Urbanitas 2011
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 29
- Membre des de: dl. nov. 15, 2010 7:53 am
- Ubicació: Esparreguera
Re: Urbanitas 2011
Siiiiii!! ja arriva el gran dia!!! quines ganes!!!! :D :D :D
:form :form
:form :form
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
hola JAUME, nosaltres tambe ens apuntem, esmorçar, dinar i ruta, serem la ines, i jo, fins diumenje
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Edelweiss
- Presentats
Doncs això vol dir que la tendinitis l'has superat !!! m'en al.legro molt...

- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Cristina_tgn" post="170603"].
Bones.... poseu-me provisional a esmorçar i ruta... :roll:
Ja confirmo així que pugui[/quote]
CONFIRMAT... fins demà! ;)
Bones.... poseu-me provisional a esmorçar i ruta... :roll:
Ja confirmo així que pugui[/quote]
CONFIRMAT... fins demà! ;)
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Llista actualisada.
Els que vingueu per la A2,es la sortida 504 (Vilagrassa,Balaguer,Vall d'aran)
Els que vingueu per la A2,es la sortida 504 (Vilagrassa,Balaguer,Vall d'aran)
Saneja l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 04, 2011 1:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
"Reforoll"!!!!!! he estat tota la nit treballant i encara no he aconseguit adormir-me :enfaduu espero poguer descansar abans de demà :martell
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Aquest dimecres, aixecant pes a la feina em vaig fer un esguinç dorsal que m'està fent la punyeta. Tot i així i com que soc de mena "tossudet", he seguit treballant (de fet estic a la feina), o sigui que espero que amb l'ajuda dels anti-inflamatoris i una mica de sort, demà podré portar la moto i ens tindreu puntuals al Xopluc :???:
Per cert Carme, espero veure't amb la Shadow :roll:
Doncs fins demà ;)
Per cert Carme, espero veure't amb la Shadow :roll:
Doncs fins demà ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Tony i Aleix, cuideus avui, que dema teniu que estar en forma...
- Edelweiss
- Presentats
Doncs Grum aniré enllaunada... :oops: (si es que no faig els deures i desprès passa el que passa... :martell que son massa kms per una novata :mrgreen: m'ho hauré de pendre mes en serio :form ). ;)Aquest dimecres, aixecant pes a la feina em vaig fer un esguinç dorsal que m'està fent la punyeta. Tot i així i com que soc de mena "tossudet", he seguit treballant (de fet estic a la feina), o sigui que espero que amb l'ajuda dels anti-inflamatoris i una mica de sort, demà podré portar la moto i ens tindreu puntuals al Xopluc :???:Doncs fins demà ;)Per cert Carme, espero veure't amb la Shadow :roll:

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
af.m (algunes fotos mes)
https://picasaweb.google.com/Digamjordi/20110605#
https://picasaweb.google.com/Digamjordi/20110605#
Compartir la carretera
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pliqueu, pliqueu com ha anat.
Al final no us heu mullat, oi? :roll:
Al final no us heu mullat, oi? :roll:

- Edelweiss
- Presentats
Bueno veig que no soc la primera que ha arribat... els primers van ser la Marta, en DigamJordi i la Carme... però es clar ells aquest cap de setmana tenien també cita a Montmeló i al menys varem tenir la satisfacció de poguer compartir un sopar excel.lent envoltats d'un entorn per omplir les pil.les... (llàstima que no us haveu pogut quedar perquè ens vos hem trobat a faltar...!) la propera s'ha de coordinar que no coincideixi amb la Moto GP... :mrgreen:
Urbanitas està comprovat que es supera...! varem tenir el gust de conèixer a la mare d'en Jaume, una dona encantadora i al mateix que l'any passat al germà, cunyada i nebodes d'en Jaume... ens esperava un sopar pica pica, amb una truita de patates boniiiiiiissima, embotits i fruita del camp (per cer unes cireres molt i molt bones i la poma no tenia desperdici..!).
Desprès de sopar i abans de pujar l'acampada Urbanites, varem gaudir d'una vetllada plena de rialles, però es feia tard i varem fer un pensament i au...! escales a munt a fer nones.... (però encare ens esperava mes gresca..., ja us podeu imaginar el que passa quan n'hi ha un armari ... doncs que algú l'hi dona per sortir d'ell... :b9 :b9 :b9 i entre armaris, sacs de dormir i cremalleres va ser per pixar-se de riure, la veritat que sou genials..., m'ho vaig passar de lo mes be... :razz: ).
A l'endemà, es a dir avui... algú matiner s'ha llevat d'hora i ha gaudit d'un passeig entre pomers, encare que altres tenien els sacs enganxats i fins 2/4 de nou no ens hem llevat... però tampoc tenien pressa... ens hem preparat i de seguida han començat a arribar tota la colla, aixì que desprès del preàmbul d'Urbanites d'ahir, avui hem pogut gaudir de la 2ª Ediciò d'Urbanites 2011... (a veure si abans d'anar a dormir puc deixar l'àlbum perquè us pogueu fer a la idea de la sortida que ens tenia preparada en Jaume..., encare que les imatges mai podrà descriure l'excel.lent diada que hem gaudit).
Bueno no m'enrotllo mes i vaig a ficar les fotos al forn a veure si les puc penjar dintre d'una estoneta...
Gràcies a tots per la vostra companyia i a en Folquet esta vist que es un genial pilot Mototurista... ;) :kiss
Urbanitas està comprovat que es supera...! varem tenir el gust de conèixer a la mare d'en Jaume, una dona encantadora i al mateix que l'any passat al germà, cunyada i nebodes d'en Jaume... ens esperava un sopar pica pica, amb una truita de patates boniiiiiiissima, embotits i fruita del camp (per cer unes cireres molt i molt bones i la poma no tenia desperdici..!).
Desprès de sopar i abans de pujar l'acampada Urbanites, varem gaudir d'una vetllada plena de rialles, però es feia tard i varem fer un pensament i au...! escales a munt a fer nones.... (però encare ens esperava mes gresca..., ja us podeu imaginar el que passa quan n'hi ha un armari ... doncs que algú l'hi dona per sortir d'ell... :b9 :b9 :b9 i entre armaris, sacs de dormir i cremalleres va ser per pixar-se de riure, la veritat que sou genials..., m'ho vaig passar de lo mes be... :razz: ).
A l'endemà, es a dir avui... algú matiner s'ha llevat d'hora i ha gaudit d'un passeig entre pomers, encare que altres tenien els sacs enganxats i fins 2/4 de nou no ens hem llevat... però tampoc tenien pressa... ens hem preparat i de seguida han començat a arribar tota la colla, aixì que desprès del preàmbul d'Urbanites d'ahir, avui hem pogut gaudir de la 2ª Ediciò d'Urbanites 2011... (a veure si abans d'anar a dormir puc deixar l'àlbum perquè us pogueu fer a la idea de la sortida que ens tenia preparada en Jaume..., encare que les imatges mai podrà descriure l'excel.lent diada que hem gaudit).
Bueno no m'enrotllo mes i vaig a ficar les fotos al forn a veure si les puc penjar dintre d'una estoneta...
Gràcies a tots per la vostra companyia i a en Folquet esta vist que es un genial pilot Mototurista... ;) :kiss
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 05, 2011 10:06 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Edelweiss
- Presentats
Hola Randy...! Doncs avui ni una gota durant la ruta... :razz: (i la tornada fins a Barcelona tampoc, ara caldrà esperar que diuen els del Girones...! esperem que no s'hagin mullat). :roll:Pliqueu, pliqueu com ha anat.Al final no us heu mullat, oi? :roll:

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
A casa i ara toca seleccionar les imatges i..... penjar-les.
Val a dir que algunes ja me les han censurat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Val a dir que algunes ja me les han censurat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Perdoneu que no hagi avisat abans, ja fa estoneta que he arribat, fins i tot he pres un bany molt reparador :lol: be, no tant com un "spa" però Deu n'hi do :lol:
Tinc unes ganes boges de veure les fotografies :Saltant
Tinc unes ganes boges de veure les fotografies :Saltant
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 05, 2011 9:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Jo he fet una mica de volta al tornar a Guimerà, però ja sóc a casa també. Una sortida esplendida, Jaume ets un crack.
L'any que ve vinc a dormir segur, però lluny de l'armari, eh?
L'any que ve vinc a dormir segur, però lluny de l'armari, eh?
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola a tothom
Gràcies a tots / es, per fer que urbanites 2011, hagi estat tan divertit,
Saneja, t'ho has treballat molt, perquè surti tot perfecte, tens una family
encantadora.
Per la resta bé, a part del Xavier que aquest matí volia plantar la RT com un arbre al mig del camp,
i de tornar a casa amb Toni Wan Kenobi, gairebé volant ",la resta collonut.
Salut
Gràcies a tots / es, per fer que urbanites 2011, hagi estat tan divertit,
Saneja, t'ho has treballat molt, perquè surti tot perfecte, tens una family
encantadora.
Per la resta bé, a part del Xavier que aquest matí volia plantar la RT com un arbre al mig del camp,
i de tornar a casa amb Toni Wan Kenobi, gairebé volant ",la resta collonut.
Salut
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès