1-2-....42-43 Motos .Estem De Proves
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dj. gen. 21, 2010 10:40 pm
- Ubicació: Girona
Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves
Gracies Mareta.
Quina enveja (de la bona eh)
Quina enveja (de la bona eh)
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves
No em vull oblidar de mencionar:
1.- ja sabeu el meu nivell de coneixament técnic... és molt penós, no per aixó deixaré d´explicar el meu parer sobre les motos que provo.
2.- escric amb la més profunda de les meves humiltats
A totes i tots , gracies per llegir-me
¿Gràcies per llegir-te?. Estàs de broma?. És un veritable plaer fer-ho. Gràcies a tu per prendre't la molèstia d'escriure les teves impressions. V'ssssss
1.- ja sabeu el meu nivell de coneixament técnic... és molt penós, no per aixó deixaré d´explicar el meu parer sobre les motos que provo.
2.- escric amb la més profunda de les meves humiltats
A totes i tots , gracies per llegir-me
¿Gràcies per llegir-te?. Estàs de broma?. És un veritable plaer fer-ho. Gràcies a tu per prendre't la molèstia d'escriure les teves impressions. V'ssssss
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves
Gràcies per alegrar-me un altre "dolorós" matí de dissbate a la feina ;)
És curiós veure la evolució dels teus comentaris a mesura que vas provant més motos.
En dos dies et fitxen per qualsevol de les revistes del sector com a provadora.
M'encanta la manera que tens d'explicar i els detalls en els que fas incidència, ja que no et limites (com a les revistes) als detalls purament tècnics, sinó que parles de la comoditat, capacitat de maletes, etc... coses que ens interessen molt i molt, si més no, a mi.
Un cop més felicitats i gràcies per les teves impressions i sensacions :kiss
És curiós veure la evolució dels teus comentaris a mesura que vas provant més motos.
En dos dies et fitxen per qualsevol de les revistes del sector com a provadora.
M'encanta la manera que tens d'explicar i els detalls en els que fas incidència, ja que no et limites (com a les revistes) als detalls purament tècnics, sinó que parles de la comoditat, capacitat de maletes, etc... coses que ens interessen molt i molt, si més no, a mi.
Un cop més felicitats i gràcies per les teves impressions i sensacions :kiss
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Mab
- Presentats
- Entrades: 15
- Membre des de: ds. abr. 23, 2011 7:43 pm
- Ubicació: Olivella
Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves
realment , sincerament molt divertit , a estat un plaer llegir les teves croniques i els comentaris de tota la resta .
salut.
salut.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
El Cor D´una Moto ETS TU
Ja sabeu que hi han tantes opinions com motoristes, però el que tinc molt i molt clar es que tothom condueix d´una manera diferent.
Una moto només aporta la mecánica, la cilindrada.... la resta l´has s´aportar tú.
El cor, les ganes de fer corbes , rectes, traçades., accelerar,---- nosaltres , els motoristes som els que FEM BRILLAR LES NOSTRES MOTOS.
Si jo agafo una moto , se que puc anar de primera a quinta o sexta, i que sentiré el motor i que giraré més o menys i que podre fer asfalt i pistes o només pistes......però sempre son 2 rodes, accelerar, fre, canvi..... bueno.... l´standard de totes motos.
Per exemple, una gs de l´altre canvia poc, però depen del motoriste que la porta.... de veritat que la fa BRILLAR i li dona VIDA PROPIA.
Hi han motos que malgrat tinguin molta cilindrada , portada per qui la porti ... sembla una moto de la terçera edat, d´altre banda unaltre persona la farà brillar i lluïr només d´arrencar-la.
Resumint, les motos no només son el que son per el cubicathe, el tipus.... sino per el COR que hi possem quant les conduim.
Sis plau, que ningú s´enfadi, ja sabeu que només es la meva més humil opinió .
Una moto només aporta la mecánica, la cilindrada.... la resta l´has s´aportar tú.
El cor, les ganes de fer corbes , rectes, traçades., accelerar,---- nosaltres , els motoristes som els que FEM BRILLAR LES NOSTRES MOTOS.
Si jo agafo una moto , se que puc anar de primera a quinta o sexta, i que sentiré el motor i que giraré més o menys i que podre fer asfalt i pistes o només pistes......però sempre son 2 rodes, accelerar, fre, canvi..... bueno.... l´standard de totes motos.
Per exemple, una gs de l´altre canvia poc, però depen del motoriste que la porta.... de veritat que la fa BRILLAR i li dona VIDA PROPIA.
Hi han motos que malgrat tinguin molta cilindrada , portada per qui la porti ... sembla una moto de la terçera edat, d´altre banda unaltre persona la farà brillar i lluïr només d´arrencar-la.
Resumint, les motos no només son el que son per el cubicathe, el tipus.... sino per el COR que hi possem quant les conduim.
Sis plau, que ningú s´enfadi, ja sabeu que només es la meva més humil opinió .
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: El Cor D´una Moto ETS TU
[quote user="Mareta" post="168794"]Ja sabeu que hi han tantes opinions com motoristes, però el que tinc molt i molt clar es que tothom condueix d´una manera diferent.
Una moto només aporta la mecánica, la cilindrada.... la resta l´has s´aportar tú.
El cor, les ganes de fer corbes , rectes, traçades., accelerar,---- nosaltres , els motoristes som els que FEM BRILLAR LES NOSTRES MOTOS.
Si jo agafo una moto , se que puc anar de primera a quinta o sexta, i que sentiré el motor i que giraré més o menys i que podre fer asfalt i pistes o només pistes......però sempre son 2 rodes, accelerar, fre, canvi..... bueno.... l´standard de totes motos.
Per exemple, una gs de l´altre canvia poc, però depen del motoriste que la porta.... de veritat que la fa BRILLAR i li dona VIDA PROPIA.
Hi han motos que malgrat tinguin molta cilindrada , portada per qui la porti ... sembla una moto de la terçera edat, d´altre banda unaltre persona la farà brillar i lluïr només d´arrencar-la.
Resumint, les motos no només son el que son per el cubicathe, el tipus.... sino per el COR que hi possem quant les conduim.
Sis plau, que ningú s´enfadi, ja sabeu que només es la meva més humil opinió .[/quote]
Totalment d'acord :ksss
Una moto només aporta la mecánica, la cilindrada.... la resta l´has s´aportar tú.
El cor, les ganes de fer corbes , rectes, traçades., accelerar,---- nosaltres , els motoristes som els que FEM BRILLAR LES NOSTRES MOTOS.
Si jo agafo una moto , se que puc anar de primera a quinta o sexta, i que sentiré el motor i que giraré més o menys i que podre fer asfalt i pistes o només pistes......però sempre son 2 rodes, accelerar, fre, canvi..... bueno.... l´standard de totes motos.
Per exemple, una gs de l´altre canvia poc, però depen del motoriste que la porta.... de veritat que la fa BRILLAR i li dona VIDA PROPIA.
Hi han motos que malgrat tinguin molta cilindrada , portada per qui la porti ... sembla una moto de la terçera edat, d´altre banda unaltre persona la farà brillar i lluïr només d´arrencar-la.
Resumint, les motos no només son el que son per el cubicathe, el tipus.... sino per el COR que hi possem quant les conduim.
Sis plau, que ningú s´enfadi, ja sabeu que només es la meva més humil opinió .[/quote]
Totalment d'acord :ksss
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves
PROVA DE LA KTM ADVENTURE R 2011
Divendres passat vaig tastar la R 2011... us en faig cinc cèntims, esquemàticament, per si us interessa.


Quan pujes a sobre, la primera impressio és la certesa real de l'alçada que ha guanyat aquest any. Jo a la meva Adv (2006) arribo bé a terra amb peus mes o menys plans, tenint en compte que faig 1,80 m... amb aquesta arribo sense acabar de posar el peu totalment a terra.
El motor gira i sona igual que el meu, de fet es el mateix, nomes que te uns 15 cavalls "afegits", i amb escape de serie.
Han canviat el disseny del panell d'informació, més minimal.lista... a mi personalment m'agrada més el que tinc jo. Es mes... KTM. De totes maneres, amb ambdues versions, estas ben informat en tot moment, i de manera clara. respecte al meu model tambe ha guanyat una toma per cables de 12 V, a l'esquerra del tablero.

Un cop en marxa, es nota clar que el motor no és tan "brusc" com els anteriors. Lleugerament es més dòcil, més fi... jo diria que ho han adaptat per a tots els públics... es nota des d'abaix de tot. No us penseu que es un motor "japones" de serie, però. Però un cop obres gas la bestia surt i el motor LC8 empeny amb la mateixa alegria de sempre... no li falta potencia, ni reprise, tira be a tots nivells i el temps de recuperacio es àgil i constant... I també s'escalfa com les altres... amb els escapes de serie son uns veritables forns.
La posició de conducció, degut a la seva alçada es molt "trail"... et fa notar el seu us polivalent. La comoditat del seient, si be ha millorat un xic, no deixa de ser KTM, es a dir, justet. Es qüestió d'acostumar-s'hi, o canviar el seient (com vaig fer jo amb un Touratech, en el seu dia)...
La moto es fa portar alegre, traça i entra molt be en les corbes, et permet, degut al seu repartiment de pesos (un dels millors que he provat) molt de marge i plegades "a mort" sense que la moto s'arrugui...
Els frens, sensacionals al davant, precisos i potents. Responen be i vas super sobrat. El de darrera jo el qualificaria (com en la meva moto), de justet. No es que freni malament, pero te un tacte "dur"... crec que es podria millorar.
En altes velocitats l'alçada ens passa factura, belluga una mica (normal!), però no per això deixem de controlar la conducció. Evidentment la moto corre, pero no es per anar amb velocitats de creuer de 150 cap amunt... (de fet, qui hi va...)
Les suspensions de serie estan bastant ben tarades, tot i que això ja es cosa de cadascú... En general responen be i la base (WP) es bona.
Un cop deixem l'asfalt la moto ens permet anar molt alegres, tenint en compte les distàncies de frenada (portem una 1000!)... en pistes amples es pot anar realment ràpid. La moto respon amb alegria i efectivitat. S'ha d'anar amb compte amb les bandades que fa a darrera en marxes curtes degut a la potencia... Per corriols més estrets ja s'ha d'anar mes "fi". La moto pesa i s'ha de tenir en compte que tot i ser estreta, te el seu volum... les suspensions son sensacionals en tot tipus de terreny. Potser per anar fora carretera s'han d'endurir un pèl... crec que absorbeixen millor el terreny.
El xassis esta reforçat respecte a versions anteriors. No vaig notar res especial en aquest sentit.
En general, el que més vaig notar respecte a la meva son els cavalls de més, l'alçada i la resposta lleugerament més dòcil del motor.
Ara s'hauria de provar amb uns Akrapovich, que es quan el motor respon millor, i va mes desofegat.
Res mes. Crec que he pogut resumir en poques línies el que vaig notar.
Divendres passat vaig tastar la R 2011... us en faig cinc cèntims, esquemàticament, per si us interessa.


Quan pujes a sobre, la primera impressio és la certesa real de l'alçada que ha guanyat aquest any. Jo a la meva Adv (2006) arribo bé a terra amb peus mes o menys plans, tenint en compte que faig 1,80 m... amb aquesta arribo sense acabar de posar el peu totalment a terra.
El motor gira i sona igual que el meu, de fet es el mateix, nomes que te uns 15 cavalls "afegits", i amb escape de serie.
Han canviat el disseny del panell d'informació, més minimal.lista... a mi personalment m'agrada més el que tinc jo. Es mes... KTM. De totes maneres, amb ambdues versions, estas ben informat en tot moment, i de manera clara. respecte al meu model tambe ha guanyat una toma per cables de 12 V, a l'esquerra del tablero.

Un cop en marxa, es nota clar que el motor no és tan "brusc" com els anteriors. Lleugerament es més dòcil, més fi... jo diria que ho han adaptat per a tots els públics... es nota des d'abaix de tot. No us penseu que es un motor "japones" de serie, però. Però un cop obres gas la bestia surt i el motor LC8 empeny amb la mateixa alegria de sempre... no li falta potencia, ni reprise, tira be a tots nivells i el temps de recuperacio es àgil i constant... I també s'escalfa com les altres... amb els escapes de serie son uns veritables forns.
La posició de conducció, degut a la seva alçada es molt "trail"... et fa notar el seu us polivalent. La comoditat del seient, si be ha millorat un xic, no deixa de ser KTM, es a dir, justet. Es qüestió d'acostumar-s'hi, o canviar el seient (com vaig fer jo amb un Touratech, en el seu dia)...
La moto es fa portar alegre, traça i entra molt be en les corbes, et permet, degut al seu repartiment de pesos (un dels millors que he provat) molt de marge i plegades "a mort" sense que la moto s'arrugui...
Els frens, sensacionals al davant, precisos i potents. Responen be i vas super sobrat. El de darrera jo el qualificaria (com en la meva moto), de justet. No es que freni malament, pero te un tacte "dur"... crec que es podria millorar.
En altes velocitats l'alçada ens passa factura, belluga una mica (normal!), però no per això deixem de controlar la conducció. Evidentment la moto corre, pero no es per anar amb velocitats de creuer de 150 cap amunt... (de fet, qui hi va...)
Les suspensions de serie estan bastant ben tarades, tot i que això ja es cosa de cadascú... En general responen be i la base (WP) es bona.
Un cop deixem l'asfalt la moto ens permet anar molt alegres, tenint en compte les distàncies de frenada (portem una 1000!)... en pistes amples es pot anar realment ràpid. La moto respon amb alegria i efectivitat. S'ha d'anar amb compte amb les bandades que fa a darrera en marxes curtes degut a la potencia... Per corriols més estrets ja s'ha d'anar mes "fi". La moto pesa i s'ha de tenir en compte que tot i ser estreta, te el seu volum... les suspensions son sensacionals en tot tipus de terreny. Potser per anar fora carretera s'han d'endurir un pèl... crec que absorbeixen millor el terreny.
El xassis esta reforçat respecte a versions anteriors. No vaig notar res especial en aquest sentit.
En general, el que més vaig notar respecte a la meva son els cavalls de més, l'alçada i la resposta lleugerament més dòcil del motor.
Ara s'hauria de provar amb uns Akrapovich, que es quan el motor respon millor, i va mes desofegat.
Res mes. Crec que he pogut resumir en poques línies el que vaig notar.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-....-19-20-21 Motos (De Moment).Estem De Proves
:eyes :eyes :eyes La KTM m´impossa, però si l´hem de provar, es prova i ja està :mrgreen: :mrgreen:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Honda CBF 600
A aquesta moto ja li tenia molt de respecte.
La versatilitat que em va demostrar al Marroc varen ésser dignes d’admiració.
Es una moto que en unes bones mans, no té fronteres.
Jo la vaig provar en el curset de Honda.
Allà TOTS els 10 components del grup varem treballar de valent amb aquestes motos :

Les motos del curset portaven moltes proteccions, tantes més que nosaltres i.... francament no era per menys. Més que anar amb moto , varem treballar amb la moto..... la duresa de les proves en va posar a tots firmes. No era un curset light, però la moto CBF es molt baixa i molt i molt dòcil.










En Pou ( el profe) ens va insistir en la correcta posició dalt la moto.
La majoria de proves eren a molt baixa velocitat i el comportament de la moto va ésser impecable. Val a dir que en alguns moments s´ens calaven, però varem forçar molt les corbes , les frenades amb ABS i sense…. Va ésser un autèntic plaer i sense que ens requés caure amb la nostra pròpia moto.
Amb una correcte posició, el professor ens va comentar que aquesta moto disposa de reposa peus. I francament una vegada has assolit la correcte col•locació, es molt i molt còmode. També en Pou ens va comentar que el que s’ha de fer sempre es apoiar només la punta del peu en el estrep i quant s’ha de canviar de marxa adelantar-lo, canviar i novament apoiar només la punta.
Varem fer varies voltes a segona i tercera i apurant molt al arribar a corba, algunes vegades si entraves massa passat de voltes o massa despresa, la moto et feia un lleig i la roda del darrera patinava, però.... de veritat que només si l´apretaves molt i molt.
Per la resta , aquesta moto va de fábula.
Personalment , per les tirades que fem i per ésser nacked... no es pas sang de la meva devoció.
La versatilitat que em va demostrar al Marroc varen ésser dignes d’admiració.
Es una moto que en unes bones mans, no té fronteres.
Jo la vaig provar en el curset de Honda.
Allà TOTS els 10 components del grup varem treballar de valent amb aquestes motos :

Les motos del curset portaven moltes proteccions, tantes més que nosaltres i.... francament no era per menys. Més que anar amb moto , varem treballar amb la moto..... la duresa de les proves en va posar a tots firmes. No era un curset light, però la moto CBF es molt baixa i molt i molt dòcil.











En Pou ( el profe) ens va insistir en la correcta posició dalt la moto.
La majoria de proves eren a molt baixa velocitat i el comportament de la moto va ésser impecable. Val a dir que en alguns moments s´ens calaven, però varem forçar molt les corbes , les frenades amb ABS i sense…. Va ésser un autèntic plaer i sense que ens requés caure amb la nostra pròpia moto.
Amb una correcte posició, el professor ens va comentar que aquesta moto disposa de reposa peus. I francament una vegada has assolit la correcte col•locació, es molt i molt còmode. També en Pou ens va comentar que el que s’ha de fer sempre es apoiar només la punta del peu en el estrep i quant s’ha de canviar de marxa adelantar-lo, canviar i novament apoiar només la punta.
Varem fer varies voltes a segona i tercera i apurant molt al arribar a corba, algunes vegades si entraves massa passat de voltes o massa despresa, la moto et feia un lleig i la roda del darrera patinava, però.... de veritat que només si l´apretaves molt i molt.
Per la resta , aquesta moto va de fábula.
Personalment , per les tirades que fem i per ésser nacked... no es pas sang de la meva devoció.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 12, 2011 10:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Montesa Cota 4 RT
Montesa Cota 4RT
Una imatge val més que mil paraules .....

El més important només de veure-la.... on està el seient ??????
Ja em perdonaran, però necessito un
La moto desde el terra fins a on no has d´apoiar el cul medeix 65cm....
Un altre cosa...... la moto s’arrenca amb pedal.... wala quin atras.....
Un altre cosa, per posar marxa ho has de fer traient el peu del estrep, adelant´lo canviant de marxa i retornant el peu al estrep..... total... que amb la mà posava segona directament i arrancava.... ja sé que això no s’ha de dir... però si no en sé no en sé i no en sé clar i català.
Total que vaig fer pràcticament totes les proves de trial en segona..... crec que tercera només la vaig posar una vegada i desprès no vaig poguer reduir .... total... tot en segona..... taulons en segona, pujada en segona... tot en segona.....
La segona marxa va de fábula, la tercera deu ésser massa ( jeje) . Té 5 marxes i el pes de la moto no supera 75 kg ( tinc el catalec a la mà)







Molt bona moto si t´agrada el trial.....personalment.... mai més......
Una imatge val més que mil paraules .....

El més important només de veure-la.... on està el seient ??????
Ja em perdonaran, però necessito un

La moto desde el terra fins a on no has d´apoiar el cul medeix 65cm....
Un altre cosa...... la moto s’arrenca amb pedal.... wala quin atras.....
Un altre cosa, per posar marxa ho has de fer traient el peu del estrep, adelant´lo canviant de marxa i retornant el peu al estrep..... total... que amb la mà posava segona directament i arrancava.... ja sé que això no s’ha de dir... però si no en sé no en sé i no en sé clar i català.
Total que vaig fer pràcticament totes les proves de trial en segona..... crec que tercera només la vaig posar una vegada i desprès no vaig poguer reduir .... total... tot en segona..... taulons en segona, pujada en segona... tot en segona.....
La segona marxa va de fábula, la tercera deu ésser massa ( jeje) . Té 5 marxes i el pes de la moto no supera 75 kg ( tinc el catalec a la mà)







Molt bona moto si t´agrada el trial.....personalment.... mai més......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 13, 2011 6:42 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
I la HP2 de l'Avatar quan la vas provar?? al final has après a aixecar roda??
Salut... ;)
Salut... ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
[quote user="650X" post="168958"]I la HP2 de l'Avatar quan la vas provar?? al final has après a aixecar roda??
Salut... ;)[/quote]
Perque et penses que faig cursets ?????? ;)
Temps al temps....... :roll: :roll:
Salut... ;)[/quote]
Perque et penses que faig cursets ?????? ;)
Temps al temps....... :roll: :roll:
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Honda CRF 100 F
La varem provar la última hora del curset de seguretat de Honda.
La moto es petita e incomoda.
En Pou ( el monitor) ens va ensenyar el comportament d´aquesta moto en pista de sorra i ens va recomanar fer el contra-manillar.
Val a dir que dels nostres " 5 magníficos " pocs eram els que haviam trepitjat sorra, però amb aquella moto de mig-fireta... no feia pas por :tremolant :tremolant
Cames arronsades i.....gasssssssssssssssssssss
Angela María....... al final de la recta...... s´ha de girar !!!!!!!!!
Jo ja no m´enrecordava de com girar i per desfogar-me només cridava...... EM MATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! :roll: :roll:
I no sé com lograva girar...... gas unaltre vegada i aquesta moto de córrer potser no córrer molt , però en circuit et fa disfrutar com un nen petit,
Es com anar dalt d´una cabra boja amb les hormones desbocades .
Va ésser un fi de festa divertit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .



La moto es petita e incomoda.
En Pou ( el monitor) ens va ensenyar el comportament d´aquesta moto en pista de sorra i ens va recomanar fer el contra-manillar.
Val a dir que dels nostres " 5 magníficos " pocs eram els que haviam trepitjat sorra, però amb aquella moto de mig-fireta... no feia pas por :tremolant :tremolant
Cames arronsades i.....gasssssssssssssssssssss
Angela María....... al final de la recta...... s´ha de girar !!!!!!!!!
Jo ja no m´enrecordava de com girar i per desfogar-me només cridava...... EM MATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! :roll: :roll:
I no sé com lograva girar...... gas unaltre vegada i aquesta moto de córrer potser no córrer molt , però en circuit et fa disfrutar com un nen petit,
Es com anar dalt d´una cabra boja amb les hormones desbocades .
Va ésser un fi de festa divertit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .



Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 20, 2011 11:35 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
La Crossrunner
Han portat al territori nacional 8 crossrunner.
Aqui teniu algunes imatges de una de les 8 motos. La propera setmana crec que jala podrem provar.
Les impressions de la moto abans de posar-la en marxa les explicaré demà.....














Aqui teniu algunes imatges de una de les 8 motos. La propera setmana crec que jala podrem provar.
Les impressions de la moto abans de posar-la en marxa les explicaré demà.....














Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 09, 2011 2:22 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
Ahir a la tarda estava a Figueres i vaig passar per davant de Tecnimoto, en vaig veure una de lluny a veure si una estona d'aquestes que hi vagi en més calma la puc veure de més aprop. La meva impressió es que posada al carrer i amb fotos reals, de "cross" en te ben poc, jo en diria més Roadrunner. Tot i així em sembla una moto molt maca tot i que no estic segurament al segment de públic al que va destinada. :lol:
Salut!
Salut!
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
Jo la vaig a veure dema...
Nomes per curiositat... de trail res de res, ja es veu (mireu el manillar...).
Honda vol acostar la VFR a l'usuari més domèstic...
Pinta de còmoda la té, però...
Nomes per curiositat... de trail res de res, ja es veu (mireu el manillar...).
Honda vol acostar la VFR a l'usuari més domèstic...
Pinta de còmoda la té, però...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
Ahir no vaig provar la moto. Només em vaig asentar al cim i prou.
Malgrat aixó voldria afegir que el disseny d´aquesta moto m´agrada, sembla futurista i treta d´una peli d´el ciberespai.
Si la mires de lluny, sembla une moto petita, de fet...... i després de mirar-la detingudament jo no l´hagués anemanat CROSS . RUNNER
De cross no te res de res, ni les rodes , ni l´aspecte. Per exemple una gs f800gs té més l´aspecte off road que la crossrunner.
Jo definiria aquesta moto com la primera aportació de Honda a un nou segment de moto:
una moto de carretera , d´ aspecte elegant i amb un gran motor que mai.... en un nivell de 800 s´et pot quedar curt.
Em va sorprendre que no es tant baixa com mostra el catalec, de fet al pujar-hi, tocava lleugerament al terra.
........estic treballant-hi........
Malgrat aixó voldria afegir que el disseny d´aquesta moto m´agrada, sembla futurista i treta d´una peli d´el ciberespai.
Si la mires de lluny, sembla une moto petita, de fet...... i després de mirar-la detingudament jo no l´hagués anemanat CROSS . RUNNER
De cross no te res de res, ni les rodes , ni l´aspecte. Per exemple una gs f800gs té més l´aspecte off road que la crossrunner.
Jo definiria aquesta moto com la primera aportació de Honda a un nou segment de moto:
una moto de carretera , d´ aspecte elegant i amb un gran motor que mai.... en un nivell de 800 s´et pot quedar curt.
Em va sorprendre que no es tant baixa com mostra el catalec, de fet al pujar-hi, tocava lleugerament al terra.
........estic treballant-hi........
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
La meva per netejar-la utilitzo una mànega d'aigua, una galleda, aigua, sabó,un raspall d'escombra i molta paciencia. Aquesta amb una mica de "pronto" , un drapet i un plomall em sembla que ja faria :666
...i la 1.200 què??? :castell
salut! ;)
...i la 1.200 què??? :castell
salut! ;)
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
a l'Honda de Manresa tambe la tenen al aparador,vaig pasar per davant i la vaig veure,anire i la mirare de prop per que mes curiosa amb un diseny tan novedos,per l'aspecte ha d'anar molt be,aquestes fotos son mes aclaridores que las de las revistas,gracies Eva.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: 1-2-....-22-23- 24 Motos (De Moment).Estem De Proves
Gràcies per les fotos, ara es veu millor.
M'atrau força la llargada del cargol dels estreps. Vol dir això
que hi ha una part de la moto susceptible de rascar al revolts?
M'atrau força la llargada del cargol dels estreps. Vol dir això
que hi ha una part de la moto susceptible de rascar al revolts?

