Una De Tornantis, S'il Vous Plaît
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Una De Tornantis, S'il Vous Plaît
He editat el dia 19. Ara ja està complet. Ara a per el 20 :???:
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
El 20 i la mica de 21: Em vaig llevar,

vaig compartir el cafè amb 3 alemans jubilats que havien arribat una mica més tard que jo, es dedicaven a caminar per les dolomites i un d'ells hem va dir que l'hi agradaria venir a fer la transpirenaica amb la seva trail, l'hi vaig comentar el tema dels tracks i del wikiloc, que desconeixia completament.

Alhora de pagar el campeggio hem vaig haver d'esperar fins les 9 ja que els propietaris encara no havien arribat, però 14 € per 1 persona, moto i tenda va valer la pena, sense dubte el més barat del viatge.

Tornar cap a Fiera di Primiero i enfilar el primer del dia, Passo Cereda, baixar cap a Agordo, posar benzina i buscar una botigueta on em preparessin un dos Panninos “ per la colazione e il pranzo”

vaig buscar un lloc per parar, vaig esmorzar el pannino d’Speck

i cap a Cencenighe Agordino, Alleghe, Saviner di Laste, per fer l Passo Fedaia,

després Canazei i els plats forts del dia, Passo di Sella,

Passo di Gardena, (aquí vaig aprofitar per fer un book a la moto) :mrgreen:

d’aquí a Corvara in Badia, Armentarola, Passo Valparola,

Passo Falzarego,

baixar fins a Pocol, aquí tenia el dilema de anar cap a Cortina d’Ampezo i Austria per fer la Glocknerstraße, però a l’hora que era vaig decidir dinar l’altre pannino el de mortadela, i en acabat vaig pensar que fer això em deixava a Lienz el 21 el migdia, després de pensar molt vaig posar “CASA” al gps i decidir tornar un altre cop a la part d’Austria i Lubjiana. O sigui, tornar a pujar cap al Passo Giau,

tornar a Alleghe, per enfilar cap al San Pellegrino i Bolzano.
A Bolzano vaig agafar l'autopista que no vaig deixar fins a... Brignoles (arribant a Aix en Provence) un tute bestial, però hi ha dies que ho aguantes millor que d'altres. La zona de la Liguria que es la que sempre em fa més por per quan hi ha vent la vaig fer a la posta de sol i com oli en un llum.

Em vaig parar a dormir en un Ibis (mai més)

i més o menys cap a les 13h ja estava a casa.
...colorin colorado... :D
salut i merci per llegir el tostón aquest

vaig compartir el cafè amb 3 alemans jubilats que havien arribat una mica més tard que jo, es dedicaven a caminar per les dolomites i un d'ells hem va dir que l'hi agradaria venir a fer la transpirenaica amb la seva trail, l'hi vaig comentar el tema dels tracks i del wikiloc, que desconeixia completament.

Alhora de pagar el campeggio hem vaig haver d'esperar fins les 9 ja que els propietaris encara no havien arribat, però 14 € per 1 persona, moto i tenda va valer la pena, sense dubte el més barat del viatge.

Tornar cap a Fiera di Primiero i enfilar el primer del dia, Passo Cereda, baixar cap a Agordo, posar benzina i buscar una botigueta on em preparessin un dos Panninos “ per la colazione e il pranzo”

vaig buscar un lloc per parar, vaig esmorzar el pannino d’Speck

i cap a Cencenighe Agordino, Alleghe, Saviner di Laste, per fer l Passo Fedaia,

després Canazei i els plats forts del dia, Passo di Sella,

Passo di Gardena, (aquí vaig aprofitar per fer un book a la moto) :mrgreen:

d’aquí a Corvara in Badia, Armentarola, Passo Valparola,

Passo Falzarego,

baixar fins a Pocol, aquí tenia el dilema de anar cap a Cortina d’Ampezo i Austria per fer la Glocknerstraße, però a l’hora que era vaig decidir dinar l’altre pannino el de mortadela, i en acabat vaig pensar que fer això em deixava a Lienz el 21 el migdia, després de pensar molt vaig posar “CASA” al gps i decidir tornar un altre cop a la part d’Austria i Lubjiana. O sigui, tornar a pujar cap al Passo Giau,

tornar a Alleghe, per enfilar cap al San Pellegrino i Bolzano.
A Bolzano vaig agafar l'autopista que no vaig deixar fins a... Brignoles (arribant a Aix en Provence) un tute bestial, però hi ha dies que ho aguantes millor que d'altres. La zona de la Liguria que es la que sempre em fa més por per quan hi ha vent la vaig fer a la posta de sol i com oli en un llum.

Em vaig parar a dormir en un Ibis (mai més)

i més o menys cap a les 13h ja estava a casa.
...colorin colorado... :D
salut i merci per llegir el tostón aquest
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Felicitats de nou!
2 preguntes:
Què et va passar a l'Ibys? i que és això de "aquí vaig aprofitar per fer un book a la moto"?
2 preguntes:
Què et va passar a l'Ibys? i que és això de "aquí vaig aprofitar per fer un book a la moto"?
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Pasqual" post="173296"]Felicitats de nou!
2 preguntes:
Què et va passar a l'Ibys? i que és això de "aquí vaig aprofitar per fer un book a la moto"?[/quote]
T'ho dic jo.
Hi han Ibis dolents, molt dolents i nefastos. El de la foto te pinta de nefastparetsdepaperllitsdemerdasorollibruticia.
Lo del book es una brometa que fa el company referit a les fotos que li va fer a la seva moto, doncs sembla que te pensat presentar-la a un concurs de bellessa :twisted:
2 preguntes:
Què et va passar a l'Ibys? i que és això de "aquí vaig aprofitar per fer un book a la moto"?[/quote]
T'ho dic jo.
Hi han Ibis dolents, molt dolents i nefastos. El de la foto te pinta de nefastparetsdepaperllitsdemerdasorollibruticia.
Lo del book es una brometa que fa el company referit a les fotos que li va fer a la seva moto, doncs sembla que te pensat presentar-la a un concurs de bellessa :twisted:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Una cronica estupenda !!!!!!! moltes gracies per compartir-la....
Vsssss
Vsssss
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Merci per la crònica i les fotos.
Els Alps son fantàstics, si, si, aquí també tenim carreteres revirades i ports de muntanya però no és el mateix, els Alps no te'ls acabes, hi ha centenars de ports i milers de carreteres de tota mena, és fantàstic !
Salut !
Els Alps son fantàstics, si, si, aquí també tenim carreteres revirades i ports de muntanya però no és el mateix, els Alps no te'ls acabes, hi ha centenars de ports i milers de carreteres de tota mena, és fantàstic !
Salut !
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="173345"]Merci per la crònica i les fotos.
Salut ![/quote]
Ayyy Ramon !!! Com t´agradaria tenir fotos a tots aquests ports!!!!!!!!!!
650x ,Moltes gracies per la cronica i fotos,m´has fet agafar "morriña" ,que diria en Moncho
Salut ![/quote]
Ayyy Ramon !!! Com t´agradaria tenir fotos a tots aquests ports!!!!!!!!!!
650x ,Moltes gracies per la cronica i fotos,m´has fet agafar "morriña" ,que diria en Moncho
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 8:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="173348"]Ayyy Ramon !!! Com t´agradaria tenir fotos a tots aquests ports!!!!!!!!!![/quote]
Quina vols ? La vols fresca ? :roll:

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="173387"][quote user="STELVIO 00" post="173348"]Ayyy Ramon !!! Com t´agradaria tenir fotos a tots aquests ports!!!!!!!!!![/quote]
[/quote]
Bandarra !!!!! :enfadat :enfadat PLIKA,PLIKA

Bandarra !!!!! :enfadat :enfadat PLIKA,PLIKA
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="173395"][quote user="Ramon" post="173387"][quote user="STELVIO 00" post="173348"]Ayyy Ramon !!! Com t´agradaria tenir fotos a tots aquests ports!!!!!!!!!![/quote]
[/quote]
Bandarra !!!!! :enfadat :enfadat PLIKA,PLIKA[/quote]
Ostres, se m'acut que hi podriem posar el mapa d'Europa del joc d'en Coes i provar a veure qui s'hi acosta més ;)
Una pista, el nom país comença per A :mrgreen:

Bandarra !!!!! :enfadat :enfadat PLIKA,PLIKA[/quote]
Ostres, se m'acut que hi podriem posar el mapa d'Europa del joc d'en Coes i provar a veure qui s'hi acosta més ;)
Una pista, el nom país comença per A :mrgreen:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="173399"]
Una pista, el nom país comença per A :mrgreen:[/quote]
Pero amb la llengua oficial comença per O
Pero amb la llengua oficial comença per O
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
Gràcies a tots per els ànims... la propera intentaré que no sigui a capitols.
CMB: Estic en perill de ex-comunió per no haver pujar per les llambordes, però tot i saber-ho el gps em va jugar una mala passada i em va portar per el traçat nou. Quan m'en vaig adonar vist el temps que feia no vaig tornar enrera, tot i així la baixada si vaig fer el traçat antic.
PASQUAL: En PEREBI té raó, però el meu era "nefastparetsdepaperllitsdemerdasorollibruticiaiputes", sort que vaig entrar a quarts d'una de la nit i a les 7 ja engegava la moto. Cal dir també que va ser l'única nit que vaig posar el candau amb alarma.
El "book" doncs això 4 fotos amb el decorat que hi habia no podia perdre l'oportunitat.
PEREBI: Que vols dir que no té "cache" per presentar-se a un concurs de bellesa? :mrgreen:
Salut!
PD:
RAMON: Ara que tinc la feina feta... falta la crònica de veritat (la teva) :twisted:
CMB: Estic en perill de ex-comunió per no haver pujar per les llambordes, però tot i saber-ho el gps em va jugar una mala passada i em va portar per el traçat nou. Quan m'en vaig adonar vist el temps que feia no vaig tornar enrera, tot i així la baixada si vaig fer el traçat antic.
PASQUAL: En PEREBI té raó, però el meu era "nefastparetsdepaperllitsdemerdasorollibruticiaiputes", sort que vaig entrar a quarts d'una de la nit i a les 7 ja engegava la moto. Cal dir també que va ser l'única nit que vaig posar el candau amb alarma.
El "book" doncs això 4 fotos amb el decorat que hi habia no podia perdre l'oportunitat.
PEREBI: Que vols dir que no té "cache" per presentar-se a un concurs de bellesa? :mrgreen:
Salut!
PD:
RAMON: Ara que tinc la feina feta... falta la crònica de veritat (la teva) :twisted:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="650X" post="173405"]RAMON: Ara que tinc la feina feta... falta la crònica de veritat (la teva) :twisted:[/quote]
Ei, ei, que totes les cròniques son de veritat, només faltaria, i de veritat que he disfrutat molt llegint la teva, en part perque alguns trams els tenia frescos d'aquest any i altres trossos que vam fer l'any passat ... i altres que encara no he fet mai i queden pendents per una altra vegada ... i això és lo bo, que sempre tens un lloc pendent per anar.
Salut !
Per cert, trobar el camí de les llambordes també em va costar molt, s'ha d'agafar des de baix de tot.
Ei, ei, que totes les cròniques son de veritat, només faltaria, i de veritat que he disfrutat molt llegint la teva, en part perque alguns trams els tenia frescos d'aquest any i altres trossos que vam fer l'any passat ... i altres que encara no he fet mai i queden pendents per una altra vegada ... i això és lo bo, que sempre tens un lloc pendent per anar.
Salut !
Per cert, trobar el camí de les llambordes també em va costar molt, s'ha d'agafar des de baix de tot.
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 29, 2011 11:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="STELVIO 00" post="173401"][quote user="Ramon" post="173399"]
Pero amb la llengua oficial comença per O[/quote]
A veure:
Osterreich Glossglocker
Salut
Pero amb la llengua oficial comença per O[/quote]
A veure:
Osterreich Glossglocker
Salut
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
felicitats pel viatge la veritat es que per mi es dels millors viatges que es poden fer amb moto la zona dels alps en la seva totalitat es unica....
La foto del meu avatar es de l´any pasat pel juny pujant l´stevio arribant a dalt las parets de neu poder feien 4 metres
La foto del meu avatar es de l´any pasat pel juny pujant l´stevio arribant a dalt las parets de neu poder feien 4 metres
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Fantàstica crònica, precioses carreteres i magnífiques fotos :eyes
Quina sort teniu alguns, jo que fa més de 3 anys que de març fins a setembre no puc disposar de cap dia de vacances, només els diumenges per reposar una mica i encara :???:
M'encanten les carreteres de muntanya. Suposo que algún dia, quan sigui gran i tingui una moto :mrgreen:
Quina sort teniu alguns, jo que fa més de 3 anys que de març fins a setembre no puc disposar de cap dia de vacances, només els diumenges per reposar una mica i encara :???:
M'encanten les carreteres de muntanya. Suposo que algún dia, quan sigui gran i tingui una moto :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Enric, fantàstica crònica! :eyes
Això és un no parar, he gaudit molt llegint-la. Moltes gracies per compartir-la amb tots nosaltres.
Salut! ;)
Això és un no parar, he gaudit molt llegint-la. Moltes gracies per compartir-la amb tots nosaltres.
Salut! ;)
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Ostres amb els Alps, això és un no parar!!!
He vist i llegit primer la crònica de'n Ramon i ara trobo aquesta, gràcies per escriure-la i compartir-la,
al final ja m'esteu fent venir ganes de tornar-hi.
Quan hi vàrem ser, encara no teniem GPS i a Suissa la veritat és que costa molt no ficar-te mai a l'autopasta,
sort de'n Siono que s'ho tenia molt ben estudiat. :pc :cerv
He vist i llegit primer la crònica de'n Ramon i ara trobo aquesta, gràcies per escriure-la i compartir-la,
al final ja m'esteu fent venir ganes de tornar-hi.
Quan hi vàrem ser, encara no teniem GPS i a Suissa la veritat és que costa molt no ficar-te mai a l'autopasta,
sort de'n Siono que s'ho tenia molt ben estudiat. :pc :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Noi, la veritat es que em feu moltes dentetes però he de reconeixer que tinc el cor dividit, fer-ho amb la GS o anar amb un carretó i la de trial, deu ser una passada!!!!!!!!!!
Per cert, en aquesta afoto

veig que portes un interruptor a la part esquerra del manillar, podries explicar quina funció té?
Moltes felicitats per el viatge i la crónica

veig que portes un interruptor a la part esquerra del manillar, podries explicar quina funció té?
Moltes felicitats per el viatge i la crónica
- 650X
- Moderador de MTC
- Contacta:
[quote user="Xavmar" post="173754"]Noi, la veritat es que em feu moltes dentetes però he de reconeixer que tinc el cor dividit, fer-ho amb la GS o anar amb un carretó i la de trial, deu ser una passada!!!!!!!!!!

Moltes felicitats per el viatge i la crónica[/quote]
Gràcies,
Es el de les llums auxiliars de boira, que poso i trec amb les defenses superiors.
Aquí ho explico una mica...
Enllaç

Moltes felicitats per el viatge i la crónica[/quote]
Gràcies,
Es el de les llums auxiliars de boira, que poso i trec amb les defenses superiors.
Aquí ho explico una mica...
Enllaç