Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Pirineus Orientals. 11-12 De Juny
Carai, carai, quines pistes més xules, com heu disfrutat ! :eyes
Quan pugueu ja posareu el track, és més fàcil fer-te'n una idea de lo que heu fet si ho veus sobre un mapa ;)
Quan pugueu ja posareu el track, és més fàcil fer-te'n una idea de lo que heu fet si ho veus sobre un mapa ;)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Ramon" post="172106"]Carai, carai, quines pistes més xules, com heu disfrutat ! :eyes
Quan pugueu ja posareu el track, és més fàcil fer-te'n una idea de lo que heu fet si ho veus sobre un mapa ;)[/quote]
:roll: + 1
Quan pugueu ja posareu el track, és més fàcil fer-te'n una idea de lo que heu fet si ho veus sobre un mapa ;)[/quote]
:roll: + 1

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: Pirineus Orientals. 11-12 De Juny. Crònica
[quote user="CMB" post="172103"]Enllaç a la ruta en dues parts:
1r tram
2n tram[/quote]
Teniu les rutes aqui... ;) Les acabo de posar.
Salut
1r tram
2n tram[/quote]
Teniu les rutes aqui... ;) Les acabo de posar.
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 5:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Es veu que vàreu disfrutar de valent. Collonut nois!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Han estat 2 dies perfectes. Em feia una mica de por no poder seguir el ritme, ja que ha estat la vegada que més quilòmetres he fet amb la DR. La veritat és que ha anat molt be i ni tant sols s'ha queixat el lloc que hi ha més abaix de l'esquena :lol: . La ruta, el temps i els companys un 10. La moto quasi també. Alguns dels trams que més vaig gaudir van ser:
- el Sant Llorenç a Maçanet, un corriol revirat al mig d'un bosc preciòs, amb trams de sorra i ben peraltat que et deixava anar "alegre"
- el de Batere fins a trobar la carretera de Prades i la pujada a Cortalets (la baixada no tant :lol: )
- la pujada al coll de la Llosa. Aquí encara que perdès l'equipatge, les vistes i la pista s'ho merexien.
L'hotel perfecte malgrat el company d'habitació (una mena de bestiola roncadora :lol: que quan no roncava, parlava dormit tot dient "kawa, kawa...") :lol: i a bon preu ja que alguns varen pagar 179 € per l'habitació :lol: :lol: (gràcies jordi per les cerveses :lol: )
La tornada cap a casa (amb en Sidru) va ser una mica accidentada. D'entrada, la pista que porta de Vallfogona cap al coll de Santigosa estava plena (plenissima) de fang, (tot el que no varem trobar durant el viatge) i la continuació cap a Bianya, plena de basses (jo en diria llacs) d'aigua. La DR cada cop que és mullava al travessar-ne una, es parava (casualment sempre quan era a dins l'aigua... :enfaduu ) en Maese Sidru diu que és un fil pelat que fa massa :roll: . Cada cop teniem que esperar que s'eixugués una mica per poder tornar a engegar-la. La questió és que a la tercera vegada que és va parar, va caure ella i jo dins l'aigua :enfadat . Amb tot això, s'anava fent fosc i començava a ploure. Per fi, desprès d'arrossegar-la uns quants quilòmetres (de fet, serien uns 500 metres) vaig aprofitar una baixada per poder posar-la en marxa i ja no parar-la fins a casa. Per acabar el dia, en Sidru es va quedar sense llums de la seva flamant moto nova.
Gràcies Carles per la ruta i la crònica i a tots per la companyia. Si em deixeu tornar amb una moto vella, lenta i sorollosa, ja em podeu apuntar per la tercera!
Algunes fotos.
L'arribada a Cortalets. La boira "pixanera" no deixava veure res

Hi ha gent que no sap que ficar al jardí de casa

La secció "nipona" esmorzant

Al coll de la Llosa

Maese Sidru amb la meva moto

Algunes fotos més Fotos
A LES BOTES IMPERMEABLES...I ENTRA AIGUA. Perdoneu, però algú ho havia de dir....
- el Sant Llorenç a Maçanet, un corriol revirat al mig d'un bosc preciòs, amb trams de sorra i ben peraltat que et deixava anar "alegre"
- el de Batere fins a trobar la carretera de Prades i la pujada a Cortalets (la baixada no tant :lol: )
- la pujada al coll de la Llosa. Aquí encara que perdès l'equipatge, les vistes i la pista s'ho merexien.
L'hotel perfecte malgrat el company d'habitació (una mena de bestiola roncadora :lol: que quan no roncava, parlava dormit tot dient "kawa, kawa...") :lol: i a bon preu ja que alguns varen pagar 179 € per l'habitació :lol: :lol: (gràcies jordi per les cerveses :lol: )
La tornada cap a casa (amb en Sidru) va ser una mica accidentada. D'entrada, la pista que porta de Vallfogona cap al coll de Santigosa estava plena (plenissima) de fang, (tot el que no varem trobar durant el viatge) i la continuació cap a Bianya, plena de basses (jo en diria llacs) d'aigua. La DR cada cop que és mullava al travessar-ne una, es parava (casualment sempre quan era a dins l'aigua... :enfaduu ) en Maese Sidru diu que és un fil pelat que fa massa :roll: . Cada cop teniem que esperar que s'eixugués una mica per poder tornar a engegar-la. La questió és que a la tercera vegada que és va parar, va caure ella i jo dins l'aigua :enfadat . Amb tot això, s'anava fent fosc i començava a ploure. Per fi, desprès d'arrossegar-la uns quants quilòmetres (de fet, serien uns 500 metres) vaig aprofitar una baixada per poder posar-la en marxa i ja no parar-la fins a casa. Per acabar el dia, en Sidru es va quedar sense llums de la seva flamant moto nova.
Gràcies Carles per la ruta i la crònica i a tots per la companyia. Si em deixeu tornar amb una moto vella, lenta i sorollosa, ja em podeu apuntar per la tercera!
Algunes fotos.
L'arribada a Cortalets. La boira "pixanera" no deixava veure res
Hi ha gent que no sap que ficar al jardí de casa
La secció "nipona" esmorzant
Al coll de la Llosa
Maese Sidru amb la meva moto
Algunes fotos més Fotos
A LES BOTES IMPERMEABLES...I ENTRA AIGUA. Perdoneu, però algú ho havia de dir....
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 10:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Ei Pasqual...
Ara entenc la pressa a marxar de Guardiola, tenieu ganes de banyar-vos al fang, :lol: :lol: :lol:

No, en serio, quina mala sort!!!! :( Amb lo bé que et va anar la moto durant el cap de setmana.
Vas poder arribar a sopar a casa? ;)
Ens veiem en una altra ocasió.
Per cert, ja fa un any que hi vas anar? Mira el nom de la galeria que has posat al Picasa... :D :razz: :lol: :eyes :shock: :-o ;)
Salut
Ara entenc la pressa a marxar de Guardiola, tenieu ganes de banyar-vos al fang, :lol: :lol: :lol:
No, en serio, quina mala sort!!!! :( Amb lo bé que et va anar la moto durant el cap de setmana.
Vas poder arribar a sopar a casa? ;)
Ens veiem en una altra ocasió.
Per cert, ja fa un any que hi vas anar? Mira el nom de la galeria que has posat al Picasa... :D :razz: :lol: :eyes :shock: :-o ;)
Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 10:17 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Gràcies Carles. Quan vaig arribar estava tant cansat i moll que de la dutxa vaig anar directe al llit (aquest cop sense company roncador...). Millor hauria estat continuar fins el Pedraforca... però ara ja és uan anecdota més que no enterboleix una GRAN cap de setmana.
Per quant la propera?
Per quant la propera?
-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
Magnifica ruta trail!! unes pistes i paisatges macos, em sembla que aquest estiu hauré de fer-la
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Quina pasada !!! Es nota que ho heu passat de conya.
Molt maques les fotos, gràcies per compartir-les.
Salut.
Molt maques les fotos, gràcies per compartir-les.
Salut.