SUQUET DE PEIX A LA COSTA BRAVA - 11 De JUNY De 2011
Moderador: Airald
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Re: SUQUET DE PEIX A LA COSTA BRAVA - 11 De JUNY De 2011
[quote user="Jordi Ponsa" post="171971"] Hi ha gent que no pots ni val la pena parlar-hi ( sobretot quant t'insulten). [/quote]
intolerància
1 f. [LC] Manca de tolerància
intolerant
adj. i m. i f. [LC] Mancat de tolerància.
intolerància
intolerant
adj. i m. i f. [LC] Mancat de tolerància.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="James Bond" post="171910"]Una mica tard, però vull agrair a tothom la magnifica jornada d'ahir, com diria en Vini va ser "per emmarcar".
Un plaer retrobar algú que estava semi-desaparegut, alguns que no ens veiem tampoc massa sovint i conèixer en persona nous companys.
Vull agrair a en Frank i en Jeppy tot el treball fet perqué tot sortís rodó i excel·lent. Com molt be diu la Lini, que en aixequéssim de la taula a les 7 de la tarda (i encara va ser per obligació) vol dir alguna cosa.
Be companys, quan volgueu ho repetim ;) ;)
Vsssssss
007[/quote]
Ramon, Et prenc la paraula ;) ... molt bona aquesta foto d'en Frank i l'Esther ... es veu molta química :mrgreen:
V'sss
GeSus
Un plaer retrobar algú que estava semi-desaparegut, alguns que no ens veiem tampoc massa sovint i conèixer en persona nous companys.
Vull agrair a en Frank i en Jeppy tot el treball fet perqué tot sortís rodó i excel·lent. Com molt be diu la Lini, que en aixequéssim de la taula a les 7 de la tarda (i encara va ser per obligació) vol dir alguna cosa.
Be companys, quan volgueu ho repetim ;) ;)
Vsssssss
007[/quote]
Ramon, Et prenc la paraula ;) ... molt bona aquesta foto d'en Frank i l'Esther ... es veu molta química :mrgreen:
V'sss
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 12:02 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="PEREBI" post="171904"]
Arbe, es nota que estàs compenetrat amb la teva mítica Africa Twin, collons quines traçades!!.[/quote]
:oops: :oops: :oops: home, fa anys ja que rodem junts, la veritat que és molt noble, va molt bé (malgrat els anys que fa que la conec encara hi ha dies que em meravella de com va de bé). Ostres, ara feia temps que no em treia de ruta, i se li notaven les ganes, estava contenta, com un gos quan li ensenyes la corretja, remenava la cua !!!
Ha esta un cap de setmana tope motero com feia temps que no tenia la sort de gaudir. Quan vam sortir del dinar-berenar vam anar a casa uns bons amics, a Figueres, vam fer un sopar-quasi esmorzar, teníem moltes coses per explicar-nos... a l'endemà voltant per l'empordà i a la tarda-vespre cap a Bagà, una miqueta d'aigua que no va donar ni per mullar-nos, que llarga s'em fa sempre la campdevànol-la pobla... i avui hem tornat de Bagà deambulant per carreteretes fins a Rubí.
Arbe, es nota que estàs compenetrat amb la teva mítica Africa Twin, collons quines traçades!!.[/quote]
:oops: :oops: :oops: home, fa anys ja que rodem junts, la veritat que és molt noble, va molt bé (malgrat els anys que fa que la conec encara hi ha dies que em meravella de com va de bé). Ostres, ara feia temps que no em treia de ruta, i se li notaven les ganes, estava contenta, com un gos quan li ensenyes la corretja, remenava la cua !!!
Ha esta un cap de setmana tope motero com feia temps que no tenia la sort de gaudir. Quan vam sortir del dinar-berenar vam anar a casa uns bons amics, a Figueres, vam fer un sopar-quasi esmorzar, teníem moltes coses per explicar-nos... a l'endemà voltant per l'empordà i a la tarda-vespre cap a Bagà, una miqueta d'aigua que no va donar ni per mullar-nos, que llarga s'em fa sempre la campdevànol-la pobla... i avui hem tornat de Bagà deambulant per carreteretes fins a Rubí.
-----------
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="PEREBI" post="172017"][quote user="Jordi Ponsa" post="171971"] Hi ha gent que no pots ni val la pena parlar-hi ( sobretot quant t'insulten). [/quote]
intolerància
intolerant
adj. i m. i f. [LC] Mancat de tolerància.[/quote]
Educació, respecte, escoltar.
intolerància
intolerant
Educació, respecte, escoltar.
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Perebi
- Presentats
[quote user="Jordi Ponsa" post="172071"][quote user="PEREBI" post="172017"][quote user="Jordi Ponsa" post="171971"] Hi ha gent que no pots ni val la pena parlar-hi ( sobretot quant t'insulten). [/quote]
intolerància
intolerant
Educació, respecte, escoltar.[/quote]
Aixi m'agrada , que vagis aprenent.
intolerància
intolerant
Educació, respecte, escoltar.[/quote]
Aixi m'agrada , que vagis aprenent.
- ARBE
- Presentats
Companys,
Crec que és una llàstima fer difussió en aquest fil d'una questió puntual i totalment personal que es va donar durant el dinar entre dos persones.
No té res a veure amb les motos, ni mototurisme, ni la sortida ni tan sols amb el suquet... en absolut. A mi em sap greu pels companys que ho van organitzar i la resta d'assitents que els va ser una discusió aliena que ara en el fòrum asisteixin a una mena de partit de tenis que la intuició em diu que anirà in-crescendo i no s'acabarà bé.
Per això amb tot el respecte i bon rotllo m'atreveixo a demanar-vos que mireu de resoldre les diferències personals per canals privats,
Gràcies
Crec que és una llàstima fer difussió en aquest fil d'una questió puntual i totalment personal que es va donar durant el dinar entre dos persones.
No té res a veure amb les motos, ni mototurisme, ni la sortida ni tan sols amb el suquet... en absolut. A mi em sap greu pels companys que ho van organitzar i la resta d'assitents que els va ser una discusió aliena que ara en el fòrum asisteixin a una mena de partit de tenis que la intuició em diu que anirà in-crescendo i no s'acabarà bé.
Per això amb tot el respecte i bon rotllo m'atreveixo a demanar-vos que mireu de resoldre les diferències personals per canals privats,
Gràcies
-----------
- Perebi
- Presentats
[quote user="ARBE" post="172085"]Companys,
Gràcies[/quote]
Arbe, ets un atrevit :twisted: .
Tens raó, però quan un assilvestrat gossa fer un comentari unilateral dos dies mes tard de la sortida, no puc per menys que respondre.
A partir d'ara faré un IGNORE USER en tota regla i no embrutaré mes aquest fil d'una sortida bonissima.
Gràcies[/quote]
Arbe, ets un atrevit :twisted: .
Tens raó, però quan un assilvestrat gossa fer un comentari unilateral dos dies mes tard de la sortida, no puc per menys que respondre.
A partir d'ara faré un IGNORE USER en tota regla i no embrutaré mes aquest fil d'una sortida bonissima.
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="ARBE" post="172085"]Companys,
Gràcies[/quote]
Si senyor, tens tota la raó, tant mateix, quant et tracten de pagés i de racista, es normal que t'enfadis, el tema queda tancat...
Gràcies[/quote]
Si senyor, tens tota la raó, tant mateix, quant et tracten de pagés i de racista, es normal que t'enfadis, el tema queda tancat...
Jordi Ponsa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Never ride alone.
- Perebi
- Presentats
[quote user="Jordi Ponsa" post="172090"][quote user="Jordi Ponsa" post="172085"] tant mateix, quant et tracten de pagés i de racista, es normal que t'enfadis, el tema queda tancat...[/quote]
Al·lucinant. Això es mentida. Ets un mentider. Tant de bo respectessis tu als de ciutat com respectem nosaltres als pagesos.
I ara si: IGNORE USER FOREVER.
Demano perdó a la resta de col·legues per la brutícia al fil que ha començat aquest "senyor".
Al·lucinant. Això es mentida. Ets un mentider. Tant de bo respectessis tu als de ciutat com respectem nosaltres als pagesos.
I ara si: IGNORE USER FOREVER.
Demano perdó a la resta de col·legues per la brutícia al fil que ha començat aquest "senyor".
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 5:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Tranquil·litzeu-vos nois ... :eyes ... hagi pau !!! :D
V'sss ;)
GeSus
V'sss ;)
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 5:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
PEREBI i Jordi Ponsa, pregariem pel bé del fòrum que si teniu problemes o malentesos entre vosaltres no ho transmeteu aqui, davant de tothom, doncs estem donant una mala imatge de cara l'exterior.
Si us plau tanqueu el tema, us ho demano si us plau, si no ens veurem obligats a posar-vos tarjeta groga amb la corresponent expulsió del fòrum durant 15 dies, cosa que ens sabria molt de greu fer-ho. :(
Si us plau tanqueu el tema, us ho demano si us plau, si no ens veurem obligats a posar-vos tarjeta groga amb la corresponent expulsió del fòrum durant 15 dies, cosa que ens sabria molt de greu fer-ho. :(

- ARBE
- Presentats
Aviam Randy,
ja que intervens aprofito per demanar la teva ajuda en un tema molt greu i que em preocupa profundament:
ENS VAN DEIXAR SENSE BUNYOLS !!! :evil: no els vam ni tastar !!! això com a mínim serà tarja morada, no ???
ja que intervens aprofito per demanar la teva ajuda en un tema molt greu i que em preocupa profundament:
ENS VAN DEIXAR SENSE BUNYOLS !!! :evil: no els vam ni tastar !!! això com a mínim serà tarja morada, no ???
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 7:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-----------
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="ARBE" post="172144"]Aviam Randy,
ENS VAN DEIXAR SENSE BUNYOLS !!! :evil: no els vam ni tastar !!! això com a mínim serà tarja morada, no ???[/quote]
En donc fe; plat que anava al gol sud, plat que tornava buit. :lol: :lol: :lol:
ENS VAN DEIXAR SENSE BUNYOLS !!! :evil: no els vam ni tastar !!! això com a mínim serà tarja morada, no ???[/quote]
En donc fe; plat que anava al gol sud, plat que tornava buit. :lol: :lol: :lol:
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Els del gol sud, ai el gol sud !!!!
Estàvem discriminitats, quasi no teníem menjar i tot el menjar bo era pel gol nord ....
Ara que hi penso: A on situeu el gol sud?
Sense ubicació no puc dir res mes :eyes :eyes
Nota: vull parlar amb propietat ;)
Nota 2: les plates tornaven buides per que baixaven buides.
Nota 3: i recordeu: venim del nord, venim del sud ...
Estàvem discriminitats, quasi no teníem menjar i tot el menjar bo era pel gol nord ....
Ara que hi penso: A on situeu el gol sud?
Sense ubicació no puc dir res mes :eyes :eyes
Nota: vull parlar amb propietat ;)
Nota 2: les plates tornaven buides per que baixaven buides.
Nota 3: i recordeu: venim del nord, venim del sud ...
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 10:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Frank
- Presentats
Tu mateix, fes les deduccions pertinents per saber si pertanyies al gol nord o al gol sud
[IMG=http://img88.imageshack.us/img88/8122/image3lc.jpg][/IMG]
[IMG=http://img810.imageshack.us/img810/3894/image1aq.jpg][/IMG]
[IMG=http://img88.imageshack.us/img88/8122/image3lc.jpg][/IMG]
[IMG=http://img810.imageshack.us/img810/3894/image1aq.jpg][/IMG]
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 15, 2011 11:04 am, en total s’ha editat 3 vegades.
[align=center]
[/align]

- Frank
- Presentats
Aperitiu, que els del gol sud, vàren passar, generosament, al gol nord, perquè s'ho compartissin entre tots:
[IMG=http://img819.imageshack.us/img819/5403/20110611150010fornellsh.jpg][/IMG]
[IMG=http://img819.imageshack.us/img819/5403/20110611150010fornellsh.jpg][/IMG]
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 15, 2011 10:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
[/align]

- Perebi
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="172137"]PEREBI i Jordi Ponsa, pregariem pel bé del fòrum que si teniu problemes o malentesos entre vosaltres no ho transmeteu aqui, davant de tothom, doncs estem donant una mala imatge de cara l'exterior.
Si us plau tanqueu el tema, us ho demano si us plau, si no ens veurem obligats a posar-vos tarjeta groga amb la corresponent expulsió del fòrum durant 15 dies, cosa que ens sabria molt de greu fer-ho. :([/quote]
Quin tema? :shock:
Si us plau tanqueu el tema, us ho demano si us plau, si no ens veurem obligats a posar-vos tarjeta groga amb la corresponent expulsió del fòrum durant 15 dies, cosa que ens sabria molt de greu fer-ho. :([/quote]
Quin tema? :shock:
- Perebi
- Presentats
[quote user="ARBE" post="172144"]Aviam Randy,
Vull aclarir públicament que..........
NO HI HAVIEN BUNYOLS ni BRUNYOLS, es un mite Arbe, al lloro, que no t'enganyin. Certa senyora osonenca (no vull dir el nom, que estic advertit de sanció :twisted: ) va fer córrer la bola, però no es cert. :mrgreen:
Vull aclarir públicament que..........
NO HI HAVIEN BUNYOLS ni BRUNYOLS, es un mite Arbe, al lloro, que no t'enganyin. Certa senyora osonenca (no vull dir el nom, que estic advertit de sanció :twisted: ) va fer córrer la bola, però no es cert. :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ostres Frank, jo estava com en Kel no sabia si estava cap al nord o cap al sud, de cap per amunt o de cap per avall, a la dreta o a l'esquerra, i ara ja ens ho has aclarit. :shock: :shock:
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep