Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
[quote user="CMB" post="171570"]Hola
Us informo del lloc de trobada el dissabte a les 8h.
Google Maps
Salutacions[/quote]
Gasolinera de Sarrià en direcció Girona o Figueres?
Google Maps
Salutacions[/quote]
Gasolinera de Sarrià en direcció Girona o Figueres?
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Pasqual" post="171576"][quote user="CMB" post="171570"]Hola
Google Maps
Salutacions[/quote]
Gasolinera de Sarrià en direcció Girona o Figueres?[/quote]
Vaja, perdó si no queda clar.
Direcció Figueres!
Salut
Google Maps
Salutacions[/quote]
Gasolinera de Sarrià en direcció Girona o Figueres?[/quote]
Vaja, perdó si no queda clar.
Direcció Figueres!
Salut
- CMB
- Presentats
Tal com havíem previst fa uns dies, pluja fins avui a la tarda, pel cap de setmana més sol i calor. Segur que no trobem gens de pols.
Ara cal definir si anirem disfressats d'estiu o d'hivern! Quin dubte, oi? A les alçades tindrem temperatures d'uns 10º de mitjana.
Fins ara
Ara cal definir si anirem disfressats d'estiu o d'hivern! Quin dubte, oi? A les alçades tindrem temperatures d'uns 10º de mitjana.
Fins ara
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Que disfruteu molt !!!
Aquestes són de les que m'agraden a mi ;)
Salut
Aquestes són de les que m'agraden a mi ;)
Salut
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Jo ja vaig esmolant l'enveja per quan penjeu la deguda crònica amb les fotos :twisted:
Així tindré alguna cosa per distrure'm a la feina :???:
Així tindré alguna cosa per distrure'm a la feina :???:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- CMB
- Presentats
Vinga nois, fins demà a les 8h.
tot Ok!
Ja farem una bona crónica, sense arribar a l'alçada de les d'en Panotxa! :lol:
tot Ok!
Ja farem una bona crónica, sense arribar a l'alçada de les d'en Panotxa! :lol:
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Assistència de qualitat, el dia pinta insegur però tirant a millorar, això si fang, fang i més fang.
Han sortit amb una puntualitat raonable:

i un petit video a l'alçada de Medinyà...
[youtube]ZyX5CxDO37A[/youtube]
Salut...
PD: quina enveja... :crys

Salut...
PD: quina enveja... :crys
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="171844"]Assistència de qualitat, el dia pinta insegur però tirant a millorar, això si fang, fang i més fang.

Salut...
PD: quina enveja... :crys[/quote]
Gràcies Enric!!!
Ens vas convencer d'anar per aquest aqui i degut a les obres d'ampliació de l'autopista estava ple de 'nocilla', vull dir fang llafiscós!
Però va ser una prova del que ens trobariem més endavant als primers trams, jajaja. Va ser impossible creuar el Fluvià, portava massa aigua i passava per sobre de tots els passos...
La sortida va anar molt bé, vam poder fer majorment tots els trams previstos, això si amb una mica més de temps del previst, però res preocupant. Vam tenir sol, vent, boira, núvol, plugim, fred...
Les pistes estaven impressionants, només vam trobar una d'elles amb pols, la de pujada cap a la Molina, la resta humides i amb no massa fang ni basses. Destacaria la de pujada cap al Pedraforca, vam poder pujar a ritme sense trobar gaires impediments.
Vam tenir una punxada, que gràcies a en Sidru i a en Jordi es va resoldre ràpidament, això ens va permetre fer el menú al coll de Manrella que va estar bé, millor que haver dinat a la France...
El Canigó no el vam veure per cap banda, hi havia una boira de mil dimonis que feia que no es veies res de res, és una altra manera de veure'l. Feia fred, 4º.
El diumenge per la tarda, per un motiu o altre va haver-hi desbandada, però tres vam acabar fent el tram del Pedraforca, pujant des de Bagà, va estar molt bé.
Us deixo un parell de fotos. Despres amb calma faré la crónica.

Salut i fins despres...

Salut...
PD: quina enveja... :crys[/quote]
Gràcies Enric!!!
Ens vas convencer d'anar per aquest aqui i degut a les obres d'ampliació de l'autopista estava ple de 'nocilla', vull dir fang llafiscós!
La sortida va anar molt bé, vam poder fer majorment tots els trams previstos, això si amb una mica més de temps del previst, però res preocupant. Vam tenir sol, vent, boira, núvol, plugim, fred...
Les pistes estaven impressionants, només vam trobar una d'elles amb pols, la de pujada cap a la Molina, la resta humides i amb no massa fang ni basses. Destacaria la de pujada cap al Pedraforca, vam poder pujar a ritme sense trobar gaires impediments.
Vam tenir una punxada, que gràcies a en Sidru i a en Jordi es va resoldre ràpidament, això ens va permetre fer el menú al coll de Manrella que va estar bé, millor que haver dinat a la France...
El Canigó no el vam veure per cap banda, hi havia una boira de mil dimonis que feia que no es veies res de res, és una altra manera de veure'l. Feia fred, 4º.
El diumenge per la tarda, per un motiu o altre va haver-hi desbandada, però tres vam acabar fent el tram del Pedraforca, pujant des de Bagà, va estar molt bé.
Us deixo un parell de fotos. Despres amb calma faré la crónica.

Salut i fins despres...
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
- Ubicació: Torelló
Bon dia!
Encara estic cansat, han sigut dos dies de molta moto però han valgut molt la pena.
La ruta fantastica, trail autèntic, moltes pistes amb una mica d'asfalt, paisatges imoressionants i bona companyia.
Felicitar en Carles per l'organització i la ruta, bona feina ;)
Quan tingui un moment us poso algunes fotos.
De moment estan totes a:
https://picasaweb.google.com/qqcasanova ... USORIENT02#
Encara estic cansat, han sigut dos dies de molta moto però han valgut molt la pena.
La ruta fantastica, trail autèntic, moltes pistes amb una mica d'asfalt, paisatges imoressionants i bona companyia.
De moment estan totes a:
https://picasaweb.google.com/qqcasanova ... USORIENT02#
Tiramilles l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 13, 2011 1:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Tiramilles" post="171980"]Bon dia!
De moment estan totes a:
https://picasaweb.google.com/qqcasanova ... USORIENT02#[/quote]
Quina passada de ruta i quina enveja (insana) que feu! Suposo que més endavant hi haurà una segona edició per 1200 oi? Això si que es una bona ruta trail. Llàstima de la boira i les nuvolades que us devien fer la guitza.
De totes maneres a les fotos, feu unes cares de felicitat que amb això ja paga la pena...
Siusplau que algú em passi el track!! encara que sigui per MP!
Hi ha alguna foto que em resulta familiar:
salut!
PD: Espero la crònica amb delit :ban
De moment estan totes a:
Quina passada de ruta i quina enveja (insana) que feu! Suposo que més endavant hi haurà una segona edició per 1200 oi? Això si que es una bona ruta trail. Llàstima de la boira i les nuvolades que us devien fer la guitza.
De totes maneres a les fotos, feu unes cares de felicitat que amb això ja paga la pena...

PD: Espero la crònica amb delit :ban
- CMB
- Presentats
[quote user="650X" post="171993"][quote user="Tiramilles" post="171980"]Bon dia!
De moment estan totes a:
salut!
PD: Espero la crònica amb delit :ban[/quote]
Si, si, ja publicaré una crònica i també els tracks i la ruta realitzada. Necessito uns dies
Carles
De moment estan totes a:

PD: Espero la crònica amb delit :ban[/quote]
Si, si, ja publicaré una crònica i també els tracks i la ruta realitzada. Necessito uns dies
Carles
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola que tal,
ja tinc la moto neta ...... només dir moltes gracies a tots els components de la ruta per tot, pels riures, ruta i gran companyia. Encare tinc un somriure a la cara, Carles moltes felicitats, gracies, etc etc .... t'has currat una gran ruta. Em sap greu no haver fet el tram final, però sort que no ens varem quedar ..... portava el regulador elèctric desconnectat i no portava cap llum!!! D'aquí els problemes que tenia amb el gas ..... porta un sensor i el vaig cremar.
Quan vulgueu ja podem tornar-hi ...
Jordi "Tiramilles"

Lluis

Carles "el jefe" de la trans.

El Paski, amb l'insumergible Dr400, si no et treus el casc podries pasar per un jovenet :mrgreen: :mrgreen: una mica macarra amb el tub d'escapament

El Xavi

En Joan

En Pep

Un servidor .... res a comentar ... :mrgreen: :mrgreen: no tinc arreglo

ja tinc la moto neta ...... només dir moltes gracies a tots els components de la ruta per tot, pels riures, ruta i gran companyia. Encare tinc un somriure a la cara, Carles moltes felicitats, gracies, etc etc .... t'has currat una gran ruta. Em sap greu no haver fet el tram final, però sort que no ens varem quedar ..... portava el regulador elèctric desconnectat i no portava cap llum!!! D'aquí els problemes que tenia amb el gas ..... porta un sensor i el vaig cremar.
Quan vulgueu ja podem tornar-hi ...
Jordi "Tiramilles"

Lluis

Carles "el jefe" de la trans.

El Paski, amb l'insumergible Dr400, si no et treus el casc podries pasar per un jovenet :mrgreen: :mrgreen: una mica macarra amb el tub d'escapament

El Xavi

En Joan

En Pep

Un servidor .... res a comentar ... :mrgreen: :mrgreen: no tinc arreglo

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
m'he estat mirant les fotos que son molt espectaculars,ni ha una que sembla que el cami nomes sigui un fil i suposso que per fer una ruta aixi s'ha d'estar en plena forma i saber de moto de muntanya,ja que tampoc anaveu amb maquines petites,gracies per portar-nos per aquests indrets ;) ;)
- CMB
- Presentats
Hola
Jo també m'ho vaig passar molt bé! Llàstima dels petits inconvenients físics d'alguns de vosaltres, esperem que al final no sigui res d'important. "Es que vais como locos...", Sidru: Et queda el consol que si hagues sigut una BMW, s'hagués aturat del tot, :lol: :lol: :lol:
Ens ha quedat pendent trams del tercer dia opcional, ja es faran. Abans o despres!!! potser en la tercera edició de la Pirineus Orientals.
Abans de tenir la crònica feta us deixo un enllaç al picassa:
https://picasaweb.google.com/1050661195 ... directlink
Algunes fotos no han sortit molt bé, ja que s'em va embrutir una mica l'òptica de la càmara ja que el portava obert en ruta ...
Salut
Jo també m'ho vaig passar molt bé! Llàstima dels petits inconvenients físics d'alguns de vosaltres, esperem que al final no sigui res d'important. "Es que vais como locos...", Sidru: Et queda el consol que si hagues sigut una BMW, s'hagués aturat del tot, :lol: :lol: :lol:
Ens ha quedat pendent trams del tercer dia opcional, ja es faran. Abans o despres!!! potser en la tercera edició de la Pirineus Orientals.
Abans de tenir la crònica feta us deixo un enllaç al picassa:
https://picasaweb.google.com/1050661195 ... directlink
Algunes fotos no han sortit molt bé, ja que s'em va embrutir una mica l'òptica de la càmara ja que el portava obert en ruta ...
Salut
- Tiramilles
- Presentats
- Entrades: 246
- Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Algunes fotos:

En Sidru escalfant la musculatura.

Equip

Alemania vs...

Japó..

Sidru

Pascual

Carles

Ull amb aquesta colla de macarres!!

Ups...No sabia que si adelantes algú has de mirar que no hi hagi cap bassal !

En Sidru escalfant la musculatura.

Equip

Alemania vs...

Japó..

Sidru

Pascual

Carles

Ull amb aquesta colla de macarres!!

Ups...No sabia que si adelantes algú has de mirar que no hi hagi cap bassal !

Tiramilles l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 13, 2011 9:52 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
malegro molt que tot hagi surtit be i el temps us hagi respectat, espero no perdrem la següent.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Quines fotos més guapes, es veu que ha sigut un cap de setmana off, collonut.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 13, 2011 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Precioses les fotos. M'alegro que hag sortit tant i tant bé
Quina enveja
Quina enveja
- CMB
- Presentats
Re: Pirineus Orientals. 11-12 De Juny. Crònica
L’any passat vam fer la ruta ‘Pirineus Orientals’ que va anar des d’Olot fins a la Vall d’Aran i tornant per Andorra, tot fent una sortida trail de concepte, és a dir pistes off per zones emblemàtiques del Pirineu, combinat amb carreteres secundàries. Com que ens va anar molt bé vam decidir tornar-hi aquest any. L’objectiu Canigó i Pedraforca.
Amb aquesta excusa vam realitzar diverses prèvies per valorar la idoneitat de la ruta triada i fer càculs de temps estimats. Total que es va decidir sortir de Girona, entrar a França per Les Salines i tornar a Catalunya per la Cerdanya.
Entre uns i altres vam aplegar-nos 8 persones, amb 5 BMW F800GS, les alemanes, i 3 japonenes, un Suzuki DR BIG 750, una suzuki DRZ 400 i per sorpresa una Kawa KLX 450, no hi havia qui el seguis, bé si, en Pasqual i en Jordi.
Dia 1
Tram1: Girona - Sant Llorenç de la Muga
Quedem a les 8h, per sortir a les 8.15h, ens ve a veure l’Enric 650X, casi que marxa amb nosaltres...

Aquest primer tram era totalment d’aproximació a la ruta real, però no per això menys divertit. Vorejant el Ter arribem a Medinyà on ens espera de nou en 650X i ens anima a passar pel fang...Com que havia plogut molt els dies abans alguns trams estaven molt enfangats i es va decidir retallar un troç per anar més ràpidament al Pirineu.
La ruta prevista ens portava cap a Navata, tot creuant el Fluvià, però el riu anava tant plé que s’havia menjat literalment el pas. Tampoc estava obert el pas alternatiu, total asfalt fins a Navata.

Agafem una pista fins a Cistella amb vistes directes a les Salines i el Canigó, la cosa s’anima, hem de creuar una riera, però per sort no va tant plena i es pot passar bé.

Tot seguit esmorzem una mica.

Tram 2: Sant Llorenç de la Muga - Ceret
Agafem la pista que puja cap a Maçanet de Cabrenys, passem pel costat de l’embassament de Boadella, està pleníssim.

ràpidament entrem en un tram més tècnic, però està molt bé, humit, però sense gaires basses. Es pot anar fent bé. Tenim la primera caiguda sense conseqüencies.

Passem pel costat de l’hotel la Central, l’entorn és meravellos! descansem un xic.

Ens dirigim cap a la Vajol, per anar a cercar la pisat que passant per les Salines ens permetrà saltar cap a França. Aqui tenim una punxada a la roda de raderra d’en Lluís. Amb 20 minuts en Pasqual i en Jordi ho solventen. Amb un compressor hi donem vent i llestos, cap a dinar...

Com que a França dinen abans decidim dinar al Restaurant Coll de Manrella, molt bé!
Ben dinat continuem la ruta cap a les Salines, hi ha alguns trossos pedregosos, però bé!
Les vistes de l’Empordà i la Garrotxa tallen l’alé!

Abans d’arribar al coll, entrem a dins del bosc i el tram és més ràpid.

Arribem al coll, frontera amb el Rosselló, el bosc és tant dens que casi es fa fosc. Parem en una font. Ja podem endevinar que el Canigó està ben enuvolat i que potser ens ploura una mica.

Tram 3: Ceret - Pista Canigó.
Pasem per Amelie, posem betzina i ens enfilem cap a Batere, la pujada és alegre, l’asfalt francès dona seguretat. Però abans d’arribar a dalt la temperatura baixa a 9º i plovineja. Una vegada a dalt, malgrat els núvols, la vista a la plana Ceretana és impressionant!

Tram 4: Pista Canigó
Arribem, retallant, al pàrquing d’entrada a la pista que ens pujarà cap a Cortalets. Les forçes ja justegen i el cel està molt tapat, amb més o menys rapidesa arribem a dalt, la boira no ens deixa veure res, descansem una estona a 4º.

La baixada és expectacular, en alguns trams estreta, amb penyasegats, túnels, revolts de 180º, …

Finalment a les 8 de la tarda arribem a Vernet-Les-Bains on teniem habitació reservada. Una dutxa i ha sopar a un restaurant.

Sort que en Lluis es va lligar a la cambrera, per que si és per la cuinera no sopem. Ens va deixar sense sopa. En Xavi encara no sap quin peix va menjar i finalment en Pasqual va poder sopar, portava des de les 4 de la tarda preguntant a on sopariem. Suposo que deu ser la seva hora sagrada del dia i ho volia tenir controlat.

Dia 2
Tram 1: Vernet - Coll de la Llosa
Una vegada esmorzats anem a posar betzina, resulta que les motos gasten, mira tu! Ens enfilem cap a Casteil i llavors direcció la Tour de Goa, deixem a la nostra esquena Sant Martí del Canigó que de tant amagat que està ni es veu. Anem pujant i baixant per pista i asfalt fins arribar a la via del tren groc francès.

Tot seguit en enfilem direcció El Coll de la Llosa, estació d’esquí nordic a prop del llac de Matemale. Les vistes sobre els cims encara nevats és impressionant.

Tram 2: Coll de la Llosa - Osseja
Aquesta etapa és d’aproximació a La Molina. Creuem la Cerdanya francesa per la part més oriental, vorejant la falda del Puigmal. La carretera és sinuosa i fem trams de pista (off law), sobretot per creuar la forntera...(aqui no crec que hi passi ni un 4x4, jijiji)

Tram 3: Osseja - Bagà
Des de Quixans ens enfilem cap a la Molina, per una pista ràpida (la que més de la sortida, > 100km/h). Anem a donar un cop d’ull a un track alternatiu que s’esdevé viable per creuar de Fr -> Cat.

Anem a dinar a la Molina

Per diversos motius dos marxen cap a casa (qui hi falta gent!) i la resta continuen la ruta pujant per l’estació d’esquí de la Masella fins al Col de Pal.

Tot seguit baixem fins a Bagà directament per pista, en alguns trams el descens és pronunciat i s’ha d’anar en compte.

Cal anar a possar betzina de nou. Les motos s’entesten a gastar-ne!
Tram 4: Bagà - Saldes
Per motius tècnics tenim tres baixes més i només quedem 3 persones. Malgrat ser una mica tard decidim acabar de pujar fins al Pedraforca. Cal creuar de nou Bagà i anar direcció cap a Gisclareny, a mig camí ens enfilem de nou per pista. Ens trobem amb una pisat que es pot fer a ritme i que va pujant fins arribar al Coll de la Bena, al cap de poc ja veiem la cara nord del Pedraforca, malgrat estar una mica núvol. Val a dir que és una de les millors vistes de pistes de muntanya que conec de Catalunya.

La pista fa una mena de V fins a acostar-nos a Josa, però fem mitja volta per arribar-nos al mirador del Pedraforca i tot seguit a Saldes.

Fi de ruta.
Espero que us agradi!
Amb aquesta excusa vam realitzar diverses prèvies per valorar la idoneitat de la ruta triada i fer càculs de temps estimats. Total que es va decidir sortir de Girona, entrar a França per Les Salines i tornar a Catalunya per la Cerdanya.
Entre uns i altres vam aplegar-nos 8 persones, amb 5 BMW F800GS, les alemanes, i 3 japonenes, un Suzuki DR BIG 750, una suzuki DRZ 400 i per sorpresa una Kawa KLX 450, no hi havia qui el seguis, bé si, en Pasqual i en Jordi.
Dia 1
Tram1: Girona - Sant Llorenç de la Muga
Quedem a les 8h, per sortir a les 8.15h, ens ve a veure l’Enric 650X, casi que marxa amb nosaltres...

Aquest primer tram era totalment d’aproximació a la ruta real, però no per això menys divertit. Vorejant el Ter arribem a Medinyà on ens espera de nou en 650X i ens anima a passar pel fang...Com que havia plogut molt els dies abans alguns trams estaven molt enfangats i es va decidir retallar un troç per anar més ràpidament al Pirineu.
La ruta prevista ens portava cap a Navata, tot creuant el Fluvià, però el riu anava tant plé que s’havia menjat literalment el pas. Tampoc estava obert el pas alternatiu, total asfalt fins a Navata.

Agafem una pista fins a Cistella amb vistes directes a les Salines i el Canigó, la cosa s’anima, hem de creuar una riera, però per sort no va tant plena i es pot passar bé.

Tot seguit esmorzem una mica.

Tram 2: Sant Llorenç de la Muga - Ceret
Agafem la pista que puja cap a Maçanet de Cabrenys, passem pel costat de l’embassament de Boadella, està pleníssim.

ràpidament entrem en un tram més tècnic, però està molt bé, humit, però sense gaires basses. Es pot anar fent bé. Tenim la primera caiguda sense conseqüencies.

Passem pel costat de l’hotel la Central, l’entorn és meravellos! descansem un xic.

Ens dirigim cap a la Vajol, per anar a cercar la pisat que passant per les Salines ens permetrà saltar cap a França. Aqui tenim una punxada a la roda de raderra d’en Lluís. Amb 20 minuts en Pasqual i en Jordi ho solventen. Amb un compressor hi donem vent i llestos, cap a dinar...

Com que a França dinen abans decidim dinar al Restaurant Coll de Manrella, molt bé!
Ben dinat continuem la ruta cap a les Salines, hi ha alguns trossos pedregosos, però bé!
Les vistes de l’Empordà i la Garrotxa tallen l’alé!

Abans d’arribar al coll, entrem a dins del bosc i el tram és més ràpid.

Arribem al coll, frontera amb el Rosselló, el bosc és tant dens que casi es fa fosc. Parem en una font. Ja podem endevinar que el Canigó està ben enuvolat i que potser ens ploura una mica.

Tram 3: Ceret - Pista Canigó.
Pasem per Amelie, posem betzina i ens enfilem cap a Batere, la pujada és alegre, l’asfalt francès dona seguretat. Però abans d’arribar a dalt la temperatura baixa a 9º i plovineja. Una vegada a dalt, malgrat els núvols, la vista a la plana Ceretana és impressionant!

Tram 4: Pista Canigó
Arribem, retallant, al pàrquing d’entrada a la pista que ens pujarà cap a Cortalets. Les forçes ja justegen i el cel està molt tapat, amb més o menys rapidesa arribem a dalt, la boira no ens deixa veure res, descansem una estona a 4º.

La baixada és expectacular, en alguns trams estreta, amb penyasegats, túnels, revolts de 180º, …

Finalment a les 8 de la tarda arribem a Vernet-Les-Bains on teniem habitació reservada. Una dutxa i ha sopar a un restaurant.

Sort que en Lluis es va lligar a la cambrera, per que si és per la cuinera no sopem. Ens va deixar sense sopa. En Xavi encara no sap quin peix va menjar i finalment en Pasqual va poder sopar, portava des de les 4 de la tarda preguntant a on sopariem. Suposo que deu ser la seva hora sagrada del dia i ho volia tenir controlat.

Dia 2
Tram 1: Vernet - Coll de la Llosa
Una vegada esmorzats anem a posar betzina, resulta que les motos gasten, mira tu! Ens enfilem cap a Casteil i llavors direcció la Tour de Goa, deixem a la nostra esquena Sant Martí del Canigó que de tant amagat que està ni es veu. Anem pujant i baixant per pista i asfalt fins arribar a la via del tren groc francès.

Tot seguit en enfilem direcció El Coll de la Llosa, estació d’esquí nordic a prop del llac de Matemale. Les vistes sobre els cims encara nevats és impressionant.

Tram 2: Coll de la Llosa - Osseja
Aquesta etapa és d’aproximació a La Molina. Creuem la Cerdanya francesa per la part més oriental, vorejant la falda del Puigmal. La carretera és sinuosa i fem trams de pista (off law), sobretot per creuar la forntera...(aqui no crec que hi passi ni un 4x4, jijiji)

Tram 3: Osseja - Bagà
Des de Quixans ens enfilem cap a la Molina, per una pista ràpida (la que més de la sortida, > 100km/h). Anem a donar un cop d’ull a un track alternatiu que s’esdevé viable per creuar de Fr -> Cat.

Anem a dinar a la Molina

Per diversos motius dos marxen cap a casa (qui hi falta gent!) i la resta continuen la ruta pujant per l’estació d’esquí de la Masella fins al Col de Pal.

Tot seguit baixem fins a Bagà directament per pista, en alguns trams el descens és pronunciat i s’ha d’anar en compte.

Cal anar a possar betzina de nou. Les motos s’entesten a gastar-ne!
Tram 4: Bagà - Saldes
Per motius tècnics tenim tres baixes més i només quedem 3 persones. Malgrat ser una mica tard decidim acabar de pujar fins al Pedraforca. Cal creuar de nou Bagà i anar direcció cap a Gisclareny, a mig camí ens enfilem de nou per pista. Ens trobem amb una pisat que es pot fer a ritme i que va pujant fins arribar al Coll de la Bena, al cap de poc ja veiem la cara nord del Pedraforca, malgrat estar una mica núvol. Val a dir que és una de les millors vistes de pistes de muntanya que conec de Catalunya.

La pista fa una mena de V fins a acostar-nos a Josa, però fem mitja volta per arribar-nos al mirador del Pedraforca i tot seguit a Saldes.

Fi de ruta.
Espero que us agradi!
- CMB
- Presentats
Re: Pirineus Orientals. 11-12 De Juny. Crònica
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 5:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.