
Una de les coses bones que té el poble de St. Llorenç de Morunys és que per arribar-hi SEMPRE has de fer un bon tram de revolts.
Nosaltres acostumem a passar pel tram de les Lloses, Borredà, Vilades, Berga ...

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 14548&z=11
Després d’un bon esmorzar, decidim provar aquesta pista que us dic. En Santi, el de la GS, la coneixia de fa temps, així que som-hi !!!
El seguiem en Paco amb la V-Strom i jo mateix.
Deixem l'asfalt després de passar el poble de Sant Llorenç de Morunys

Enmig de moltes pedres anem agafant altura molt rapidament.



Paradeta al camí per contemplar les vistes.

Avui no hi havia ni un sol núvol !!

Arribem fins a 2.100 m d'altura


A dalt de tot es passa per un petit tram més pla ...

I comencem la baixada ....



En Paco és un crack

I a la fi arribem a les pistes d'esquí de Port de Compte

Un cop allí, ja es pot agafar la carretera un altre cop.
La tornada també la vam aprofitar per passar per passar per totes les autopistes i autovies de la zona, sempre pel camí més fàcil :mrgreen:
Gòsol, Guardila de Berguedà, La Pobla de Lillet, Gombrèn, Camdevànol i C-17 cap a casa.

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 14548&z=11
Com sempre aquí us deixo la ruta off
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1790377
Aquesta ruta off potser és un pel més tècnica que l’entrega anterior, sobretot perquè els camins tenen força pedres grosses i soltes que dificulten la conducció, però amb cura i a poc a poc es passa molt bé. Sempre dins del nivell monyes que em caracteritza :mrgreen:
Total, un matí de ruta molt bonica , amb una mica de tot. Agrair a en Santi que ens ensenyés la ruta off i que fes aquestes fotos panoràmiques tan guapes
Salut i a disfrutar-la