Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
Moderador: Airald
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
Hola
Ja he comentat a algú de vosaltres en viu, però per si a algú més li pot interessar venir us explico la sortida que estem organitzant pel cap de setmana 11 i 12 de Juny.
La ruta serà majorment per pistes, amb sortida a Girona direcció a França via Sant Llorenç de la Muga, per llavors pujar fins al refugi de Cortalets al Canigó. Això ja ens portarà majorment tot el dia. Dormir a Vernet-les-Bains. L'andemà pujariem fins al Llac de Matemale per tot seguir baixar per la Cerdanya, creuar la frontera i per l'estació de la Masella arribar a Bagà, tot seguit fer la volta al Pedraforca i tornar a Guardiola de Berguedà i Ripoll.
Les pistes previstes s'han revisat la majoria d'elles i son vàlides per fer amb les maxitrail com les trail de tota la vida.
Vinga, si algú s'anima a venir, ja us anirem informant de més detalls.
Salutacions
ACTUALITZACIÓ DIA 6 DE JUNY
Assitents confirmats fins ara:
1 Lluis
2 Xavi 'White'
3 Joan 'Gurringo'
4 Pep 'Rovelló'
5 Carles 'CMB'
6 Jordi 'Tiramilles'
7 Pasqual
8 Sidru
Fets, Conceptes i Destreses:
1. Ruta trail, amb trams llargs per pistes i enllaços per asfalt per carreteres revirades.
2. La majoria de pistes s'han verificat per que siguin vàlides per pasar-hi amb les trail grans.
3. La ruta està definida però la podem canviar segons ens interessi o per necessitat o altres motius...
4. Inici ruta: 8h del dia 11 de Juny a Girona.
5. En principi es fà ruta fins diumenge a la zona del Berguedà. Possibilitat d'allargar-ho si volem/podem el dilluns, ja que és festiu.
6. Ruta dia 11. Girona - Sant Llorenç de la Muga - Ceret - Prades - Canigó
7. Ruta dia 12. Canigó - Montlluis - Osseja - La Molina/Masella - Bagà - Saldes
8. Ruta dia 13. Si s'escau. Saldes - Guardiola de Berguedà - Sant Jaume de Frontanyà - Ripoll - Camprodón - Olot
9. El primer dia caldrà portar esmorzar i la resta de menjars els farem a bars/restaurants.
Anirem actualitzant...
Ja he comentat a algú de vosaltres en viu, però per si a algú més li pot interessar venir us explico la sortida que estem organitzant pel cap de setmana 11 i 12 de Juny.
La ruta serà majorment per pistes, amb sortida a Girona direcció a França via Sant Llorenç de la Muga, per llavors pujar fins al refugi de Cortalets al Canigó. Això ja ens portarà majorment tot el dia. Dormir a Vernet-les-Bains. L'andemà pujariem fins al Llac de Matemale per tot seguir baixar per la Cerdanya, creuar la frontera i per l'estació de la Masella arribar a Bagà, tot seguit fer la volta al Pedraforca i tornar a Guardiola de Berguedà i Ripoll.
Les pistes previstes s'han revisat la majoria d'elles i son vàlides per fer amb les maxitrail com les trail de tota la vida.
Vinga, si algú s'anima a venir, ja us anirem informant de més detalls.
Salutacions
ACTUALITZACIÓ DIA 6 DE JUNY
Assitents confirmats fins ara:
1 Lluis
2 Xavi 'White'
3 Joan 'Gurringo'
4 Pep 'Rovelló'
5 Carles 'CMB'
6 Jordi 'Tiramilles'
7 Pasqual
8 Sidru
Fets, Conceptes i Destreses:
1. Ruta trail, amb trams llargs per pistes i enllaços per asfalt per carreteres revirades.
2. La majoria de pistes s'han verificat per que siguin vàlides per pasar-hi amb les trail grans.
3. La ruta està definida però la podem canviar segons ens interessi o per necessitat o altres motius...
4. Inici ruta: 8h del dia 11 de Juny a Girona.
5. En principi es fà ruta fins diumenge a la zona del Berguedà. Possibilitat d'allargar-ho si volem/podem el dilluns, ja que és festiu.
6. Ruta dia 11. Girona - Sant Llorenç de la Muga - Ceret - Prades - Canigó
7. Ruta dia 12. Canigó - Montlluis - Osseja - La Molina/Masella - Bagà - Saldes
8. Ruta dia 13. Si s'escau. Saldes - Guardiola de Berguedà - Sant Jaume de Frontanyà - Ripoll - Camprodón - Olot
9. El primer dia caldrà portar esmorzar i la resta de menjars els farem a bars/restaurants.
Anirem actualitzant...
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 07, 2011 11:03 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
Ja m´he compromés a la Gymkama del 12,per tant no hi podré anar.
Sort!!
Sort!!
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Seguiré el fil ....... molt interesant!!!!! :eyes :eyes :eyes
- CMB
- Presentats
[quote user="Sidru" post="170504"]Seguiré el fil ....... molt interesant!!!!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
Hola sidru,
Com estas de l'espatlla? espero que molt bé!
Per avançar algun detall més, sortiriem de Girona (Sarrià de Ter) a les 8h del mati, ja agafant pistes direcció Medinyà i no les deixariem, majorment, fins arribar a França, on el tram més llarg d'asfalt seria de Cistella a Sant Llorenç de la Muga.
De moment som 6 motos, majorment GS800.
Us deixo unes fotos fetes en les prèvies:

Salut
Carles
Hola sidru,
Per avançar algun detall més, sortiriem de Girona (Sarrià de Ter) a les 8h del mati, ja agafant pistes direcció Medinyà i no les deixariem, majorment, fins arribar a França, on el tram més llarg d'asfalt seria de Cistella a Sant Llorenç de la Muga.
De moment som 6 motos, majorment GS800.
Us deixo unes fotos fetes en les prèvies:

Salut
Carles
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
bones Carles aixo sembla que ja te la forma agafada, espero que ho pase-ho molt be
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
S'accepten DR400 de principiants?
- CMB
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="171197"]S'accepten DR400 de principiants?[/quote]
Hola
Si, cap problema! El que cal són ganes de venir, passar-ho bé i disfrutar tots junts.
Estic pendent que torni en Jordi 'Tiramilles' per dir si ve o no, té un DR-BIG.
Aniràs més àgil que nosaltres. Haurem de vigilar més amb l'autonomia de la betzina, ja que la DR té una autonomia d'uns 130 km aprox. Hi ha betzineres per tot arreu on passarem, per tant, només s'ha d'estar al cas en els llocs estratègics.
Tens possibilitat de posar-hi una bossa al darrera per portar la roba i altres coses?
Ja diràs.
D'aqui a una estona posaré més detalls.
Carles
Hola
Si, cap problema! El que cal són ganes de venir, passar-ho bé i disfrutar tots junts.
Estic pendent que torni en Jordi 'Tiramilles' per dir si ve o no, té un DR-BIG.
Aniràs més àgil que nosaltres. Haurem de vigilar més amb l'autonomia de la betzina, ja que la DR té una autonomia d'uns 130 km aprox. Hi ha betzineres per tot arreu on passarem, per tant, només s'ha d'estar al cas en els llocs estratègics.
Tens possibilitat de posar-hi una bossa al darrera per portar la roba i altres coses?
Ja diràs.
D'aqui a una estona posaré més detalls.
Carles
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 06, 2011 12:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Pasqual
- Presentats
Perfecte! Fa dies que busco un dipòsit més gran i que no em costi 300 €, però de moment no el trobo. Per si de cas sempre porto un tall de manquera per poder aspirar.ne dels "grans". :razz: Em sembla que el dr. Tiramilles no te problemes d'autonomia amb la seva BIG 750.
Equipatge = 0. Una motxileta i gràcies.
Ganes = Totes..
Equipatge = 0. Una motxileta i gràcies.
Ganes = Totes..
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Hola a tots!!!
Perdoneu que no hagi dit res! he estat de viatge uns dies.
Jo si que vull venir!!
Confirmo la meva assistencia.
Per tant afegiu la clàssica del grup DR BIG 750 del 89!
Jo si que vull venir!!
Per tant afegiu la clàssica del grup DR BIG 750 del 89!
- Sidru
- Presentats
[quote user="CMB" post="170707"][quote user="Sidru" post="170504"]Seguiré el fil ....... molt interesant!!!!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
estic en fase final de recuperació .... amb moltes ganes de tornar-hi (em va agradar molt el tema "tacos"), em sap greu no poder confirmar si podré venir, fins dijous/divendres. Per cert també vindria amb una trail/enduro/aixafaterrosses/ranagustavo ........ vaja una "trail lleugera".
Salut
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
estic en fase final de recuperació .... amb moltes ganes de tornar-hi (em va agradar molt el tema "tacos"), em sap greu no poder confirmar si podré venir, fins dijous/divendres. Per cert també vindria amb una trail/enduro/aixafaterrosses/ranagustavo ........ vaja una "trail lleugera".
Salut
- CMB
- Presentats
[quote user="Tiramilles" post="171278"]Hola a tots!!!
Jo si que vull venir!!
Per tant afegiu la clàssica del grup DR BIG 750 del 89![/quote]
D'acord!
Jo si que vull venir!!
Per tant afegiu la clàssica del grup DR BIG 750 del 89![/quote]
D'acord!
- CMB
- Presentats
[quote user="Sidru" post="171291"][quote user="CMB" post="170707"][quote user="Sidru" post="170504"]Seguiré el fil ....... molt interesant!!!!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
Salut[/quote]
D'acord Sidru, esperem una bona recuperació. restem a l'espera fins dijous ...
Carles
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
Salut[/quote]
D'acord Sidru, esperem una bona recuperació. restem a l'espera fins dijous ...
Carles
- CMB
- Presentats
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Sidru" post="171291"][quote user="CMB" post="170707"][quote user="Sidru" post="170504"]Seguiré el fil ....... molt interesant!!!!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
estic en fase final de recuperació .... amb moltes ganes de tornar-hi (em va agradar molt el tema "tacos"), em sap greu no poder confirmar si podré venir, fins dijous/divendres. Per cert també vindria amb una trail/enduro/aixafaterrosses/ranagustavo ........ vaja una "trail lleugera".Salut[/quote]
Quina por! :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Carles, si he entès be, menjars i dormir en calent (no calents, eh!). Vull dir, que no cal portar infraestructura de sacs, tenda, fogonet, etc.... nomès l'esmorzar del primer dia.
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
estic en fase final de recuperació .... amb moltes ganes de tornar-hi (em va agradar molt el tema "tacos"), em sap greu no poder confirmar si podré venir, fins dijous/divendres. Per cert també vindria amb una trail/enduro/aixafaterrosses/ranagustavo ........ vaja una "trail lleugera".Salut[/quote]
Carles, si he entès be, menjars i dormir en calent (no calents, eh!). Vull dir, que no cal portar infraestructura de sacs, tenda, fogonet, etc.... nomès l'esmorzar del primer dia.
- CMB
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="171437"][quote user="Sidru" post="171291"][quote user="CMB" post="170707"][quote user="Sidru" post="170504"]Seguiré el fil ....... molt interesant!!!!! :eyes :eyes :eyes[/quote]
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
Carles, si he entès be, menjars i dormir en calent (no calents, eh!). Vull dir, que no cal portar infraestructura de sacs, tenda, fogonet, etc.... nomès l'esmorzar del primer dia.[/quote]
Correcte!
si podem, menjarem sopa, que serà calenta!
Per cert, durant el cap de setmana es preveu més bon temps!
Salut
Hola sidru,
Salut
Carles[/quote]
Bones Carles,
Carles, si he entès be, menjars i dormir en calent (no calents, eh!). Vull dir, que no cal portar infraestructura de sacs, tenda, fogonet, etc.... nomès l'esmorzar del primer dia.[/quote]
Correcte!
si podem, menjarem sopa, que serà calenta!
Per cert, durant el cap de setmana es preveu més bon temps!
Salut
- Sidru
- Presentats
Iepppppppp!!!!!
Confirmo que vinc ........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Confirmo que vinc ........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- CMB
- Presentats
[quote user="Sidru" post="171445"]Iepppppppp!!!!!
Confirmo que vinc ........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Això vol dir que ja estas més recuperat. bé!
D'acord! apuntat. T'esperem el divendres a les 8h a Girona.
Ja publicaré el lloc exacte.
Salut
Confirmo que vinc ........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Això vol dir que ja estas més recuperat. bé!
D'acord! apuntat. T'esperem el divendres a les 8h a Girona.
Ja publicaré el lloc exacte.
Salut
- CMB
- Presentats
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Quina enveja! :???: :???: :???:
Ja ho sabeu oi que vindria?? però aquest cap de setmana treballo, tan dissabte com diumenge, no descarto venir a saludar-vos al matí quan sortiu.
Que disfruteu molt!! i vigileu amb en Sidru que veien el que es capaç de fer amb un armari de 250kg :eyes no vull pensar amb una trail lleugera que farà... :tremolant
Salut!
Ja ho sabeu oi que vindria?? però aquest cap de setmana treballo, tan dissabte com diumenge, no descarto venir a saludar-vos al matí quan sortiu.
Que disfruteu molt!! i vigileu amb en Sidru que veien el que es capaç de fer amb un armari de 250kg :eyes no vull pensar amb una trail lleugera que farà... :tremolant
Salut!
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="171573"]Quina enveja! :???: :???: :???:
Salut![/quote]
Ok, t'hi esperem!
Ens faras la foto de sortida! ;)
Salut
Salut![/quote]
Ok, t'hi esperem!
Ens faras la foto de sortida! ;)
Salut