BMW Days A Garmisch
Moderador: Airald
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
BMW Days A Garmisch
Fa temps que em volta pel cap anar als BMW Days a Garmisch que aquest any són l'1, 2 i 3 de juliol. A l'enllaç següent fa referència als de l'any 2010 a "Experience" "BMW Motorrad Days"
BMW Days Motorrad
M'agradaria saber si algú hi ha anat i quina és la seva experiència i si algú té previst d'anar-hi a l'edició d'aquest any.
BMW Days Motorrad
M'agradaria saber si algú hi ha anat i quina és la seva experiència i si algú té previst d'anar-hi a l'edició d'aquest any.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 03, 2011 9:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: BMW Days A Garmisch
Fa temps que no practico alemàn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja saps que el meu lema és .... SI HAY QUE IR SE VA....
Let´s go ??????
Vaig parlar amb els que ens varen llogar les motos a xILE ( mOTOAVENTURA) i varem quedar que si hi anava els pasaria a saludar.
Ja parlem
Let´s go ??????
Vaig parlar amb els que ens varen llogar les motos a xILE ( mOTOAVENTURA) i varem quedar que si hi anava els pasaria a saludar.
Ja parlem
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 03, 2011 12:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
- Ubicació: Banyoles
Hola Ricmel,
Nosaltres ja hi hem anat unes quantes vegades i aquest any si tot surt com a de sortir, també hi anirem.
Nomes et puc dir coses bones d'aquesta concentració, és una passada i si això ho combines amb una ruta per els alps....
que més podem demanar.
Una abraçada.
Xavi
Nosaltres ja hi hem anat unes quantes vegades i aquest any si tot surt com a de sortir, també hi anirem.
Nomes et puc dir coses bones d'aquesta concentració, és una passada i si això ho combines amb una ruta per els alps....
que més podem demanar.
Una abraçada.
Xavi
- Ricmel
- Presentats
[quote user="Mareta" post="160548"]Fa temps que no practico alemàn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Let´s go ??????
Ja parlem[/quote]
Eva, no esperava menys de tu!!!!!!!!!!!!
Estaria molt bé organitzar-hi un viatge i aprofitar l'experiència d'Xgal. Per cert, no ens coneixem?
Let´s go ??????
Ja parlem[/quote]
Eva, no esperava menys de tu!!!!!!!!!!!!
Estaria molt bé organitzar-hi un viatge i aprofitar l'experiència d'Xgal. Per cert, no ens coneixem?
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 04, 2011 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
-
- Presentats
- Entrades: 405
- Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
O i tant que ens coneixem !!!!!!!!!
Apoc a poc ens anem posant a l dia, a veure si algun dia tornem a sortir de ruta.
Una abraçada.
Apoc a poc ens anem posant a l dia, a veure si algun dia tornem a sortir de ruta.
Una abraçada.
- Ricmel
- Presentats
Estem posant fil a l'agulla per anar a Garmisch, arribant el dia 1 de juliol, divendres, i marxant diumenge.
La idea, seguint el comentari de Xgal, és fer una ruta pels Alps per arribar i una altre per tornar. Hi ha un piló de ports i passos mítics als Alps i m'agradaria saber quins us sembla que cal fer.
He trobat una web on surt força informació, Moterus, però haurem de fer una tria i m'agradaria comptar amb els vostres consells.
A veure si ens hi ajuntem una bon colla de mototuristes.cat a Garmisch. La Mareta en tenia ganes.
La idea, seguint el comentari de Xgal, és fer una ruta pels Alps per arribar i una altre per tornar. Hi ha un piló de ports i passos mítics als Alps i m'agradaria saber quins us sembla que cal fer.
He trobat una web on surt força informació, Moterus, però haurem de fer una tria i m'agradaria comptar amb els vostres consells.
A veure si ens hi ajuntem una bon colla de mototuristes.cat a Garmisch. La Mareta en tenia ganes.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Bones trempat,
encare no tinc clar el dia que sortiré, però també i vaig aquest any. En Xavi em sembla que va amb ferry fins a Genova, jo aniré per les corves. Segurament també marxarem el diumenge, perquè sortint de Garmisch cagant llets a veure els IronMaiden a el FARO 2011. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja anem parlant del tema siauuuuu
encare no tinc clar el dia que sortiré, però també i vaig aquest any. En Xavi em sembla que va amb ferry fins a Genova, jo aniré per les corves. Segurament també marxarem el diumenge, perquè sortint de Garmisch cagant llets a veure els IronMaiden a el FARO 2011. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja anem parlant del tema siauuuuu
- Iuri
- Presentats
- Entrades: 27
- Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
- Ubicació: Balaguer
Doncs també ho estic mirant i remirant. Seria el nostre primer viatge per Europa i quasi segur que si hi anem farem l'anada per França passant per Millau i la tornada faríem algun port: Stelvio i Gavia.
A veure si ens veiem en ruta o durant la concentració
VVVsss...
A veure si ens veiem en ruta o durant la concentració
VVVsss...
- Ricmel
- Presentats
S'acosta la data dels BMW Motorrad Days i ja ho tenim tot (gairebé) a punt per marxar el 29 de juny, fer una ruta alpina d'anada, cap de setmana a Garmisch i ruta alpina de tornada.
A veure si em trec la mandra i penjo algunes fotos quan tornem.
BMW Motorrad Espanya invita a un sopar dissabte. Espero que sigui un acte motorista i no una reivindicació d'espanyolitat rància a l'estranger. :lol: :lol:
En Xgal m'ha dit que hi va i nosaltres som quatre (Esther i Antonio i Anna i Ricard). Ens hi trobarem més mototuristes (Iuri, Sidru)?
A veure si em trec la mandra i penjo algunes fotos quan tornem.
BMW Motorrad Espanya invita a un sopar dissabte. Espero que sigui un acte motorista i no una reivindicació d'espanyolitat rància a l'estranger. :lol: :lol:
En Xgal m'ha dit que hi va i nosaltres som quatre (Esther i Antonio i Anna i Ricard). Ens hi trobarem més mototuristes (Iuri, Sidru)?
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ricmel que tingueu bon viatge i us ho passeu de conya.
Salut! ;)
Salut! ;)
- Eva
- Presentats
Ricard, quin dia teniu previst fer el Stelvio ?????
Ja sé que no hauria de fer aquesta pregunta..... però.....
Ja sé que no hauria de fer aquesta pregunta..... però.....
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="Mareta" post="172849"]Ricard, quin dia teniu previst fer el Stelvio ?????
Ja sé que no hauria de fer aquesta pregunta..... però.....[/quote]
Jo no em dic Ricard :mrgreen: però jo i serè el 29 o el 30 :lol:
Salut!
Salut!
- Eva
- Presentats
[quote user="MikelRT" post="172862"][quote user="Mareta" post="172849"]Ricard, quin dia teniu previst fer el Stelvio ?????
Salut![/quote]
Prenc nota.... sr... NoRicard :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :kiss
Salut![/quote]
Prenc nota.... sr... NoRicard :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :kiss
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
[quote userEn Xgal m'ha dit que hi va i nosaltres som quatre (Esther i Antonio i Anna i Ricard). Ens hi trobarem més mototuristes (Iuri, Sidru)?[/quote]
Bones trempat,
al final en Xavi vindrà per terra (ja l'hi he dit que amb el ferry de travessa el Como ja en tindrà prou de vaixell), com ja t'ha comentat tenim previst arribar el Divendres tarda. Com veig molt d'interes per saber el dia de pas pel Stelvio, dir que segurament sera el 30.
Salut i bona ruta ...... ens prendrem una cervesa quan ens trobem, el tema menjar oficial amb la "Representacion Española BMW ..... va ser que no !! "
Bones trempat,
al final en Xavi vindrà per terra (ja l'hi he dit que amb el ferry de travessa el Como ja en tindrà prou de vaixell), com ja t'ha comentat tenim previst arribar el Divendres tarda. Com veig molt d'interes per saber el dia de pas pel Stelvio, dir que segurament sera el 30.
Salut i bona ruta ...... ens prendrem una cervesa quan ens trobem, el tema menjar oficial amb la "Representacion Española BMW ..... va ser que no !! "
- Ricmel
- Presentats
Eva, el Passo Stelvio el volem travessar... només faltaria! Segurament el passarem el dia 30, però tal vegada serà el dia 1 al matí. Depèn de com anem configurant la ruta. Què vols venir? Si vens, concretem la cita.
El nostre comú amic Xavi A. m'ha advertit que en alemany es diu Stilfser Joch i que és fàcil confondre's des de les zones de parla alemanya.
Sidru, veig que no et deixes comprar per un pla de llenties... :mrgreen: Farem la cerveseta o el que convingui. :D
El nostre comú amic Xavi A. m'ha advertit que en alemany es diu Stilfser Joch i que és fàcil confondre's des de les zones de parla alemanya.
Sidru, veig que no et deixes comprar per un pla de llenties... :mrgreen: Farem la cerveseta o el que convingui. :D
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Bon viatge Ricard i companyia,
En terminología comptable acabes de contreure un deute a curt termini: Crònica i fotos ;)
En terminología comptable acabes de contreure un deute a curt termini: Crònica i fotos ;)
- Eva
- Presentats
Bon viatge :kiss
Tindrem una representació de luxe a Garmish ;) .
Tindrem una representació de luxe a Garmish ;) .
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Que us vagi molt bé !!!
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
Ei !! Això estar al caure !!!
Que tingueu molt bon viatge nois i noies i disfruteu també molt !!!
Esperem la crònica !!
Que tingueu molt bon viatge nois i noies i disfruteu també molt !!!
Esperem la crònica !!
- Eva
- Presentats
Ara mateix acaben d´arribar a Garmish .
( i jo treballant :enfadat :enfadat )
( i jo treballant :enfadat :enfadat )