Anem A Esmorzar Amb Els Angels
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Anem A Esmorzar Amb Els Angels
Edelweiss, 650X, Xerric, Fjodor, fins la propera ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 26, 2011 12:26 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No sueu massa!!! 

- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
El video que he fet:
[youtube]hiPcNxJGMds[/youtube]
[youtube]hiPcNxJGMds[/youtube]
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Hola,
Doncs un que ja és a casa. Un dia genial en el que hem gaudit de l'ambient empordanès. Tot ha anat perfecte i ens ho hem passat bomba. Imagina't si estàvem contents que els he explicat un acudit i han rigut!!!!
A la tornada, per Olot i Vic per evitar cues, una inesperada trobada amb uns quants amics del Mototurisme que venien de mes al nord.
Per cert........Algú sap perquè dimonis serveixen les boles que hi ha en alguns cables d'alta tensió?? Jo m'he inventat la resposta.
Eva, gràcies per les fotos. Ara falten A.F.M.
Per cert, te molt de mèrit l'esforç que fan "els d'allà dalt" per estar sempre a primera hora en els punts de trobada de les mensuals. Hi ha una bona pallissa. :form :form
Jordi "Prony"
Doncs un que ja és a casa. Un dia genial en el que hem gaudit de l'ambient empordanès. Tot ha anat perfecte i ens ho hem passat bomba. Imagina't si estàvem contents que els he explicat un acudit i han rigut!!!!
A la tornada, per Olot i Vic per evitar cues, una inesperada trobada amb uns quants amics del Mototurisme que venien de mes al nord.
Per cert........Algú sap perquè dimonis serveixen les boles que hi ha en alguns cables d'alta tensió?? Jo m'he inventat la resposta.
Eva, gràcies per les fotos. Ara falten A.F.M.
Per cert, te molt de mèrit l'esforç que fan "els d'allà dalt" per estar sempre a primera hora en els punts de trobada de les mensuals. Hi ha una bona pallissa. :form :form
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
M' Ha semblat veure a les fotos algú amb passa-muntanyes? :shock:

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="173097"]M' Ha semblat veure a les fotos algú amb passa-muntanyes? :shock:[/quote]
Enric13
Enric13
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Mareta, les fotos y el vídeo molt wapos !!! Com sempre un plaer compartir ruta i dinar amb vosaltres !!! ;)
V'sss
GeSus
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Monxu
- Presentats
- Entrades: 584
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
- Ubicació: Torelló
otttiiiaaa quina mala cara de matí, quin mal despertar que tinc
:lol:
Conyes a part un matí ben entretingut bonic i divertit :D
:lol:
Conyes a part un matí ben entretingut bonic i divertit :D
Monxu l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 26, 2011 11:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Compartir la carretera
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Eva, Jordi...Unes fotos i video que parlen per si mateixes...! ;) quina enveja, segur que ha sigut una sortida estupenda :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Com de costum, sembla que us ho heu pasat d'alló més bé!!!. L'esmorzar als Angels ja comença a ser un clàssic.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Com de costum, sembla que us ho heu pasat d'alló més bé!!!. L'esmorzar als Angels ja comença a ser un clàssic.
SORRY, REPETIT!!!
SORRY, REPETIT!!!
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 27, 2011 6:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Prony" post="173095"]Hola,
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:

- Prony
- Presentats
[quote user="LLAGASTA" post="173128"][quote user="Prony" post="173095"]
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:[/quote]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Vaya otro", estàs pitjor que jo :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 !!!!! Ara que ho penso, potser son perquè els esquirols no passin a traves dels cables per sobre les carreteres i puguin caure a l'asfalt. Es com aquells discs que hi ha a les cordes que lliguen els vaixells al port (allà es perquè no pugin colar-se les rates al buc.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"[/quote]
Aquestes boles son per què les vegin els ocells i no res fotin contra els cables de Alta tensió :roll:[/quote]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Vaya otro", estàs pitjor que jo :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 !!!!! Ara que ho penso, potser son perquè els esquirols no passin a traves dels cables per sobre les carreteres i puguin caure a l'asfalt. Es com aquells discs que hi ha a les cordes que lliguen els vaixells al port (allà es perquè no pugin colar-se les rates al buc.
Jordi "Prony"
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Prony" post="173095"] ...Per cert........Algú sap perquè dimonis serveixen les boles que hi ha en alguns cables d'alta tensió?? [/quote]
Voleu dir que no serveixen perquè els soldats facin punteria quan van de maniobres ?
Ho dic perque prop de casa n'hi han unes que estan plenes de forats :mrgreen: :mrgreen:
Voleu dir que no serveixen perquè els soldats facin punteria quan van de maniobres ?
Ho dic perque prop de casa n'hi han unes que estan plenes de forats :mrgreen: :mrgreen:
- Prony
- Presentats
També penso que seuen ser-hi per quan passa el cotxe del "Google Street View" gravant-hi cada detall a totes bandes, emeten un senyal provinent de raticulín que els indica que tenen permís per parar el cotxe i poder fer un riu (buidar la bufeta).
Penso que a dins hi ha una espiral elàstica. Quan per excés de vent o de gel acumulat aquesta espiral s'ha estirat fora del seu límit, la pilota s'esquerda i els operaris poden certificar que quelcom fora de toleràncies a passat en aquella línia.
Jordi "Prony"
Penso que a dins hi ha una espiral elàstica. Quan per excés de vent o de gel acumulat aquesta espiral s'ha estirat fora del seu límit, la pilota s'esquerda i els operaris poden certificar que quelcom fora de toleràncies a passat en aquella línia.
Jordi "Prony"