Com que cada cop en els viatges vaig més carregat de material electrònic, es fà costós trobar els carregadors adients per a cada cosa a 12v., com que els que utilitzo a casa 220v. ja els tinc doncs vaig comprar un petit transformador 12v - 220v de 75w que en principi està pensat per utilitzar al cotxe, però amb les pertinents modificacions funciona perfectament a la moto.
La qüestió es que aprofito la instal·lació dels llums auxiliars amb els seu pertinent relé, interruptor, fusible de seguretat etc, etc... i com que vaig preparar un conector per poder desmuntar tot el tinglado ràpidament (jo tinc les llums a les defenses i per anar a pasar les revisions trec les defenses) tinc a sota les llums una presa de corrent segura i pilotada desde un interruptor al manillar.

Per tant només he de posar el conector al transformado per conectar-lo a la presa de corrent que tinc a la moto i llestos.

El transformador dona 75w, que son suficients per carregar qualsevol aparell electrònic, mòvil, càmera, pc, intercomunicador, inflador de matalàs... com veieu es un tamany llauna precisament per posar-ho al posa vasos del cotxe. Però a la moto es pot amagar a qualsevol lloc, jo ho portava quan ho utilitzava a la bossa sobre dipòsit.

El transformador el vaig comprar a Electrònica Rafel (costat Espai Gironés) per uns 25€.
Salut! :D