Ja He Tastat El Costat Fosc

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Ja He Tastat El Costat Fosc

Entrada Autor: Albert_KTM » dv. juny 17, 2011 6:51 pm

[quote user="Randy-650" post="172351"][quote user="Kpeps" post="172345"][quote user="Randy-650" post="172325"]
I no et dic res si haguéssis provat una GS 2011, que encara va millor que la R1200R
[/quote]

pero Randy, si es la mateixa moto, canvia la llanta de 17 davant l'alsada de suspensions i poca cosa mes,a part de la proteccio aerodinamica per la cupula,es clar.[/quote]

I el manillar i l'ergonomia de conducció és la mateixa? :cool: Es porten
d'una manera totalment diferent.[/quote]

Per fer unicament carretera, quasi que em quedo amb la R1200R amb una pantalla "touring" que ja té com a opció.

Menys pes + llanta més petita + menys recorregut de suspensió -> Més àgil i ràpida en carreteres revirades :form

Salut

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. juny 17, 2011 9:27 pm

Grum, això de provar altres motos és un mal negoci perquè segur que t'agraden.
Normalment tot lo nou agrada :mrgreen:

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. juny 18, 2011 9:35 am

[quote user="Ramon" post="172413"]Grum, això de provar altres motos és un mal negoci perquè segur que t'agraden.
Normalment tot lo nou agrada :mrgreen:[/quote]

De fet, lo meu és pitjor, perquè a mi m'agraden totes :mrgreen: :mrgreen:
No però conyes apart, tenia molta curiositat per provar aquesta moto, per les seves peculiaritats tècniques. Això no vol dir que ara deixi de dormir per voler tenir-la, en aquest cas, era pura curiositat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. juny 22, 2011 12:00 pm

El costat fosc es terrible! fora conyes, es un gran motor i han sapigut fer una gran moto sigui amb el model que sigui R o GS. Particularment esteticament potser la R es més tradicional, la GS sense perdre cap qualitat "R" en guanyes moltes altres.

Pensa que aquest motor no comença a donar el millor de sí mateix fins als 25.000 0 30.000km que es quan s'acaba el rodatge, :cool: si proves la mateixa moto d'aquí un any veuràs que té un punt de nervi que no tenia de nou en nou.

Jo vaig comprar la meva a Cadí, Manresa i estic molt content dels tractes que em va fer en Joan.

Salut i a fer guardiola.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 22, 2011 12:03 pm

Menys pes + llanta més petita + menys recorregut de suspensió -> Més àgil i ràpida en carreteres revirades

Ehem... depèn del pilot... tot és discutible.

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. juny 22, 2011 12:48 pm

[quote user="Fjodor" post="172820"]Menys pes + llanta més petita + menys recorregut de suspensió -> Més àgil i ràpida en carreteres revirades

Ehem... depèn del pilot... tot és discutible.[/quote]

Suposo que s'hauria de fer una comparativa en circuit com les que fan a les revistes, però la posició de conducció i les geometries i l'amplada del manillar, fan les gs's molt agils en carretera, no vull dir que les R12R siguin poc agils, però si em deixen triar per fer 300km de muntanya de bona carretera però revirada i he de fer el millor temps, sense dubte la gs.

Salut!

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 22, 2011 12:52 pm

SI no queda mes remei que anar amb una BMW.. SENSE CAP MENA DE DUBTE, LA GS!!!!!!!!!

650X
Moderador de MTC
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. juny 22, 2011 2:26 pm

[quote user="Fjodor" post="172827"]SI no queda mes remei que anar amb una BMW.. SENSE CAP MENA DE DUBTE, LA GS!!!!!!!!![/quote]
Aquests dies als Alps a les carreteres plenes de "tornantis" les que triumfaven eren les KTM 990 SM i les BMW HP2 Megamoto, les 2 impossibles de seguir el ritme, per agilitat i per que qui es compra un trasto d'aquests ja sap el que es fà... les "RR" que també n'he vist moltissimes no tenien res a fer a les curves ratoneres, motos calades a mitja corba, poc angle de gir i marxes massa llarges.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. juny 22, 2011 3:17 pm

Si, seria unaltra opcio... una SM990, una Hypermotard, una Megamoto (es que la trobo un pèl lletja comparada amb les altres... ja m'entendreu)...

Si pensem que el SM o SuperMoto és un fill nascut de l'asfalt i de la muntanya sabrem per què és més fàcil i divertit portar aquestes màquines. És tenir l'agilitat d'una moto de carretera amb l'alçada, punt de gravetat i agilitat d'una moto de muntanya. Al tenir el centre de gravetat més alt es pot jugar molt més en corba i en traçada. Si això li sumem un angle de gir més ampli trobarem una moto completament polivalent i "agoserada" per conduïr. Si, a més a més, li afegim unes prestacions "èlit" el resultat és un còctel explosiu d'allò més divertit i potent.
Heu anat algun cop a fer SM amb moto d'enduro calçant gomes de carretera o slicks? és la ostia marinera. Potser és el més divertit que he fet. (bé, això és una lluita interna entre el dimoni endurero i el dimoni SM...)

Salut

Respon

Torna a “General”