ferrari F430 a Montmelò (i això que nomès van ser 4 voltes) i tambè fent els Monegros amb un 4x4 de gasoil, o les pistes del Sud del marroc amb el Suzuki......
Cada cosa al seu lloc. T'imagines amb un Ferrari per els Monegros?
En Ted Simon, l'Emili Scotto, en Miquel-Silvestre,etc.... amb unes motos-tractor no son "autèntics" moterus? Cal arribar al tall de rpm per ser-ho? (a mi em semblen una mica "macarrils", sobretot si ho fan en el lloc inadequat). Conec (i tu també) uns quant BMWuistes que amb un tractor tipus RT o GS hi haurien pocs "moterus" (incloent els "bandidus") que fossin capaços de seguirlos.
La pregunta seria: Què enteneu per "autèntics moterus"?
La meva resposta la vaig aprendre en aquest fòrum, quan en un fil del mateix nom Enllaç, algú va dir:
"L'autèntic moteru és el que arriba a vell"[/quote]
Cuanta razon tienes Pascual!!
Tambien estan los moteros que hacen mucho ruido y pocas nueces o los que alardean que son moteros desde hace tanto tiempo pero despues los ves conduciendo y es para :crys y piensas cuanto tiempo perdido
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="Randy-650" post="170834"][quote user="Fjodor" post="170824"]
Tinc un company més gran que jo que va amb una RT... i sempre em diu: "tots acabareu en BMW" :lol: hahahahaha
[/quote]
Doncs no. Els autèntics moteros que conec jo NO porten BMW, ni en portaran. Portar un BMW bóxer és igual a portar un cotxe de gas-oil, que canvies a poques voltes si no talles l'encès. :tremolant
Una bona moto és aquella que gira alt de voltes, on realment notes que portes un motor de moto.
Ep, és una opinió personal la qual l'he sentit moltes vegades.
P.D: Si no tinc una BMW és perquè no vull, que consti. :lol:[/quote]
Deixant de banda l´afirmació de que els autentics moterus mai portaràn una BMW, que potser no ha estat molt afortunada o malinterpretada ( que consti que depen amb qui em compari jo no em considero moteru) els que dieu que una bona moto es la que gira alta de voltes, potser heu de fer un cop d´ull als moments d´entrega de Par màxim i potencia máxima de les motos que esteu comparant:
BMW R 1200 GS o RT 2010 = 110 cv a 7.500 rpm 120Nm a 6.000 rpm
KTM 990 ADVENTURE 2010 = 106 cv a 8250 rpm 100 Nm a 6750 rpm
YAMAHA 1200 SUPERTENERE = 110 cv a 7250 rpm 114 Nm a 6.000 rpm
DUCATI MULTIESTRADA 1200 = 150 cv a 9250 rpm 118,7 Nm a 7.500 rpm
HONDA VARADERO 1000 = 94 cv a 7500 rpm 98 Nm a 6.000 rpm
En un altre categoría tindriem :
HONDA VFR 1200 = 172,7 cv a 10.000 rpm 129 Nm a 8.750 rpm
HONDA PANEUROPEAN = 126 cv a 8.000 rpm 125 Nm a 6.000 rpm
BMW 1300 GT = 160 cv a 9.250 rpm 135 Nm a 8.000 rpm
YAMAHA FJR 1300 = 144 cv a 8.000 rpm 134 Nm a 7.000 rpm
KAWASAKI GTR 1400 = 155 cv a 8.800 rpm 136 Nm a 6.200 rpm
Tenint en compte que el moment optim per canviar de velocitat i aprofitar al màxim un motor està entre els règims de par màxim i potencia máxima, veig molt poques diferencies entre la BMW i la resta. Llavors pel que jo entenc, que no es massa sobretot en motos, tot el que sigui estirar el motor més amunt no serveix per res no? O també podem treure la conclusió que treient la Multiestrada per poc marge, cap de les maxitrails son bones motos no?
Si vull portar una moto alta de voltes agafo la GAS-GAS, la pujo fins a les 14.000 rpm, i embruto els calçotets un parell de vegades. :tremolant :tremolant
Justament el que em va agradar de la GS es que notes el motor en tot moment i l´escoltes, sense necessitat de pujar-lo de voltes, i com a só del motor Boxer i d´escapament de serie es el que més m´agrada. Ja especifico de série, si afegim Akrapovic o similar la cosa canvia.
L´altra tema que comenteu del canvi automàtic, com ja us ha dit algú, o com ha dit en Pasqual, jo també he provat un F430 al circuit i no crec que hagués pogut disfrutar igual amb un de manual, proveu un cotxe amb canvi seqüencial i ja no voldreu portar mai més un de manual, ho dic per experiencia que ja en porto dos. En la moto doncs igual que el cotxe si com a Honda et permet anar en automàtic o semimanual, cada moment té les seves necessitats, o sigui que per mi benvingut sigui.
Vaja totxo m´ha sortit, apa segueixo treballant que ja he perdut prou el temps avui :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Tinc un company més gran que jo que va amb una RT... i sempre em diu: "tots acabareu en BMW" :lol: hahahahaha
[/quote]
Doncs no. Els autèntics moteros que conec jo NO porten BMW, ni en portaran. Portar un BMW bóxer és igual a portar un cotxe de gas-oil, que canvies a poques voltes si no talles l'encès. :tremolant
Una bona moto és aquella que gira alt de voltes, on realment notes que portes un motor de moto.
Ep, és una opinió personal la qual l'he sentit moltes vegades.
P.D: Si no tinc una BMW és perquè no vull, que consti. :lol:[/quote]
Deixant de banda l´afirmació de que els autentics moterus mai portaràn una BMW, que potser no ha estat molt afortunada o malinterpretada ( que consti que depen amb qui em compari jo no em considero moteru) els que dieu que una bona moto es la que gira alta de voltes, potser heu de fer un cop d´ull als moments d´entrega de Par màxim i potencia máxima de les motos que esteu comparant:
BMW R 1200 GS o RT 2010 = 110 cv a 7.500 rpm 120Nm a 6.000 rpm
KTM 990 ADVENTURE 2010 = 106 cv a 8250 rpm 100 Nm a 6750 rpm
YAMAHA 1200 SUPERTENERE = 110 cv a 7250 rpm 114 Nm a 6.000 rpm
DUCATI MULTIESTRADA 1200 = 150 cv a 9250 rpm 118,7 Nm a 7.500 rpm
HONDA VARADERO 1000 = 94 cv a 7500 rpm 98 Nm a 6.000 rpm
En un altre categoría tindriem :
HONDA VFR 1200 = 172,7 cv a 10.000 rpm 129 Nm a 8.750 rpm
HONDA PANEUROPEAN = 126 cv a 8.000 rpm 125 Nm a 6.000 rpm
BMW 1300 GT = 160 cv a 9.250 rpm 135 Nm a 8.000 rpm
YAMAHA FJR 1300 = 144 cv a 8.000 rpm 134 Nm a 7.000 rpm
KAWASAKI GTR 1400 = 155 cv a 8.800 rpm 136 Nm a 6.200 rpm
Tenint en compte que el moment optim per canviar de velocitat i aprofitar al màxim un motor està entre els règims de par màxim i potencia máxima, veig molt poques diferencies entre la BMW i la resta. Llavors pel que jo entenc, que no es massa sobretot en motos, tot el que sigui estirar el motor més amunt no serveix per res no? O també podem treure la conclusió que treient la Multiestrada per poc marge, cap de les maxitrails son bones motos no?
Si vull portar una moto alta de voltes agafo la GAS-GAS, la pujo fins a les 14.000 rpm, i embruto els calçotets un parell de vegades. :tremolant :tremolant
Justament el que em va agradar de la GS es que notes el motor en tot moment i l´escoltes, sense necessitat de pujar-lo de voltes, i com a só del motor Boxer i d´escapament de serie es el que més m´agrada. Ja especifico de série, si afegim Akrapovic o similar la cosa canvia.
L´altra tema que comenteu del canvi automàtic, com ja us ha dit algú, o com ha dit en Pasqual, jo també he provat un F430 al circuit i no crec que hagués pogut disfrutar igual amb un de manual, proveu un cotxe amb canvi seqüencial i ja no voldreu portar mai més un de manual, ho dic per experiencia que ja en porto dos. En la moto doncs igual que el cotxe si com a Honda et permet anar en automàtic o semimanual, cada moment té les seves necessitats, o sigui que per mi benvingut sigui.
Vaja totxo m´ha sortit, apa segueixo treballant que ja he perdut prou el temps avui :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Tot son numeros... pero el que val es el conductor que la porta... tothom condueix diferent.
L'alegria que te el LC8 no el te el GS... pero per aixo no es millor ni pitjor. Senzillament es mes alegre i vol mes nervi. Ni millor ni pitjor, diferent.
Cadascú sap el que vol i el que necessita.
Clar, tampo te res a veure la 250 SX de motocross que tinc amb la Adv 990... son diferents, i amb cada una busco una cosa diferent.
Amb la Adv 990 tambe notes el motor en cada moment, t'ho asseguro... i amb els Akra (i si pot ser sense taps)... ja no et dic el que corre per les venes... :mrgreen: :mrgreen:
Salut
L'alegria que te el LC8 no el te el GS... pero per aixo no es millor ni pitjor. Senzillament es mes alegre i vol mes nervi. Ni millor ni pitjor, diferent.
Cadascú sap el que vol i el que necessita.
Clar, tampo te res a veure la 250 SX de motocross que tinc amb la Adv 990... son diferents, i amb cada una busco una cosa diferent.
Amb la Adv 990 tambe notes el motor en cada moment, t'ho asseguro... i amb els Akra (i si pot ser sense taps)... ja no et dic el que corre per les venes... :mrgreen: :mrgreen:
Salut
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="PEPI600" post="170865"]
Vaja totxo m´ha sortit, apa segueixo treballant que ja he perdut prou el temps avui :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
PEPI a ver si nos ponemos a trabajar :twisted: :twisted:
Vaja totxo m´ha sortit, apa segueixo treballant que ja he perdut prou el temps avui :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
PEPI a ver si nos ponemos a trabajar :twisted: :twisted:
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="PEPI600" post="170865"]
Deixant de banda l´afirmació de que els autentics moterus mai portaràn una BMW, que potser no ha estat molt afortunada o malinterpretada ( que consti que depen amb qui em compari jo no em considero moteru) els que dieu que una bona moto es la que gira alta de voltes, potser heu de fer un cop d´ull als moments d´entrega de Par màxim i potencia máxima de les motos que esteu comparant:
.......
[/quote]
Jo penso així, què vols fer-hi. :lol:
I per mi sí, si una moto no gira alt de voltes, no és una moto. I girar a 7.500 rpm no és girar alt de voltes, home.
Si tornéssin els 2T.....
Deixant de banda l´afirmació de que els autentics moterus mai portaràn una BMW, que potser no ha estat molt afortunada o malinterpretada ( que consti que depen amb qui em compari jo no em considero moteru) els que dieu que una bona moto es la que gira alta de voltes, potser heu de fer un cop d´ull als moments d´entrega de Par màxim i potencia máxima de les motos que esteu comparant:
.......
[/quote]
Jo penso així, què vols fer-hi. :lol:
I per mi sí, si una moto no gira alt de voltes, no és una moto. I girar a 7.500 rpm no és girar alt de voltes, home.

Si tornéssin els 2T.....



- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="Randy-650" post="170844"][quote user="PEREBI" post="170842"]
Aquesta afirmació, totalment desencertada, pot ser altament ofensiva pels autentics moteros que tenen BMW, que en son multitud.
O sigui, que un autentic motero ha d'anar sempre alt de voltes?
Randy no hi veig conya al que dius, pel que penso que ho dius seriosament.[/quote]
Els que em coneixen saben que jo mai he defensat les BMW ni els que les porten, tot i que en aquest fòrum tenim GRANS motoristes que van amb BMW. Parlava de la/les colles que anava jo abans d'anar amb la gent de Mototurisme. I si un dia compartim taula t'explicaré moltes coses més que aqui dins el fòrum millor no ho expliqui. I fa 25 anys que vaig en moto, tot i que els 4.000 km que faig a l'any diu que NO sóc un gran motorista jo. :oops:
Deixe'm fer-te una pregunta: has portat mai un cotxe esportiu d'alta gamma, tipus M3 o RX-8? En cas afirmatiu, com disfrutes més, portant l'esportiu i canviant al tall de rpm o portant un cotxe de gas-oil que a 4.000 rpm ja no hi ha potència disponible?
Resum = no ho dic seriosament, ho dic des del meu humil punt de vista. :cerv[/quote]
Doncs si un dia compartim taula, que espero que no triguem gaire, jo també et puc explicar les meves batalletes i els estranys i molt potents cotxes que he tingut/provat, però ara amb un dièsel de 177 Cv i automàtic soc molt feliç amb el teòric tall a 4.000 rpm, però amb 350Nm que el fan anar molt sobrat. Els meus temps d'anar molt revolucionat, després de les tres fotos que el fill de 60 pares del Sr. Navarro te del meu clatell, ja en tinc prou.
Randy, ets una persona molt mesurada, però en les teves afirmacions d'avui, pixes fora de test. I el pitjor en aquests casos, es no reconèixer-lo.
Aquesta afirmació, totalment desencertada, pot ser altament ofensiva pels autentics moteros que tenen BMW, que en son multitud.
O sigui, que un autentic motero ha d'anar sempre alt de voltes?
Randy no hi veig conya al que dius, pel que penso que ho dius seriosament.[/quote]
Els que em coneixen saben que jo mai he defensat les BMW ni els que les porten, tot i que en aquest fòrum tenim GRANS motoristes que van amb BMW. Parlava de la/les colles que anava jo abans d'anar amb la gent de Mototurisme. I si un dia compartim taula t'explicaré moltes coses més que aqui dins el fòrum millor no ho expliqui. I fa 25 anys que vaig en moto, tot i que els 4.000 km que faig a l'any diu que NO sóc un gran motorista jo. :oops:
Deixe'm fer-te una pregunta: has portat mai un cotxe esportiu d'alta gamma, tipus M3 o RX-8? En cas afirmatiu, com disfrutes més, portant l'esportiu i canviant al tall de rpm o portant un cotxe de gas-oil que a 4.000 rpm ja no hi ha potència disponible?
Resum = no ho dic seriosament, ho dic des del meu humil punt de vista. :cerv[/quote]
Doncs si un dia compartim taula, que espero que no triguem gaire, jo també et puc explicar les meves batalletes i els estranys i molt potents cotxes que he tingut/provat, però ara amb un dièsel de 177 Cv i automàtic soc molt feliç amb el teòric tall a 4.000 rpm, però amb 350Nm que el fan anar molt sobrat. Els meus temps d'anar molt revolucionat, després de les tres fotos que el fill de 60 pares del Sr. Navarro te del meu clatell, ja en tinc prou.
Randy, ets una persona molt mesurada, però en les teves afirmacions d'avui, pixes fora de test. I el pitjor en aquests casos, es no reconèixer-lo.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Bones !!
Carai, com está el tema !!
Jo tampoc comparteixo l'opinió d'en Randy sobre això de que si el motor no gira alt de voltes no és una moto.
Aleshores, Randy, quin és el valor llindar de r.p.m. que han de superar per ser considerades per tu com a motos? I, un cop sabut el valor, si una "moto" es queda a 500 rpm del teu valor, ja està fora, independentment de la part cicle?
Amb aquesta afirmació pràcticament descartes del teu "diccionari" motard a les bicilíndriques (dic pràcticament) i potser és una mica massa restrictiu, no??
Salut.
Carai, com está el tema !!
Jo tampoc comparteixo l'opinió d'en Randy sobre això de que si el motor no gira alt de voltes no és una moto.
Aleshores, Randy, quin és el valor llindar de r.p.m. que han de superar per ser considerades per tu com a motos? I, un cop sabut el valor, si una "moto" es queda a 500 rpm del teu valor, ja està fora, independentment de la part cicle?
Amb aquesta afirmació pràcticament descartes del teu "diccionari" motard a les bicilíndriques (dic pràcticament) i potser és una mica massa restrictiu, no??
Salut.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200

(PD aquestes fotos les vaig fer jo ;) i vosaltres les vareu veure poques hores m´s tart)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Voldria afegir que quant llegeixo.... foto espia... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: de veritat que em sona molt i molt raro..... aquesta moto va ésser mostrada, que no presentada... però si tot va bé... desembre 2011 ja es comercialitzarà ... i de veritat que a Mototurisme n´hi haurà més d´una, dos i tres...........quatre... cinc...... :mrgreen: :mrgreen:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 02, 2011 10:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Jo no se si el canvia automatic es el futur o no (si fos per mi no ho seria), pero si mirem els fets, fa un parell d'anys van treure una FJR amb canvi semiautomàtic que va durar una temporada, i la VFR per cada dual clunch, no se quantes normals deuen vendre.
Els homes som animals de costums i no se si serà tan fàcil canvia de manuala a automàtic, amb el divertit que es canviar de marxa!!!
v'sss
Els homes som animals de costums i no se si serà tan fàcil canvia de manuala a automàtic, amb el divertit que es canviar de marxa!!!
v'sss
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 02, 2011 10:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Bla,Bla,Bla,Bla,Bla,Bla,Bla, :???:
1.-només pujen alt de voltes les motos que no tenen xitxa , o si en tenen massa son " no aptes a tots els publics " :twisted:
2.- Les motos amb canvi automàtic, son com Scooters amb roda alta. :twisted:
i ara la sentència " xinxadora "
un no será mai un autèntic motorista si no ha tingut mai una BMW :discussio ----> toma yá
Pasqual: allò deia:
El millor motorista no es el que més corre, sino el que arriba a mes vell :roll:
1.-només pujen alt de voltes les motos que no tenen xitxa , o si en tenen massa son " no aptes a tots els publics " :twisted:
2.- Les motos amb canvi automàtic, son com Scooters amb roda alta. :twisted:
i ara la sentència " xinxadora "
un no será mai un autèntic motorista si no ha tingut mai una BMW :discussio ----> toma yá
Pasqual: allò deia:
El millor motorista no es el que més corre, sino el que arriba a mes vell :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 03, 2011 6:42 am, en total s’ha editat 5 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="LLAGASTA" post="170899"]
un no será mai un autèntic motorista si no ha tingut mai una BMW :discussio ----> toma yá[/quote]
Per això quan canvii de moto segurament serà una GS. :mrgreen:
un no será mai un autèntic motorista si no ha tingut mai una BMW :discussio ----> toma yá[/quote]
Per això quan canvii de moto segurament serà una GS. :mrgreen:


- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
[quote user="Willy" post="170892"]Jo no se si el canvia automatic es el futur o no (si fos per mi no ho seria), pero si mirem els fets, fa un parell d'anys van treure una FJR amb canvi semiautomàtic que va durar una temporada, i la VFR per cada dual clunch, no se quantes normals deuen vendre.
Els homes som animals de costums i no se si serà tan fàcil canvia de manuala a automàtic, amb el divertit que es canviar de marxa!!!
v'sss[/quote]
Pregunta quant cobren pel canvi auto i quant pel canvi convencional i tindràs la resposta. I mira l'increment de cotxes automàtics. No es tan difícil. I ami també m'agrada canviar de marxa, però per ciutat no m'importaria que la GS fos auto.
Els homes som animals de costums i no se si serà tan fàcil canvia de manuala a automàtic, amb el divertit que es canviar de marxa!!!
v'sss[/quote]
Pregunta quant cobren pel canvi auto i quant pel canvi convencional i tindràs la resposta. I mira l'increment de cotxes automàtics. No es tan difícil. I ami també m'agrada canviar de marxa, però per ciutat no m'importaria que la GS fos auto.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 03, 2011 12:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Primeres Fotos Espia De Les Honda CrossTourer V4 1200
Randy, reconeixeu-ho, avui l'has cag.t! i a més et contradius (tots ho fem un dia o un altre i no passa res)
Llagasta, gràcies per la puntualització. Em va agradar molt aquesta definició, enacar que no recordava qui la va dir
Llagasta, gràcies per la puntualització. Em va agradar molt aquesta definició, enacar que no recordava qui la va dir
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar