FIL SBK...
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: AQUEST CAP DE SETMANA, SBK A MOTORLAND...
Gràcies per l'explicació, Pep. I tot i la calor veig que has
disfrutat, que és del que es tractava . :D
disfrutat, que és del que es tractava . :D

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Mira! quina sort... jo volia anar-hi i al final no vaig poder... snif!
Gràcies per les fotos. Circuit exigent, bonic de veure, espectacle... si, crec que en general el públic de SBK és més entès que "l'altre"...
Per fi una victòria d'en Max!
Llàstima la primera màniga d'en Carles. Estava fent bons temps, però... aquest no és un circuit per la seva Ducati... De totes maneres, aquest any ho té molt bé per ser campió, però que no es confii! Encara queda campionat i no sempre tothom té les coses de cara. Gaudirem a cada cursa.
Gràcies per compartir l'experiència.
Jo em vaig quedar amb les ganes... next time.
Salut!
Gràcies per les fotos. Circuit exigent, bonic de veure, espectacle... si, crec que en general el públic de SBK és més entès que "l'altre"...
Per fi una victòria d'en Max!
Llàstima la primera màniga d'en Carles. Estava fent bons temps, però... aquest no és un circuit per la seva Ducati... De totes maneres, aquest any ho té molt bé per ser campió, però que no es confii! Encara queda campionat i no sempre tothom té les coses de cara. Gaudirem a cada cursa.
Gràcies per compartir l'experiència.
Jo em vaig quedar amb les ganes... next time.
Salut!
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
M´alegro que hagis disfrutat de les curses,tambè em va agradar molt quan vaig anar per Moto GP.I el tema del camí aborrit
sempre té soluciò.Buscar rutes alternatives per l´interior i sortir amb mes de temps :mrgreen:
sempre té soluciò.Buscar rutes alternatives per l´interior i sortir amb mes de temps :mrgreen:
Oscar l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 20, 2011 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Que gran aquest de Bilbao

- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
Jo tambe vaig passar el cap de setmana alcañiz i vaig trobar algunes cares familiars :p
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
jo hi vaig estar tot el finde, molt be el ambient y carreres, pero a la tornada al tram aquest de les corbes abans de mequinensa vaig sentir vergonya de ser motero.
vaig veure coses que no entenc, porto molts anys en moto i tela.
si un renault laguna no hagues fet volantaso cap al arcen, la rt que adelantava en corba i linea continua es menja una monovolum , i no va ser el unic.
mes de la meitat de motos que em van adelantar anaven fent infraccions i crec que es massa
si un renault laguna no hagues fet volantaso cap al arcen, la rt que adelantava en corba i linea continua es menja una monovolum , i no va ser el unic.
mes de la meitat de motos que em van adelantar anaven fent infraccions i crec que es massa
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Heavy1987" post="172624"]Jo tambe vaig passar el cap de setmana alcañiz i vaig trobar algunes cares familiars :p[/quote]
hem va fer molta gracia que ens trobesim alla,com el dia de les 24 h,el xicot que anava amb vosaltres era el de la Hayabusa ,oi?
[quote user="Alex" post="172654"]jo hi vaig estar tot el finde, molt be el ambient y carreres, pero a la tornada al tram aquest de les corbes abans de mequinensa vaig sentir vergonya de ser motero.
mes de la meitat de motos que em van adelantar anaven fent infraccions i crec que es massa[/quote]
et donare la rao en tot,la gent tornava rapidet,hi havia una Harley que la meitat de curves acavava al altre carril de lo passat que anava ......hem va arrivar a posar tant nervios que el vaig acavar pasant despres de veure tanta bobada,pero no va ser l'unica cosa rara que vaig trobar,ja a l'eix vaig veure una crossruner d'aquestes noves al veurela per d'arerra vaig pensar que era una Hornet pero per el soroll inexistent i l'acceleracio vaig veure que no podia ser,mi vaig voler apropar per veure-la de costat e impossible,ell fent adelantaments que no eren gaire normals devia picarse o alguna cosa,pensant no seque de mi,trepitjant continua i demes en un tres i no res va desapareixer,suposso que esperava un xicot que va fer tot el cami amb nosaltres i que anava normal i m'el vaig trobar ja arrivant a Manresa,en fi que Alex ,es pot anar depreseta pero sense fer el bretol sobremanera per lo que et dono la rao,ha estat un mal cap de setmana per el mon de la moto segons les noticies i crec que ''visto lo visto'' encara podem donar gracies .
hem va fer molta gracia que ens trobesim alla,com el dia de les 24 h,el xicot que anava amb vosaltres era el de la Hayabusa ,oi?
[quote user="Alex" post="172654"]jo hi vaig estar tot el finde, molt be el ambient y carreres, pero a la tornada al tram aquest de les corbes abans de mequinensa vaig sentir vergonya de ser motero.
mes de la meitat de motos que em van adelantar anaven fent infraccions i crec que es massa[/quote]
et donare la rao en tot,la gent tornava rapidet,hi havia una Harley que la meitat de curves acavava al altre carril de lo passat que anava ......hem va arrivar a posar tant nervios que el vaig acavar pasant despres de veure tanta bobada,pero no va ser l'unica cosa rara que vaig trobar,ja a l'eix vaig veure una crossruner d'aquestes noves al veurela per d'arerra vaig pensar que era una Hornet pero per el soroll inexistent i l'acceleracio vaig veure que no podia ser,mi vaig voler apropar per veure-la de costat e impossible,ell fent adelantaments que no eren gaire normals devia picarse o alguna cosa,pensant no seque de mi,trepitjant continua i demes en un tres i no res va desapareixer,suposso que esperava un xicot que va fer tot el cami amb nosaltres i que anava normal i m'el vaig trobar ja arrivant a Manresa,en fi que Alex ,es pot anar depreseta pero sense fer el bretol sobremanera per lo que et dono la rao,ha estat un mal cap de setmana per el mon de la moto segons les noticies i crec que ''visto lo visto'' encara podem donar gracies .
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 20, 2011 11:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Per desgràcia el 50% dels motoristes que van a veure curses quan
tornen cap a casa es pensen que són millors que els pilots. :(
Veu veure algún control de tornada? Crec que va ser campi
qui pugui.
Per desgràcia el 50% dels motoristes que van a veure curses quan
tornen cap a casa es pensen que són millors que els pilots. :(
Veu veure algún control de tornada? Crec que va ser campi
qui pugui.

- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
doncs cap control de la civil i clar per la zona autovia res de mmee.
jo crec com els moros que la velocitat es diferent a les preses, ells diuen : prisa mata, amigo
jo crec com els moros que la velocitat es diferent a les preses, ells diuen : prisa mata, amigo
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Alex" post="172754"]doncs cap control de la civil i clar per la zona autovia res de mmee.
jo crec com els moros que la velocitat es diferent a les preses, ells diuen : prisa mata, amigo[/quote]
no em negaras que va estar be fins l'autovia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i aquests altres no poden anar amb preses ja que acostumen a anar sobrecarregats :evil: :evil:
jo crec com els moros que la velocitat es diferent a les preses, ells diuen : prisa mata, amigo[/quote]
no em negaras que va estar be fins l'autovia :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i aquests altres no poden anar amb preses ja que acostumen a anar sobrecarregats :evil: :evil:
- Heavy1987
- Presentats
- Entrades: 370
- Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm
[quote user="Kpeps" post="172662"][quote user="Heavy1987" post="172624"]Jo tambe vaig passar el cap de setmana alcañiz i vaig trobar algunes cares familiars :p[/quote]
Si que era el company de la hayabusa, es com el meu germa gran sempre anem junts amb la moto jajajajaja.
Si que era el company de la hayabusa, es com el meu germa gran sempre anem junts amb la moto jajajajaja.
-
- Presentats
I aquest, BRNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Continua l'espectacle...
Els horaris, pels que tinguin satèl.lit...
http://www.motofan.com/noticias/horario ... -brno/5899
Com diem aqui... salut i molt de gas...
Continua l'espectacle...
Els horaris, pels que tinguin satèl.lit...
http://www.motofan.com/noticias/horario ... -brno/5899
Com diem aqui... salut i molt de gas...
-
- Presentats
Re: FIL SBK...
Melandri i Biaggi es reparteixen les victòries a BRNO. Checa, dos tercers llocs, aguanta el liderat.
Biaggi retalla distàncies amb Checa. Ara està a 30 punts.
En Carles sap que el que interessa és acabar curses i puntets a la butxaca, que no fan mal... Va tenir opció de lluitar amb Biaggi i Melandri, però la Ducati acusa la diferència de potència amb l'Aprilia i la Yamaha....
Molt bones curses i emoció fins al final.
Encara queda mundial. Crec que estarà força apretat...
Fa olor de benzina, aqui...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Salut companys
Biaggi retalla distàncies amb Checa. Ara està a 30 punts.
En Carles sap que el que interessa és acabar curses i puntets a la butxaca, que no fan mal... Va tenir opció de lluitar amb Biaggi i Melandri, però la Ducati acusa la diferència de potència amb l'Aprilia i la Yamaha....
Molt bones curses i emoció fins al final.
Encara queda mundial. Crec que estarà força apretat...
Fa olor de benzina, aqui...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Salut companys
- Kpeps
- Presentats
aquests tres lluitaran per el Mundial,els demes estan a anys llum en quant a prestacions i fer anar les motos,es note que han vingut de GG.PP.
-
- Presentats
Si. Tens part de raó.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
El ''Toro'' se ha endut la dues manigas de Silverstone... Oleeeeeé 
[img align=left]http://www.soymotero.net/images/16578.jpg[/img]
[img align=left]http://www.soymotero.net/images/16578.jpg[/img]
Feisser l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 31, 2011 7:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Bé pel de Sant Fruitós !!! :Saltant :Saltant :Saltant .... lo p*t* amo !!! :mrgreen:
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
-
- Presentats
Si senyor, va estar magistral. Crec que té quasi quasi el campionat a la butxaca!
Curiosa també l'actuació d'un repescat John Hopkins, a qui veurem córrer a BRNO a MotoGp al costat de Bautista a l'equip Suzuki...
Gaaaaaaaaasssssssss
Curiosa també l'actuació d'un repescat John Hopkins, a qui veurem córrer a BRNO a MotoGp al costat de Bautista a l'equip Suzuki...
Gaaaaaaaaasssssssss
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Aquest nano és un prodigi de pilot, amés de ser un paio molt ben parit.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Alucinamaripili" post="175986"]Aquest nano és un prodigi de pilot, amés de ser un paio molt ben parit.[/quote]
Ja esteu a Jordània ??? Aneu amb compte !!! ;)
V'sss :D
GeSus
Ja esteu a Jordània ??? Aneu amb compte !!! ;)
V'sss :D
GeSus
Gas a la burra!!!
-
- Presentats